skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Podpaleny ventil nebo pistni krouzky...
09:00:29
23.10.2012
23.10.2012

Eidy
-> Tomaso435: já se neptal na jiskru ale na svíčky. Jestli jsou ok. Už se mi stalo, že prasknul izolátor a v některých otáčkách se to celý klepalo. A každý den v jiných otáčkách.
19:38:52
22.10.2012
22.10.2012

Mil@n
-> Tomaso435: No myslím že už nebudeš tak škrtit LPG
Spotřeby máš pěkné ale motor musel trpět...


18:50:59
22.10.2012
22.10.2012

Dušan
-> Tomaso435: fouka to v nizkych do vika?
14:53:38
22.10.2012
22.10.2012

Tomaso435
-> Eidy: svíce hází jiskru jak svině, když na 3 válci vypojím kábl nic se nezmění . . . takže to bude asi tim ventilem, pokud nebude prasklá hlava nebo vadnej píst kroužky vložka a nebo vubec nevim co dalšího.. ve středu se na to vlítne . . .
14:40:25
22.10.2012
22.10.2012

Eidy
-> Tomaso435: Když bude ventil v prd..., tak to dobrou kompresi mít nebude. A co svíce?
22:34:33
20.10.2012
20.10.2012

Tomaso435
-> myschaak AZNP K.Hora: koupí se novej ventil těsnění pod hlavu a šup do toho . . . a když by ne tak pak výměna motoru .. za 3 se koupí něco málo jetýho a šup ..
22:29:16
20.10.2012
20.10.2012

myschaak AZNP K.Hora
-> Tomaso435: no budeš vědět kde to je,pak už záleží na tobě jestli shodíš první hlavu nebo vanu
22:27:54
20.10.2012
20.10.2012

Tomaso435
-> castrol: no to uvidime až změříme tlaky
22:27:38
20.10.2012
20.10.2012

Tomaso435
-> myschaak AZNP K.Hora: . . .když budou tlaky OK... takže ventil ? nebo píst kaput?
22:25:50
20.10.2012
20.10.2012

castrol
-> Tomaso435: a co vola na ventiloch
22:24:42
20.10.2012
20.10.2012

myschaak AZNP K.Hora
-> Tomaso435: změřil bych tlaky
22:23:40
20.10.2012
20.10.2012

Tomaso435
Děcka,
Favorit 136 na volnoběh duní a vobčas zaškobrtne motor, při jízdě v klidu cuká že se nedá jet, při vostřejším plynu ventily se rozcvakaj..
když vyndám kabel od 3 svíčky nic se nezmění takže.. podpálenej ventil ? jiskru to dává jak svině
Favorit 136 na volnoběh duní a vobčas zaškobrtne motor, při jízdě v klidu cuká že se nedá jet, při vostřejším plynu ventily se rozcvakaj..
když vyndám kabel od 3 svíčky nic se nezmění takže.. podpálenej ventil ? jiskru to dává jak svině
17:43:40
01.07.2011
01.07.2011

kenalkim
Ked ti fuka olej von cez odmerku a aj do karbeca, Urcite mas poskodeny piest alebo piestny kruzok. Zmeraj tlaky na ktorom valci to je a vanu dole.....
Myslim ale ze za 1000kc sa da bezproblemov zohnat favorit motor. Prehodis len par veci z stareho motora a jazdis dalej.
Myslim ale ze za 1000kc sa da bezproblemov zohnat favorit motor. Prehodis len par veci z stareho motora a jazdis dalej.
08:19:13
28.06.2011
28.06.2011

dj.kimmi
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček 27.06.11 20:53:42 napsal:
→ dj.kimmi: to je taková oprava na prd .. moc od toho
nečekej .. do vyjetých poškrábaných válců ti nové kruhy moc platné
nebudou ..
Tak vyjetý zas až moc nejsou... 130 000km snad není žádná hrůza...
→ dj.kimmi: to je taková oprava na prd .. moc od toho
nečekej .. do vyjetých poškrábaných válců ti nové kruhy moc platné
nebudou ..
Tak vyjetý zas až moc nejsou... 130 000km snad není žádná hrůza...
23:34:30
27.06.2011
27.06.2011

john simple
dělalo mi to to samé, při rozborce motoru zjišten praskly pistni kroužek.
i ten pokles výkonu byl
i ten pokles výkonu byl
21:33:38
27.06.2011
27.06.2011

adamisko
ja nevim, ale kdyz uz bych tam daval krouzky, tak bych osobne sel do goetze.
21:15:37
27.06.2011
27.06.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Vsak v pohode 

