Jakej karbec

prohledat
24 příspěvků (zobrazeno 1 až 24) od 22.07.2011 do 02.08.2011, založil/a šrek
řadit dle data
04:01:42
02.08.2011
Petr Urban
-> hundrtkarjiri: Furt dokola tady na virtu chytrácké silácké řeči 3 3...sedra zahoď...co mám já je ověřený a nejlepší apod....samí frajerský kecy !!! 3 3 Sedr je ze špatného matrošu, ale když není vyběhaný jakože dle dřívějších tabulek vydrží max. 100 tis. km, tak je to dobrej karburátor hodící se na škodovácké motory. Je to o tom to umět naladit a né jaký průměr dif. nebo z čeho ten karb je, si spočítej průřez nejužšího místa v sacím kanálu, bude na 100% menší než součet průřezu obou dif. !!! Zajímavý je že SEDR s dif. 22/24 265vačka,upr. hlava apod. na 1390ccm krmí naprosto dostatečně a s dif. 23/27 nebylo citelný skoro žádný rozdíl !!! Buď si měl karb. v prdeli nebo neumíš naladit správný průměr trysky a vhodný vzdušník a nebo co si myslím já...vnucený subjektivní pocit 3 3 Stačí mít karb. v dobrém stavu a vědět co s ním dělat a né tady pořád ve všech tématech ťápat ty samý kraviny jak je SEDR na prd.
20:43:22
28.07.2011
Kaprof-Pisařík
-> Tuner#2: To prodá jako výkonný Superšport:o)
20:33:47
28.07.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> šrek: Hele proč ladíš karbec, když pak při listování v Tescu narazím na Tvé auto coby jedinečnou a jedinou káru v ČR na prodej?
upraveno 1x, naposled 28.07.2011 20:34:05
16:14:36
23.07.2011
hundrtkarjiri
-> Pivodak: Jestli máš 1300ku karbec tak máš dif.:23/23.Tak ho nahod a uvidíš.I tenhle 1300ky je lepší jak sedr pokad je dobrej.Měl jsem jich pár v ruce a v autě a nakonec jsem musel sehnat novej.Málokdy totiž funguje na 100%.
12:29:10
23.07.2011
Pivodak
-> hundrtkarjiri: já mám doma karbec z lady ale z 1300 a nemá ještě ani odpojovač volnoběhu a moc ho tam nechcu cpát.A jak jsem se tak díval tak si neřešil ani vyhřívání klapek.No a jak to jede s tím 15ctkovým karbem?
12:16:05
23.07.2011
hundrtkarjiri
-> Pivodak: Karbec co jsem měl na Hundrtcaru II.-Lada 1500,kdyžtak se podiv do karty.Přehodíš za sérii a malinko doupravíš filtrbox-vyšroubuješ z karbu 4 malé šroubky z víčka a pásne ti bez problémů.Akorát doporučuju dát lanko místo struny na plyn.
12:12:24
23.07.2011
Pivodak
-> hundrtkarjiri: takže říkáš normálně karbec z lady 1500 měla ve předu 4oko,a musí se nějak doupravit?nebo pasuje víceméně bezezbytku?
11:09:45
23.07.2011
hundrtkarjiri
-> dakar.cz: To bylo provizorka,která už tam dlouho není.Sám jsem to řikal na srazu,že jsem dal věci na motor co jsem zrovna měl doma na normál ježdění do práce.Podiv se mi do karty na Hundrtcar II. a Hundrtcar I. a uvidíš sám.
10:23:24
23.07.2011
dakar.cz
-> hundrtkarjiri: a proč teď máš takovou šílenou hrůzu na motoru,když si dřív měl tak nadupaný motor?
zvětšit Jakej karbec - obrázek od dakar.cz vložen 23.07.2011 10:23:24
09:50:49
23.07.2011
kury
Tak já teď nandal na 1,4ku místo SEDRA upravenýho LEKRA,který má mechanické otevírání druhé komory a osazení by měl mít upravený asi podle Ačka. A nestěžuju si. V malých otáčkách, při výjezdů z retarderů nebo ostrých zatáček,tak oproti SEDRU o dost lepší. Celkově se mi to zatím líbí a jen čekám, až Chovanec pošle rozdělovač s upravenou regulací, abych si mohl hrát. Jinak aby někdo neřekl, že ten sedr byl stará rozeštelovaná mrdka. Tak měl najeto tak 5000km, jako nový a otryskovaný podle L/A. Ale taky to s ním jelo pěkně. Jen ten spodek a reakce na šlápnutí plynu neměl tak plynulé a silné.
00:58:48
23.07.2011
hundrtkarjiri
-> palinator: Nejde o 1mm,ale o koncern Lady a Webru.Lada převzala u prvních karburátorů (což byl můj případ) koncepci Webru a Solexu a ty nový mrdky stojej za hovno (nevim ted přesně rok).Hrály spíš na emise.Ty starý ruský karby jsou v koncepci Webru a to je strašně znát.
00:53:35
23.07.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> palinator 23.07.11 00:47:17: No samozřejmě i to je blbost a na objemy 1,2, ale i 1,4 jsou difuzory 22/24 plně dostatečné...



