-> suri: A jó, tak v tom to asi bude.. já mám standartní "lisovaný"..
Než jsme vychatali potřebnej přídavek, tak se nám u závity v nerezu zadíraly proto, že on před nástrojem jakoby "uhne", takže vnitřní je menší a vnější větší - a hned je problém.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Štefty k potrubí na hlavě.
prohledat
28 příspěvků (zobrazeno 1 až 28) od 07.08.2011 do 11.08.2011, založil/a Petr Urban
14:36:50
11.08.2011
11.08.2011

Jozka
09:50:38
11.08.2011
11.08.2011

suri
-> Jozka: ja som dal kedysi nerez matku samoistiacu aj tú som jemne prebehol na ocelový šteft a zarostla tam že keby to nenahrejem tak ukrútim šteft
09:48:22
11.08.2011
11.08.2011

Jozka
-> suri: Však jo.. jen jsem se ptal - jestli mi nehrozí nějaký nečekaný překvápko
.
Jinak závity nerez - nerez se samozřejmě "kousají" vesele do sebe, ale zpravidla ne v rozměru M8 nebo M10, až ty větší rozměry..

Jinak závity nerez - nerez se samozřejmě "kousají" vesele do sebe, ale zpravidla ne v rozměru M8 nebo M10, až ty větší rozměry..
09:38:30
11.08.2011
11.08.2011

suri
-> Jozka: vidíš ja ostanem tam kde som sa dostal nemám dôvody vymýšlať -> Gemini: vyrobiť sa dá hocičo aj zohnať ale bavíme sa tu o normálnych sériových veciach z obchodu
08:26:25
11.08.2011
11.08.2011

Jozka
-> suri: Zajímavý, při zhruba trojnásobný tepelný roztažnosti nerezu oproti oceli, teda pokud to byl austenit a ne něco na příbory.. u mě skutečně spíš naopak, za rok dotahováno cca o půl otáčky.
08:13:49
11.08.2011
11.08.2011

Gemini
suri 08.08.11 09:34:36 napsal: → Discovera: medenú matku asi nevyrobí nikto lebo by tam nevydržala ale je pomedená a funguje mas slaby prehlad o pouzivanych materialoch....
16:08:50
10.08.2011
10.08.2011

suri
-> Jozka: zarostlo to
14:39:24
10.08.2011
10.08.2011

Jozka
-> suri 08.08.11 14:13:17: Jakej problém měls? Já dal kdysi z nouze na origo štefty ocelový nerez podložky i matice (A2-70), podstříknutý mědí a dobrý, jdou tam i zpátky, akorát je 2x do roka nepatrně dotáhnu, na jednom autě jsem měl kombinaci mosaz nerez a taky to neplech nedělalo.. Akorát třeba objímka MB výfukovýho potrubí je takhle opruz montovat, neb mám jen šrouby s "13" hlavama..
16:43:04
08.08.2011
08.08.2011

Petr Urban
ta kluci aj akoupil ted 20 mosazných matek, takže asi dám kontra tyto a uvidíme, na jaký moment odtahovat ? normální matka vydrží 17 NM, pevností 24, takže mosaz dát kolik ?
14:13:17
08.08.2011
08.08.2011

suri
-> Urbi: ja nemám dobrú skúsenosť z nerez matkami na ocelovom štefte , to radšej všetko oceľ
13:05:57
08.08.2011
08.08.2011

Dušan
-> Urbi: Ja davam zasadne obycejny pozink matky s podlozkou a perovkou. Neopvoli se nic, zinek se vypali a kdyz to chcui sundat tak to jde uplne bez problemu. Ty medeny mrdky nikdy.
13:01:00
08.08.2011
08.08.2011

Discovera
-> Urbi: Já používám nerez podložka pak mosaz matka a na ní druhá. Druhá varianta je nerez podložka + matka a na ní mosaznou matku (u obou varinat satčí mírně dotáhnout..nemusíš na krev). No a kámoš na to jde trocha jinak....vše vnerezi...podložka a dvě matky (ta druhá je klobouček aby nezrezl vrch šteftu.
Teplota s nimi nehne a nijak jim to nevadí....a ani nemění barvu. Nerez se časem malinko zakousne, takže by možná držela už i bez té mosazné matky. Mosazná matka jde vždy nádherně povolit ale musí být kontra....
Teplota s nimi nehne a nijak jim to nevadí....a ani nemění barvu. Nerez se časem malinko zakousne, takže by možná držela už i bez té mosazné matky. Mosazná matka jde vždy nádherně povolit ale musí být kontra....
12:53:30
08.08.2011
08.08.2011

