skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vážnej problém
23:12:29
13.08.2011
13.08.2011

kalmik_06
-> 4dams: už vim jak to změřit, budu na to mít ten měřák:) uvidíme co to udělá:)
21:48:45
13.08.2011
13.08.2011

4dams
to sme riesili na tom starom korejskom aute, ale tam bol opacny pripad, motor bol vylagrovany a benzin sa tak dostaval do oleja cez kruzky ako pise syny.
kopresny tlak ja typujem tak 1,4 ale su tu odbornici co ti povedia presne.
Kompresiu uz vies ako zmerat?
kopresny tlak ja typujem tak 1,4 ale su tu odbornici co ti povedia presne.
Kompresiu uz vies ako zmerat?
21:24:03
13.08.2011
13.08.2011

kalmik_06
-> Syny: díky, za informace, sem si tím naprosto jistej, že to byl benzín s olejem. Ten kouř strašně štípal a ještě sem cejtil olej. A hlavně co by jinýho bíle foukalo z tý hadice, než olej s benzínem. Myslim si, že kdyby tam byla voda tak to fouká normálně, akorát bych měl na víčku emulzi. Jenže voda se mi neztrácí a emulze na víčku taky není. Uvidim co a jak když to změřím, jináč tlaky by měli betj přibližně kolik???Motor má ostrou vačku, kompresní poměr přibližne 10-10,5:1, odlečenej setrvák, přebrušovaná klika.
A jak si psal u těch brzd tak mě to dělalo taky, na volnoběh mě uplně ztvrdnul pedál a nebrzdilo to. Pak sem zařadil kvalt a brzdilo to normálně, konečně vim co to je:) díky
A jak si psal u těch brzd tak mě to dělalo taky, na volnoběh mě uplně ztvrdnul pedál a nebrzdilo to. Pak sem zařadil kvalt a brzdilo to normálně, konečně vim co to je:) díky
20:24:42
13.08.2011
13.08.2011

Syny
-> kalmik_06: Benzin se do oleje dostane velmi snadno pokud je motor nezajetej a hlavne studenej... Na sytic se do spalovaciho prostoru dostava vic benzinu a pokud je motor nezajetej, muze to kolem krouzku utect... Samozrejme muzou bejt taky v prdeli ty krouzky, ale to se pozna prave podle ty komprese... Dalsi zpusob jak se benzin dostane do oleje je ta AC pumpa, ale tu uz si vyloucil... Foukani z hadice z ventildeklu je celkem normalni vec a dalej to i novy motory. Rika se, ze cim vic tlak pres krouzky ufoukne, tim vic to fuci ven, ale to bych rekl, ze je jen pohadka, protoz jsem videl motor temer novej a vyfenoval bych si s tim vlasy a naopak z motoru co mel skoro 1/4 mega nefucelo skoro nic. Na cem to zavisi nevim. Me to z toho foukalo taky... Tam pak prave vznika problem s volnobehem (a dokonce i s brzdama), protoze te to fouka do sani vzduch pod tlakem a misto podtlaku, kterej tam ma byt tam to ufukovani tlak vyrovnava, takze pak auto na hovno brzdi a lidi meni posilovace jako divi a ono jim to kupodivu nepomaha... A samozrejme kolisa volnobeh-. Pripadne nekolisa ale mas motor rozlazenej tim jak to dohanis sroubama na karbu... Je na to ale jednoduchy reseni a to odpojit tu hadici a zavest ji jinam (viz galerka u auta Tunera2 treba).
Takze - zmer tlaky a pak se uvidi co dal... Dle me to jen moc hrotis a nic tomu motoru nebude - jen fouka (odpojit a bude klid). Mimochodem - ses si jistej ze tne benzin byl citit z toho oleje a ne z karburatoru kterej si mel odkrytej? :)
Takze - zmer tlaky a pak se uvidi co dal... Dle me to jen moc hrotis a nic tomu motoru nebude - jen fouka (odpojit a bude klid). Mimochodem - ses si jistej ze tne benzin byl citit z toho oleje a ne z karburatoru kterej si mel odkrytej? :)
19:59:20
13.08.2011
13.08.2011

kalmik_06
no už sem si ho sehnal zejtra na to vlítnu:)
19:11:18
13.08.2011
13.08.2011

suri
-> Tommyk: tak isto aj záťažový test aku a tak
18:58:27
13.08.2011
13.08.2011

Tommyk
-> suri: ja jinej ani neznam.. :-D
18:56:44
13.08.2011
13.08.2011

suri
-> Tommyk: a úplne najlepšie je keď zašroubuješ , štartneš , prešroubuješ štartneš a vytlačí ti to na lístok
18:51:39
13.08.2011
13.08.2011

