Roomster 1,2 Tsi

prohledat
128 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 11.08.2011 do 15.11.2011, založil/a alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
řadit dle data
17:22:49
04.09.2011
TTomas
-> DuriQ: Zaprve on na to rozhodne ma a za druhe ty dily nejsou o moc drazsi nez na Yetiho.
12:36:49
04.09.2011
DuriQ
TTomas: usetril ako usetril :D zisti ked bude musiet platit za ND 3 mno mne je do smiehu ale jemu bude skor do placu 3
upraveno 1x, naposled 04.09.2011 12:37:21
23:01:12
03.09.2011
TTomas
-> King: Toto bylo vyjadreni k motoru cloveka co je primo zdokonaluje a testuje. Ne kazdej potrebuje zavodit a najede 50tis/rocne. Hodne lidi najede treba 100tis za 10 let a pro ne to bude bohate stacit. Strejc si to planuje koupit v Octavce, tak pak poreferuju prime zkusenosti od dalsiho spotrebitele. Osobne do Yetiho bych bral jedine 1.8TSI nebo jedno z tech silnejsich 2.0tdi. Se vsim ostatnim to nejede. Mati pritel si chtel koupit prave yetiho ve slabem 2.0tdi, tak jsem mu to rozmluvil a poradil Forestra s jeji tdi boxerem. Paradni vuz a navic jeste usetril.
21:25:47
03.09.2011
DuriQ
King: jj kazde 4r kupovat super serbel :D ale tam uz globalne oteplovanie v ramci produkcie nehra rolu ... ale idu nato celkom dobre kupis si karu ktora splna euro 5 pricom je zo svojej zivotnosti 1/3 v servise tak potom jo :D mozno to bude mat globalny prinos :D
17:46:31
03.09.2011
King
-> TTomas: Tak ti nevím - do teďka jsem žil asi v bludu, že motor s větším zdvihovým objemem dosáhne v principu delší životnosti, protože oproti různejm "bzučítkům" se nemusí tolik točit (zpřevodování), součásti motoru jsou bytelnější atd. Stejně tak jsem měl za to, že když chceš z bzučítka větší výkon, musíš ho buď přeplňovat nebo ho točit jaksviň - obojí samozřejmě na úkor životnosti. Do toho ty prodloužený intervaly výměny oleje, biosračky v palivu, boj proti oteplování/ochlazování... ..prostě koupit poloplastovej vergl, 4 roky jezdit, zahodit, kopit novej vergl atd.
15:07:47
03.09.2011
TTomas
-> DuriQ: v podstate s tebou souhlasim, ale nejvetsi problem vidim v tom, ze se jedna o zacatek produkce 1.2TSI. Mluvil jsem s clovekem co primo tento motor testuje na brzde v MB. Tak rok zpet a potvrdil, ze jsou s nim zatim problemy, ale ze uz se od pocatku hodne veci vychytalo a tak za rok uz to bude pro ne vylozene sportovni ridice OK i vcetne obstojne zivotnosti.
15:00:01
03.09.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Mě se jenom líbí, jak to všichni podávají tak, že 9 z 10ti aut se posere, popř. budou jezdit jen v sobotu a neděli, od pondělka do pátku budou v servisu. Což je taky píčovina.

Proč máte doma moderní automatické pračky, když dřevěná vířivá pračka ze 40. let s pádýlkama poháněnýma přes řemen bude dozajista spolehlivější. 1
12:36:38
03.09.2011
DuriQ
Tom.t: mno to co usetris na spotrebe, dobehnes resp. predbehnes na servise :D tak neviem ci je to vyhra :D
12:22:22
03.09.2011
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> DuriQ: tu ide hlavne o mrte nízku spotrebu a lacnejšiu poistku o 30eur ..3
12:02:06
03.09.2011
DuriQ
Elo: pozri uz len ten motor k tomu autu nejde do kopy ... ze 1.2 ... , ked si to vezmes tak je to trieda ako Honda CRV a do toho davaju min. 2.0L jasne oni nerobia TSI ale asi vedia preco.. a nech mi niekto vravi ze je to kybel motor co ma honda tak ho strasne vysmejem, je to 3generacia Vetecov a fakt dobre odladena... to iste BMW furt ten isty motor len s drobnymi upravami a viac menej otestovanymi novinkami...



ako aby 1200ka (aj ked preplnovana) tahala cca 1.8t kasnu to proste nejde do kopy

proste blby vyber zo strany zakaznika a blba zostava koncernu...