Petr Urban
-> suri: www.autobyznys.cz/www/..
./783.jpg Toto jsou absulutní "mrdky" k ničemu, pokud se neupraví jak píše Eidy, mě to zníčilo šteft hned při dotahování, nevím co to vymyslela za inženýra tohle.
Ty měděný origo já nemohu sehnat (na poštovné a čekání nemám kdy), možná mosaz, nerez určitě, ale nevím jak odolávám teplotám ? A bylo by lepší tam dát pouze dvě kontra matky bez podložek nebo obyč podložka, na ni pérovka a matka dejme tomu mosazná či nerez matka ... ?
Ty měděný origo já nemohu sehnat (na poštovné a čekání nemám kdy), možná mosaz, nerez určitě, ale nevím jak odolávám teplotám ? A bylo by lepší tam dát pouze dvě kontra matky bez podložek nebo obyč podložka, na ni pérovka a matka dejme tomu mosazná či nerez matka ... ?
10:06:46
08.08.2011
08.08.2011

Eidy
-> suri: Nesmíš je projet až do konce, aby to trochu táhlo. Každopádně rukou s nima nehneš. Musíš jedině klíčem.
10:04:43
08.08.2011
08.08.2011

suri
-> Eidy: ale práve preto že si ich prebehol tak držia ale potom sa stráca zmysel samoistenia
09:51:01
08.08.2011
08.08.2011

Eidy
-> suri: Tak já mám ty splácnutý a v pohodě. Sice jsem je projel závitníkem, páč mi přišlo, že jsou spláclý přespříliš, ale už jsem je sundaval 2x a úplně v pohodě.
09:42:53
08.08.2011
08.08.2011

Discovera
-> suri: No měděný matky už jsem v ruce měl vícero velikostí, ale nikdy né na autě
...mosazný už ale ano právě v kontra na jakém si cizím střepu (jen si už nevybavím co to bylo za značku) žádné extra kubatury trhače asfaltu.
No zůstanu u té mosazi raději

No zůstanu u té mosazi raději
09:34:36
08.08.2011
08.08.2011

suri
-> Discovera: medenú matku asi nevyrobí nikto lebo by tam nevydržala ale je pomedená a funguje
09:23:17
08.08.2011
08.08.2011

Discovera
-> suri: Tak přesně ty první to jsou ty svině, u kterých ztratíš nervstvo při zdělávaní
To musel vymyslet kokot. Ty druhé nemají všude, ale čoveče pár jetých mám a že by byly z mědi se mi taky nezdá....sedí mi zespod na magnetu na ponku a to by měď neudělala 


09:20:09
08.08.2011
08.08.2011

suri
-> vhml: je , rozrezaná a proste super , robím koľko krát 12 ročný výfuk a ak vidím tieto matky viem že nebude problém , ale ako náhle vidím tie druhé tak viem že môžem dávať potrubie von
09:19:05
08.08.2011
08.08.2011

vhml
-> suri: ta original medena je dobra vec. Sam ji pouzivam, drzi a jde povolovat
09:18:53
08.08.2011
08.08.2011

Discovera
-> Eidy: To jestli jsou opravdu měděný bych pochyboval...kupoval jsem je taky na dvou místech a byly ocelové potažené mědí a vrch na dvou místech proti sobě byl splácnutý....a úžasně kurví při povolování štefty
...nejlíp se mi osvědčila konfigurace mosazné dvě matky na šteft (kontra) nebo mosazná + nerez. U těchto šílených kombinací se mi nikdy nepovolily a i letech šli nádherně odšroubovat bez deformace šteftu a to i nového potaženou mědí...

09:15:11
08.08.2011
08.08.2011

suri
-> Eidy: ak medené určite nie tieto www.autobyznys.cz/www/...
/783.jpg pri nich nie je problém odlomiť ani takmer nový šteft a už nikdy sa to nedá rozobrať , origo je toto a funguje najlepšie www.skoda-dily.cz/nahradn
i-dil/n90803601-matice-vyf
uku-m8-medena-favorit-feli
cia-fabia-octavia.html
09:11:36
08.08.2011
08.08.2011

Eidy
-> Urbi: Nejlíp si sežen aspoň na výfuk měděný matky. Ty jsou fakt měděný a jsou na jedný straně strochu splácnutý, aby nešly povolit.
19:33:12
07.08.2011
07.08.2011

suri
-> Urbi: pomedené
19:32:51
07.08.2011
07.08.2011

Petr Urban
A to jsou ty štefty měděné nebo poměděné ? Protože měď přece vydrží sama o sobě prd nebo ne...
17:52:32
07.08.2011
07.08.2011

OJOUCH
ja si myslim ze muzes medene jsou proto aby sli povolit matky a kdyz je budes mit i na sani nic se nedeje ja je tam mel na rapidu take!!!

17:48:11
07.08.2011
07.08.2011

Petr Urban
Dávají se štefty co drží sací a výfukové všechny měděné nebo na sací a termostat železné pro hliníkovou hlavu ? Sehnal jsem jen o 5mm kratší ty železné. Mohu dát všude měděné, jak je to z významem nebo pevnostma ?