skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Shell Fuel Save
prohledat
89 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 12.07.2011 do 20.07.2011, založil/a alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
11:46:09
20.07.2011
20.07.2011

King
-> palinator: To slůvko "teoreticky" není na místě. Samozřejmě, že čas od času se objeví nějakej objevnej článek na Hovínkách a spol, kde se bude rybám radit, že u stříkaček je jízda se zařazeným kvaltem z jakýhokoliv kopce základní podmínkou pro nejúspornější jízdu. Pokud jedu z 12pct krpálu a vím, že mě dole čeká ostrá zatáčka, do který bych stejně musel brzdit, pak je brždění motorem bez diskuse tím nejúspornějším řešením. Pokud ale vrtám za volantem koleno třeba v krajině, kde jsou jenom mírný dlouhý klesání, vychází po stránce úspory PHM líp právě využívání setrvačnosti poměrně těžkýho auta. Zrovna nedávno jsem takhle dostal ve služebáku chuť na kolenovrtskou jízdu a trasu 20km Čáslav-Kolín jsem jízdou "na vyhazovačku" jsem dal za 3,6l/100 (TDCI). Podobně z Cougarem - čistil jsem MAF, zresetoval adaptační hodnoty v ŘJ a po "učící jízdě" jsem zresnul palubní počítač a domů jsem se vrátil za 5.1L/100 (cca 15km, předjetí kolony klobouků, 5min zastávka na semaforech kvůli zúžený silnici, průjezd krajem hometownu). Pravda, výkon je znehodnocen faktem, že výhozí bod trasy je o pár desítek výškových metrů nad cílem, ale hlavní roli tam hrálo vyvážený užívání brždění motorem a vyhazování kvaltu. Je tam třeba 5km úsek, kterej jenom hodně pozvolna klesá nebo je to rovina a a kterej se s vyhozeným kvaltem dá projet prakticky celej, ale se zařazenou 5kou (6kou) bych zpomaloval a musel to dohánět motorem. Kolenovrtství zdar! :)
01:38:02
20.07.2011
20.07.2011

palinator
-> Syny:
Platí platí... Teoreticky to může bejt úspornější z hodně mírnýho kopce, kde by motor auto přebrzdil pod asi 1500, když už začíná palivo pálit a v otáčkách bude mít větší spotřebu, než na volnoběh, kterej by nebrzdil auto.
Platí platí... Teoreticky to může bejt úspornější z hodně mírnýho kopce, kde by motor auto přebrzdil pod asi 1500, když už začíná palivo pálit a v otáčkách bude mít větší spotřebu, než na volnoběh, kterej by nebrzdil auto.
01:33:43
20.07.2011
20.07.2011

Syny
-> King: Ale notak :) Se strikackou kdyz vyhodis kvalt z kopce, tak naopak mas spotrebu vyssi :) Nebo to u nafty neplati?
00:05:16
20.07.2011
20.07.2011

King
-> trinom: A to s tím dieselem Verva se dá nějak doložit - např. klesla mi spotřeba o tolik a tolik nebo 0-100kmph jsem s tím udělal o 0,25s dřív? ? S mým 160k TDCI můžu s jistotou konstatovat jenom o něco vyšší účet za plnou nádrž :) S tejně tak s leštěným prdem FuelSave - úsporu 1l na 50l nádrži udělám s prstem v nose, když natankuju o 2Kč/l někde na pumpě "U vidláka" a jenom občas vyhodím kvalt z kopce :)
21:41:24
18.07.2011
18.07.2011

trinom
Jj Verva je dobrá. Tu jsem tankoval do svýho druhýho auta do Opla. Tu Vervu Diesel a fakt nádhera. Jinak dnes jsem teda natankoval V-Power Racing a nádhera :D
22:01:27
17.07.2011
17.07.2011

palinator
-> M@rtin 17.07.11 18:12:44:
Chudák, hledá pumpu kde ho víc okradou a ty ho ještě navádíš.

Chudák, hledá pumpu kde ho víc okradou a ty ho ještě navádíš.