Tommyk
-> kalmik_06: našroubuješ kompresmetr místo svíčky a startuješ.. pokud nemá šroubování tak ho tam musíš držet na fest. to je toho :D a máš kompresmetr? ne.. takže jed do servisu a tam ti to změří

18:41:20
13.08.2011
13.08.2011

kalmik_06
-> ZdeněkH: myslim že benzín v oleji je dost vážnej problém!!!
já sem nikdy neměřil kompresi takže nevim jak se to dělá!!! a učenej z nebe nespadl a když ste tak chytrý tak to sem napište!!!
já sem nikdy neměřil kompresi takže nevim jak se to dělá!!! a učenej z nebe nespadl a když ste tak chytrý tak to sem napište!!!
18:05:39
13.08.2011
13.08.2011

Jarinko
-> kalmik_06: Si robis srandu? to s tym chod radsej do servisu... 

18:03:52
13.08.2011
13.08.2011

ZdeněkH - zrušená registrace
rukama. Ty vole to je blbá otázka a ještě blbější název tématu
18:03:12
13.08.2011
13.08.2011

kalmik_06
-> 4dams: jak se kontroluje komprese?
00:07:27
13.08.2011
13.08.2011

4dams
mozno len treba zabehnut. skontroluj tie kompesie
23:18:03
12.08.2011
12.08.2011

kalmik_06
Polomotor mám postavenej od známýho, kterej staví motory už dost dlouho a neveřim tomu že by to otočil a zas si myslim že kdyby byli kroužky v prdeli tak bych to poznal, ten motor jede pořád stejně jen fouká ten bílej kouř.
23:12:24
12.08.2011
12.08.2011

Jarinko
Ak si menil aj kruzky, moze byt jeden alebo aj viac zalozenych naopak, spaluje to olej a plyny pretlaca do spodku motora.
22:47:16
12.08.2011
12.08.2011

4dams
zmeraj kompresie, raz som sa uz s takym niecim stretol na jednom korejskom aute, tiez bol benzin v oleji ale malo to elektricke bezninove cerpadlo. Aspon co si pametam, ale bolo to hodne davno...
22:43:02
12.08.2011
12.08.2011

ferrari
Píše, že na membránke nebol ani náznak dierky...
No pokús sa hlavne identifikovať, čo je to za dym...
No pokús sa hlavne identifikovať, čo je to za dym...
21:57:35
12.08.2011
12.08.2011

Jumbo
-> kalmik_06: Tak pokud ti nachcal benzín do oleje, tak bych hodně rychle olej vyměnil. Myslíš, že se ten benzín jen tak odpaří a nebude tam? Navíc takovýhle olej už je tak maximálně do dvoutaktu do sekačky...
20:53:02
12.08.2011
12.08.2011

kalmik_06
-> 4dams: nově poskládanej já sem nechával zgenerálkovat
20:38:27
12.08.2011
12.08.2011

4dams
ako novy motor? novo zlozeny alebo nejaky z druhej ruky
19:56:55
12.08.2011
12.08.2011

kalmik_06
Zdravím, mám novej motor a jaksi se vyskytl první problém. Začalo to tím, že nedržel volnoběh, tak v domění špinavýho karbce sem oddělal filtrbox a jen pro pořádek nastartoval. No tam sem zjistil, že volnoběh drží krásně, ale průser byl v tom, že jak máte odvzdušnění motoru ve ventilovým víku, tak z toho šel bílej kouř!!! Cejtit byl olejem a benzínem.
Zavolal sem teda známému a ten mi řekl, že mám prasklou membránu v pumpě na benzín. Vyměnil sem teda pumpu na benzín ale bílej kouř fouká směle dál:( Špatnou pumpu sem rozdělal a ani známka po roztržení nebo dírce. Tak kudy tam ten benzín teče??
Jinak motor nevaří, žádnou emulzi na víčku nemám, čidlo tlaku a teploty oleje ukazuje normálně, ventily sou všecky tichounky, tím pádem to lehce nepobírám.
Nějaká rada co kde by mohlo ještě bejt v prdeli? Olej sem teda neměnil, ale myslim si kdyby tam benzín už netekl, tak po chvilce přestane foukat nee??
Zavolal sem teda známému a ten mi řekl, že mám prasklou membránu v pumpě na benzín. Vyměnil sem teda pumpu na benzín ale bílej kouř fouká směle dál:( Špatnou pumpu sem rozdělal a ani známka po roztržení nebo dírce. Tak kudy tam ten benzín teče??
Jinak motor nevaří, žádnou emulzi na víčku nemám, čidlo tlaku a teploty oleje ukazuje normálně, ventily sou všecky tichounky, tím pádem to lehce nepobírám.
Nějaká rada co kde by mohlo ještě bejt v prdeli? Olej sem teda neměnil, ale myslim si kdyby tam benzín už netekl, tak po chvilce přestane foukat nee??