Fabia 1,4 Mpi 50kw, kolísavý výkon, netáhne

prohledat
4 příspěvků (zobrazeno 1 až 4) od 04.08.2011 do 05.08.2011, založil/a alesek - 105 S
řadit dle data
08:13:24
05.08.2011
alesek - 105 S
Klapku pravděpodobně nikdo nečistil, ale nevím to jistě, táta se o to nezajímá a dostat z něj, co všechno v servisu dělali a co mu tam řekli je skoro nemožné.
08:51:19
04.08.2011
Hřib
-> alesek - 105 S: škrtící klapku už někdo čistil? Otec řešil ten samý problém v cca 70.000km, byl ve dvou značkových servisech a diagnostika nic nepsala, pak jednoho dne jel za otcem do práce kolega a říkal mu, že mu nějak poblikávají brzdové světla, tak zajel do toho servisu, kde měli zájem to vyřešit a zkusili vyměnit brzdový spínač a bylo po problémech za 260,- Ten spínač má tři fousy a ten jeden dává při brždění řídící jednotce pokyn jako při brždění a tím pádem to místy netáhlo.



Pak mi na tom samém autě asi ve 150.000 po nastartování u "práce" zařvala a rozsvítila se elektronika motoru tak jsem zajel do dvora na VASila a tam už to ten brzdový spínač napsalo, ale pro změnu nesvítily světla, jak to jelo nemůžu posoudit, protože jsem s tím najel 60m, ale u té první (jakoby tvojí) závady kontrolka nesvítila a diagnostika nic nepsala a brzdové světla fungovaly (při netáhnutí i samovolně), takže ten brzd. spínač co 70.000 a zatím dvě různé závady, tak ho zkuste vyměnit.



Omlouvám se za amatérské popsání, možná zdejší odborníci na diagnostiku upřesní :-)

upraveno 4x, naposled 04.08.2011 08:54:10
08:39:24
04.08.2011
Dušan
klapka, nevim jestli to ma vahu vzduchu, nebo cidlo klepani.
08:30:50
04.08.2011
alesek - 105 S
Prosím o radu, kdo má podobné zkušenosti. Motor chvíli táhne, chvíli ne. Kolem 2 tisíc otáček je výkon naprosto nedostačující, po překročení začne mírně ožívat a kolem 3 tis. auto vystřelí jak raketa. Jindy zase i kolem těch dvou tisíc táhne slušně. Spotřeba je taky trochu vyšší. Už to trvá asi 2 roky, ve škodováckým servisu vyměnili 1 vstřikovač, ale problémy přetrvávaly. Zkoušeli jsme měnit zapalovací lištu (za jinou starší), měnily se svíčky, těsnění pod hlavou a prostě to dělá pořád. Rozvodový řetěz už je taky nový. Po nedávné návštěvě škodováckého servisu tvrdí, že diagnostika žádnou chybu neodhalila. Když se s autem projeli, závada se asi zrovna neprojevila a tvrdili, že to jede asi normálně. Auto kupovali naši nové, jezdil jsem s ním od začátku a proto vím, že to normální není, jezdilo to vždycky krásně, táhlo i v poměrně nízkých otáčkách. V současné době má najeto necelých 90 tis. km. Co mě napadá, tak katalyzátor je původní, mohl by být "přicpaný"? Taky palivový filtr se neměnil. Co se týká režimu provozu, jednou za rok Chorvatsko, pětkrát 100km výlet a jinak víceméně couračky, kdy se motor sotva ohřeje.
Extreme Tyres