19:34:47
17.07.2011
17.07.2011

ZdenoR
-> trinom: Tady v okolí ho pár benzínek má, ale není napsanej na "poutači". Cenu se dozvíš až při tankování. Při ceně přes 40Kč/l si nechtěj odradit lidi. Teď jsem bral Veru 100 za cca 37 která je podle zkušeností některých i lepší.
18:14:43
17.07.2011
17.07.2011

trinom
Zkusím to projet :-D
18:12:44
17.07.2011
17.07.2011

M@rtin
-> trinom: Leda zkusit jinou benzinku, u nás ho mají na všech třech v mém okolí

18:12:09
17.07.2011
17.07.2011

trinom
Tak když je, tak proč ho nemají normálně napsanej na Shellu?? A když jsem to chtěl tankovat, tak prostě prázdno, nic
chtěl bych vědět, jak by se prostě felda zachovala s Racingem.


18:08:17
17.07.2011
17.07.2011

M@rtin
-> trinom: Shell V-Power Racing stále v prodeji je, naposledy jsem bral cca před třemi týdny do Feldy, cena cca 40,20 za litr
18:00:09
17.07.2011
17.07.2011

alpin
kamoš to nalial do babetty a úsporu 1 liter na nádrži teda nedosiahol , zajtra ideme reklamovať
17:58:52
17.07.2011
17.07.2011

Maťulo
-> trinom: OMW Carrera je podla slov pumparky u nas 98 oktanovy benzin... Mozno preto si poznal rozdiel! Inac tymto bludom o mensej spotrebe pri tankovani Fuel saveru vobec neverim...
17:54:05
17.07.2011
17.07.2011

trinom
Já teda musím říct, že jsem poznal akorát spotřebu. O lepším stylu jízdy moc říct nemůžu, protože mi to přišlo stejný. Ale zkusil sem tedy to Feldy 1.3 natankovat od OMV tu Carreru a musím říct, že to auto jede fakt o hodně líp!!!!!!!!!! škoda, že Shell nemá už V-Power Racing, bych zkusil jak by jela Felda s Racingem :)
10:47:19
15.07.2011
15.07.2011

VeTeV
-> palinator: citroen asi? :-)) netusim... kazdopadne na to reagovala klasicky - svitem zadnich brzd a pak oblakem za TDi v cipu
10:42:01
15.07.2011
15.07.2011

palinator
-> VeTeV:
Kdo je výrobcem klaksonu?
Kdo je výrobcem klaksonu?
09:15:55
15.07.2011
15.07.2011

VeTeV
-> Pavel P..: já se čím dál víc bojím vůbec vyjet... dneska z Bedne do Prahy mne zase nějaká bába jala se předjíždět stylem uhni vole, já jedu a co ejde protimě nezájem, blinkr nedávám a ty si vypadni do škarpy
09:14:15
15.07.2011
15.07.2011

Pavel P..
-> VeTeV: pochybuju, pač začneš jezdit víc jako prase a bude to tam téct proudem

09:12:31
15.07.2011
15.07.2011

VeTeV
-> Pavel P..: tak to tento motor neumi - ale doufam, ze vefuk a novy lambady napomohou k nizsim cislum 

09:11:37
15.07.2011
15.07.2011

Pavel P..
-> VeTeV: já bych mu ukázal zač je toho loket a jezdil by za 5

09:02:19
15.07.2011
15.07.2011

VeTeV
-> Pavel P..: ty bys najel méně - neb v pásmu 1,5 - 2 tis motor hlasitě protestuje a žere jak kráva... to se musí od 3tis naohoru
09:00:37
15.07.2011
15.07.2011

Pavel P..
-> VeTeV: tak mi to pujč s plnou nádrží a najedu víc

08:30:29
15.07.2011
15.07.2011

VeTeV
počítač nemám, jezdím od plné do plné a na těch 65l najedu kolem 800 km - víc se nedaří, ať jedu jak jedu 

07:06:33
15.07.2011
15.07.2011

alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> King: Mne keca palubny pocitac o 0,5l smerom hore.... divne tie francuzske auta....
00:22:40
15.07.2011
15.07.2011

palinator
-> King:
Jasně, to samozřejmě vím, ale řekl bych, že to nebude kecat o víc, než 0,4 litru/100 km, protože okolo takových hodnot se při testování pal. PC naměřené hodnoty pohybují. Každopádně oproti tomu, když s tím jezdí rodiče, spotřeba klesla o nějakých 1,5-2 litry. A to už jim nikdo neodpáře.
V tátově služební Fábii 1,4 16v jsem naposledy viděl spotřebu asi 9,2
a to předtím tam měl vždycky spíš okolo 6,5.
Jasně, to samozřejmě vím, ale řekl bych, že to nebude kecat o víc, než 0,4 litru/100 km, protože okolo takových hodnot se při testování pal. PC naměřené hodnoty pohybují. Každopádně oproti tomu, když s tím jezdí rodiče, spotřeba klesla o nějakých 1,5-2 litry. A to už jim nikdo neodpáře.

