rychla rada při vyndavani motoru help...

prohledat
51 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 11.06.2011 do 13.06.2011, založil/a Martin/125/
řadit dle data
10:56:36
13.06.2011
Martin/125/
Ja vul tam měl ještě jeden kroužek z toho rozpeklýho staryho gufera,proto nešlo dal :-D už to tam mam...ted už jen nasadit motor...zapojit atd...
10:50:12
13.06.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Martin/125/: Dle me BY jeste ty dva milimetry melo jit dal.
10:17:08
13.06.2011
Bucin
-> Martin/125/: nějaký divný gufero já je měl zároveň a jestli stačí skus ho nasadit a břit gufera musí bejt na tý broušený části hřídele pak to bude fachat
10:13:03
13.06.2011
Martin/125/
To gufero tam jde nalisovat jen takhle...víc prostě ne...stačí to?
zvětšit rychla rada při vyndavani motoru help... - obrázek od Martin/125/ vložen 13.06.2011 10:13:03
09:31:42
13.06.2011
Martin/125/
-> minno: ok chápu...4
09:29:55
13.06.2011
minno
-> Martin/125/: gufero sa vždy dáva tesniacim britom s pružinkou smerom k priestoru, ktorý má tesniť.
09:26:44
13.06.2011
Martin/125/
-> minno: tak už ho mám...ale jakou stranou ho dát ? Normálně asi tim perkem co je na guferu jakoby dovnitř k převodovce...jo? Nejsem si 100% jist jak tam bylo ale myslim že takto.
07:54:59
13.06.2011
minno
-> Martin/125/: správne
07:49:51
13.06.2011
Martin/125/
17:26:48
12.06.2011
darklord
-> Martin/125/: tak si asi uplne slepy. Mas ho pred sebou, dokonca dva linky.
15:08:42
12.06.2011
Martin/125/
A nevite ho někdo? Ja katalog bohužel nemam...
14:20:11
12.06.2011
darklord
-> Martin/125/: najdes v katalogu.
14:18:24
12.06.2011
Martin/125/
Ještě nevíte někdo číselný označení toho gufera? Z toho staryho to už nedostanu...bylo tam celý takový napeklý a sundaval jsem ho šroubovákem po kouskách...tak až ho pujdu zejtra koupit aby jsem řek jen to číslo...
13:12:20
12.06.2011
ondie
-> Martin/125/: Stalo se mi přesně to samý,při vyndavání motoru se mrkev sekla v motoru a vyškubnutím motoru od převodovky mi vyjela mrkev i s tím válečkem.

Rozbil sem si tim gufero a i sem domršil hliníkovej komínek. (dával sem novej)

Vyskočila mi ta zadní perovka,tak to šlo i s tím propojovacím válečkem.



1.pokud si komínek neponičil a budeš ho dávat zpět,tak mu zalešti vnější plochu pro

ložisko,aby to po něm hezky jezdilo.

2.gufero dej nový

3.komínek má odtokovou dírku a ta patří dolu (jakoby na 6.tou hodinu) !!! (naklepal sem ho tam přes dřívko a zbytek dolisoval tou zajišťovací objímkou na dvě M6 matičky)

4.perovky teda nemáš ani jednu ? ..ty tam určitě dej..vyndal bych pracovní válec spojky a dělal to zajišťování zezhora...



Jde o to,že ty vypadlý perovky máš na 95% uvnitř v převodovce,já se bál aby mi neskočily mezi zuby,tak sem vypustil olej a výpustním šroubem sem tam šáh prstem a byly tam :)(sami nevypadnou,ale vyndat dou,pokud nemáš prsty jak buřty...docela to tam vychází,že většinou padaj vyloženě k tý výpustní díře)..a to sem měl ještě smolíka,poněvadž mi tam pak při zajišťování spadla i ta druhá 1

Na začátku sem byl z toho dost nešťastnej,ale je to v pohodě řešitelnej problém.

