Chlapi, už si nelámejte hlavu bylo to těsnění pod ventildeklem.
Přetěsnil sem to a je to dobrý. Teď už to chce jen umejt arvou.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Fábia 1.4 -44kw Azf
prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 30.07.2011 do 21.08.2011, založil/a Robert 106
16:51:59
21.08.2011
21.08.2011

Robert 106
22:17:32
20.08.2011
20.08.2011

Robert 106
Ahoj,
někde mi z toho stříká olej.
sundal sem kryt motoru a vyměnil olej.
Už předtím sem si všiml že to někde musí cintat.
myslel sem, že to je pod ventildeklem, ale teď po výměně je olejem oházená kapota, příčka mezi motorem a prostorem pro cestující, lišta pro vstřiky a nejvíc hadice pro odvod olejových par. Vypadá to jako gufero na klice. Jenže řemen je suchý, řemenice sou suché a potrubí s chladící kapalinou je suché. To je přímo v cestě mezi guferem kliky a místy kde je pruh nastříkaného oleje. Tak odkud to je ?
někde mi z toho stříká olej.
sundal sem kryt motoru a vyměnil olej.
Už předtím sem si všiml že to někde musí cintat.
myslel sem, že to je pod ventildeklem, ale teď po výměně je olejem oházená kapota, příčka mezi motorem a prostorem pro cestující, lišta pro vstřiky a nejvíc hadice pro odvod olejových par. Vypadá to jako gufero na klice. Jenže řemen je suchý, řemenice sou suché a potrubí s chladící kapalinou je suché. To je přímo v cestě mezi guferem kliky a místy kde je pruh nastříkaného oleje. Tak odkud to je ?
08:36:44
01.08.2011
01.08.2011

Gemini
do tohoto motoru 5W40 Valvoline, Castrol alebo Total (API SL,SM)
15:22:32
31.07.2011
31.07.2011

Robert 106
měl sem ho venku. Je ještě dobrej a vyměním ho s olejem
10:55:51
31.07.2011
31.07.2011

radar75
asi zbytočná poznámka, ale vzduchový filter bude asi vymenený že?

09:30:45
31.07.2011
31.07.2011

suri
-> palinator: to bude tou predajňou , ja sa nehádam len osvetľujem situáciu , keď to máš takto celý rok tak je to super ale ja ani nikto iný sa nebude naháňať po celom meste aby ušetril pár korún a proste vezme to čo je tam kde chodí po diely
22:57:30
30.07.2011
30.07.2011

palinator
-> suri:
Nehádám se s Tebou, na Slovensku to teda máte jinak, ale v ČR bývá Mogul obzvláště ve vyšších viskozitách levnější (0W-40 a 5W-40 je o nějakou korunu i dražší, než Castrol). Jelikož to kupuju v Pardubicích v podnikový prodejně, tak je ta sleva už výraznější.
Nehádám se s Tebou, na Slovensku to teda máte jinak, ale v ČR bývá Mogul obzvláště ve vyšších viskozitách levnější (0W-40 a 5W-40 je o nějakou korunu i dražší, než Castrol). Jelikož to kupuju v Pardubicích v podnikový prodejně, tak je ta sleva už výraznější.
20:50:00
30.07.2011
30.07.2011

suri
-> palinator: minule som na to pozeral , mogul 4litrovka za cenu kastrol 5litrovky , v tescu mali ale akciu na mogul tak sa kúpilo
19:42:08
30.07.2011
30.07.2011

palinator
-> Robert 106:
Pokud Mogul Extreme 10W-40 seženeš levněji (jako že určitě o něco jo; o něco více třeba na podnikových prodejnách), tak klidně i ten. Víceméně stačí každý olej aspoň trochu známé značky s API alespoň SL.
Pokud Mogul Extreme 10W-40 seženeš levněji (jako že určitě o něco jo; o něco více třeba na podnikových prodejnách), tak klidně i ten. Víceméně stačí každý olej aspoň trochu známé značky s API alespoň SL.
19:27:45
30.07.2011
30.07.2011