ako 1.2TSi by som volil max tak do fabie ... do eytiho min. 1.9tdi nic ine tam neni na vyber lepsie ...
18:12:34
01.09.2011
suri
-> Syny: dá sa len súhlasiť , Petr S toho spomínal ozaj dosť čo viem ... inak je to tak no , OHVčko sa dožilo až do fábie ale v akom stave? elektronický plyn , na novšom dve lambdy a ten motor totálne zabitý aby splnil EU normu , mne je toho lúto už ako sa to na voľnobeh prevaluje a trasie ale nepomôžeš mu
16:44:42
01.09.2011
VeTeV
-> King: tak zase takovej dopad nase mala vlast na vyrobce nema - kvuli nam a nasemu povinnemu by rozhodne nedelali pidimotory ...

viz i BMW, kde urco o nejakej povinko nejde... to same kdyz si nekdo koupi skodovackyho SUperba... proste je to celosvetovej trend a konzum vladne svetem - je jasne, ze obyc atmosfery, kde s enemelo co posrat moc vyrobce nezajimaji, neb z toho pak dodatecne pokape malo... todle ma radove vetsi poruchovost a zvysuje se i obmena aut a svet se toci dal a business jede
upraveno 1x, naposled 01.09.2011 16:45:46
16:41:26
01.09.2011
King
-> Max: Ale motorovej downsizing není jenom otázka plnění nesmyslnejch limitů CO2, řek bych, že první řadě jde výrobní náklady a o to, že hejl chce auto co nejlevnější auto za každou cenu s nejlevnějším "povinným od český". Že tu pseudoúsporu zaplatí na častějších servisech a výměnách dílů, který dřív byly spoň opravbitelný nebo přežívaly zbytek auta, hejla už nezajímá. Proto nevidím žádnej důvod proč např. nevelebit starší zachovalý auto vyšší stř. třídy, spokojeně se vozit s pocitem, že sice nesplňuje emisní limit EURO 456, ale tím, že stále slouží není potřeba spotřebovat tuny surovin a GJ energie na výrobu nějeký oplatovaný nákupní tašky...
13:31:52
01.09.2011
VeTeV
-> Max: jenze udelas s tim hovno a donekonecna se odvolavat na 20let stary auta nejde 4 proste se s tim budeme muset naucit zit a nebo se to cele zase otoci nekam jinam...
upraveno 1x, naposled 01.09.2011 13:33:37
13:30:30
01.09.2011
Max
je to jak tu bylo zmíněno...vývoj trvá relativně dlouho, ale stejně...nejlepší testovací jezdci jsou zákazníci. Ať to zní jakkoli škodolibě nebo arogantně...myšleno to tak není...je to pravda. Žádný zkušební stav,brzdy, prototyp atd nemůže vyzkoušet všechny možné stavy a situace,ikdyž se o to snažíme. Další věcí je že ty komponenty do motoru dodávají nějací dodavatelé, kteří dělají svůj vlastní vývoj - viz třeba ty natáhnuté řetězy...

Když k tomu připočtu že vývoj celého vozu se neustále zkracuje, je skoro s podivem, že se řeší "jen" dětské nemoci. Netýká se to škodovky, týká se to naproto všech automobilek...



Cestou maloobjemových přeplňovaných motorů se dali také všichni, je to takový trend. Hlavně kvůli emisním limitům,pravda...otázkou je, jak start-stopy, bluemotiony a ostatní vychytávky fungují v praxi a jak se to poděpíše na spotřebě...já si o tom myslím své.. ;o)
13:22:30
01.09.2011
palinator
-> Syny:

Je to sice hezký, takovýhle povídání a je to prakticky pravda. Ale už z podstaty věci hnát např. emise (totální blbost CO2, saze a NOx se dají do určité míry akceptovat - EURO 4 na první pohled vyloženě nekouří a jde to i bez filtrů pevných částic) pořád níž a níž, s tím, že auta maj víc a víc nesmyslů, díky nimž ony limity splňují, to je dle mě nesmysl, který nikam nevede. Vyrábět elektromobily, resp. hybridní vozy taky při současných technologiích považuji za poněkud neprozíravé, vzhledem ke složitosti výroby baterií, jejich likvidace a sporné životnosti - papír snese hodně. U zářivky vám také deklarují životnost 10 000 h svitu nebo 2 roky stáří a skutek utek. Stěžovat si, že auta znečišťují ovzduší ve městech? Kdyby byla levná a hustá hromadná doprava i v okolí měst, autem by nikdo nemusel. Ale když se auto vyplatí víc, než jezdit BUSem, to je pak těžký. Někdo také jízdu sockou nesnese, protože je to pod jeho úroveň. Pak se řeší znečištění ovzduší přísnějšími limity u aut, které stejně nikam nevedou. To už ale nesouvisí až tak s výrobci aut, ale obecně se státní, potažmo světovou politikou.
13:01:48
01.09.2011
VeTeV
-> Syny: souhlas, me to nerikej, rozhodne nejsem upjatej na stroje s rokem vyroby 80... rad se v tom svezu, beru to jako konicka, odreagovani, ale v beznym provozu je to spis za trest...



