skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Emisná Favorit
18:14:14
08.07.2011
08.07.2011

Kuladmin
Jenze pak to obnasi kontrolu rovinosti plochy pripadne zabrouseni dal kontrolu presahu vlozek pripadnou upravu takze asi tak.
13:45:27
08.07.2011
08.07.2011

VAN3R
To som aj ja rozmýšlal,že radšej dám dole hlavu a aspoň vymením tesnenie pod hlavou a očistím piesty a spalováky atď....
12:47:17
08.07.2011
08.07.2011

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> MOLSO: jááj, som zabudol



12:32:25
08.07.2011
08.07.2011

MOLSO
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: cim viac karbonu tym vyssi kompresny pomer !



11:07:25
08.07.2011
08.07.2011

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Kuladmin: to už bych tu hlavu radši sundal, bude se to delat líp, alespon dá čerstvé tesnení a očistí spalováky a písty které budou pri takové spotrebe oleje zasrané od karbonu až až ..
zabrousit ventily u tak starého motoru taky není na škodu ..
zabrousit ventily u tak starého motoru taky není na škodu ..
21:56:05
07.07.2011
07.07.2011

VAN3R
-> Kuladmin: diki za informácie
21:37:52
07.07.2011
07.07.2011

Kuladmin
-> VAN3R: Vymen ty gufera stojej pakatel a jde to i bez sundani hlavy!!! Takze nepotrebujes zadny dalsi material.
21:01:01
07.07.2011
07.07.2011

VAN3R
Takže...Príčina odhalená....GO motora sa nejde robiť ale sa idú meniť guferá ventilov-tie sú na chybe
20:02:21
07.07.2011
07.07.2011

afro100
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: generalne ofarbenie predsa ... :)
19:59:40
07.07.2011
07.07.2011

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> VAN3R: generálnu očistu ?

19:35:26
07.07.2011
07.07.2011

VAN3R
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: to viem,že písaním do fora sa to samo neopraví.....urobím asi GO motora...

14:39:48
07.07.2011
07.07.2011

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> VAN3R: vybehaný motor, čo chceš počuť .. písaním do fóra sa to samo neopraví ...
14:33:38
07.07.2011
07.07.2011

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
VAN3R 07.07.11 12:43:21 napsal:
tesnenie pod hlavou alebo prasknutá hlava valcov to môže spôsobovať?nie
tesnenie pod hlavou alebo prasknutá hlava valcov to môže spôsobovať?nie
13:57:08
07.07.2011
07.07.2011

VAN3R
-> Capricorn: Spotreba oleja je približne 0,6l/1000km....Tie údaje sú na voľnobehu...Olej sa stráca ale výkon motora sa neznižuje....z výfuku mi ide taký tmavo sivý dym...
12:52:37
07.07.2011
07.07.2011

Capricorn
Co znamená ne až tak velmi? Spotřeba oleje na cca těch 1000 km je kolik? Ty údaje jsou na volnoběh nebo ve zvýšených otáčkách (2500-2800)? Předpokládám že asi na volnoběh... (jelikož limit ve zvýšených pro CO je 2,5%).
HC značí jak nadměrný spalování oleje tak i nespálené palivo. Takže pokud máš zapalování v bordelu až tak, že ti vynechává 1 válec (a nespálená směs ti utíká do výfuku) pak se odhalení příčiny samo nabízí. Pak se teda zeptej sám sebe v jakým stavu máš zapalovací soustavu... co víčko rozdělovače a palec, zapalovací kabely a svíčky. Ono by třeba i mohlo někoho napadnout, že to vynechávání zapalování na 1 válci je od toho jak ti tam proniká olej (a díky tomu máš zvýšený HC), ale to si myslím by byl až takovej extrém že bys to zaznamenal jak na barvě výfukových plynů (byl by modro fialové) tak i na opravdu velké spotřebě oleje a i ten obsah HC by byl dle mého daleko vyšší.
HC značí jak nadměrný spalování oleje tak i nespálené palivo. Takže pokud máš zapalování v bordelu až tak, že ti vynechává 1 válec (a nespálená směs ti utíká do výfuku) pak se odhalení příčiny samo nabízí. Pak se teda zeptej sám sebe v jakým stavu máš zapalovací soustavu... co víčko rozdělovače a palec, zapalovací kabely a svíčky. Ono by třeba i mohlo někoho napadnout, že to vynechávání zapalování na 1 válci je od toho jak ti tam proniká olej (a díky tomu máš zvýšený HC), ale to si myslím by byl až takovej extrém že bys to zaznamenal jak na barvě výfukových plynů (byl by modro fialové) tak i na opravdu velké spotřebě oleje a i ten obsah HC by byl dle mého daleko vyšší.
12:43:21
07.07.2011
07.07.2011

VAN3R
tesnenie pod hlavou alebo prasknutá hlava valcov to môže spôsobovať?
12:40:21
07.07.2011
07.07.2011

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> VAN3R: gufera na ventiloch, krúžky, sviečky, káble ...
11:05:36
07.07.2011
07.07.2011

VAN3R
-> darklord: áno,žere olej ale nie až tak veľmi....
10:15:43
07.07.2011
07.07.2011

darklord
papinka ti to olej ze?
10:10:04
07.07.2011
07.07.2011

VAN3R
Čaute...Dneska som bol s Favoritom na emisnej kontrole a skoro som neprešiel...Príčina bola hodnota obsahu HC,ktorú mi namerali okolo 580 a potom znížili na 470 ale keď sa znížil obsah HC tak sa zvýšil obsah CO,ktorú mi namerali okolo 2,2....kus nastavili karburátor a potom sa znížil obsah CO na 1,49.... Celé je to na hranici a prešiel som....Ale sa chcem opýtať čo spôsobuje tieto vysoké hodnoty obsahu HC a CO?technik mi povedal že zle spaľuje, a že niekedy vynecháva 1 valec...potom sa pýtal či už boli menené sviečky a káble....povedal som mu že boli menené pred rokom....poradte čo môže byť tomu motoru....