skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Obtížný start
10:07:13
03.06.2011
03.06.2011

Cyrda
Olej je na tom už 500km stejně a voda taktéž, takže v tom problém není.
21:27:03
02.06.2011
02.06.2011

tunerlada
-> Cyrda: no a si si jistý že je to tím karbecem?olej nebo voda se ti neztrácí? (těsnění pod hlavou) jinak stěma startama za tepla jak říkaj kluci,bez sytiče a těměř bez plynu (já když tak max čtvrt šlapu)
18:50:05
02.06.2011
02.06.2011

adamisko
-> Cyrda: svickama bych nestril, vymenovat po 10 tkm. mam zkusenosti ze svicky na konci zivota dokazi pekne vsechno zneprijemnit, samozrejme hlavne starty a to jak studene tak i teple.
add: po 10tkm a mozna bude lepsi vymenovat stejnym intervalem jako olej, prece jenom aditiva jim nedelaji dobre.
add: po 10tkm a mozna bude lepsi vymenovat stejnym intervalem jako olej, prece jenom aditiva jim nedelaji dobre.
19:59:26
31.05.2011
31.05.2011

Cyrda
Svíčky jsou tam asi hodně dlouho, tak je pro jistotu vyměním. V dohledné době plánuju GO hlavy, tak uvidím, jak to dopadne.
12:13:12
31.05.2011
31.05.2011

adamisko
-> palinator: to je asi to správné shrnuti startovaciho procesu. Já jen, že jsem nikdy neměl potřebu ke spolehlivému teplému startu naložit dávku plynu,
12:02:35
31.05.2011
31.05.2011

palinator
-> adamisko:
Když je motor teplý, tak to jde, ale když je vyloženě horký, tak je nutný naložit skoro plnej plyn.
Když je motor teplý, tak to jde, ale když je vyloženě horký, tak je nutný naložit skoro plnej plyn.
11:33:24
31.05.2011
31.05.2011

adamisko
-> kamikaze: to máš pravdu 
Add: napadlo mě jestli to nepřechlastáváš.. pokud ne, projistotu bych koukl na svíčky a jejich stav, popřípadě se podíval na tlaky. Mám zkušenosti, že svíčky dělají celkem hodně

Add: napadlo mě jestli to nepřechlastáváš.. pokud ne, projistotu bych koukl na svíčky a jejich stav, popřípadě se podíval na tlaky. Mám zkušenosti, že svíčky dělají celkem hodně

11:30:00
31.05.2011
31.05.2011

kamikaze
-> adamisko: Ono taky záleží motor od motoru

08:10:37
31.05.2011
31.05.2011

adamisko
-> Matthes, záškodník z TechWebu: není třeba, jen při chytnutí je dobré ťuknout do plynu.
08:06:48
31.05.2011
31.05.2011

sbf
veru si neviem predstavit ako sa z karburatora moze odparit benzin (??)
nemas moc oneskoreny zapal? ventiol v palivovej pumpe funkcny? sytic spravne nastaveny (poslednych par mm ide tazsie)
nemas moc oneskoreny zapal? ventiol v palivovej pumpe funkcny? sytic spravne nastaveny (poslednych par mm ide tazsie)
20:02:25
30.05.2011
30.05.2011

Cyrda
Ještě jeden dotaz: Jaké mají být otáčky při zapnutém sytiči?
21:31:31
29.05.2011
29.05.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavell: S plynem.
21:29:36
29.05.2011
29.05.2011

Pavell
teplý motor zásadně bez sytiče i plynu přeci

21:21:31
29.05.2011
29.05.2011

palinator
-> Cyrda:
Za tepla bez sytiče a běžná praxe je ta, že je potřeba pomalu sešlápnout plyn do poloviny a začít startovat.
Za tepla bez sytiče a běžná praxe je ta, že je potřeba pomalu sešlápnout plyn do poloviny a začít startovat.
19:45:10
29.05.2011
29.05.2011

Cyrda
Já jsem při startu nevěděl, jestli mám mít sytič zapnutý či vypnutý, jestli mám na šlapat na pedál nebo ne. Tak jsem zkoušel různé kombinace až než to chytlo...
19:41:00
29.05.2011
29.05.2011

vhml
napumpujes a stejne nechyta?
Nemas spise nefunkcni odvzdusneni plovakovky a pak se to tlaci do motoru?
Nemas spise nefunkcni odvzdusneni plovakovky a pak se to tlaci do motoru?
19:36:15
29.05.2011
29.05.2011

Cyrda
U mojí 120 GLS r.v. 1984 mívám problém v létě nastartovat teplý motor. Vypaří se všechen benzín z karbecu a chytne to až na desátý pokus a usilovném pumpování AC pumpou. Je to běžné? Co se tím dá dělat?