-> King:
Ano, ale ty saze nikdy zcela neodstraníš u některého spalování (pevná paliva, nafta, atp.) a ty jemné budou obtěžovat furt, takže je to skoro zbytečná snaha, která zvyšuje spotřebu a poruchovost, lepší je zvýšit efektivnost spalování. V případě elektráren a jiných velkých zařízení je elektrostatický odlučovač sazí nutnost, aby nebyl široko daleko černý poprašek. Nikdo nemusí určovat, jaká max. spotřeba může být, ale konstruktéři by se měli snažit o snížení spotřeby (ne za každou cenu), ať je zásob více nebo méně.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
vodík
12:08:33
31.05.2011
31.05.2011

palinator
10:02:29
31.05.2011
31.05.2011

King
-> palinator: To bych drobátko polemizoval - zrovna saze z ropáků a zvlášť ty mikročástice, co projdou DPF jsou karcinogenní svinstvo. Ale souhlas s tím, že CO2 není žádnej jed, příroda na Zemi ustála i daleko větší koncentrace a zatím nikdo neprokázal, že v systému tisíců poměnných ekosystému Země kopíruje průměrná teplota koncentraci CO2. Jestli je něco dokázáno, pak je to opak t.j. že křivka koncentrace CO2 v atmosféře kopíruje se zpožděním řádu stovek let křivku průměrných teplot. Jinými slovy GW byznys je založenej na klasický záměně příčiny a důsledku.
S tím "koukáním" na spotřebu to taky není tak horký, protože katastrofický předpovědi posledních desetiletí o tom, kdy dojde k vyčerpání zásob ropy a zemního plynu vždycky vycházely z aktuálního stavu a poznání a nemůžou v nich bejt započítány budoucí objevený ložiska, případný vynálezy na poli získávání energie. Tím nehoruju pro návrat 8l oblud se 4 komorovým karbem, ale na druhou stranu je extrém, kdy nějaký vyšší moudro určuje, jakou spotřebu ještě může mít auto
S tím "koukáním" na spotřebu to taky není tak horký, protože katastrofický předpovědi posledních desetiletí o tom, kdy dojde k vyčerpání zásob ropy a zemního plynu vždycky vycházely z aktuálního stavu a poznání a nemůžou v nich bejt započítány budoucí objevený ložiska, případný vynálezy na poli získávání energie. Tím nehoruju pro návrat 8l oblud se 4 komorovým karbem, ale na druhou stranu je extrém, kdy nějaký vyšší moudro určuje, jakou spotřebu ještě může mít auto

19:46:33
30.05.2011
30.05.2011

Vrba
-> Johannes: Nesmysl uz tady vymyslel někdo jinej,tak sorry že jsem to korunoval 

18:23:00
30.05.2011
30.05.2011

palinator
-> dyrup:
Co se týče emisí, to je asi největší tunel na peníze, co v současnosti existuje. Ano, uznávám, že by se mělo minimalizovat vypouštění jedovatých a kyselinotvorných látek do ovzduší, ale řešit CO2 a miligramy sazí, to je podle mě pitomost. Důležitější je podle mě hledět na spotřebu komodit, jelikož bezedné nejsou.
Co se týče emisí, to je asi největší tunel na peníze, co v současnosti existuje. Ano, uznávám, že by se mělo minimalizovat vypouštění jedovatých a kyselinotvorných látek do ovzduší, ale řešit CO2 a miligramy sazí, to je podle mě pitomost. Důležitější je podle mě hledět na spotřebu komodit, jelikož bezedné nejsou.
17:48:04
30.05.2011
30.05.2011