Špičku mrkve,co de do motoru doporučuju lehce máznout ať to tam zas nepřiroste a při případný příští demontáži motoru se ti to nestane zas.
13:03:05
12.06.2011
suri
-> Martin/125/: jo , je to tam len na to aby si to nevytiahol pri vybratí motora ako teraz , pre dobrý pocit to tam dať môžeš , valček to sú len 4 matky
13:02:40
12.06.2011
minno
-> Martin/125/ 12.06.11 12:57:07: žiadne polenie prevodovky, skontroluj len vypušťák.
13:01:32
12.06.2011
Martin/125/
-> suri: takže když se na to vyprdnu prostě a nasadim to tam tak to bude ok? A vše poběží tak jak má...
12:59:47
12.06.2011
suri
-> Martin/125/: môžu byť na vypuštáku , ak to tam nedáš nič sa nedeje , ak sa ti chce tak nasadíš mrkvu dáš dole spojkový valček a zhora dlhými kliešťami nasadíš tie poistné droty
12:57:07
12.06.2011
Martin/125/
-> minno: Jenže to bych musel pulit převodovku...a tu mam zadělanou v autě a to se m iabsolutně nechce... :-( musej tam opravdu bejt? Přece ta tyčka nemá kam vyjet když tam bude motor nasazenej...
12:54:19
12.06.2011
minno
-> darklord: je to možné, ja som to tak ešte neskúšal.
12:53:58
12.06.2011
minno
-> Martin/125/: skontroluj, či sa tie pierka nenachádzajú sem:
zvětšit rychla rada při vyndavani motoru help... - obrázek od minno vložen 12.06.2011 12:53:58
12:50:15
12.06.2011
darklord
-> minno: da sa nasadit zavlacka a potom nacvaknut na hriadel 4
12:49:55
12.06.2011
Martin/125/
-> minno: jj a to perko tam prostě ani na jedne straně nebylo...tak ale nebudu to přece celý rozdělávat kvuli tomu...tak se na to vyprdnu a pera tam davat nebudu a nasadim to tam takhle...jak to tam bylo...ale mě to překvapilo...v ty převodovce se ještě nikdo nevrtal nikdy ta škodovka ma najeto 60 000 original...a vše je tam puvodní...ale je to originál 120ka a ma již z vyroby 5q převodovku...jako zvlaštní výbavu...je to i v techničaku napsany...to tam nedali asi už když to teda davali dohromady...jinak si to nedokažu vysvětlit...
12:48:16
12.06.2011
minno
ale ako tak pozerám tak tú jednu tam cez horný otvor tak či tak nezastrčíš :(
12:46:32
12.06.2011
minno
Detail. Pierko - Pierko. Kúp nové alebo niekde zožeň ak ti chýba a zaisti to.
zvětšit rychla rada při vyndavani motoru help... - obrázek od minno vložen 12.06.2011 12:46:32
12:45:28
12.06.2011
minno
-> Martin/125/: takto to vyzerá vnútri. Proste ten valček je spojka medzi mrkvou (tou "tyčkou" ako to ty voláš) a hnacou hriadeľou v prevodovke. Na obidvoch stranách, ktoré spája, musí byť zaistená tým pierkom.
zvětšit rychla rada při vyndavani motoru help... - obrázek od minno vložen 12.06.2011 12:45:28
upraveno 1x, naposled 12.06.2011 12:47:09
12:45:23
12.06.2011
darklord
-> Martin/125/: ked tam tie zavlacky nedas tak pri vyndavani motoru to zase cele rozbijes
12:43:26
12.06.2011
Martin/125/
Takže jen nasadit gufero a nasadit to tam všechno zpátky jak to bylo bez zavlačky prostě to tam dat a bude to fungovat a nic se nezkazi?
12:41:51
12.06.2011
minno
Martin/125/ 12.06.11 12:34:33 napsal: na tý tyčce je nasazená ještě jedna a ma na sobě takový 2 výřezy

Čo ešte jedna? Závlačka?