v neposledni rade tady bylo jasne napsano, ze se jednalo o jeden z prvotnich motoru - ono je neco jinyho, kdyz se ten motor hodi do provozu a je to v podstate novinka a neco jineho, kdyz se to dela 5 let... i v ramci megadraheho vyvoje se proste udelaji konstrukcni chyby - sak svolavaci akce uz mel kdekdo na kdeco...



jako vyvoj jde kupredu, zakony jdou kupredu, samozrejme spolu s tim jde dopredu i rozmach automobilismu a pocet aut na silnicich - to vse vyletelo neskutecne a holt se neda zit jak pred 30ti lety... by me zajimalo jak by to v tech mestech vypadalo, kdyby tam jezdily ty stary karburatorovy auta, v hustote dnesniho provozu... no bylo by to asi zajimaci
12:54:02
01.09.2011
Syny
-> VeTeV: Ono staci se zamyslet nad tim, kolik lidi asi maka na vyvoji motoru, kolik casu se nad tim stravi, kolik casu se stravi nad prototypem a kolik casu nad odzkousenim a ted k tomu pripocitat mesicni plat kazdyho takovyho co na tom pracuej a asi by se hodne lidi divilo, jaky cislo vyleze ve finale na vyvoj jednoho motoru se vsim vusdy... A to je pouze motor z celyho auta !!! Ted muzeme popsat napravy, kastli, interier atd... A pak se kazdej divi, ze nejlevnejsi auto stoji 200 000. No stoji, protoze se tim musi zapaltit vyvoj a samozrejme taky drobet neco navic, aby se to vyplatilo... A to ze EU se snazi o pomalu nulovy emise, tak to holt zene vyrobce k takovej pokusum jako jsou HTP a TSI a podobne... Protoze kdyz udelaj klasickej motor, na kterym se nema co vysrat, tak s tim nesplni ty emisni limity... Oni tehle kravoviny nevymejsli proto, ze se nudi. Pak tu nekdo muze rict, "vazte si tech 60let starejch OHV, pac fungujou"... Jasne, fungujou, ale kdyby meli splnit ty Eura co to musi plnit dneska, tak neprojde ani jeden 4 Takze tyhle slinty co se tady pisou jsou tak mozna silacky reci na foru, kde ten nejvetsi kapo prijde a rekne "jooo, dneska se delaj mrdky a zlaty stary kary", ale akorat to vypovi to, ze vi uplny hovno co je na pozadi toho vseho... A ted klidne do me 4
upraveno 4x, naposled 01.09.2011 13:04:44
12:46:00
01.09.2011
VeTeV
-> Syny: sak jsem to uz psal nekolikrat, ze ani ty nasysleny stary zasoby neznamenaj dvakrat velkou vyhru - ruznych pohrobku, smejdu apod se tam najde taky valnik...

a pamatuju si moc dobre na starou produkci - tam si pulku veci po koupi clovek musel dodelat sam, neb byl rad ze se k tomu autu dostal pres znamy/poradnik :-)



asi jedinou nevyhodu dnesnich aut vidim prave v te neskutecne snaze delat maloobjemovy motory s preplnovanim, haldou pridavnejch filtru apod kravin.. ale je to dan za novou dobu a vse chce sve - je to proste o zachazeni, pristupu a take volbe jednotlivce co si koupi a jak moc vychytavek bude chtit... kdyz se o necem vi dlouhodobe, ze ej to pruserove, tak si to proste nekoupim...pristup k informacim ej dneska neskutecnej, takze je to o tom hledat a najit no...



