Jaký motor do škody 1000mb ?

prohledat
27 příspěvků (zobrazeno 1 až 27) od 23.05.2011 do 01.06.2011, založil/a franta100l
řadit dle data
17:26:45
01.06.2011
ferrari
na všetkýc zmieňovaných motoroch bude bez väčších problémov fungovať aj jednokomorák 1000 MB...ak som správne pochopil, majiteľ nechce lietadlo, ale spoľahlivého veterána na občasné pojazdenie...
08:33:37
31.05.2011
Jozka
-> afro100: Čili odhad potvrzen.. Osobně jsem takovou kombinaci neměl, vycházím z toho, že na 110L i 120L motorech mi fungoval bez problémů naopak dvoukomorák ze 110LS, natryskovanej dle 110L.
17:07:02
30.05.2011
afro100
-> Jozka: kamarat to v MB jazdi :)
14:36:14
30.05.2011
Jozka
-> afro100 24.05.11 13:19:46: Jsem si aktuálně příspěvku nevšiml.. Asi by to bylo v pohodě, ono by to nejspíš na jednokomorák ze 110L taky fungovalo přijatelně..
17:56:06
24.05.2011
franta100l
No chlapi jak to tak čtu, tak bude nejlepší koupit 100-kový. Bude to nejméně bolestivé a v "originálu". Pokud o nějakém fajn motoru víte, nebo klidně o celém autě, tak mi napište. Díky za příspěvky. F 6
15:41:18
24.05.2011
Jozka
-> vhml: labyrintouvou zahodit, to je jistota3... ale jo, může se podařit..

Nová guma na nově lakovanej plášť se přilepí tak, že je třeba na sejmutí skalpel4. Ale kdo ví, jak to je, když motor točí 8000.. Já ne.
15:18:21
24.05.2011
vhml
Gumu zahodit, to je jistota :-)



Řemenici mám labyrintovou na guferu a neteče.
15:06:39
24.05.2011
m8rinek
-> afro100: Proto hodlám gumu nanejtovat...
14:14:03
24.05.2011
Jozka
-> afro100: To je stejně zajímavý, s těma manžetama - asi mám kliku, ale vytahoval jsem jí jen jednou, když jsem chtěl upevnění vylepšit 2. sponou na kruh - asi na 1/3 obvodu se mi nasála. Jinak motory záhy po výměně silentbloků padnou o 5-6 mm (pochopitelně dolů) a nic se neděje. Nejspíš je málo točím..4.
13:58:56
24.05.2011
afro100
-> Jozka: ono to neni moc, ale s origo manzetou okolo to zacina byt nebezpecne (vytahoval som ju z vrtule parkrat - nastastie sa nic neposekalo) ...
13:54:35
24.05.2011
Jozka
-> m8rinek: Vám divochům praskají nohy ? To mě ještě nepotkalo, tak jsem ani nezkoušel, jestli se takhle vejde.. Ale jo, určitě je to takhle tužší, než klasika a ještě to zaslepí nadbytečný odvzdušnění3.

-> afro100: půl centimetru se mi nezdá nijak moc..
13:29:59
24.05.2011
afro100
-> m8rinek: mne neviem preco nepasoval vetrak o cca 0,5 cm k sahare, tak som to podlozil 120 drziakom a OK ... smelo tam mozem nechat original gumu okolo vetraka