COL
Don_pepe 30.05.11 13:21:01 napsal:
A proč tečou peníze do zdokonalování spalovacích motorů a ne
elektromotorů a baterií? No protože o elektromotory není zájem, ne? Teda
já neznám nikoho, kdo si kupoval auto a jen jedinkrát by se zmínil
o elektro-něčem…
Jinak baterie recyklovat jdou, ale jak?
Elektromoturu se delaji mraky a nejen tech low-cost do tiskaren a hracek, takze bych netvrdil za na nich a na jejich vyvoji neni zajem. Obdobne akumulatory..... Ostatne moderni elektromory jsou na tom ve W/kg podobne jako pistove spalovaci motory, jestli se nepletu tak nekde u 1kW/kg +-3dB
A proč tečou peníze do zdokonalování spalovacích motorů a ne
elektromotorů a baterií? No protože o elektromotory není zájem, ne? Teda
já neznám nikoho, kdo si kupoval auto a jen jedinkrát by se zmínil
o elektro-něčem…
Jinak baterie recyklovat jdou, ale jak?
Elektromoturu se delaji mraky a nejen tech low-cost do tiskaren a hracek, takze bych netvrdil za na nich a na jejich vyvoji neni zajem. Obdobne akumulatory..... Ostatne moderni elektromory jsou na tom ve W/kg podobne jako pistove spalovaci motory, jestli se nepletu tak nekde u 1kW/kg +-3dB

17:25:38
30.05.2011
30.05.2011

Johannes
-> Vrba:
Jen tak pro zajímavost si porovnej provozní tlak v nádržích na CNG v autě a tlak plynu v domovním rozvodu. A pak asi hned přestaneš vymýšlet nesmysly.
Jen tak pro zajímavost si porovnej provozní tlak v nádržích na CNG v autě a tlak plynu v domovním rozvodu. A pak asi hned přestaneš vymýšlet nesmysly.
15:49:52
30.05.2011
30.05.2011

Vrba
-> dyrup: A ze staryho kompresoru z lednicky by to vyrobit neslo?
13:21:01
30.05.2011
30.05.2011

Don_pepe
-> dyrup: No promiň, ale používat wiki-něco jako "zdroj" informací? dyť tam si může napsat kdo chce co chce, to je jako se v článku odkazovat na "odborný" časopisy jako 21.století nebo Epocha, či jak se to jmenuje...
A proč tečou peníze do zdokonalování spalovacích motorů a ne elektromotorů a baterií? No protože o elektromotory není zájem, ne? Teda já neznám nikoho, kdo si kupoval auto a jen jedinkrát by se zmínil o elektro-něčem...
Jinak baterie recyklovat jdou, ale jak?
A proč tečou peníze do zdokonalování spalovacích motorů a ne elektromotorů a baterií? No protože o elektromotory není zájem, ne? Teda já neznám nikoho, kdo si kupoval auto a jen jedinkrát by se zmínil o elektro-něčem...
Jinak baterie recyklovat jdou, ale jak?
13:07:45
30.05.2011
30.05.2011