ale presne jak pises - vyvoj zejmena v pasivni/aktivni bezpecnosti, vybave, pohodli, sel uplne nekam jinam, ale holt pred 30ti lety to vedeli a umeli nejlepe :-)
12:39:21
01.09.2011
Syny
Hele, myslite, ze za dob 120tek s tema autama zadny problemy nebyly? Moc me mrzi, ze se k tomu nemuze vyjadrit Petr S. Ale co vim a co jsem si s nim o tomhle povidal, tak to byla tragedie dost velka. Jenze tech 120tek bylo vyrobeno pres dva miliony, takze se to tam ztrati... Ale dobre si pamatuju, jak vypravel o vymenach celych vlecekovych naprav pri garancce, o spatnej serii kyvek, ktery praskali, o tom jak v Boleslavi vedla vyrobni linka i venkem pod pristreskem a v patek akorat obsluha zmackal tlacitko, linka se zastavila a na auta venku pri desti s vetem chcalo, takze pak se namaceli do barvy uz s liskou atd... Nevim o co vam tady jde... Pokud nekdo tvrdi, ze se dneska delaj auta na hovno a driv to bylo supr, tak je uplnej mimozemstan... Dneska maj ty auta jen 1000x vci elektrockejch picovinek a mechanickejch casti a tak je logicky asi jasny, ze se na nich muze vysrat vic veci nez na 120tce, ktera ma v elektrice akorat alternator, svetla a nejslozitejsi elektrosoucasti tam je regulatror altiku. O nejakych slozitych mechanickych veci si muze taky nechat jenom zdat... Dneska je vyvoj uplne nekde jinde a kvalita karoserii taktez. Driv se kastle nemodelovali na PC a nebylo mozny ji udelat tak, aby mela co nejvetsi pevnost pri narazu z tohohle a tamtoho smeru. Proste se neco vymyslelo podle "citu", pak s tim flakli o zed, a kdyz volant nebyl na zadnich sedackach, tak si to odfajfkovali a hotovo. Dneska se vsechno pocita na kompech, delaj se modely kazdy casti a jeji pevnostni (a unavovy - je-li treba) vypocty. A jak uz tu nekde padlo, holt jsou vysoke emisni omezeni a snaha drzet cenu nizko (u aut typu fabie atd) holt nedovoli moc velky pokusovani s motorama, ktery pak nemaj spolehlivost holt tak vysokou... Ale nikdo nikomu nebrani koupit si auto s jiz ozkousenym motorem, kterej neco vydrzi a pokusy a'la HTP nechat bejt... Zvlastni, jak nejvic o nekvalite aut krici ti, co jezdi ve starejch slupkach a na novy nemaj 47
upraveno 2x, naposled 01.09.2011 12:57:30
12:26:22
01.09.2011
ozzman1000
suri 28.08.11 15:19:15 napsal:

hrám sa s kontifigurátorom a pri ambiente 1,4 63kw fábii mi to píše

príplatok za manuál klímu




myslím že z benzínov je toto najlepšia voľba, jazdím s tým motorom teraz cez celý Balkán vo VW Polo a ide to super, na moje veľké prekvapenie je to dosť úsporný a nenáročný motor konzervatívnej koncepcie, stačí mu dokonca len 91 oktan benzín. Kebyže kupujem benzín od koncernu, tak toto je horúci kandidát.
09:08:02
01.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák 01.09.11 07:44:20: Nevšim sem se, že by tu někdo po tom příspěvku psal krávoviny a to, že to sem elo dal ja jasné, když ho z periodik vykopli, protože jak známo žijou z reklamy... NJ to sou ty dnešní auta...5
09:07:16
01.09.2011
VeTeV
-> King: tak je to o tom jak s tim kdo zachazi... kamos ma octu 1,4TSI sluzebne a tam se neda mluvit o priznivem pristupu uzivatele, coz vede k castejsim navstevam servisu...
08:48:35
01.09.2011
King
01.09.11 07:44:20-> Max: Njn, ale esi to spravne chapu, tak soudruzi z MB si to "ladeni detskych nemoci" provadej na ukor stezovatele.

Druha vec je ta, ze kdyz neco dobre funguje v 1.6 ci 2l verzi, automaticky to neznamena, ze to bude vyhra v travni sekacce.
08:32:48
01.09.2011
Max
Asi jsi narazil na špatný kousek, to se může stát a stává každý automobilce. Chápu tvoje rozhořčení,taky bych byl naštvanej...

Obecně vzato TSIčka považuju za povedené motory. Po odladění dětských nemocí funguje dobře
08:23:31
01.09.2011
Milan 136
-> Jirik_Tuňák: klasika...
07:44:20
01.09.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): Hlavně ty krávoviny co se tady zase melou. 3
07:26:30
01.09.2011
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
Nehovorim, ze TSI problemy nemaju, ale ze tu takuto diskusiu rozbehne dost neuveritelny pribeh ktory pridal niekto absolutne neznamy......
00:01:11
01.09.2011
King
-> Milos: Ale na tom, že litinová pětikanálová hlava na 130tce není žádná výhra + fakt, že jich zas tolik na vrakáčích není, asi něco bude 4
16:32:50
31.08.2011
Milos
jedna baba povedala,,, to bude potom spatnym uzivatelom
14:08:24
31.08.2011
MOLSO
-> Milos: predsudky 3 hrouti se bloky lamou se kliky a praskaj hlavy 36
13:58:37
31.08.2011
Milos
-> Matthes, záškodník z TechWebu: nechapem preco s vynimkou 130 ??? za co si zasluzil ten motor vynimku ?
05:07:47
29.08.2011
RON
-> elo: s dovolením sdílím na FB, tohle je vážně moc :( snad se ti podaří vybojovat vítězství!
23:12:22
28.08.2011
palinator
-> suri:

