Pomôže to ? 3 valce občas 4

prohledat
19 příspěvků (zobrazeno 1 až 19) od 22.05.2011 do 26.05.2011, založil/a mereksk
řadit dle data
11:34:23
26.05.2011
Kočislav
-> mereksk: Zdá se to být kombinace více závad, změření tlaků napoví.
05:39:37
26.05.2011
mereksk
No sviečky ma tiež napadli aj keď sú nové a relatívne pekne opalané no nakoniec to bolo v sviečkach po výmene za ine to už ide normálne i keď ten motor stále nemá taký ťah ako by mala mať pre príklad tam kde bratová škoda 120L v miernom kopci v 4rke do kopca zrychluje z 90 na 120km/h ( 4q) tak moja 120GLS (5Q) nemá šancu, 4rka 90 a klesá na 80km/h. No zrejme pôjde na rad rozvodová reťaz a novy rozdeľovač a keď nepomôže tak už neviem. A mimochodom to či prepúštaju ventily sme najprv skúšali z pružinami a potom a potom aj bez no prosto viac krát. A kompresiu sme chceli zmerať no zistili sme že tlakomer je už rozbitý.
16:58:14
24.05.2011
Sten
-> mereksk: tak když si s tim nevěděli rady ani ty dva borci tak to je fakt nákej rébus...kdybys měl možnost postavit vedle škodovku na který je vše OK a měnit díly a zkoušet kterej zmetek to dělá vylučovací metodou...Já nejsem žádnej odborník ale takhle to dělám na našich 3 škodovkách a všecky zatim jezděj :D a to i tak máš všecky svíčky cihlově červený? Jestli víš kterej hrnek to dělá?Ale je mi divný že to dělá při změně polohy plynu to mi nahrává k tomu karbci ...no nevim no...přeju hodně štěstí
15:29:51
24.05.2011
kamikaze
-> mereksk: Zkus vyměnit kabely, nebo zkontroluj jejich konce, zda nejsou volně v rozdělovači či na svíčce.
13:09:48
24.05.2011
afro100
-> mereksk: zacal by som svieckami ... ono nespravna tepelna hodnota vie svoje ...
13:07:22
24.05.2011
Minik03
-> mereksk: Presne tohle mi delala vadna Briska



Edit: pokud jsi zkoumal tesnost venitlu bez pruzin, tak si nemyslim, ze je to spravne. Navic ti jsi mohl mit jen trochu bordelu na sedle. Radeji nez tohle bych zmeril tlaky ve valcich.
upraveno 1x, naposled 24.05.2011 13:11:18
13:04:48
24.05.2011
Dušan
-> mereksk: ale i presto je jedna z veci vadna
13:02:07
24.05.2011
mereksk
Noo tak pozeral sa na to aj mechanik a aj človek ktorý ma za sebou mnoho škodoviek ale ako som písal nejde stále na 3 válce .Na 3 válce ide asi cca 20 % jazdy a hlavne keď sa mení poloha plynu resp niekedy mám dojem že aj voľnobeh poblbne ale to len fakt občas keď stojím na križovatke. Najviac je to robí pri rozbehu prípadne pri akcelerácii niekedy sa rozbehne normálne ale častejšie na 3 válce prosto taká zadusená zo zvukom traktora. Pri udržovaní rýchlosti napr 90km/h v 5tke ide normálne ale napr v 60 tke 4 prevodový stupeň tak tu a tam ju cukne - vypadne asi ten jeden valec. Piestne krúžky sú OK ventily prepuštali na 3 válcoch z toho dva relatívne rýchlo - merané bez pružín. Na karbec sa mi to nezdá a zapaľovanie by malo byť v poriadku sviečky nové a kontrolované - sú pekne opálene žiadne zalievanie sa nekoná a taktiež VN káble su relatívne nové ( cca 1rok) Zapaľovanie kontrolované merakom ( uhol zopnutia atď ) no všetko OK tak preto som z toho blbí a možno tu niekoho napadne niečo čo mna mechanika a druhého mechanika nenapadlo :-) Prepáčte za dllllhy text .9



A ešte doplním že začalo mi to robiť nedávno a postupne sa zhoršovalo. Zapaľovanie sa nastavovalo celí deň skúšalo sa aj atypické nastavenia no nič problém pretrvával. VN kable nasadené správne , kontakty prerušovača správne a skúšali sa aj iné vzdialenosti.
upraveno 2x, naposled 24.05.2011 13:06:25
11:06:28
24.05.2011
Sten
-> Minik03: Jo soryyyy :D já sem tele :Duž je opraveno

upraveno 1x, naposled 24.05.2011 17:03:56
11:05:39
24.05.2011
Minik03
-> Sten: 9
11:00:53
24.05.2011
havlik
-> Sten: neni to nahodou 1-3-4-2
11:00:00
24.05.2011
Sten
Tak jestli máš v pořádku předstih, nemáš přehozené kabely na víčku? Já když se začínal vrtat ve škodovce tak se mi něco podbnýho povedlo ...na volnoběh to šlapalo jak hodinky, startovalo na škubnutí ale když sem chtěl někam jet tak to jelo fakt jak na tři a maximálně 60...podívej se jestli máš správné pořadí 1-3-4-2 po směru hodin a taky jestli máš správnej odtrh na kladívku rozdělovače...časem se tam udělá knedlík...jinač nevim musíš zkoušet pokus omyl a vzít to pěkně od začátku
upraveno 1x, naposled 24.05.2011 17:03:39
06:16:01
24.05.2011
mereksk
Ďakujem len som sa chcel uistiť. Ešte kým mám tu hlavu dole z motora tak sa chcem opýtať ohľadom jednej úpravy. Má veľký prínos lícovanie hlavy a potrubia ? alebo je to len malinký krok k lepšiemu ? alebo ciťelné zlepšenie prípadne jemne zníženie spotreby ?
21:45:18
23.05.2011
afro100
-> mereksk: 120l vs. Ls/Gls je rovnake, dokonca aj na 110l/Ls/R sa da pouzit to iste ... ide len o vrtanie vloziek motora (72mm)
21:41:58
23.05.2011
mereksk
OK no ventily / sedla spravené , no pred montážou som zostal prekvapení , tesnenie mi dali v obchode 105 tkové a pýtal som na š 120 . No mám ešte dodatočnú otázku či je tesnenie zhodné š 120 L vs 120 GLS ??? .
21:30:08
22.05.2011
Kuladmin
-> mereksk: Nezapomen kdyz uz to mas dole vse dobre ocistit a zmerit presahy vlozek a rovinu hlavy!!
20:43:20
22.05.2011
afro100
-> mereksk: to sprav a uvidis nie ? Potom pripadne pokracovat dalej ...
upraveno 1x, naposled 22.05.2011 20:43:38
20:43:13
22.05.2011
Dušan
svicky, kabely, rozdelovac, karbec je to vsechno v poradku ?
20:41:36
22.05.2011
mereksk
Zdravím mám otázku na š 120 gls mi začal motor ísť niekedy na 3 valce najprv v nízkych otáčkach a potom už blbol via a viac , keď som išiel v 4rke 60 km/h tak to tu a tam cuklo a tak alebo pri rozjazde na tri valce a pod. Dnes som dal dole hlavu a na 3 valcoch ventily prepuštaju tak ich chcem zajtra zabrusiť ale niesom si istí či sa vyrieši aj problém ktorý som vyššie popísal . Neviete čo všetko to môže byť ? Zapaľovanie by malo byť ok skúšalo sa rôzne nastavenie.
Extreme Tyres