Druha vec, ze v erku z kt. mam motor bol sice chladic vzadu, ale s el. vrtitkom, takze tam nebola origo noha ani drziak ...
upraveno 1x, naposled 24.05.2011 13:30:42
13:27:26
24.05.2011
j_j
-> franta100l: máš nějaké velké elektropříslušenství, že potřebuješ alternátor? ale jo, je to s ním asi lepší...
13:27:03
24.05.2011
m8rinek
-> afro100: je to lepší, nepraská pak noha... ale to je problém tvrdýho uložení...
13:26:01
24.05.2011
afro100
-> m8rinek 24.05.11 13:25:31: toto mam tiez tak
13:25:31
24.05.2011
m8rinek
13:20:39
24.05.2011
Jozka
Samozřejmě se místo levýho držáku motoru musí dát originál noha větráku s původním držákem..
13:19:46
24.05.2011
afro100
-> Jozka: stale moze aj na 120 povesit jednokomorak a vyfukove svody na jednu trubicku ... sice trochu downgrade, ale nevidim to az tak cierne ...
13:18:03
24.05.2011
Jozka
-> franta100l: Ono se bude radit líp, až budeš mít konkrétní motor, když seženeš slušnou stovku (může se stát, bonus by byl, že to je to jediná legální alternativa originálu), tak ani žádný rady potřebovat nebudeš, nanejvejš na přepojení regulačních relé altu a dynama. Pro ty novější motory tu zásadní kolize vyjmenovaný jsou a další bude záviset na tom konkrétním, co seženeš.. Stejně jako -> Sepp: bych kvůli vrtání doporučoval užovku, případně lze použít komplet agregát i s 4q převodovkou, poloosama a vůbec vším. Pak zbyde problém se sacím pláštěm chladiče, chybějícíma "ložiskama" ramen, elekrikou a krátkejma lanovodama ke karbu (jak kdy, dle jeho typu).
12:22:05
24.05.2011
franta100l
Chlapi, moje MB je v totálním originálu, tzn. motor je od výroby pořád stejný a má dynamo. Slyšel jsem u mnoha lidí, že dynamo měnili za alternátor, páč je lepší. Jsem sice originalista, ale ten alternátor taky zvažuju. Přemýšlím nad tím, že koupím motor 100 nebo 120, hlavní je, ať je v pořádku a nějakou dobu vydrží. Ten originální nechám generálkovat časem až pošetřím (nespěchám s tím). S autem ale chci jezdit a proto sháním náhradu. K čemu je totiž auto v garáži, které nejezdí?? Já chci především jezdit, od toho tato auta jsou 3 Pokud mi poradíte, co všechno bude třeba upravit, pokud tam hodím 120, tak budu moc rád. Díky F
09:13:47
24.05.2011
Jozka
-> Gemini 24.05.11 08:55:12: Já bych řekl, že i obyčejná neutahaná 120-ka s MB dělá divy, natož LS - i s ním může litovat, že má "jen" bubnový brzdy..



Bohužel montáž není úplně bezbolestná, pokud nechceš dělat větší zásahy. Teda krom 100-kovýho (nebo 110L) motoru s jednokomorákem, tam mě žádnej velkej problém nenapadá. U 110LS/R bude nejspíš problém s krátkými bowdeny ke karbu (sytič, akcelerátor), stejně tak u 105/120. K tomu je dobrý sehnat 110R/LS výfukový potrubí a výfuk - pak se vejde vedle origo chladiče bez nutnosti deformovat sací plášť. Co se poslední dobou blbě shání (pokud už nemáš na origo MB motoru předěláno), je dvouřadová "hladká" řemenice na kliku bez labyrintovýho těsnění (ale původní MB se dá předělat). Dál mě napadá příslušenství k alternátoru - relé a kabeláž, pokud máš v MB ještě dynamo, možná nebude vyhovovat trubka chlazení a samozřejmě už zmíněné díry pro svorníky v převodovce..
08:55:12
24.05.2011
Gemini
verim, ze budes spokojny aj so 120 LS motorom
23:18:36
23.05.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Sepp: Ano. Kdyz original tak original. Pokud ted nemuze sehnat, tak bych pockal a nebo na nem udelat GO.
23:06:13
23.05.2011
Sepp
-> Matthes, záškodník z TechWebu: má význam takhle reagovat?
23:05:21
23.05.2011
Sepp
-> franta100l: Jde tam cokoliv do 130tky, háček je v tom, že musíš pro motory od roku výroby 1984 převrtat do převodovky větší otvory pro závrtný šrouby, nebo nechat vyrobit atypické a vyměnit výfukové svody kvůli sahaře. Nechceš-li vrtat přírubu převodovky, použij motor s obtokovým čističem oleje - tj. do r.v.83 (výfukové svody jsou ve všech případech záměné).
upraveno 1x, naposled 23.05.2011 23:11:41
22:45:35
23.05.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
Doporucim motor 1000MB.
22:43:52
23.05.2011
franta100l
Zdravím plénum virtu 6 Chci se vás zeptat, jaký motor mi poradíte dát do Škody 1000MB ? Auto chci zanechat v naprostém originálu (tzn. žádné řezání), chci ponechat i vrtuli. Můj motor je ale hyn, páč žere mraky oleje (cca litr na 200 km). Uvažoval jsem ho nechat celý zgenerálkovat, ale na to nemám. Proto uvažuju, že tam dám nějaký zachovalý např. 100, 120 nebo 130 s tím, že původní dám bokem a až budou peníze, tak jej časem dám dohromady. Neraději bych fakt origo, ale zatím jsem nenarazil na žádný ucházející. Nejde mi vůbec o výkon, ale funkčnost. Předem díky za vaše názory.
Extreme Tyres