V tátově služební Fábii 1,4 16v jsem naposledy viděl spotřebu asi 9,2

00:12:38
15.07.2011
15.07.2011

King
-> palinator: To samozřejmě věřím, ale palubní počítače obvykle v parametru prům. spotřeby kecaj směrem k optimistickým hodnotám. Třeba u služebního TDCI mi počítač ukazuje o litr míň, než je skutečnost. Ale zpět k trikové honitbě :) Můj "výkon" je rovněž znehodnocen několika studenými starty a několika krátkými pojížďkami :)
-> U-Geen: Nezoufej, to bylo jenom takový zřetězení ekojízd - průměrně s městem si to sosne 7,5-8 a to ještě nebyla zima :) Stejně je to šumák, jestli 6 nebo 8,hlavně když se posere spojka nebo altík :)
-> U-Geen: Nezoufej, to bylo jenom takový zřetězení ekojízd - průměrně s městem si to sosne 7,5-8 a to ještě nebyla zima :) Stejně je to šumák, jestli 6 nebo 8,hlavně když se posere spojka nebo altík :)
00:00:52
15.07.2011
15.07.2011

palinator
-> King:
Nechci si tady honit triko, je to fakt jen pro informaci, ale s naším Opeláckým žECOTECem 1,6 16vé ve Vectře B dokážu jet ještě za míň. Na trase o délce 110 km z prostor mezi Benešovem a Táborem kamsi za Kutnou Horu směrem na Pardubice (ano o Chvaleticích je řeč) po silnicích převážně 2.třídy pal. PC ukázal průměrnou spotřebu 5,6 l/100 km. A to jsem rozvíříl nádrž profouknutím všech motorových zákoutí otáčkami 6500 asi 3x za cestu. Je pravda, že jsem se moc často nebrzdil. Nutno ale podotknout, že jsem sice jel s plným autem, ale bez klimy (jelikož nefachá), navíc co ušetřím u Opelu na benzínu, to mě mnohem víc stojí zase olej, co to sežere.
Nechci si tady honit triko, je to fakt jen pro informaci, ale s naším Opeláckým žECOTECem 1,6 16vé ve Vectře B dokážu jet ještě za míň. Na trase o délce 110 km z prostor mezi Benešovem a Táborem kamsi za Kutnou Horu směrem na Pardubice (ano o Chvaleticích je řeč) po silnicích převážně 2.třídy pal. PC ukázal průměrnou spotřebu 5,6 l/100 km. A to jsem rozvíříl nádrž profouknutím všech motorových zákoutí otáčkami 6500 asi 3x za cestu. Je pravda, že jsem se moc často nebrzdil. Nutno ale podotknout, že jsem sice jel s plným autem, ale bez klimy (jelikož nefachá), navíc co ušetřím u Opelu na benzínu, to mě mnohem víc stojí zase olej, co to sežere.

23:24:10
14.07.2011
14.07.2011

U-Geen
-> King: to je pekny... ja se pod 8.3 nedostanu snad ani na lane :-)
23:18:56
14.07.2011
14.07.2011

