skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
těsnění pod hlavu
17:37:58
18.07.2011
18.07.2011

darklord
-> djzeik: hod niekam ten program a daj sem odkaz, to chcem vidiet.
17:27:06
18.07.2011
18.07.2011

djzeik
právě to ukazuje 20mm
16:55:04
18.07.2011
18.07.2011

Nwkt
-> djzeik: A neni to mm?
16:54:15
18.07.2011
18.07.2011

djzeik
no asi je to probém, já to moc neumím, a ten program my to vypočítává na dvou centimetrové těsnění, tak se mi to nezdá....
22:17:57
17.07.2011
17.07.2011

darklord
-> djzeik: a to je taky problem si to spocitat?
Kompresny pomer je 9.8:1, vrtanie 76.5mm, zdvih 86.9mm viac nepotrebujes.
Kompresny pomer je 9.8:1, vrtanie 76.5mm, zdvih 86.9mm viac nepotrebujes.
21:31:05
17.07.2011
17.07.2011

djzeik
a víte někdo jaký je spalovací prostor u felicie 1.6? nikde jsem to nenašel
10:13:55
17.07.2011
17.07.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> havlik: Nojo ale to je jina liga, to by u feldy uletela hlava 

10:12:46
17.07.2011
17.07.2011

havlik
-> palinator: no u tehle starych motoru asi jo :) ale treba lancer EVO a tak mají kompresi 11:1 a este jsou preplnovany
00:51:38
17.07.2011
17.07.2011

palinator
-> djzeik:
Na turbomotory musí bejt samozřejmě mnohem nižší kompresní poměr, u nepřímýho vstřikování se může pohybovat kolem 8,5:1, záleží na tom, jakým tlakem se přeplňuje. Čím vyšší tlak, tím nižší nutný kompresní poměr, ale to by ti měl dát sám rozum.
Na turbomotory musí bejt samozřejmě mnohem nižší kompresní poměr, u nepřímýho vstřikování se může pohybovat kolem 8,5:1, záleží na tom, jakým tlakem se přeplňuje. Čím vyšší tlak, tím nižší nutný kompresní poměr, ale to by ti měl dát sám rozum.

13:49:08
16.07.2011
16.07.2011

djzeik
já asi neumím hledat, kolik teda má být kompresní poměr na turbomotory? v tom případě ten program co to počítal je uplně na hovno,
22:35:59
15.07.2011
15.07.2011

Tommyk
-> djzeik: je to kravina. zim vic KP, tim vic liznuta hlava (v tvym pripade mensi tesneni)
a pockej, nemel by se KP na turbo nahodou zmensovat?
a pockej, nemel by se KP na turbo nahodou zmensovat?
22:33:07
15.07.2011
15.07.2011

djzeik
no tak sem to zkoušel, a je možné, že když má ten motor kompresní poměr 9.8:1 a já potřebuji 12.1:1 že bych měl dát těsnění 2cm??? není to kravina?
08:22:30
15.07.2011
15.07.2011

sbf
www.rbracing-rsr.com/comp
staticcalc.html
(aj s obrazkom, keby si nevedel po americku)
www.kb-silvolite.com/calc .php?action=com...
na googli mas inac desiatky podobnych kalkulaciek
(aj s obrazkom, keby si nevedel po americku)
www.kb-silvolite.com/calc .php?action=com...
na googli mas inac desiatky podobnych kalkulaciek
19:44:42
14.07.2011
14.07.2011

Tommyk
komprese = obsah valce ve spodni uvrati ku obsahu valce v horni uvrati
melo by to jit jednoduchou rovnici vypocitat
melo by to jit jednoduchou rovnici vypocitat
19:09:32
14.07.2011
14.07.2011

djzeik
existuje nějaký vzoreček, podle kterého by se dala vypočítat výška těsnění pod hlavu když chci změnit kompresní poměr? jedná se o motor 1.6 AEE