136 vs 130

prohledat
29 příspěvků (zobrazeno 1 až 29) od 18.06.2011 do 03.01.2012, založil/a bobo2510
řadit dle data
20:04:03
03.01.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jojo,chybí tu...
23:12:41
02.01.2012
fidelmc
ok dikas a temac dela prumer 77 ?
22:12:44
02.01.2012
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jj o mesiac a dačo
22:09:05
02.01.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: Uz to bude rok 10
22:06:52
02.01.2012
suri
-> fidelmc: petr s [moderátor] vložit: [nick] [datum] [oboje] [citovat]

→ gabo000000: tak já ti něco napíši průměr 77 mm tlouška stlačeného těsnění 1,5 mm
21:59:05
02.01.2012
fidelmc
nevite nekdo tloustku pouziteho tesneni? (temac 1,6mm nove) nebo o kolik se zmackne
16:54:19
01.01.2012
fidelmc
-> ferrari:

covece trochu blbost nandat hlavu bez tesneni, kdyz mi pisty koukaji 0,8mm nad vlozky. Ted mi to doslo
upraveno 1x, naposled 01.01.2012 17:30:19
17:11:17
30.12.2011
fidelmc
-> Shatter: Dik za zaplacnuti tematu, tak zpet k vahadlum a presahum
16:31:08
30.12.2011
Shatter
-> afro100: 40 chcel som sa zahrať na múdreho
16:26:01
30.12.2011
afro100
-> Shatter: mrkni na datum, uzavrena vec
16:25:00
30.12.2011
Shatter
-> bobo2510: keď prebehla ojnica blokom, tak aj tak nemáš do čoho tie veci zo 136 dať, nie? ..niežeby to malo zmysel.. ešte aj hlavu by si chcel 136, čo sa samozrejme nedá, tak prečo tam nedáš rovno celú 136ku?

E: a výkonový rozdiel je 3kW a 3Nm
upraveno 1x, naposled 30.12.2011 16:28:19
16:14:26
30.12.2011
fidelmc
-> ferrari: nooo, tak to zkusim, moc tomu teda neverim, ale opatrne to zkusim



-> Petkar1: vim, ze neni uplne otevreny, ale kolik tak to nevim. Lepsi by bylo, kdyby se vyjadril nekdo, kdo takovy kockopes motor jezdi
15:31:24
30.12.2011
ferrari
-> fidelmc: a čo tak zložiť bez tesnenia, opatrne pootáčať kľukovou a ak je to Ok, tak s 1,6 mm tesnením a znížením cca 0,3 mm by to malo byť OK? Či ventil sa otvorí pri vysokých otáčkach aj viac? Asi nie, to by potom muselo klepať...
15:14:56
30.12.2011
Petkar1
-> fidelmc: Při HÚ není nikdy ventil otevřenej naplno. Buď jsou zavřený (zážeh) a nebo se střídaj (výplach)...
12:39:28
30.12.2011
fidelmc
Covece pomer vahadel jsem nikde nenasel, ve forech jen domenky atd. Kdyz jsem povystrcil saci ventil z hlavy o 6,6mm tak mi koukal hrankou cca o 0,8mm nad rovinu hlavy. Pisty presahujou vlozky o 0,75mm a kdyz vemu bezne temac tesneni 1,6mm tak to je asi spatny nebo ne? Pri horni uvrati neni ventil plne otevreny ne? (nebo je?8 )

A kdyz vemu ten pomer vahadel, je to divny, ale to se musi potkat ne?
09:48:41
30.12.2011
vhml
-> fidelmc: a s cim chces poradit? Bojis se aby, ze se potka ventil s pístem? To na sucho a zmer pres modelínu. Pipradne si namer jak daleko je dno spalovaku od pístu, zdvih vacky znas, prevod vahadel taky. Já bych smele dak Céčka a vůbec se toho nebál.



Měl jsem zdvih 6,6, C vahadla a hlavu sníženou o 1,8mm a nepotkalo se to, na motor 120
09:31:31
30.12.2011
fidelmc
Motor 130

Blok snizeny o 0,8mm

Hlava snizena o 1,2mm

Klika , pisty favorit 136

Vacka 265/265, ventily felda 7mm drik

Momentalne jsem na KP 10 coz je malo, chtel bych 10,3 ale bojim se aby se nepotkaly ventily (na C vahadla muzu asi zapomenout?)

Poradte nekdo, nekdo tu jezdi fa streva ve 130 ne?
17:42:49
22.06.2011
mixal.s
Hej hej, zle som to napisal.. sorry...
10:05:47
21.06.2011
fidelmc
Jen ta fackova klika je o neco lepsi, asi ne v materialu, ale hlavne v olejovych kanalcich. Avsak fa motor ma na klice jina loziska oproti 130. Facko ma spdni salu bez drazky, 130 ma spodni salu s drazkou. Ja budu davat fa kliku do 130 a 130 saly, tak jsem zvedavy. Jinak vacku z fava, radeji poridit nejakou 265/265, na bezne jezdeni asi nejlepsi.
00:18:22
20.06.2011
afro100
-> Dušan: tak tak .. ja tomu rozumiem, ale niekto si to tu prečíta, chytí sa toho ...
08:18:40
19.06.2011
Dušan
-> afro100: neni, chtel rict snizil 4
22:51:25
18.06.2011
afro100
-> mixal.s: zväčšil ? si si istý ?
21:59:02
18.06.2011
mixal.s
A nielen robota zbytocna, kedze 130-ka ma vypukle piesty, 136-ka rovne.. takze by si zbytocne zvacsil kompresny pomer a tym asi vies, co to znamena...
15:05:51
18.06.2011
bobo2510
Takze zbytocna robota...diki
15:01:36
18.06.2011
jarda.u1
-> bobo2510: vacka jo,hlava ne.Ale vyznam to nema
15:00:47
18.06.2011
Nwkt
-> bobo2510: Vačka ano, hlava ne, valnej smysl to nemá
14:59:42
18.06.2011
bobo2510
Vacka by sa nedala? Ani hlava? A ak by som aj prehodil kluku a vlozky malo b to nejaky vyznam?
14:49:05
18.06.2011
afro100
-> bobo2510: su to dva odlisne motory ... pouzijes tak kluku, ojnice a vlozky ...
14:48:00
18.06.2011
bobo2510
Zdravim, co vsetko by pasovalo z motora zo 136 rapidy do 130ky motora? Hlava, vacka, kluka popripade? A ci sa to oplati vobec prehadzovat alebo to bude mat stale rovnaky vykon. Jedina chyba motoru je ze ojnica blokom prebehla....
Extreme Tyres