King
-> sytic: Ááá, opět další kamínek do mozaiky mýtů o úsporných a po čertech nadupaných, downsizingových motorech z MB :)
Před dovolenou jsem musel dát služebák kvůli brzdám do servisu, což je noční můra každého kolenovrta - dovolená soukr. autem a benzín za svoje :) Shodou okolností jsem natankoval u Škeble, kde nic jinýho, než ten zázračnej PalivoŠetřič neměli. Dovolenou po příbramsku a sedlčansku jsem odjezdil s lehkou nohou (tedy aspoň oproti mýmu obvyklýmu stylu :) Počítač to vyhodnotil na 6,6l/100 a po dotankování plný se to potvrdilo. Na 2.0 f benzínu, 1,5t těžkej povoz, 4 lidi, plnej kufr a klimu to nebylo špatný. Pravda, výkon znehodnocen častým předjížděním ortodoxnějších spořílků, ale na dálnici mezi Dobříší a Poděbrady nás asi 5 aut předjelo - to jenom na dokreslení o jakých cestovních rychlostech je řeč. Škoda, že Cougary nedělali s 1,2TSI, ušetřil bych pár stovek na povinným :)
Před dovolenou jsem musel dát služebák kvůli brzdám do servisu, což je noční můra každého kolenovrta - dovolená soukr. autem a benzín za svoje :) Shodou okolností jsem natankoval u Škeble, kde nic jinýho, než ten zázračnej PalivoŠetřič neměli. Dovolenou po příbramsku a sedlčansku jsem odjezdil s lehkou nohou (tedy aspoň oproti mýmu obvyklýmu stylu :) Počítač to vyhodnotil na 6,6l/100 a po dotankování plný se to potvrdilo. Na 2.0 f benzínu, 1,5t těžkej povoz, 4 lidi, plnej kufr a klimu to nebylo špatný. Pravda, výkon znehodnocen častým předjížděním ortodoxnějších spořílků, ale na dálnici mezi Dobříší a Poděbrady nás asi 5 aut předjelo - to jenom na dokreslení o jakých cestovních rychlostech je řeč. Škoda, že Cougary nedělali s 1,2TSI, ušetřil bych pár stovek na povinným :)
16:04:51
13.07.2011
13.07.2011

sytic
Přesně jak tu někteří píší, když jedeš hlavou, ušetříš taky a nemusíš řadit už pro 2000 jako mimopražskej taxikář a někteří majitelé "ropáků", ale o tom si nemusíme psát, přeci jsme tady většinou rozumní, ne
Na druhou stranu se bavíme stále o dost nízkých číslech spotřeby... Co má říkat můj kámoš s Lybrou, nějakej pětiválec a ten při opravdovém dědkostylu míň než 9 litrů na 100 nedá?
A neříkejte, že si měl koupit něco jinýho 

Na druhou stranu se bavíme stále o dost nízkých číslech spotřeby... Co má říkat můj kámoš s Lybrou, nějakej pětiválec a ten při opravdovém dědkostylu míň než 9 litrů na 100 nedá?


15:49:02
13.07.2011
13.07.2011

MOLSO
-> afro100 13.07.11 13:14:35: tak na kávičku



14:10:00
13.07.2011
13.07.2011

samadi
tak tak... pozor na marketingove strategie... tí co ich vidia, uvazuju spravne ;)
14:01:06
13.07.2011
13.07.2011

alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
palinator 13.07.11 13:44:16 napsal:
afro100 13.07.11 13:14:35 napsal:
… ale staci pri jazdeni pouzivat hlavu a hned je ta
spotreba inde..
Tak tak.
A výhody nejsou jen v nižší spotřebě. Dobrým stylem
jízdy se nechá jet úsporněji, ale časová ztráta může být minimální,
navíc ušetříš na brzdách.
Pravda pravda, hlavne s tymi brzdami.... ja mam naposledy menene pred 70 000 km a stale su este v pohode, minule ich v servise pozerali a mechanik (bratranek) nechcel verit, ze maju tolko najazdene..... plynula jazda dokaze robit zazraky
afro100 13.07.11 13:14:35 napsal:
… ale staci pri jazdeni pouzivat hlavu a hned je ta
spotreba inde..
Tak tak.

jízdy se nechá jet úsporněji, ale časová ztráta může být minimální,
navíc ušetříš na brzdách.
Pravda pravda, hlavne s tymi brzdami.... ja mam naposledy menene pred 70 000 km a stale su este v pohode, minule ich v servise pozerali a mechanik (bratranek) nechcel verit, ze maju tolko najazdene..... plynula jazda dokaze robit zazraky
13:44:16
13.07.2011
13.07.2011

palinator
afro100 13.07.11 13:14:35 napsal:
… ale staci pri jazdeni pouzivat hlavu a hned je ta
spotreba inde..
Tak tak.
A výhody nejsou jen v nižší spotřebě. Dobrým stylem jízdy se nechá jet úsporněji, ale časová ztráta může být minimální, navíc ušetříš na brzdách.
… ale staci pri jazdeni pouzivat hlavu a hned je ta
spotreba inde..
Tak tak.

