130 a osmikanál

prohledat
83 příspěvků (zobrazeno 51 až 83) od 12.06.2011 do 20.06.2011, založil/a Vajda
řadit dle data
17:20:54
12.06.2011
m8rinek
-> palinator: ;)



-> Marcius: a jak moc velký povědomí o tom už máš? Ony se hlavy neodlévají jen tak pro srandu, ale právě protože některý prvky (chladící kanály) jinak technologicky vyrobit ,,nelze,,.
17:17:36
12.06.2011
stepan
-> Mr.Lumpy: Proč vyrobit, stačilo by vzít vačku z nějakýho ohc a podle toho udělat hlavu.
17:15:14
12.06.2011
Tomáššš
-> Marcius: tak do toho 4 drzim palce a tesim sa nove gebule od teba :) dufam,ze to zacnes predavat ...



keby to slo tak to tu je uz davno 4 ale kazdy si da radsej druhy motor a neriesi to
17:08:21
12.06.2011
Mr.Lumpy
-> Marcius: zase na ohc rozvod by sis musel už vyrobit i vhodnou vačku
17:05:03
12.06.2011
palinator
-> Marcius:

A úprava pohonné jednotky je legislativně dovolená? (to že spousta věcí není vidět je věc jiná, ale tohle vidět je3 ) Když nemůžeš mít ani nesériovej lauf.
17:00:34
12.06.2011
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Tomáššš: chceš to fakt vědět ? no třeba já 4 , vem si že si můžeš udělat prakticky cokoli... vejfuk na jedné straně, sání na druhé + OHC rozvod... a budeš mít v autě legální blok, policista nic nezmůže, kdežto jak tam budeš mít 781, tak jsi ? víme kde...
16:54:42
12.06.2011
StepaNoFUN
-> Michal N 283: Nehoří. Jednou pro vždy. NEHOŘÍ!
16:54:22
12.06.2011
Tomáššš
-> Marcius: povedz mi kto by sa s tym sral ? Ked je jednoduchsie dat motor co ma hlinikovy 8kanal ? A asi aj lacnejsie 6
16:50:43
12.06.2011
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
jediný, co je docela oříšek je vybrat vnitřek, pro vodu, ale to by se dalo vyřešit nějakými víky na bocích, popř. navrtání velkých děr a ty pak zazátkovat ...snad až na to jednou budu mít chuť, čas a znalosti, tak vám tady předvedu hliníkovej osmikanál na 130 4
16:44:53
12.06.2011
Tomáššš
-> afro100: mne momentalne vsetko :) ... ale jasne ak je na to vybavenie tak preco nie ... vtedy sa to da ...
16:44:03
12.06.2011
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
jako nevim, je jasný, že to zase taková sranda není, ale myslím, že to udělat jde. se podívej na youtube, jak frézujou na víceosých CNC frézkách bloky pro 8válce... ono když tu hlavu nebudeš dělat moc složitou, najdeš něco obdobnýho na jiným autě, tak to akorát překopčíš a ponecháš díry pro hlavový šrouby ... dyť si zajeďte do mladej bolehlavi a kukněte na ty DOHC motory co škodovka kutila... 4
16:39:58
12.06.2011
afro100
-> Tomáššš: co je na tom vtipne ?
16:39:42
12.06.2011
Tomáššš
-> Marcius: 3
16:29:22
12.06.2011
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
velkej duralovej hranol, patřičný strojní vybavení, udělat si nějakej ten výkres a můžeš si udělat klidně OHCčko 4
13:46:07
12.06.2011
m8rinek
-> Vajda: NA 130 blok nedáš hliníkovou hlavu, ber to jako fakt, možná cesta je litinový 8kanál, ale to se opravdu nevyplatí pod to není do dobového auta...



Ano písty do 130 motoru použít lze, nicméně se tomu musí upravit hlava a nelze použít hlavu š130 (je tu o tom mnoho témat)



-> Michal N 283: NELZE!
13:28:53
12.06.2011
suri
-> Michal N 283: tak ja si to overím , povedz mi všetky rozdiely na motore felicia mpi 40kw versus 50kw ten istý typ , ak mi to všetko dobre zodpovieš budem ti veriť aj to že pasuje hlava favo na blok 130
13:28:53
12.06.2011
darklord
-> Vajda: o 105 120 tu nikto nepise, obavam sa ze do tych blokov 130 nedas len tak jednoducho.
13:28:09
12.06.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Michal N 283: Tak da se no, ale prevarovat blok je peknej oser 3 3
13:27:12
12.06.2011
Vajda
takže pokud to dobře pochopim, tak by se teoreticky do bloku 105 - 120 měla dát zabudovat 130tka ale dál už nejsou záměny....135 a 136 je uplně jiná kategorie8
13:26:24
12.06.2011
havlik
-> Michal N 283: evidentně to víš líp jak ostatní105 105
13:25:57
12.06.2011
Michal N 283 - zrušená registrace
Všetko sa dá prispôsobiť,tieto motory sú v podstate všetko skladačky,až na malé výnimky:)
13:15:17
12.06.2011
suri
-> Michal N 283: 130RS o bloku 130 tiež nesnívala kedže 130 vyšla v ktorom roku? z RS bloku skôr 130-felda blok vzišiel ako píše kolega , a hliníkovú hlavu to v živote nemalo
13:14:50
12.06.2011
darklord
-> Michal N 283: osemkanal na 130 blok da, lenze nebude hlinikovy a nebude sa dat kupit za 200 korun.
13:12:32
12.06.2011
TTomas
-> Michal N 283: Navic puvodne to ani nebyl stejny blok jako na 130, ale prave seriovy 130 blok z teto soutezni verze vychazel, takze i pasuje.
13:11:11
12.06.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Michal N 283: Achjo dalsi madar. No da ji tam, ale neprisroubuje. Proto mu radi truhlarske sverky 3 Si pletes 8kanal z hliniku a z preuhlikovane oceli.
13:10:59
12.06.2011
TTomas
-> Michal N 283: Ano ale litinove 8k hlavy..ne hlinikove.
13:09:31
12.06.2011
Michal N 283 - zrušená registrace
Prečo by nedal?Staré súťažné škodovky mali osemkanálové hlavy už dávno a aký to bol blok???V 70-tych a 80-tych rokoch 130 RS-y a LR-ky mali 130-kové bloky.
13:08:20
12.06.2011
castrol
-> Vajda: ano je tam rozdiel
13:07:38
12.06.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> MOLSO 12.06.11 13:03:48: To je moje rada, to mam rikat ja 3 3
13:06:02
12.06.2011
Vajda
-> castrol: takže je rozdil i bloku mezi 130 a 136?
13:04:28
12.06.2011
castrol
-> Vajda: jednoducho povedane nedas ju tam
13:03:48
12.06.2011
MOLSO
dat ju tam das ale budes potrebovat truhlarske sverky
13:01:42
12.06.2011
Vajda
Zdravím škodovkáře

Chtěl bych se vás zeptat zda jde na 130tkový blok dát hlava z favorita(hliniková osmikanálová)

Popřípadě zda někdo z vás laboroval do 130bloku dát i písty z motoru 135 nebo 136tky.
Extreme Tyres