dyrup
-> palinator 30.05.11 11:12:23:
Souhlasím, že elektromobily nejsou budoucností, ale je to část alternativy, která by si našla dostatek zákazníků pokud by byla cena jiná.
Bohužel nejde srovnat jaké peníze tečou na zdokonalování spalovacích motorů oproti elektromotorům a bateriim. Jinak baterky jdou recyklovat. :)
Ohledně té účinnosti je to sporné. Pokud by jsi bral pouze uhelnou tak máš pravdu no naštěstí jsou i jiné možnosti získání el. energie.
Zkrácená čast z Wikipedie co se týče Emisi.
Emise
Automobily se spalovacími motory vypouštějí do ovzduší v průměru 161 g/km CO2[2]. Podle požadavků EU se od roku 2012 objem vypouštěných emisí CO2 musí snížit na 130 g/km u nových automobilů............... ..V ČR dosahují emisní hodnoty elektromobilů 50 - 100 g/km v závislosti na způsobu získané elektrické energie.................
Zde uvádím zdroj: www.enviwiki.cz/wiki/Elek tromobily
Doporučuji si to pročíst.
je tam hezký graf o účinnost jak je na tom elektřina,CNG,Biodiesel,B enzin,Ethanol
Jinak elektrárny jsou v noci "nevyužité" a pro regulaci je to dost velký problém a právě proto se spíná režim HDO, aby byl zajištěn odběr el. energie.
Souhlasím, že elektromobily nejsou budoucností, ale je to část alternativy, která by si našla dostatek zákazníků pokud by byla cena jiná.
Bohužel nejde srovnat jaké peníze tečou na zdokonalování spalovacích motorů oproti elektromotorům a bateriim. Jinak baterky jdou recyklovat. :)
Ohledně té účinnosti je to sporné. Pokud by jsi bral pouze uhelnou tak máš pravdu no naštěstí jsou i jiné možnosti získání el. energie.
Zkrácená čast z Wikipedie co se týče Emisi.
Emise
Automobily se spalovacími motory vypouštějí do ovzduší v průměru 161 g/km CO2[2]. Podle požadavků EU se od roku 2012 objem vypouštěných emisí CO2 musí snížit na 130 g/km u nových automobilů............... ..V ČR dosahují emisní hodnoty elektromobilů 50 - 100 g/km v závislosti na způsobu získané elektrické energie.................
Zde uvádím zdroj: www.enviwiki.cz/wiki/Elek tromobily
Doporučuji si to pročíst.
je tam hezký graf o účinnost jak je na tom elektřina,CNG,Biodiesel,B enzin,Ethanol
Jinak elektrárny jsou v noci "nevyužité" a pro regulaci je to dost velký problém a právě proto se spíná režim HDO, aby byl zajištěn odběr el. energie.
12:35:54
30.05.2011
30.05.2011

dyrup
-> Vrba 30.05.11 11:03:20:
Plničku na cng si můžeš koupit, ale je drahá jako čert.
Stojí to bratrů 130000 Kč, ale ta doba plnění je žalostná.
www.cngauta.cz/nejmensi-d omaci-plnicka-cng
Plničku na cng si můžeš koupit, ale je drahá jako čert.
Stojí to bratrů 130000 Kč, ale ta doba plnění je žalostná.
www.cngauta.cz/nejmensi-d omaci-plnicka-cng
11:46:27
30.05.2011
30.05.2011

darklord
-> Vrba: no a CNG uz davno na toto neexistuje? Asi by si mal viac badat... Je to tu uz dlho a netanukje sa a nejazdi sa...
11:27:32
30.05.2011
30.05.2011

ZdeněkH - zrušená registrace
-> palinator: Jo s tímhle souhlasím
11:12:23
30.05.2011
30.05.2011

palinator
Dle mě elektromobily, trolejbusy a další el. trakce budou mít ekologický (a ekonomický) význam tehdy, až bude naprostá většina energie vyráběna ekologicky (ekonomicky), což splňuje pro takové množství energie zatím zdroj jediný - jádro. Jinak nějak nemůžu přijít na to, jak by mohl být elektromobil ekologičtější, než starej uhulenej diesel, když stejně tu elektřinu někdo s mizernou účinností musí v uhelných elektrárnách vyrobit a navíc s ekologickou zátěží je třeba vyrobit a zlikvidovat velké baterie. Význam to může mít jen např. ve velkých městech, kde je každej rozjezd dieselu na křižovatce dost cítit.
Toť můj názor.
Toť můj názor.
11:03:20
30.05.2011
30.05.2011

Vrba
U tech alternativnich pohonů bych spíš než nad vodíkem zapřemýšlel jak by to šlo udělat ,aby se misto jezdení na lpg dalo jezdit na zemní plyn,který bych si tankoval doma sám z rozvodné sítě.To by se jezdilo za pár haléřů.Místo sporáku připojit čerpadlo,udělat to tak,aby to nebyl nebezpečnej bastl,a už by se tankovalo a jezdilo.
10:39:39
30.05.2011
30.05.2011