20:53:42
27.06.2011
27.06.2011

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> dj.kimmi: to je taková oprava na prd .. moc od toho nečekej .. do vyjetých poškrábaných válců ti nové kruhy moc platné nebudou ..
20:50:56
27.06.2011
27.06.2011

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
Matthes, záškodník z TechWebu 27.06.11 16:56:43 napsal:
→ dj.kimmi: To bude delat Tom. t?
Pokud je to cena
v korunach a ne ojrech tak by to slo.starý sráče nedelám
nový vlastne už taky ne, znám jiné možnosti jak vydelat peníze než se válet pod vrakama
→ dj.kimmi: To bude delat Tom. t?

v korunach a ne ojrech tak by to slo.starý sráče nedelám


17:10:01
27.06.2011
27.06.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> dj.kimmi: No je mozny, ze az to rozhodi, tak prijde na to, ze vlozky jsou v riti a oprava nebude...
17:07:16
27.06.2011
27.06.2011

dj.kimmi
Dobre, ok... jen aby tomu nebylo neco vic, to uz by se asi vyplatilo jiny motor...
17:04:45
27.06.2011
27.06.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> dj.kimmi: Ajo mas recht, origo pres 800, cina 300. Tech 500 mozna bylo na motor 130
Kazdopadne ty ceny nejsou zcestny.

17:02:43
27.06.2011
27.06.2011

dj.kimmi
Ty kruhy za 500 jsou ale Made in China ne? videl jsem 860 originalni nase...
17:01:21
27.06.2011
27.06.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
Si vem jenom tesneni hlavy, to mas stovku, kruhy mas za 500, nejaka dalsi tesneni 200. Dejme tomu rovnani hlavy, guferka, nebo co bude vsechno delat... To odpovida. Prace dle vkusu kazdyho soudruha.
16:59:00
27.06.2011
27.06.2011

dj.kimmi
Nebude to delat on, mam na to dvorniho mechanika, a je to v korunach...
16:56:43
27.06.2011
27.06.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> dj.kimmi: To bude delat Tom. t?
Pokud je to cena v korunach a ne ojrech tak by to slo.

16:54:25
27.06.2011
27.06.2011

dj.kimmi
Je cena 1100/material a 2000/prace moc? Myslim tim vymena kruhu->tesneni pod hlavou atd. co k tomu patri...
16:00:49
27.06.2011
27.06.2011

dj.kimmi
ok ok... a jen tak, jaky je konecny stadium? ze uz nenastartuju? potrebuju este tento tyden jezdit do prace...tj este 300km...
15:06:42
27.06.2011
27.06.2011

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> dj.kimmi: jak píšeš - změřit tlaky .. pak uvidíš dál .. můžeš pak ješte stříknout trochu oleje do válce otvorem pro svíčku, pokud tlak naroste je špatný spodek (píst,kroužky,válec) - pokud se tlak nezmění tak ventil ..
spíš ale ty kroužky ..
spíš ale ty kroužky ..
13:06:09
27.06.2011
27.06.2011

afro100
-> dj.kimmi: rychlo to predaj a zozen iny motor
13:04:32
27.06.2011
27.06.2011

dj.kimmi
Zdravim, dá se jen na dálku diagnostikovat problém? Před nějakým časem si můj rapid 136 začal pochutnávat na oleji... ještě před rokem si bral maximálně 0,5L/10.000Km (do výměny)... ale už tak 3 měsíce je spotřeba zhruba 1L/1.000km, olej se začíná tlačit skrz otvor pro měrku ven a taky přes odvětrávání co jde do filterboxu do karburátoru... když sundám víčko krytu hlavy - jak se dolívá olej - tak z tama jde lehce šedý dým a má i znatelný tlak...výkon motoru trochu klesl, začal kolísat volnoběh... při postupném odpojování kabelů u 1. válce při volnoběhu skoro nedošlo k rozdílu otáček, z výfuku nejde nic tmavýho, tam se nic nezměnilo... Takže dotaz... všechno stojí peníze, o tym žádná, ale předpokládám postup: změřit tlaky, následně sundat hlavu, zkontrolovat ventily, zalit potom válce nebo rovnou vytáhnout... nebo by to mohlo byt neco jinyho?