skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nedrží volnoběh + špatně startuje
08:44:08
08.09.2011
08.09.2011

Pavlas2
-> Dušan: Tak včera jsem to zas zkusil a normálně to na něj jelo. Nechápu. Ale časem stejně půjde pryč. Auto bude jenom na nějaký výlety...
21:11:54
07.09.2011
07.09.2011

Dušan
-> Pavlas2: plynubych se nevzdaval, je to primitivni system a nulovy naklady na jizdu proti benzinu. Serizeni taky neni nijak tezky.
09:21:17
07.09.2011
07.09.2011

Pavlas2
Tak to asi fakt byl karburátor. Měl moc vysokou hladinu a podělanej sytič. Pak mi ještě vyměnil osičku na prvnim stupni. Takže zatim to šlape. Ale vůbec to nejde na LPG. Jak to na něj přepnu, tak auto přestane jet. Vypadá to, jak když tam žádnej plyn nejde. Tak nevim. Ale to byla poslední kapka, takže plyn půjde do prdele a bude klid...
11:59:10
02.09.2011
02.09.2011

Pavlas2
No právě. Uvidim, co udělá opětovné vyčištění a seřízení karburátoru...
Ale v elektřině to podle mě nebude...
Ale v elektřině to podle mě nebude...
11:13:06
02.09.2011
02.09.2011

ferrari
-> palinator: asi tak...
09:56:31
02.09.2011
02.09.2011

palinator
Ale jestli to dělá i na LPG, tak bych problému v karbci moc nevěřil..
09:09:49
02.09.2011
02.09.2011

DJFrndzalica
-> Pavlas2: podľa mňa je chyba niekde v karbci, máš tam plno bordelu (rozobrať a vyčistiť) a ešte ako vraví dakar.cz, dobre ho nastaviť
09:03:01
02.09.2011
02.09.2011

Pavlas2
V pondělí ho nesu zpátky ke Kratochvílovi, tak uvidim. Zatim jsem na to nepřišel...
13:14:30
01.09.2011
01.09.2011

dakar.cz
-> Pavlas2: špatně seřízený karburátor podle mě..
20:12:47
29.08.2011
29.08.2011

Pavlas2
Rozdělovač je rok starej (originál českej), kondík samozřejmě taky. Kabely od svíček jsem teď vyměnil, ale mam už tak slabou baterku, že to pořádně nevyzkoušim. Přes noc nabiju a uvidí se zejtra...
19:42:45
29.08.2011
29.08.2011

ferrari
No čo, chce to kuknúť rozdeľovač a možno aj tie spomínané káble...a možno iba kondík rozdeľovača...
13:46:07
29.08.2011
29.08.2011

Pavlas2
A ještě doplnim, že volnoběh občas začal najednou držet a vůbec neklesal. Jenže třeba za 5 kilometrů byl problém zpátky... 

13:42:43
29.08.2011
29.08.2011

Pavlas2
Zdravim,
vim, že se to tady řešilo už milionkrát. Spoustu jsem si toho teď i pročet, ale přesto se můj problém trochu liší. Mam 120L na plyn, ale teď budu psát o benzínu. Asi před 2 tejdnama jsem si nechal zkontrolovat a seřídit karburátor u p. Kratochvíla, páč jsem měl před cestou do Rakouska. Všechno šlapalo jak hodinky, ale jak jsem se vydal na cestu, tak auto začlo blbnout. Začlo chcípat na volnoběh. Motor vždycky klesnul na nějaký minimum otáček, kde se samozřejmě neudržel a zhebnul. Pak byl trochu problém ho nastartovat. Většinou chytnul na poprvé, ale trvalo to dýl. Na křižovatkách jsem se to snažil zachraňovat sytičem, ale ani ten většinou pořádně nepomáhal. Jedině, když jsem ho dal na maximum (díky tomu se mi občas povedlo, že se to jakoby "profouklo" a volnoběh začal držet). A nebo jsem pak našel polohu sytiče (lehce povytaženej), kde to drželo přesně 1000 otáček. Jinak všechny další polohy motor dusily. K tomu se nejspíš váže i problém se startováním studenýho motoru. To se mi nepodařilo nahodit. Takže než abych v Rakousku tejral baterku do vybití, tak jsme auto roztlačili. Čaplo se hned. Přidání plynu na rozjezd taky nejde úplně plynule. Z nízkejch otáček to má tendence se nepartně se dusit. Bohužel k tomu mam i LPG a to se chová dost podobně. Taky nedrží volnoběh a taky nechce pořádně nastartovat... Má někdo nějakej tip? Odpoledne se chystám na výměnu svíčkovejch kabelů, páč jsem nedávno měnil jenom svíčky. Pak mě napadá odpojovač volnoběhu, ale tady si nejsem jistej, jestli má něco společnýho s LPG? A má vůbec vliv na startování? Ještě jsem zapomněl zmínit, že na benzín mi to začlo celkem hulit a pekelně to smrdí (olej neubejvá). Při jízdě pak auto jede normálně. Jediný, co pozoruju, že u benzínu i u LPG to chvilkama jede trochu svižnějc a chvilkama nepatrně línějc. Nechce se tomu tak lehce do vyšších otáček, ale neni to nějakej markantní rozdíl. Spolujezdec to nepozná
Budu rád za jakoukoliv radu! Díky!
vim, že se to tady řešilo už milionkrát. Spoustu jsem si toho teď i pročet, ale přesto se můj problém trochu liší. Mam 120L na plyn, ale teď budu psát o benzínu. Asi před 2 tejdnama jsem si nechal zkontrolovat a seřídit karburátor u p. Kratochvíla, páč jsem měl před cestou do Rakouska. Všechno šlapalo jak hodinky, ale jak jsem se vydal na cestu, tak auto začlo blbnout. Začlo chcípat na volnoběh. Motor vždycky klesnul na nějaký minimum otáček, kde se samozřejmě neudržel a zhebnul. Pak byl trochu problém ho nastartovat. Většinou chytnul na poprvé, ale trvalo to dýl. Na křižovatkách jsem se to snažil zachraňovat sytičem, ale ani ten většinou pořádně nepomáhal. Jedině, když jsem ho dal na maximum (díky tomu se mi občas povedlo, že se to jakoby "profouklo" a volnoběh začal držet). A nebo jsem pak našel polohu sytiče (lehce povytaženej), kde to drželo přesně 1000 otáček. Jinak všechny další polohy motor dusily. K tomu se nejspíš váže i problém se startováním studenýho motoru. To se mi nepodařilo nahodit. Takže než abych v Rakousku tejral baterku do vybití, tak jsme auto roztlačili. Čaplo se hned. Přidání plynu na rozjezd taky nejde úplně plynule. Z nízkejch otáček to má tendence se nepartně se dusit. Bohužel k tomu mam i LPG a to se chová dost podobně. Taky nedrží volnoběh a taky nechce pořádně nastartovat... Má někdo nějakej tip? Odpoledne se chystám na výměnu svíčkovejch kabelů, páč jsem nedávno měnil jenom svíčky. Pak mě napadá odpojovač volnoběhu, ale tady si nejsem jistej, jestli má něco společnýho s LPG? A má vůbec vliv na startování? Ještě jsem zapomněl zmínit, že na benzín mi to začlo celkem hulit a pekelně to smrdí (olej neubejvá). Při jízdě pak auto jede normálně. Jediný, co pozoruju, že u benzínu i u LPG to chvilkama jede trochu svižnějc a chvilkama nepatrně línějc. Nechce se tomu tak lehce do vyšších otáček, ale neni to nějakej markantní rozdíl. Spolujezdec to nepozná