Vrba
-> King: Tak to,že má někdo Vš ještě neznamená,že umí přemýšlet,že jo.Dneska po světě běhá spousta pápírových inženýrů,kteří jsou naprosto k ničemu.Ale je vidět,že bussines se dá celkem pěkně udělat i na nefunkčním nápadu.Lidi jsou prostě blbý,...kdyby si dotyčný udělal reklamu v hlavním vysílacím čase,tak by 100pro rejžl slušný peníze.
10:36:33
30.05.2011
30.05.2011

King
-> vhml: Ale kdyby vláda tenhle hyperekologickej bazmeg dotovala, pak by to přeci nebyl problém, no ni?! Stačilo by o pár procent zvýšit třeba daň z příjmu těm zazobancům, co jim nestačí průměrnej plat a nákupní taška na baterky může stát 200 táců....
10:32:08
30.05.2011
30.05.2011

King
-> Vrba: Souhlas až na tu poslední větu: "...Je to prostě blbsot,co nemůže fungovat a i blbec ,co vylezl základku by v tomhle měl mít jasno."
V tomhle má v hlavě hokej a nechá si naklínovat nesmysly i spousta lidí s VŠ vzděláním, někdy dokonce i tech. směru
V tomhle má v hlavě hokej a nechá si naklínovat nesmysly i spousta lidí s VŠ vzděláním, někdy dokonce i tech. směru

10:30:32
30.05.2011
30.05.2011

vhml
-> King: to jsem prave koukal jak blazen v sobotu na autosalon kde meli malickej citroen C0 za nejakejch 700tisic.
10:29:03
30.05.2011
30.05.2011

King
-> dyrup: Vím, kam tím tím míříš, ale myslím, že zrovna elektromobily nejsou nejlepší příklad. Je sice fajn mít o trošku lacinější provoz díky "tankování" elektřiny, ale nic naplat, když je elektromobil díky akumulátorům např. o půl mega dražší, než jeho benzínovej brácha, pak jenom trouba může doufat, že ježděním na elektriku něco ušetří. Pakliže se něco na trhu nevyplácí, tak to tam prostě není a nebo se halt musí počkat až se to to díky technologickýmu pokroku zlevní.
Pak je taky varianta, že sociální ynženýři rozhodnou, co je pro prostý lid dobré a co špatné a většina se pak musí demokraticky skládat ze svých daní na technologické novinky pro hrstku vyvolených (hybridy, sluneční elektrárničky, větrníčky....)
Pohádky o trezorech nadnárodních korporací a mocipánů plných převratných vynálezů moc nežeru :)
Pak je taky varianta, že sociální ynženýři rozhodnou, co je pro prostý lid dobré a co špatné a většina se pak musí demokraticky skládat ze svých daní na technologické novinky pro hrstku vyvolených (hybridy, sluneční elektrárničky, větrníčky....)
Pohádky o trezorech nadnárodních korporací a mocipánů plných převratných vynálezů moc nežeru :)
10:20:58
30.05.2011
30.05.2011

Vrba
No jako neco mi rika ze vic energie musis použít pro výrobu toho vodíku,než kolik se ti vrátí po jeho spálení ve stroji s mizernou učinností (motoru).Ten pokles spotreby bych videl spise v tom,že po pouzití zázračného vyvíječe plynu doporucujou jezdit úspornou jízdou.Je to prostě blbsot,co nemůže fungovat a i blbec ,co vylezl základku by v tomhle měl mít jasno.
09:41:07
30.05.2011
30.05.2011

ozzman1000
vzhľadom na platnosť termodynamických zákonov je výroba z vody elektrolýzou utópia, rozbiť väzbu H2O je vysoko energeticky náročné, oveľa schodnejšia cesta je napr. použitie H2O2
08:11:28
30.05.2011
30.05.2011

