
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
seřízení ventilú škda 120
20:58:17
30.05.2011
30.05.2011

MOLSO
-> charouz: aby ta to zmiatlo 

20:53:43
30.05.2011
30.05.2011

charouz
dík ja sem to tak šteloval ale jde o to jestli dobře chtěl sem se ujistit
20:49:12
30.05.2011
30.05.2011

suri
-> MOLSO: aj tak to je jedno -> charouz: nie , to čo berieš ty je poradie zapalovania , prvý je pri vodnej pumpe a 4 tý pri zotrváku , strihá prvý šteluješ 4 tý , strihá 4 tý šteluješ prvý , strihá druhý šteluješ tretí , strihá tretí šteluješ druhý
20:48:27
30.05.2011
30.05.2011

charouz
a proč je to teda očíslováno na palici jinak
20:46:32
30.05.2011
30.05.2011

MOLSO
1 pri vodnej 4 pri termostate
20:42:20
30.05.2011
30.05.2011

charouz
potřebuji poradit při seřizování ventilů na škoda 120 při stříhání ventylů prvního válce se seřizuje čtvrtý a tet jde o o že prví válec jeprvní od vodní pumpy a čtvrtý je úplně poslední válec a nebo čtvrtý válec je ve skutečnosti druhý válec od vodní pumpy protože je na hlavě vyraženo číslo 4 jako čtvrtý jak to teda je první je jasný u prvního je jednička u druhého je čtyřka atd jak to teda je