Otryskování karburátoru

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 14.07.2011 do 17.07.2011, založil/a Pavel Koudela
řadit dle data
12:29:15
17.07.2011
Pavel Koudela
A kde se dají ty trysky vubec dneska koupit? V nějaký slušný mototechně?
13:38:33
15.07.2011
Capricorn
-> palinator: Nepovídej... ani jsem si nevšiml. 3 Musíš to brát tak, že co člověk to odlišný pohled na věc... tobě stačí to napsat v 6 slovech a mě ne. Pro mě to je samozřejmost, že to takhle funguje a právě díky tomu se člověk který o tom třeba neví vůbec nic může dozvědět i něco zajímavějšího a něco navíc. A právě tohle mám na opravdu věcných diskuzích rád... třeba příspěvky od COLa který se taky rád občas rozepíše jsou někdy opravdu zajímavé. Teď si představ kdyby tady každý psal jen holé věty o pár slovech... pak by sice základ možná vyšel na povrch, ale už by tam chybělo i to něco navíc díky čemu je ten příspěvek nebo celá diskuze zajímavější. No tak koukám že už to zase rozvádím víc než bych chtěl. 3
12:57:13
15.07.2011
palinator
-> Capricorn:

Jasně, já si jen rejpnul.4
12:11:24
15.07.2011
Capricorn
Jinak i ten můj popis není bůh ví co to je mi jasný, ale snad aspoň dává trochu lepší přehled o tom jak to funguje. Ono vůbec celej korekční systém je docela alchymie a záleží tam na spoustě věcí, ale dál do toho se přiznám už opravdu moc nevidím.
11:46:41
15.07.2011
Capricorn
-> palinator: No řekněme, že napsat že vzdušníky ochuzují směs ve vyšší otáčkách je sice správně, ale hooodně obecné a nic nevysvětlující to jak korekční systém vlastně funguje. 4 Takže proto ten elaborát. Nemám rád když se věci píší jen tak polovičatě a pokud někdo chce vědět jak co pracuje tak osobně nemám problém mu to napsat podrobně.
upraveno 1x, naposled 15.07.2011 11:54:32
11:11:14
15.07.2011
palinator
-> Capricorn:

Je to správně, ale to co ti zabralo 8 řádků, mě zabralo půlku jednoho.3
11:08:08
15.07.2011
ferrari
skoda-virt.cz/cz/.../1357 19-funkc e-trysek-a-vzdusniku/?pof ­fset=0
18:51:31
14.07.2011
Capricorn
-> Pavel Koudela: Mělo by to být tak že defacto vzdušníky snižují působení podtlaku na hlavní trysku při rostoucích otáčkách resp. zatížení. Když se člověk podívá na řez karburátorem tak vidí emulzní šachtu a v ní emulzní trubici kde je navrchu zašroubovaný korekční vzdušník. Při stojícím motoru je hladina v emulzní šachtě a trubce zároveň. Jak otáčky stoupají tak se děje to, že hladina v šachtě stoupá, ale hladina v trubici naopak klesá. Jak hladina v trubici klesá tak se v ní odkrývají otvory kterýma proudí do paliva v šachtě vzduch kterej zpěňuje palivo vystupující do rozprašovače vytváří takhle předběžnou směs. Bez tohohle systému by se stalo to, že s rostoucíma otáčkama (nebo spíš rychlostí vzduchu v difuzoru) by neúměrně stoupala i bohatost směsi. Když tak mě někdo opravte jestli mám v mojí úvaze chybu.
18:24:32
14.07.2011
palinator
-> Pavel Koudela:

Vzdušníky ochuzujou směs ve vysokých otáčkách.
16:56:54
14.07.2011
Pavel Koudela
Nejsou ty vzdušníky dost malý? Respektive jakou mají přesně funkci?
13:22:51
14.07.2011
Gemini
mam vyskusanu kombinaciu 120/200 , 150/140 na 1800ke , dif 22/24
13:05:20
14.07.2011
aceboss
-> Pavel Koudela: Osobně bych volil DDSR z Tatry4 Který jev dobré úpravě více než dostatečný4
12:36:41
14.07.2011
Pavel Koudela
Jeden problém je, že pravidla neumožňují kombinování dílů. I když je to převrtané, tak musíme zůstat u "originálních" dílů. Na jednu stranu je to dobře, alespoň se ukáže co se dá při stejné technice z motoru dostat. Znám spoustu motorů které běhají na Jikov a mají stejný objem a běhají výborně.
12:26:08
14.07.2011
Petr - Rapid 135
Můžu udělat karburátor ála Tatra. Sám ho v autě mám a luxus ;) Ale i tak na takovej velkej obsah se mi to zdá málo. To by chtělo karburátor přímo z nějak cca tak velkýho motoru. Nevim... VW, Renault, Ford. Tyhle a hroamda těchle starých aut se dělali s karburátorama, tak obejít šroťák a kouknout pod kapoty ;)
12:22:34
14.07.2011
Pavel Koudela
Chceme zkusit zatím tento. 23/27 z Tater se shání blbě :-( a hlavně není za hubičku. Koukal jsem na úpravy š130 a tam je zvětšění jehlového ventilu na 2,5 mm, trysky 125/150, vzdušníky 150/160. Ale je to jen napsané. Určitě zkušenosti mají větší váhu.
12:01:38
14.07.2011
palinator
Mě se zdají difuzory 22/24 na tak velkej motor docela málo. Ale nejsem tak znalý, tak se třeba vyjádří jiní.

Mimochodem, při konstatních otáčkách záleží jenom na krouťáku, výkon se z něj pouze vypočítává. Takže motor naladěný na vysoký kroutící moment při 4000 a motor naladěný na vysoký výkon při 4000 je totéž.4
11:57:16
14.07.2011
Pavel Koudela
Rád bych se dozvěděl jaké trysky a vzdušníky osadit do Jikov 32 SEDR nebo EDSR, s difuzory 22/24. Měl by připravovat směs pro motor v závodní hasičské mašině o objemu 1860 ccm. Pracovní otáčky motoru jsou kolem 4000 ot/min. Snad tyto informace budou stačit. Věřím že se tady najde někdo kdo tomu rozumí. Motor by měl mít spíš navrch krouťákem než výkonem.
Extreme Tyres