
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
130ka-stale vysoky volnoběh
prohledat
37 příspěvků (zobrazeno 1 až 37) od 15.06.2011 do 15.06.2011, založil/a Martin/125/
14:04:36
15.06.2011
15.06.2011

Martin/125/
Tak je problém vyřešenej...bylo to tou dírkou v karbecu...jak byla ucpana...proštouch sem ji dratem...vyčistil profouk...a je to ok...ještě pořádně vyčistim ten filtrbox než ho tam dam,jak do něj vede ta hadička at se to už nezanese...
-> David29:

13:03:48
15.06.2011
15.06.2011

StepaNoFUN
-> Martin/125/: A co těsnění pod potrubím?
12:43:44
15.06.2011
15.06.2011

Martin/125/
-> David29: tam je ale hubená dírka taková...právě že se tam nic nevejde...no jdu zkusit ještě něco najít...nakej tenkej dratek nebo něco...
12:42:50
15.06.2011
15.06.2011

Martin/125/
-> LUKÁŠ PD: klapkama to není...určitě ne...ty jsou v pořádku...dovíraj dobře...nezadrhavaji se nic...
12:41:57
15.06.2011
15.06.2011

David29
-> Martin/125/: Špejle, benzín. Pak to de
12:41:31
15.06.2011
15.06.2011

LUKÁŠ PD
-> Martin/125/: ked odpojiš el.mag.ventil motor musi zhasnut...vyskušaj motor zahriat a nastriekaj na škrtiace klapky ten čistič na ne funguje to aj na novšich autach...

12:39:16
15.06.2011
15.06.2011

kamikaze
-> Martin/125/: Jo trysky má jiný, ale jdou přehodit
K tej trubce, profouknutím si moc neomůžeš, leda bys profukoval od klapek, podle mě se zužuje a profouknutím zvenku to jen víc ucpáváš
K tej trubce, profouknutím si moc neomůžeš, leda bys profukoval od klapek, podle mě se zužuje a profouknutím zvenku to jen víc ucpáváš
12:38:52
15.06.2011
15.06.2011

Martin/125/
-> kamikaze: jo tu...
12:38:22
15.06.2011
15.06.2011

Martin/125/
Karbec ze 120ky z roku 88 ma asi jiny trisky a tak...neni stejnej? Že bych ho tam hodil...tohle je 130.r.86
12:38:17
15.06.2011
15.06.2011

kamikaze
-> Martin/125/: Myslíš tu trubičku, kam se připojuje hadička karb-filtr?
12:36:25
15.06.2011
15.06.2011

Martin/125/
-> David29: tyjo ja to nemužu vubec profouknout...ani pumpičkou velkou...:-(
12:31:50
15.06.2011
15.06.2011

David29
-> Martin/125/: Dyt sem ti to psal... 

12:27:02
15.06.2011
15.06.2011

Martin/125/
-> kamikaze: nečistil...jen hadrem a zkouknul jsem každou trisku...
12:25:54
15.06.2011
15.06.2011

Martin/125/
Tak sem ted zjistil že to nejde vubec profouknout...ta trubička jak jsem psal...u jinyho karbecu to jde...takže bude možná problém tady...možná tam vlít nějaký bordel ze sání...z gumičky...nebo tak...tak na to nasadim hadičku od pumpičky a fouknu...pusou to vubec neprofouknu...
12:23:39
15.06.2011
15.06.2011

kamikaze
-> Martin/125/: Ty jsi ten karburator čistil nebo jsi dělal i něco víc? Jak jsou na tom gumičky na šroubkách. Na klapky jsi šahal?
12:20:25
15.06.2011
15.06.2011

Martin/125/
Nebo reaguje...ale mín jak 1800 otaček to nemá...
12:19:54
15.06.2011
15.06.2011

Martin/125/
ten šroubek na ty otačky nereaguje...chci se ještě zeptat ta trubička jak do ní vede taková ta hadička od sání...tak když do ní fouknu tak ja to nemužu vubec profouknout...
12:16:15
15.06.2011
15.06.2011

kamikaze
-> Martin/125/: Z tvého popisu tu nikdo moc moudrý není, ventil zkus vyměnit, v tom ti nikdo nebrání, pokud to nepomůže, tak nám vyfoť ovládání klapek, nejlépe tam, kde jsou dorazy.
A ono základní nastevení není pro ježdění, ale pro úspěšné nastartování motoru a následné seřízení, můžeš tedy mít vysoké volnoběžné otáčky. Když budeš otáčet šroubem vzduchu, tak by se měly otáčky měnit, při lehce dotaženém šroubu by motor měl zdechnout, ale jen pokud jsou dobře klapky a necucá tam kde nemá.
A ono základní nastevení není pro ježdění, ale pro úspěšné nastartování motoru a následné seřízení, můžeš tedy mít vysoké volnoběžné otáčky. Když budeš otáčet šroubem vzduchu, tak by se měly otáčky měnit, při lehce dotaženém šroubu by motor měl zdechnout, ale jen pokud jsou dobře klapky a necucá tam kde nemá.