Milan 136
-> Robert 106: klidně tohle může dělat vstřik
16:33:47
30.07.2011
30.07.2011

Robert 106
díky, podívám se na to.
16:26:24
30.07.2011
30.07.2011

suri
-> Robert 106: 10W/40 napríklad Castrol Magnatec a iné
šrouby sú to všetko M8 na 13 klúč a golu , tri a tri po stranách , odpojiť vstreky , dole kryty a hadice
šrouby sú to všetko M8 na 13 klúč a golu , tri a tri po stranách , odpojiť vstreky , dole kryty a hadice
16:09:35
30.07.2011
30.07.2011

Robert 106
Stěhoval sem se a nemám moc vybavení a tady nikoho neznám kdo by mi pomohl.
normálně bych to sundal. Co je tam za šrouby ? Jo a co to toho patří za olej popřípadě s čím mát nejlepší zkusenosti je tam starej už.
normálně bych to sundal. Co je tam za šrouby ? Jo a co to toho patří za olej popřípadě s čím mát nejlepší zkusenosti je tam starej už.
15:36:48
30.07.2011
30.07.2011

suri
-> Robert 106: tak každé auto má svoje takú slušnú 1,4 z klímou by som ale bral osobne aj ja , skús kompresor a fúkať okolo sania čo to urobí z otáčkami
15:30:56
30.07.2011
30.07.2011

Robert 106
a jo že by to bralo vzduch pod sacím potrubím jo ? to by nebyl problém zkouknout.
Já totiž škodvky od rapida a motoru z favorita vejš už neřeším. Kdybych tohle nedostal nikdy bych to nekoupil. Pár jízd mě přesvědčilo o mém názoru. Je to šuplík teče do toho a pohodlí žádný a to stálo nový 241 000Kč
Já totiž škodvky od rapida a motoru z favorita vejš už neřeším. Kdybych tohle nedostal nikdy bych to nekoupil. Pár jízd mě přesvědčilo o mém názoru. Je to šuplík teče do toho a pohodlí žádný a to stálo nový 241 000Kč
15:17:28
30.07.2011
30.07.2011

suri
skúsiť iný odskúšaný modul a sviečky ako píše kolega ale podobne sa správa motor z prasknutým tesnením pod saním a hlavne sú vysoké CO na emisiách
15:13:06
30.07.2011
30.07.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Robert 106: Jen aby ta lista nebyla neznacky Vika 

15:09:57
30.07.2011
30.07.2011

Robert 106
Ne svíčky sem mu měnil asi před rokem. A pak mu ještě měnili v servisu zapalovací modul vypadá že je nověj nebo teda novější než zbytek auta.
14:14:57
30.07.2011
30.07.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
Nema tam deda nahodou jeste tovarni svicky?
14:12:07
30.07.2011
30.07.2011

Robert 106
Ahoj,
škube mrcha, najeto 54000.
Auto mám od dědy. Škube jak na volnoběh (jo vím je to bolest těhle motorů kvůli emisím), ale také při jízdě nebo stačí na neutrál pomalu přidávat plyn a krásně motor občas vynechá nebo se zakoktá. Táhne dobře, krz VAG žádné chyby + nastavení volnoběh a škrtící klapka - žádná změna. tlak paliva a váhu vzduchu nejsem schopen z těch popisů identifikovat. kdyby někdo věděl číslo kanálu dík.
Robert.
škube mrcha, najeto 54000.
Auto mám od dědy. Škube jak na volnoběh (jo vím je to bolest těhle motorů kvůli emisím), ale také při jízdě nebo stačí na neutrál pomalu přidávat plyn a krásně motor občas vynechá nebo se zakoktá. Táhne dobře, krz VAG žádné chyby + nastavení volnoběh a škrtící klapka - žádná změna. tlak paliva a váhu vzduchu nejsem schopen z těch popisů identifikovat. kdyby někdo věděl číslo kanálu dík.
Robert.