Obtížný start

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 29.05.2011 do 03.06.2011, založil/a Cyrda
řadit dle data
10:07:13
03.06.2011
Cyrda
Olej je na tom už 500km stejně a voda taktéž, takže v tom problém není.
21:27:03
02.06.2011
tunerlada
-> Cyrda: no a si si jistý že je to tím karbecem?olej nebo voda se ti neztrácí? (těsnění pod hlavou) jinak stěma startama za tepla jak říkaj kluci,bez sytiče a těměř bez plynu (já když tak max čtvrt šlapu)
18:50:05
02.06.2011
adamisko
-> Cyrda: svickama bych nestril, vymenovat po 10 tkm. mam zkusenosti ze svicky na konci zivota dokazi pekne vsechno zneprijemnit, samozrejme hlavne starty a to jak studene tak i teple.



add: po 10tkm a mozna bude lepsi vymenovat stejnym intervalem jako olej, prece jenom aditiva jim nedelaji dobre.
upraveno 1x, naposled 02.06.2011 18:52:07
19:59:26
31.05.2011
Cyrda
Svíčky jsou tam asi hodně dlouho, tak je pro jistotu vyměním. V dohledné době plánuju GO hlavy, tak uvidím, jak to dopadne.
12:13:12
31.05.2011
adamisko
-> palinator: to je asi to správné shrnuti startovaciho procesu. Já jen, že jsem nikdy neměl potřebu ke spolehlivému teplému startu naložit dávku plynu,
12:02:35
31.05.2011
palinator
-> adamisko:

Když je motor teplý, tak to jde, ale když je vyloženě horký, tak je nutný naložit skoro plnej plyn.
11:33:24
31.05.2011
adamisko
-> kamikaze: to máš pravdu 6



Add: napadlo mě jestli to nepřechlastáváš.. pokud ne, projistotu bych koukl na svíčky a jejich stav, popřípadě se podíval na tlaky. Mám zkušenosti, že svíčky dělají celkem hodně 6
upraveno 1x, naposled 31.05.2011 11:38:58
11:30:00
31.05.2011
kamikaze
-> adamisko: Ono taky záleží motor od motoru4
08:10:37
31.05.2011
adamisko
-> Matthes, záškodník z TechWebu: není třeba, jen při chytnutí je dobré ťuknout do plynu.
08:06:48
31.05.2011
sbf
veru si neviem predstavit ako sa z karburatora moze odparit benzin (??)

nemas moc oneskoreny zapal? ventiol v palivovej pumpe funkcny? sytic spravne nastaveny (poslednych par mm ide tazsie)
20:02:25
30.05.2011
Cyrda
Ještě jeden dotaz: Jaké mají být otáčky při zapnutém sytiči?
21:31:31
29.05.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavell: S plynem.
21:29:36
29.05.2011
Pavell
teplý motor zásadně bez sytiče i plynu přeci4
21:21:31
29.05.2011
palinator
-> Cyrda:

Za tepla bez sytiče a běžná praxe je ta, že je potřeba pomalu sešlápnout plyn do poloviny a začít startovat.
19:45:10
29.05.2011
Cyrda
Já jsem při startu nevěděl, jestli mám mít sytič zapnutý či vypnutý, jestli mám na šlapat na pedál nebo ne. Tak jsem zkoušel různé kombinace až než to chytlo...
19:41:00
29.05.2011
vhml
napumpujes a stejne nechyta?



Nemas spise nefunkcni odvzdusneni plovakovky a pak se to tlaci do motoru?
19:36:15
29.05.2011
Cyrda
U mojí 120 GLS r.v. 1984 mívám problém v létě nastartovat teplý motor. Vypaří se všechen benzín z karbecu a chytne to až na desátý pokus a usilovném pumpování AC pumpou. Je to běžné? Co se tím dá dělat?
Extreme Tyres