Sorry, špatně jsem se vyjádřil. Tím "manual klima je po novu vždy" - tím jsem chtěl říct, že pokud klimu máš a není to Climatronic, tak v jakýkoliv výbavě klima manuální, ne jako to bylo dřív, že to byl poloautomat.
upraveno 1x, naposled 28.08.2011 23:12:38
17:44:36
28.08.2011
MOLSO
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 3 156 171
17:13:18
28.08.2011
haso
-> elo 28.08.11 13:50:02: posli toto do "Lamparne", podla mna sa tomu budu venovat
15:19:15
28.08.2011
suri
-> palinator: ja to netvrdím ale moje peniaze to nie sú a jazdenku na 100% nekúpia aj keď by za to bolo trošku lepšie auto , taký golf combi 1,9 alebo iné autíčko aj v inej výbave





hrám sa s kontifigurátorom a pri ambiente 1,4 63kw fábii mi to píše príplatok za manuál klímu
14:59:56
28.08.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> peti 28.08.11 14:58:09: Hlinikovu!3
14:58:09
28.08.2011
peti
-> MOLSO: co mas proti liatinovej hlave30 ???3 3
14:57:14
28.08.2011
palinator
-> suri:

Mi neříkej, že ze staršího auta neuděláš hodně pěknej povoz za mnohem menší peníze, než za nový auto. Manual klima je v novejch škodovkách po novu vždy, pokud to není Climatronic.

Za mě - i kdybych peníze na nový auto měl. Radši je dám do pěkný jednodušší ojetiny s pěknou výbavou, než do novýho sráče.
14:52:50
28.08.2011
MOLSO
-> suri: na turbo seriem 4 mam poctivu a spolahlivu atmosferu ktora ide pekne a nežerie olej 3 nas majster ma passata a doieva liter oleja / 500 - 700 km 3 ked s ama pytal kolko mi to zerie oleja hovorim mu od vymeny do vymeny nič 47 pozera nechape ... 3
14:51:38
28.08.2011
suri
-> palinator: lenže ak do niečoho dať nemalé peniaze tak do nového kde je predpoklad aspoň pár rokov bez závad ak vyjde dobrá motorizácia a nerátam tam plno elektronických kokotín , kľudne aj tourku z manuál klímou
14:50:31
28.08.2011
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak je to staršia klasika no , mne tieto oturbence idú na nervy
14:50:22
28.08.2011
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:

Stotřicítka je oproti níže zmiňovaným bohový motor.



-> suri:

Nový auto bych nechtěl.. radši si vymazlit prověřenou ojetinu, i kdyby měla velkej nálet. Novinky, co dávaj do dnešních "lepších" aut, nepotřebuju a novinky, co dávaj do VŠECH novejch aut akorát řidičům svazujou ruce. Stodvacítka nikomu nikdy do ničeho nekecala, děj se děj. Novou Fábii ani nemůžeš na volnoběh vytočit.39
14:50:00
28.08.2011
suri
-> MOLSO: ale chýba turobefekt :-D
14:49:57
28.08.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: Nemuzu soudit. Kazdopadne bych rekl, ze to je porad kvalitni motor, pokud nejezdi na longlife a podobny mrdky.
14:49:26
28.08.2011
MOLSO
-> palinator: ale prave ze ty motory jedou len musi byt hlinnikova hlava 40
14:47:00
28.08.2011
suri
-> Milan 136: vy ste dosť veľký servis , tu tsi chodia len na prehliadky alebo montáž defendu
14:46:23
28.08.2011
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ale už tá 1,4 fábia je kvalitou proti felicii mpi tiež horšie na tom
14:46:21
28.08.2011
Milan 136
-> suri: jiný. ale už jsme taky dělali přeskočenej.



-> elo: jinak ty jsi prostě narazel na blbej kus. ty rozvody se vytahávají-známá věc. a tvůj servis asi nebude moc ok...
Extreme Tyres