chcipani po jizde z kopce

prohledat
13 příspěvků (zobrazeno 1 až 13) od 04.06.2011 do 10.06.2011, založil/a lopezGPX
řadit dle data
19:19:47
10.06.2011
lubeky130
-> afro100: to aj mne robi
21:38:23
07.06.2011
King
-> Fity: To je spíš problém nastavení směsi volnoběhu, případně základního offsetu 1. klapice.
21:36:40
07.06.2011
King
-> Kočislav: K hitparádě závad volnoběžnýho ventilu bych ještě přidal jeden špek - chcípání na teplým motoru. Byla to netěsnost a volnoběžnej systém si malinko cucal vzduch přes netěsnost plastovýho krytu cívky s okrajem tělesa ventilu. Naplno se to projevilo na dovolený na Šumavě (vysokohorské prostředí :), kdy motor skoro zdechal. Vyřešil to až silkon.
19:10:19
07.06.2011
adamisko
taky není od škody zkontrolovat přivod paliva ke karbecu, ted jsem to resil. Vzdycky kdyz jsem vyslap spojku tak mi to zdechlo, pak jsem to nakrmil plynem a zase to jelo. Duvodem byla zterela palivova hadice, nebyl v ni dostatecny tlak.
17:31:09
07.06.2011
Kočislav
-> Fity: Věřil bych tomu, mě zlobil opačným způsobem. Za studena vše OK, za tepla nefungoval a motor zdechal. Trvalo mi dost dlouho, než jsem na to přišel, protože shodou okolností jsem jeho funkci ověřoval vždycky ve chvíli, kdy motor nebyl plně ohřátý, a protože jsem slyšel hezké cvakání, nepodezíral jsem ho.

Karbec jsem pak nechal zrepasovat a tím, že to chcípalo stále, došlo nakonec i na výměni odpojovače.
09:00:13
07.06.2011
Fity
No já jsem měl nebo dá se říct že mám podobný problém, rozdíl je jen v tom, že mi to dělá u "studeného" motoru, do cca 60-70°C. Potom už to jakš takš drží. Když tu vzpomínáte elmag. ventil, mohlo by to být tím, že je načatý a při zvýšení teploty v motorovém prostoru se jakoby "chytí"? Měnit jsem ho nezkoušel, spíš jsem si myslel, že to bude ne zrovna stopro těsnými oskami klapek.
18:23:42
06.06.2011
afro100
Pise, ze mu to chcipe po jazde z kopca (ked brzdi motorom) a inak to funguje, nie ze mu to prestalo ist a uz nejde ...



Mam ten samy problem ... brzdim motorom, na krizovatke pod kopcom zoslapnem spojku - motor zhasne. Nastartujem a zas funguje normalne dalej, pripadne ked stihnem pridat plyn, tak sa to udrzi ...



Moj tip je pripchata volnobezna tryska, zatial som sa k tomu nedostal ...
upraveno 1x, naposled 06.06.2011 18:25:26
18:15:46
06.06.2011
haso
-> lopezGPX: skus otocit klucom do 1ky a pocuvat ci ventil cvakne, ak cvakne tak z 50% funguje, potom uz len treba zistit ci nieje nejak mech. poskodeny
13:49:23
06.06.2011
Martin/125/
a nebo ten ventil muže bejt v haji uplně...zkus vyměnit za jinej...
21:54:54
05.06.2011
King
K doplňujícím otázkám ze soukr. zpráv: Volnoběžnej ventil má jedinej konektor a to je přívod +12V od pojistky č.2 - dtto jedine drát, kterej vede ke karburátoru. Obvykle stačí konektor kombinačkama drobet secvaknout a vydrží dalších 5 let ve službě :) Vakl je slangový výraz pro mechanickou vůli - jinými slovy jde o to, že unavené kontakty v archaické bakelitové pojistkové skříňce už nedrží pojistku č.2 tak pevně, jako před 20ti lety.

Do úvahy přichází i špatně ukostřenej motor - tzn. měděnej pásek mezi držákem alternátoru a příčkou (trubkou) na kterě drží motor. Bejvá přetrženej, povolený šrouby, případně má příčka špatnej el. kontakt s karoserií. Ten volnoběžnej ventil je ukostřenej právě přes motor.
23:18:01
04.06.2011
King
-> lopezGPX: Pokud máš karbec SEDR, tak klasikou je, že elmag. ventil volnoběhu, když ztratí na krátkej okamžik napájení, už není schopnej při běhu motoru otevřít volnoběžnej kanál. Čili kontrola konektoru na ventilu, případně jestli není vakl na pojistce atd.
21:08:26
04.06.2011
lopezGPX
s120 :)
20:49:14
04.06.2011
lopezGPX
cau,

nadrz je ted tak z pulky plna, jel jsem dnes z kopce (asi tak 1 min) pak nasledujici asi kilometr po rovince auto nedrzelo volnobeh a chcipalo (otacky klesaly az uplne motor vypnul). V garazi drzi volnobeh i kdyz je studeny motor nebo zahraty. Na hadicce z nadrze je papirove sitko, mate nekdo podobnou zkusenost ? Nebo radeji rozhodit karb. a vycistit. diky
Extreme Tyres