dyrup
-> King 16.05.11 15:07:50:
Máš pravu, pokud by něco podobného fungovalo tak už se s tím jezdí, ale na druhou stranu nemůžeš popřít, že se ti nahoře snaží alternativní pohony pohřbít. Svět je založen na penězích a ty budou vždy na prvním místě a kolik mocipánů co má akcie v ropě, těžebních společnostech, přepravních společnostech a automobilkách to dovolí???
Např. elektromobily.
viz. odkaz:
www.electroauto.cz/
klikni vlevo na ELCARS a následně vyber GENERAL MOTORS (vozidlo EV1) při použití Ni-MH baterii mělo vozidlo dojezd 250 km a při použití LiFeYPO4 baterii, které se v dnešní době začali prodávat by se dojezd ještě zvýšil.
1996 se vozidla začala prodávat v roce 2003 byla vozidla stažena Lansingovou společností a všechny sešrotována!!!!!!!!! Proč?
dokumentární video:
dokumentarni.tv/veda-a-te chnika/kdo-zabil-elektromo bil-who-killed-electric-ca r
Máš pravu, pokud by něco podobného fungovalo tak už se s tím jezdí, ale na druhou stranu nemůžeš popřít, že se ti nahoře snaží alternativní pohony pohřbít. Svět je založen na penězích a ty budou vždy na prvním místě a kolik mocipánů co má akcie v ropě, těžebních společnostech, přepravních společnostech a automobilkách to dovolí???
Např. elektromobily.
viz. odkaz:
www.electroauto.cz/
klikni vlevo na ELCARS a následně vyber GENERAL MOTORS (vozidlo EV1) při použití Ni-MH baterii mělo vozidlo dojezd 250 km a při použití LiFeYPO4 baterii, které se v dnešní době začali prodávat by se dojezd ještě zvýšil.
1996 se vozidla začala prodávat v roce 2003 byla vozidla stažena Lansingovou společností a všechny sešrotována!!!!!!!!! Proč?
dokumentární video:
dokumentarni.tv/veda-a-te chnika/kdo-zabil-elektromo bil-who-killed-electric-ca r
13:30:11
29.05.2011
29.05.2011

King
....nebo snad perpetua :) Sorry, maturita z ruštiny :)
13:28:50
29.05.2011
29.05.2011

King
-> TAZ1500: Ta růžová záhada je buď nějaká zásada, kyselina nebo sůl, protože čistá voda (případně "kohoutková") má kvůli malý koncentraci iontů moc malou vodivost na to, aby při 12V mohla probíhat intenzivnější elektrolýza. Pokud by existovalo něco, co dokáže zpřetrhat vazby vodíku s kyslíkem v molekule vody s menší energetickou náročností, než opačnej pochod t.j. hoření vodíku s kyslíkem, pak je autor revolučního zlepšováku zároveň kontruktérem perpeta mobile 

08:51:14
28.05.2011
28.05.2011

Johannes
-> TAZ1500 28.05.11 00:22:57:
A něco konkrétního o tom povědět nedokážeš? Jaký je to prvek? co je to za kapalinu? Informace ze zdrojů JPP (jedna paní povídala), nebo internetových stránek prodejců, možná slabší jedince zviklají, ale ani ty nepřesvědčí.
A něco konkrétního o tom povědět nedokážeš? Jaký je to prvek? co je to za kapalinu? Informace ze zdrojů JPP (jedna paní povídala), nebo internetových stránek prodejců, možná slabší jedince zviklají, ale ani ty nepřesvědčí.
00:22:57
28.05.2011
28.05.2011

TAZ1500
no je videt že to asi nikdo z vas nevidel vsichni pisete ze se tam leje voda ale voda se tam neleje je to nejaka smes s nakym prvkem kerej prave dela ten vodik a pak je v tom neco aby se to neodparovalo a nemrzlo to je to takova žluto ružova kalna kapalina
10:42:48
25.05.2011
25.05.2011

Gemini
ja si myslim, ze to bude fungovat iba u ludi co nosia naramok Power balance 

10:03:09
25.05.2011
25.05.2011

Vrba
Tyvole,tak to je teda největší blbost,co jsem tady četl 

21:44:06
24.05.2011
24.05.2011

King
-> Johannes: Jako bys nevěděl, že články na D-F jsou tendenční, zkreslené, demagogické a kdovíco ještě :)
22:31:15
23.05.2011
23.05.2011

Don_pepe
-> Johannes: Je to krávovina a konečně o tom napsal někdo komu se ty s*ačky chtěly i číst

20:05:47
23.05.2011
23.05.2011

Johannes
00:50:13
18.05.2011
18.05.2011

ozzman1000
A nyní zjistíme, zda-li je přítomen ...vodíík. 

