odpojovac volnobehu

prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 19.08.2011 do 24.08.2011, založil/a harvyBB
řadit dle data
23:21:51
24.08.2011
palinator
-> Gorby:

Záleží na nastavení... pokud je blízko optimální bohatosti, tak se otáčky téměř nezmění (samozřejmě muže být patrné maličké zakolísání směrem nahoru a dolu), pokud je směs chudá, otáčky výrazně klesnou, pokud bohatá, otáčky rostou.
21:58:03
24.08.2011
Gorby
Som cital,ze pri volnobehu ked viac krat zoslapnes brzdu po sebe tak to nic nerobi. To je chyba ,lebo pri rychlom zoslapovani pedalu by mali kolisat volnobezne otacky.Skus sa pozriet ba hadicu podtlaku. Rada sa rediera a praska starobou.
21:23:19
24.08.2011
palinator
-> King:

Ale jak tady kamikaze nastínil, vždycky to jen párkrát bouchne a je po divadélku. Trabant uměl dle kamarádova svědectví bouchat i minutu po vypnutí. Nezpochybňuji tím, že by tam byl k ničemu, ale asi se moc nedá říci, že by motor běžel i po vypnutí zapalování.
19:15:48
24.08.2011
harvyBB
tak skusim vymenit ten ventil dakujem za rady
18:50:07
24.08.2011
King
-> harvyBB: Možná by to moh bejt klasickej problém tohodle ventilu, kdy na zapnutí zapalování normálně reaguje, ale během jízdy z nějakýho důvodu na malý okamžik ztratí napájení (přechodový odpory v konektorech, v pojistkovce, špatná kostra karburátoru nebo celýho agregátu atd.). Po tom, byť krátkým výpadku, se ventil už nedokáže vzpamatovat, protože má velkou plochu sedla a podltlak pod zavřenou klapkou je moc velkej a sedlo ventilu "nepustí". Zbejvá jedině "reset" v podobě restartu motoru.....

-> palinator: Po zhasnutí bez volnoběžnýho ventilu takhle pobrblává spousta motorů a na N95 - přece jenom ne každej má repasovanou makovici, karbec v top stavu, vyčištěný dna pístů a spalováky bez úsad. Proč by ho tam jinak v AZNP montovali?
17:26:32
24.08.2011
harvyBB
isiel normalne na volnobeh ked som ho odsrovboval cize je zly ten odpojovac?
23:54:37
22.08.2011
kamikaze
-> palinator: Na škodnej se mi to už jednou povedlo, ale jen 2-3 zabublal a konec
23:49:55
22.08.2011
palinator
-> kamikaze:

To se stávalo naposled u Trabanta na technickej benzín ne?
23:46:52
22.08.2011
kamikaze
-> harvyBB: Jednoduše řečeno, odpojovač zabraňuje tomu, aby ti motor běžel i po vypnutí zapalování4
23:27:57
22.08.2011
King
-> harvyBB: Volnoběžnej ventil v klidu UZAVÍRÁ cestu volnoběžné směsi pod klapku, takže pokud tam ventil není a současně je díra po něm upchatá, volnoběh normálně funguje.
16:50:57
22.08.2011
palinator
-> harvyBB:

Víš co znamená "díru zaslep"?
14:20:39
22.08.2011
harvyBB
a co tym dosiahnem ked ho odsrovbujem to nepojde ani na studenom motore uz nie?
22:28:46
21.08.2011
King
-> harvyBB: Tak odšroubuj volnoběžnej ventil, díru zaslep (třeba gumovým špuntíkem), vyzkoušej to bez něj a uvidíš.
19:44:54
21.08.2011
harvyBB
nic sa nestane pekne drzi volnobeh pokial sa nezohreje dnes som mal sviecky von a boli krasne ako maju byt cize bohatost to nebude
15:24:56
21.08.2011
palinator
-> harvyBB:

Bohatost máš nastavenou správně? Co se stane s otáčkama, když rychle minimálně desetkrát zašlapeš na brzdu? Pokud teda máš posilovač..
11:17:09
21.08.2011
harvyBB
ono volnobeh drzi kym sa nezohreje tam problem nebude a karburator som uz prefukoval a nepomohlo
14:58:23
19.08.2011
Markop
To není odpojovačem volnoběhu, pokud by nepracoval (necvakal by), nešel by volnoběh vůbec.

Asi tam je něco ucpaného. Nebo se ti rozhasilo nastavení volnoběhu.
14:25:54
19.08.2011
harvyBB
zdravim chcem sa opytat ci moze byt zly odpojovac volnobehu pokial cvaka ked zapinam klucik lebo auto ked idem dlho do kopca ze tlacim do pedala tak ked zastanem zacne skapinat na volnobeh a otacky zle drzy aj ked je normalne zohriaty ale nezdochyna iba ked ho vyhrejem tak zdochyna kde je chyba ?
Extreme Tyres