Dať ti sem fotky ako to správne má byť a ako to vyzerá vnútri?
12:40:17
12.06.2011
darklord
-> Martin/125/: ved ti vravim ze ti tam chybaju tie zavlacky. 9
12:38:53
12.06.2011
Martin/125/
12:37:35
12.06.2011
Martin/125/
takhle to vypada
zvětšit rychla rada při vyndavani motoru help... - obrázek od Martin/125/ vložen 12.06.2011 12:37:35
12:37:25
12.06.2011
darklord
-> Martin/125/: tie vyrezy su na zavlacky aby to prave nevypadlo.



skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../2361-krouzek- pojistny
12:34:33
12.06.2011
Martin/125/
Tak sem to celý vyndal...gufero je v haji tak koupim nové...ale vrtá mi hlavou jedna věc....na tý tyčce je nasazená ještě jedna a ma na sobě takový 2 výřezy...k čemu tam jsou? A neudělá to něco...nevypadne nak ta tyčka až to zadělam všechno?
18:07:52
11.06.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Martin/125/: Ne jen tam chybi zavlacka.
18:06:43
11.06.2011
Martin/125/
Ale jako je divný že třeba u tý 130ky jak sem vyndaval motor tak s tim ta mrkev vubec nevyjela a ted jsem to zkoušel...a prostě ji nevytahnu a tady u tý 120ky jde uplně lehce... :-( neni to přece jenom nějak zničený?
18:05:16
11.06.2011
Martin/125/
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to je v prdeli...vubec nevim jak to vyndat jak zvenční takhle...ono to vypada že tam je dost jakoby nalisované...
18:01:50
11.06.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Martin/125/: Tak ono dost trpelo tim vyndavanim motoru 3 Treba prezilo no, ale spis bych rekl, ze ne. Musis vyndat ten kominek, v nem je gufero... Jde to spatne, vetsinou se musi povolit par sroubu prevodovky, pak ti to muze zacit chcat. Pokud bude gufero spatny a nechas ho byt tak ti bude mazat spojku.
18:00:19
11.06.2011
Martin/125/
-> Matthes, záškodník z TechWebu: a jak ho dostanu ven? Aby mi nespadlo třeba i do převodovky někam...a proč myslíž že je špatné?
17:55:50
11.06.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Martin/125/: No gufero je v tom kominku hlinikovym po kterym klouze vypinaci lozisko.
17:54:51
11.06.2011
Martin/125/
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak motor mam venku a tu povylezlou tyčku(pravděpodobně se tomu říká mrkev žejo) jsem zastrčil zpátky...a žádné gufero jsem neviděl? To se nachazí kde? Někde v převodovce? Co všechno se musí rozdělat aby jsem se k němu dostal? ja tam žadné neviděl...
17:22:18
11.06.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Martin/125/: Zadna podlozka neschazi. Skurvis gufero mrkve, to rovnou vymen. Jinak nic.
17:17:40
11.06.2011
Martin/125/
Takže když škubnu tak by to mělo jít ven...a nezničí se tam něco když škubnu jakoby víc? V tý převodovce? Abych tam něco neskurvil...a pak kdyby se mi to podařilo vyndat...tak co s tou tyčkou? Pujda nasunout zpátky i bez nějaky ty podložky co tam pravděpodobně zchází? A nebude to něčemu vadit?
17:13:55
11.06.2011
vhml
-> Martin/125/: nekdo ji tam nedal.



-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak je v prdeli
upraveno 1x, naposled 11.06.2011 17:14:20
17:13:48
11.06.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Martin/125/: Bud uhnilo a upadlo nebo byl monter lempl 3
17:13:05
11.06.2011
Martin/125/
No na ty tyčce je jakoby taková drážka a měla tm bejt asi závlačka nebo pero nějake...al jakto že tam není?
17:12:23
11.06.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> vhml: K ty dvojce: to me taky napadlo, ale co kdyz mu tam spadne ta spojka3
17:10:17
11.06.2011
vhml
1) škubnout



2) sundat vypínací váleček spojky a vypojit hridel sundanim zavlacky od ty trubkovy spojky aby sla protahnout ven z prevodovky.
17:07:46
11.06.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
No ASI se ti vysunula mrkev spolu s tou spojovaci objimkou diky absenci jedny zavlacky a zaroven je to kousle na strane motoru v lozisku... Ja bych za to skubnul a doufal, ze se to u motoru uvolni. Je dost mozny ze timhle skurvis gufero mrkve, ale neni problem ho vymenit kdyz uz to mas rozebrany.
17:02:03
11.06.2011
Martin/125/
Nikdo neví? Co ted s tim? Je něco v hajzlu, Nebo mam zkusit s motorem škubnout at vypadne z toho tisicihranu...bojim se aby se nejak neskurvilo něco v převodovce...
Extreme Tyres