Možná by to chtělo si o problému napřed něco zjistit, než plkat hovadiny na virtu: www.tommutuning.cz/tommu/ .../O_upravach_motoru_T_Mu ck_2_dil_%28zapalovani_kar buratory%29.pdf



V tomhle má Muck naprostou pravdu.
upraveno 1x, naposled 23.07.2011 00:59:52
00:52:41
23.07.2011
hundrtkarjiri
-> Tuner#2: Akorát já jezdil 280ku vačku od Švejka a měl jsem upravenej celej motor 120Ls,viz moje sprinty v Želivě.( 3 krát 1.místo do 1200 ccm a jednou 2.místo do 1200ccm-hned po začátku,když jsem zajížděl motor) a všechno s tímhle karbem.Tak nevim.A Bohouš sám uznal,že mi to na uprděnýho kluka z vesnice a motor stavící starej páprda v důchodu (co to celej život dělal v servisu) docela jede na 1200ku.A chtěli se se mnou hádat,žě tam mam 130ku.Což není pravda.
00:47:17
23.07.2011
palinator
-> Tuner#2:

Ale nejde o to, jestli je to moc bohatý nebo ne, ale jestli to škrtí při vysokých otáčkách ne? Vysokou bohatost docílíš většíma tryskama / menšíma vzdušníkama, ale menší škrcení pouze většíma difuzorama. Ale je mi divný, že by byl 1 mm na 1. komoře tak propastnej rozdíl. Jestli se pletu, tak mě opravte, ale snad to má logiku.
00:34:52
23.07.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> hundrtkarjiri 23.07.11 00:26:15: Hmm zajímavý, že Tvůj "uprděný Sedr" co nestačí na 120cku mě krmí 1,3 s ME vačkou 265° a v určité konfiguraci při testech to bylo moc bohatý...
00:26:15
23.07.2011
hundrtkarjiri
Hovno,sežen karbec z Lady 1500 dif.:23/24 přetesni(pokud bude starší) a je to masakr proti uprděnýmu sedru i předělanýmu.130 karbec má 22/24 a hovno krmí.A hlavně Lada krmí víc na první komoru a druhá je spíš jako závěs na přikrmení pokud je málo.Poslouchej slovo chlapa kterej to jezdil na upravenom 120LS motoru (2 roky) a všici na sprintech v Želivě záviděli ačkoliv jsem místní.



A pokud tam, prdneš nějakou lepší vačku-Erko nebo 260,280 tak je to potom nářez.
zvětšit Jakej karbec - obrázek od hundrtkarjiri vložen 23.07.2011 00:26:15
upraveno 1x, naposled 23.07.2011 00:32:13
00:13:53
23.07.2011
castrol
-> Tuner#2: presne ten som mu chcel doporucit
00:12:52
23.07.2011
Sp4rc0
-> šrek: Jestly chceš aby to jelo líp tak zgenerálkuj tu srandu co máš pod kapotou..
00:05:44
23.07.2011
Sp4rc0
-> Tuner#2: Přesně tak..4 Mě šlape seriovej na 280° vačce a o 1.5mm snizeny hlavě uplně libově..4
00:03:20
23.07.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
Na zakarbonovanou sériovou 135tku je Sedr až moc velkej luxus... Stačí ho vyvařit a rozhejbat/seřidit klapky...
00:01:04
23.07.2011
castrol
-> šrek: a teraz tam mas aky
00:00:36
23.07.2011
šrek
jé,pardo

Fa 135 v Rapidu
23:54:58
22.07.2011
minno
a aky motor?
23:52:56
22.07.2011
šrek
Jakej sehant karbec, aby to jelo zase o něco líp?Slyšel jsem třeba z Taze nebo Lady 1500... Na webery fakt nemám.Díky za tipy
Extreme Tyres