-> Martin14: neviem koľko to stojí , pýtaj sa vo firme kde repasujú hlavy , najlepšie je zobrať nevybehanú hlavu kde nemajú vodítka vôle a urobiť len guferá
sedlá sa meniť nemusia to sa robí hlavne kvôli tankovaniu naturalu , samozrejme že ak to nechceš stačí zafrézovať , zabrúsiť ventily na brúske a pastou dobrúsiť dokopy
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ventily a veci kolem nich
18:13:41
18.06.2011
18.06.2011

suri
18:12:03
18.06.2011
18.06.2011

Martin14
-> suri: A neda se to sedlo jen zbrousit a pak dolestit spolecne s ventilem?
A co takova sranda stoji udelat sedla a kolik stoji udelat cca nova voditka?
A co takova sranda stoji udelat sedla a kolik stoji udelat cca nova voditka?
17:33:40
18.06.2011
18.06.2011

Mr.Lumpy
-> suri: nebo jsem četl o možnosti zvětšení sedla a úpravy vodítka pro ventily z favoritu (ale asi pouze pro š 130)
17:32:29
18.06.2011
18.06.2011

Mr.Lumpy
sedla i vodítka jsou pouze vystružené
17:31:54
18.06.2011
18.06.2011

suri
-> Martin14: na liatinovej škodováckej hlave sú sedlá aj vodítka tvorené samotným odliatkom hlavy nedá sa s tým nič robiť , pri oprave sa sedlo odfrézuje a nalisuje sa tam hotové sedlo , to isté vodítko - vyvrta a nalisuje sa vodítko hotové a vystruží sa
16:50:58
18.06.2011
18.06.2011

Martin14
Zdar, potreboval bych nejak urovanat bordel co mam v hlave ohledne ventilu a jejich ulozeni v ruznych hlavach. Jedna se mi pravazne o litinove hlavy.
Sedla ventilu: Zkousel jsem o tom hodne cist, ale nikde jsem se presne nedozvedel jestli je to volne vymenitelny dil, ktery je pouze do hlavy vlisovan a nebo jestli jde pouze o dosedaci plochu ventilu na hlavu, ktera se pri pripadnem poskozeni musi strojne opracovat.
Voditka: V klasicke litinove hlavne je voditko nalisovano nebo se jedna take o cast hlavy ktera neni zamenitelna. Jelikoz se daji sehnat abnormalni ventily tak usuzuju ze vymenit nejdou ale ze jdou upravit primo v hlave za pouziti vetsich prumeru na ventilech. Na druhou stranu jsem tu videl voditka z FEL ktera se vetsinou pouzivaji k repasi.
O co mi jde. Mam tu litinovou hlavu, kterou bych rad reapsoval nejlepsim moznym resenim. Problem je ze si potrebuju trochu urovnat co vsechno je vubec mozne a co ne, abych pak vedel co je pro mne nejlepsi reseni.
Dik za odpovedi
Martin
Sedla ventilu: Zkousel jsem o tom hodne cist, ale nikde jsem se presne nedozvedel jestli je to volne vymenitelny dil, ktery je pouze do hlavy vlisovan a nebo jestli jde pouze o dosedaci plochu ventilu na hlavu, ktera se pri pripadnem poskozeni musi strojne opracovat.
Voditka: V klasicke litinove hlavne je voditko nalisovano nebo se jedna take o cast hlavy ktera neni zamenitelna. Jelikoz se daji sehnat abnormalni ventily tak usuzuju ze vymenit nejdou ale ze jdou upravit primo v hlave za pouziti vetsich prumeru na ventilech. Na druhou stranu jsem tu videl voditka z FEL ktera se vetsinou pouzivaji k repasi.
O co mi jde. Mam tu litinovou hlavu, kterou bych rad reapsoval nejlepsim moznym resenim. Problem je ze si potrebuju trochu urovnat co vsechno je vubec mozne a co ne, abych pak vedel co je pro mne nejlepsi reseni.
Dik za odpovedi
Martin