13:14:35
13.07.2011
13.07.2011

afro100
-> OndraKrupi: tak tak ...
sytic 13.07.11 12:19:36 napsal:
→ OndraKrupi: ... Neříkej mi, že ti udělá litr navíc za 100 díru do peněženky, ale každý má jiný názor na věc a zrovna ty tedy raději ještě více sundáš
nohu z plynu a ušetříš nějaké to malé množství navíc.
Je rozdiel, ci otocim 200km trasu za 10l, alebo za 14l ... sice neuznavam dedkostyl, ani ekorallye ... ale staci pri jazdeni pouzivat hlavu a hned je ta spotreba inde..
Neotacam sice kazdy cent, ale ten liter-dva na 100km naviac su proste prachy, ktore by som mohol pouzit inde, ci uz pozvat priatelku na kavicku a podobne ...
sytic 13.07.11 12:19:36 napsal:
→ OndraKrupi: ... Neříkej mi, že ti udělá litr navíc za 100 díru do peněženky, ale každý má jiný názor na věc a zrovna ty tedy raději ještě více sundáš
nohu z plynu a ušetříš nějaké to malé množství navíc.
Je rozdiel, ci otocim 200km trasu za 10l, alebo za 14l ... sice neuznavam dedkostyl, ani ekorallye ... ale staci pri jazdeni pouzivat hlavu a hned je ta spotreba inde..
Neotacam sice kazdy cent, ale ten liter-dva na 100km naviac su proste prachy, ktore by som mohol pouzit inde, ci uz pozvat priatelku na kavicku a podobne ...
13:00:00
13.07.2011
13.07.2011

OndraKrupi
-> sytic: no taky záleží kolik najedeš kilometrů...... jako jestli mam mít spotřebu 8L/100 nebo 6L/100 a to ještě nejezdim jak důchodce, tak já bohužel musim jet na těch 6L protože nejezdim jen pro zábavu, ale do práce a taky bšude tam kde musim.
12:48:51
13.07.2011
13.07.2011

Tomaso435
-> palinator: :-D ještě že do toho leju paramo M8AD :-D :-D :-D
12:47:20
13.07.2011
13.07.2011

havlik
-> palinator: já ale mluvim o palivu:) ne olejích
e: V Paramu se nevyráběl Mobil, ale v Kolínském Koramu se za "komančů" vyráběl Castrol GTX a GTX3, který nebyl nic jiného než Mogul Super Stabil v plechovkovém balení, který se pak s úspěchem prodával v Tuzexu za bony
e: V Paramu se nevyráběl Mobil, ale v Kolínském Koramu se za "komančů" vyráběl Castrol GTX a GTX3, který nebyl nic jiného než Mogul Super Stabil v plechovkovém balení, který se pak s úspěchem prodával v Tuzexu za bony
12:32:30
13.07.2011
13.07.2011

Tomaso435
-> sytic 13.07.11 11:58:44: takže při 2 litrech navíc na 100km, ty jezdíš o 500kč na nádrži dráž než já ,no to je kurva rozdíl . . . 

12:29:36
13.07.2011
13.07.2011

palinator
-> havlik:
Je to sice trochu OT, ale třeba turbínové oleje Shell jsou původem z Pardubickýho PARAMA. Za bránou tomu nalepěj značku Shell a prodávaj mnohem dráž. Info je z důvěryhodného zdroje, přímo od zaměstnance.
Je to sice trochu OT, ale třeba turbínové oleje Shell jsou původem z Pardubickýho PARAMA. Za bránou tomu nalepěj značku Shell a prodávaj mnohem dráž. Info je z důvěryhodného zdroje, přímo od zaměstnance.
12:19:36
13.07.2011
13.07.2011

sytic
-> OndraKrupi: Jak píšu, nejezdím na spotřebu, ale taky nejezdím po plným plynem. S Fabií 1.2 TSi jezdím asi za 7,5 l/100 km. S Formanem jsem spotřebu nikdy nezjišťoval a APRI CD-1i mám až nyní. Neříkej mi, že ti udělá litr navíc za 100 díru do peněženky, ale každý má jiný názor na věc a zrovna ty tedy raději ještě více sundáš nohu z plynu a ušetříš nějaké to malé množství navíc.
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): Jasná věc. Záleží taky na auťáku, viď, já bych už musel jet už jako poloviční dědek, abych měl nižší spotřebu (na okresce 80 atp.)
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): Jasná věc. Záleží taky na auťáku, viď, já bych už musel jet už jako poloviční dědek, abych měl nižší spotřebu (na okresce 80 atp.)