12:15:03
15.06.2011
15.06.2011

darklord
Ak mas zasrobovane obidva sroby ktorymi sa karbec nastavuje tak bud nieje zavrety sytic alebo visi klapka v otvorenom stave (Pozor, na to aby bol volnobeh na 2000ot staci aby z kazdej strany klapky bola medzera necely milimeter.
12:14:52
15.06.2011
15.06.2011

Martin/125/
No pročistil jsem co se dalo....klapky jsem zkontroloval...tak to tam nasadim a uvidim...
12:12:33
15.06.2011
15.06.2011

Martin/125/
Klapky se nezadíraj...jsou zavřené...a normálně choděj...bylo to čísty vevnitř...všechny trysky jsem zkouknul jestli jsou ok...profouk je...ted mě už jen napada ten ventil...ale to mi taky přijde jako blbost...
12:11:51
15.06.2011
15.06.2011

darklord
-> Martin/125/: ty si slepy? Mas zadretu klapku ktora nedoviera. Ked niesi schopny rukami a ocami zistit ktora klapka to je tak karbec vyfot detailne z kazdej strany a ja ti poviem ktora klapka to je. 2000ot uz je trochu moc na to aby to bolo prisavanim falosneho vzduchu ked je odpojeny ventil.
11:53:57
15.06.2011
15.06.2011

Dušan
bud se nedovira klapak nebo mas prohnutou prirubu na spodku coz ma i za nasledek zadirani klapek
11:53:04
15.06.2011
15.06.2011

Martin/125/
Už nevim prostě...mám zkusit vyměnit ten el.ventil? Mam ještě jeden...doufám že sem to dobře zapojil...vede k němu zelenej drátek...nebyl jsem si jistej kterej vede k termostatu a kterej na tenhle ventil...ale budiky ukazovali dobře tak to mam zapojeny asi dobře...je divný že to jelo uplně normálně a pak to začlo mít takovyhle otáčky z ničeho nic...
11:51:53
15.06.2011
15.06.2011

darklord
-> Martin/125/: tie klapky si skontroloval? Odfot karbec, to sa mi proste nezda.
11:51:48
15.06.2011
15.06.2011

afro100
-> Martin/125/: tak tam cosi musi byt spadle co drzi klapku otvorenu ...
11:51:14
15.06.2011
15.06.2011

Martin/125/
Vše je ok ale otačky jsou pořád vysoký...pořád to drží samo vysokej volnoběh...
11:41:49
15.06.2011
15.06.2011

David29
darklord 15.06.11 11:38:21 napsal:
→ Martin/125/: zaseknut klapka na karbeci. Pravdepodobne na
druhej komore
Zkus ji ručně dovřít.
Jinak mě ještě dělala bordel hadička a pipíšek, co vede z ventildeklu na karbec pod klapky (zacpaný olejem)
→ Martin/125/: zaseknut klapka na karbeci. Pravdepodobne na
druhej komore
Zkus ji ručně dovřít.
Jinak mě ještě dělala bordel hadička a pipíšek, co vede z ventildeklu na karbec pod klapky (zacpaný olejem)
11:38:21
15.06.2011
15.06.2011

darklord
-> Martin/125/: zaseknut klapka na karbeci. Pravdepodobne na druhej komore
11:37:57
15.06.2011
15.06.2011

David29
Co přísun vzduchu, filtr?
11:37:47
15.06.2011
15.06.2011

Martin/125/
-> darklord: vše fungovalo uplně normálně a z ničeho nic to začlo mít takovyhle otáčky...
11:35:58
15.06.2011
15.06.2011

darklord
-> Martin/125/: sytic je uzavreny? Klapky su na doraze a spravne nastavene? Nevisi druha komora?
11:35:43
15.06.2011
15.06.2011

Martin/125/
-> afro100: nj ale kde? Jak to mam poznat? Jsem vyjel a vše šlo ok a najednou to začlo mít takovýhle otáčky...nemohlo by to bejt špatnym tim elektromag, ventilem? To asi ne...on normalně cvaka když zapnu klíček...a když by sem ho odpojil tak by spravně měl motor zhasnout...a to se prostě neestane...
11:32:55
15.06.2011
15.06.2011

afro100
to niekde prisava
11:32:48
15.06.2011
15.06.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Martin/125/: No tak ti neco netesni. Klapky, sytic...
11:31:40
15.06.2011
15.06.2011

Martin/125/
opr.ne trysky ale šrouby(přidavneho vzduchu a běhu naprazdno)
11:30:55
15.06.2011
15.06.2011

Martin/125/
Předem napíšu že obě trysky mám v základnim nastavení...pak taky že ten volnoběh to drží tak na 2000 otaček a to ! I KDYŽ JE ODPOJEN ELEKTROMAG. VENTIL!!! ! Jak je to možný? Co s tim? A plyn zaseklej není...to jsem všechno už zkoušel...sytič je taky vyplej...