23:24:28
17.05.2011
17.05.2011

elbacil
Ešte tu niekto vytiahnite tému o Joe cell aby tu boli všetky nezmysli o uspore paliva.

20:47:36
17.05.2011
17.05.2011

4dams
primitivne zariadenie ktore vyraba vodik sa da lahko vyrobit... Problem je v tom ze taka mala 1 litrova nadobka s elektrodami ma odber do 15-20 amperov a nestaci to vyrabat vodik v takom mnozstve aby to bolo aspon trochu citelne na vykone alebo spotrebe... mozno to nevyrobi ani dostatok vodiku aby to dorovnalo ten velky odber na alternatore
19:25:17
17.05.2011
17.05.2011

COL
-> Don_pepe: tak treba dopady nahodnych procesu kolem pocatku zapalu meritelny jsou. Kdyby to treba dokazalo neco zmenit..... pochopitelne by to nebyl nejakej drastickej efekt...
16:56:16
17.05.2011
17.05.2011

Don_pepe
-> COL: Tak elementární H by byl super, v tlakový lahvi, ale co v případě nehody třeba? To by bylo děsivý inferno!
Jinak já tě chápu, ale pokud by takovej efekt byl, ikdyž si ho moc neumím prakticky představit, myslím že by byl tak malej, že rozdíl by byl těžko nějak změřitelnej...
Jinak já tě chápu, ale pokud by takovej efekt byl, ikdyž si ho moc neumím prakticky představit, myslím že by byl tak malej, že rozdíl by byl těžko nějak změřitelnej...
16:49:11
17.05.2011
17.05.2011

COL
-> Don_pepe: Hydridy by mohly bejt zajimavy... Kazdopadne, pokud ma byt samotny vodik zdrojem energie, ktera se uvolni jeho oxidaci, je vhodny ho mit v aute nezoxidovany :o).
Ja ho jako zdroj energie nebral, ale slo mi spis o to, jestli pritomnost H2 nemuze mit nejaky vliv treba na pocatky spalovaciho procesu s cimz by mohl souviset prubeh narustu tlaku....
Ja ho jako zdroj energie nebral, ale slo mi spis o to, jestli pritomnost H2 nemuze mit nejaky vliv treba na pocatky spalovaciho procesu s cimz by mohl souviset prubeh narustu tlaku....
16:14:29
17.05.2011
17.05.2011

MOLSO
-> Syny:




13:43:48
17.05.2011
17.05.2011

castrol
MOLSO 17.05.11 08:43:17 napsal:
chlapci a co tabletky do benzinu ? kamos kupil za 30€ tabletiek na
500 litrov a posielal mi z emisnej protokoly ako klesli emisie o 70%

cela podstata spociva v tom ze tabletka katalyzuje horenie vo valci a spali sa
všetko palivo ešte predtým ako sa otvorí výfukový ventil
a najviac ma v tom letaku zabilo – odstránenie kňučania a pískania
motora
www.discoverffi.com/prispevok do heftov

chlapci a co tabletky do benzinu ? kamos kupil za 30€ tabletiek na
500 litrov a posielal mi z emisnej protokoly ako klesli emisie o 70%

cela podstata spociva v tom ze tabletka katalyzuje horenie vo valci a spali sa
všetko palivo ešte predtým ako sa otvorí výfukový ventil

