Pokud máš multimetr, a chce se ti do toho, můžeš zkontrolovat funkčnost spínače volnoběhu.
Odpoj mínus baterky, sundej těleso filtru (jinak je k tomu špatný přístup) a odpoj konektor ovladače volnoběhu. Je to ten konektor zleva (při pohledu zepředu). Jsou tam čtyři kontakty. Změř odpor mezi piny 3 a 4, to jsou ty dva spodní. V klidu tam musí být asi 5 ohmů. Po ručním otevření klapky za ovládací páku od lanka akcelerace bys měl naměřit přibližně 1 megaohm.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Samovolné pridávanie plynu
13:26:15
27.08.2011
27.08.2011

Markop
13:08:43
27.08.2011
27.08.2011

suri
-> VAN3R: pri škrtiacej klapke , je to segerka - poistný krúžok , stačí otvoriť kapotu a ísť po lanku ,
13:06:27
27.08.2011
27.08.2011

VAN3R
-> suri: tá poistka na bowdene je niekde pri pedály?
12:30:27
27.08.2011
27.08.2011

suri
-> VAN3R: na bowdene máš poistku , tú vytiahneš a dáš ju do takej drážky aby od tej segerky po tú gumenú priechodku bola taká 3-5mm vola
12:25:23
27.08.2011
27.08.2011

VAN3R
-> Markop: ako nastavím tú vôlu lanka akcelerácie?

12:08:05
27.08.2011
27.08.2011

Markop
A vůli lanka akcelerace máš seřízenou? Pokud tam není žádná vůle, táhlo klapky nedosedne na ovladač klapky, v kterém je integrován spínač volnoběhu. Motor tak nepřechází na volnoběh.
10:44:38
27.08.2011
27.08.2011

Induktor
-> VAN3R: Spínač (kontakty) volnoběhu?
10:44:12
27.08.2011
27.08.2011

alpin
-> VAN3R: volnobežný ventil ?
10:39:36
27.08.2011
27.08.2011

VAN3R
Jeden známi mechanik mi povedal,že treba vymeniť (neviem ako sa to volá) niečo na voľnobeh....
08:53:42
27.08.2011
27.08.2011

VAN3R
-> tibor1: Skontrolované na pc bolo ale nevyhodilo žiadnu chybu
07:12:31
27.08.2011
27.08.2011

Kuladmin
Neplest BMM a Mpi !!
Zkontroluj jeste zda mas ok tesneni na sacim potrubi. Zda to nekde neprisava falesny vzduch.
Zkontroluj jeste zda mas ok tesneni na sacim potrubi. Zda to nekde neprisava falesny vzduch.
22:19:54
26.08.2011
26.08.2011

Hrada
Ahoj, trošku přispěju, mám problém dělám kámošovi feldu ta samá motorizace vyčistil jsme klapku byl jsem u známeho na PC prej to nastavil ale čert ví a opčas jse seká při 2tisicích otačkách a má zvišený volnobeh.
22:15:01
26.08.2011
26.08.2011

xerox422
-> VAN3R: Može to byt ta škrtiaca klapka, čidlo teploty vody, termostat. Tiež mam s tým skusenosti ale na fiate chyba bola v termostate, ale vacsinou to býva tým čidlom ktoré vlastne určuje kolko paliva ma ist do motora

20:58:06
26.08.2011
26.08.2011

tibor1
nech to skontrolovat v servise na pc,mohl by to být regulator škrtici klapky,neco podobneho nam delal peugeot 106,bude to nespíš neco v elektrice
17:08:19
26.08.2011
26.08.2011

VAN3R
Čaute....Pred niekoľkými dňami som kúpil Felíciu 1.3 BMM 40kW r.v 95 a problém je vtom,že hocikedy sa samovoľne pridá plyn....najčastejšie pri naštartovaní motora a pri zastavení a niekedy aj počas jazdy.....poradte čo môže byť príčinou....budem rád ak poradíte...díki....ešte som sa zabudol opýtať,či je na plynovom pedáli nejaká pružina,lebo mňe ide plyn.pedál celkom ľahko.....ja som na plyn.pedáli pružinu nevidel...poradte