12:09:30
13.07.2011
13.07.2011

havlik
-> radekp: shell vozi vlastní a V power michaj primo u nich v rafinerii ne jako ostatni ze tam ty prisady dolejou az na miste
12:08:25
13.07.2011
13.07.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp 13.07.11 12:03:13: Přesně tak, OMV si jede svou, ostatní berou od stejného a zda tam lejou ty slibovaná aditiva do prémiových benzínů a nafty je otázka... Každopádně 100vku jezdím OMV a spokojenost.
12:03:13
13.07.2011
13.07.2011

radekp
-> Vrba: Shell vozí vlastní palivo? Slyšel jsem že berou všichni až na OMV z Čepra?
12:01:43
13.07.2011
13.07.2011

alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> sytic: Ja za necelych 6 jazdim a to na spotrebu nejazdim. Ak by som zacal krutoprisne setrit benzin, asi by som to dotiahol niekam na 5/100
12:00:40
13.07.2011
13.07.2011

OndraKrupi
-> sytic: a kdo ti dělá sponzora na benzín? protože taky bych potřeboval...?
11:58:44
13.07.2011
13.07.2011

sytic
Já tankuji na Shellu kvůli bodům, takže si sice leštičku, na kterou si body šetřím, stejně zaplatím v ceně benzínu, ale budu mít dobrý pocit, že jsem získal něco navíc :-) Jinak bych tankoval na Benzině. Do Formanu jsem před brutálním zvýšení cen tankoval jen V-Power, dneska jezdím na klasický N95, který má tedy přízvisko Fuel Save. Jde spíše o psychiku, ale stejně... Kvůli blbejm dvěma litrům na 100 km přeci nebudu jezdit skoro na čtvrt plynu. Já osobně nejsem vůbec fanoušek ježdění na spotřebu... Není potřeba jezdit na plný kotel, ale abych pak mohl říkat, že můžu jezdit s Fabií za 5,9... K čemu, když si pak jízdu v autě neužiju.
11:57:48
13.07.2011
13.07.2011

Vrba
To zvýšení výkonu a pokles spotreby bych spis prisuzoval tomu,ze si dotycny rekne "hmmm,mam benzin od shell a ted mi to pojede uplne jinak" , a prestane motor dusit ve 2000 otackach a zacne ho drzet v optimalnim pasmu,kde ma vetsi vykon a menší měrnou spotřebu-a pak si rekne ze ten benzín je asi opravdu našlapaný.Přitom je to z jednoho velkoskladu,kde berou všechny mozné sítě pump.
11:44:20
13.07.2011
13.07.2011

Vrba
Treba já tankuju všude možně přičemž upřednostnuju ty nejlevnější pumpy. Výkon je pořád stejnej a spotřeba závisí od toho jak šlapu po plynu.Nekvalitní benzín bych poznal spíš na tom,že motor bude detonovat než abych se nechal ovlivnovat tim,co se kde povídá a pak si to vsugeroval taky.Stejně výkonový rozdíl 5pct nemá šanci nikdo poznat a už vůbec ne na čtyrbodovým spotřebáku.To samé spotřeba - vypovídající je jen údaj z motorové brzdy.Hlupáci ti,kdo věří těm priblblým reklamám. Na to může naletět jen tupec.Inteligentní molekuly,...no tyvole.
09:16:21
13.07.2011
13.07.2011

alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> OndraKrupi: Mozem si vybrat, pri dome mam Shell a OMV, cestou do roboty Slovnaft.... a do rakuska na lacny benzin to mam 20 km.... ked mam cestu, natankujem tam.
Kedze som pohodlny a nemusim obracat kazdy cent, natankujem priamo pred domom...
Kedze som pohodlny a nemusim obracat kazdy cent, natankujem priamo pred domom...