a najviac ma v tom letaku zabilo – odstránenie kňučania a pískania
motora

www.discoverffi.com/prispevok do heftov


11:39:09
17.05.2011
17.05.2011

Don_pepe
-> COL: Takže se vlastně shodnem, ne? "Zlepší" to spalování o hoření vodíku, ale to nepokryje (jak píšeš) ani nároky na generování... Že by H měl katalytický účinky na hoření uhlovodíků sem za roky studia na chemárně neslyšel ani jednou...
Jinak nepochybuju že chápeš že to tak jednoduchý není, ale garantuju ti, že ten průměrnej blbec tomu klidně uvěří (znám jich hodně), ale to už je jeho boj
Jinak chce-li někdo blbnout s vodíkem, proč ne, jen musí být skladován v jiný formě než voda, třeba energeticky zajímavý na tohle použití by mohly být nějaký hydridy, eventuálně něco snadno rozložitelnýho, potom tam význam je, další věc je, že ta sloučenina by se musela nějak syntetizovat, čili je to jako elektromobil: je hezký že to jede "za levno", ale tu energii museli beztak vyrobit v uhelný elektrárně
Jinak nepochybuju že chápeš že to tak jednoduchý není, ale garantuju ti, že ten průměrnej blbec tomu klidně uvěří (znám jich hodně), ale to už je jeho boj

Jinak chce-li někdo blbnout s vodíkem, proč ne, jen musí být skladován v jiný formě než voda, třeba energeticky zajímavý na tohle použití by mohly být nějaký hydridy, eventuálně něco snadno rozložitelnýho, potom tam význam je, další věc je, že ta sloučenina by se musela nějak syntetizovat, čili je to jako elektromobil: je hezký že to jede "za levno", ale tu energii museli beztak vyrobit v uhelný elektrárně

10:50:52
17.05.2011
17.05.2011

MiroJ
-> Syny: 

10:43:03
17.05.2011
17.05.2011

Syny
-> MOLSO: Neznas tabletky co te z nadrze dotahnou remeny, aby nepiskaly? 

10:27:52
17.05.2011
17.05.2011

MiroJ
-> MOLSO: pocuj molsiku , a nieje nahodou dost podstatne vyuzit vsetko palivo a nevypustat ho von cez vyfuk zbytocne ?
ja ked rano nastartujem tak dam nadobku pod vyfuk a to co mi od tial vyteka odchytavam a lejem spet do nadrze

ja ked rano nastartujem tak dam nadobku pod vyfuk a to co mi od tial vyteka odchytavam a lejem spet do nadrze

08:43:17
17.05.2011
17.05.2011

MOLSO
chlapci a co tabletky do benzinu ? kamos kupil za 30€ tabletiek na 500 litrov a posielal mi z emisnej protokoly ako klesli emisie o 70%
cela podstata spociva v tom ze tabletka katalyzuje horenie vo valci a spali sa všetko palivo ešte predtým ako sa otvorí výfukový ventil
a najviac ma v tom letaku zabilo - odstránenie kňučania a pískania motora
www.discoverffi.com/

cela podstata spociva v tom ze tabletka katalyzuje horenie vo valci a spali sa všetko palivo ešte predtým ako sa otvorí výfukový ventil

a najviac ma v tom letaku zabilo - odstránenie kňučania a pískania motora

www.discoverffi.com/
01:29:36
17.05.2011
17.05.2011

COL
-> Don_pepe:
alespon to cti cle....
ze bude ono "HHO" nestabilni, pisu.... ze ta energie bude po idelanim spaleni "ROVNA!!!" pochopi i prumernej blbec, krom toho to tam i pisu viz ".....nehlede na to, ze by naslednym spalenim energeticky nepokryla ani sama sebe." Asi malokoho o tom napadne pochybovat.
Ale mozna je otazka:
- co to udela s prubehem horeni ve valci a zda ziskatelna mechanicka energie nebude eventuelne vetsi (a to zas takova trivka, ktera se da utlouci gymplackou fyzikou/chemii neni). Jinymi slovy, zda se nezmeni (treba trochu nezvysi) dosazitelna ucinnost pracovniho cyklu motoru. Otazka, zda eventuelni zvyseni ucinnosti pokryje ztraty celeho retezce nutneho na vyrobu onhoo "HHO", je vec jina. :-)
alespon to cti cle....
ze bude ono "HHO" nestabilni, pisu.... ze ta energie bude po idelanim spaleni "ROVNA!!!" pochopi i prumernej blbec, krom toho to tam i pisu viz ".....nehlede na to, ze by naslednym spalenim energeticky nepokryla ani sama sebe." Asi malokoho o tom napadne pochybovat.
Ale mozna je otazka:
- co to udela s prubehem horeni ve valci a zda ziskatelna mechanicka energie nebude eventuelne vetsi (a to zas takova trivka, ktera se da utlouci gymplackou fyzikou/chemii neni). Jinymi slovy, zda se nezmeni (treba trochu nezvysi) dosazitelna ucinnost pracovniho cyklu motoru. Otazka, zda eventuelni zvyseni ucinnosti pokryje ztraty celeho retezce nutneho na vyrobu onhoo "HHO", je vec jina. :-)
00:35:54
17.05.2011
17.05.2011

Don_pepe
-> King: No právě, většina lidí chemii nerozumí ani zamák, stačí vymyslet větu s hodně "cizíma" slovama a už je z toho velká věda... Ale tohle je to samo co ony ostatní "úsporný vynálezy", tam 10 % dolů, tam 20 %, tam 5... a najednou už je to 150 % ale v nádrži nejen že to nepřibýná, ubývá to ještě o dost rychlejc

00:35:06
17.05.2011
17.05.2011

palinator
-> King:
Někdo s tim byl i ve Dni D. A poslali ho překvapivě pěkně k Brdíčkům.
Někdo s tim byl i ve Dni D. A poslali ho překvapivě pěkně k Brdíčkům.

00:01:45
17.05.2011
17.05.2011

King
-> Don_pepe: Oni to maj tyhle !vynálezci" ošefovaný tak, že ta energie potřebná na rozštěpení molekuly vody je řádově menší, než při klasický elektrolýze. Operuje se tam s mlhavejma pojmama jako je rezonance a kdoví co ještě :)
-> vhml: Pokud je mi známo, tak lpg je odpadem (resp. vedlejším produktem) při zpracování ropy. Kdyby nebyly eráry v Evropě tak rozežraný v podobě daní na každou kravinu, asi by lpg takovej hit nebyl.
-> vhml: Pokud je mi známo, tak lpg je odpadem (resp. vedlejším produktem) při zpracování ropy. Kdyby nebyly eráry v Evropě tak rozežraný v podobě daní na každou kravinu, asi by lpg takovej hit nebyl.
22:52:13
16.05.2011
16.05.2011

Don_pepe
-> COL: Přítomnost toho "HHO", který bude samo pěkně nestabilní a bude slučovat samo zpět na vodu nemůže hoření zlepšit "nějak", prostě je to hořlavej plyn, kterej hořením uvolní energii, která zanedbám-li ztráty, musí být ROVNÁ (!!!) energii potřebné pro jejich štěpení, to je termodynamika gymplu... Mimochonem účinnost elektrolýzy vody bude někde kolem 20, 30 %, takže NE! Nemůže to už od pohledu fungovat!!! A jenom proto že to píšou na netu se všechno co nás roky na chemárně učili, neobrátí naruby...

20:14:56
16.05.2011
16.05.2011

Mildatuning
Je to nesmysl. Kdyby elektrolýza byla tak jednoduchá tak nepotřebuji v autě žádný palivo. Budu tankovat pouze vodu.. Z vody si vyrobím vodík a palivo je na světě. V tom případě by to celý svět dělal špatně. Pár pokusů a konceptů bylo ale žádný nebyl tak dobrý aby se dotáhl ke zdárnému konci.
Vyrobit vodík v dostatečném množství, s minimálními nároky na energii , technologii zařízení není reálné pro osobní automobil.
Vyrobit vodík v dostatečném množství, s minimálními nároky na energii , technologii zařízení není reálné pro osobní automobil.