skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
742 135/136
prohledat
21 příspěvků (zobrazeno 1 až 21) od 13.05.2011 do 13.05.2011, založil/a rakosnicek
20:11:00
13.05.2011
13.05.2011

Hurdis
-> afro100: Ano, pravda, nějak jsem to v úvodním příspěvku přehlédl. Takhle to číslo vypadá jako telefon do Bulharska.
20:07:30
13.05.2011
13.05.2011

afro100
-> Hurdis: rakosnicek 13.05.11 19:25:42 napsal:
byl na tom karbec 32 SEDR 44 37 51 32 23 00 RU.
32 23 - 136 L/GL, RAPID 136
byl na tom karbec 32 SEDR 44 37 51 32 23 00 RU.
32 23 - 136 L/GL, RAPID 136
20:06:47
13.05.2011
13.05.2011

rakosnicek
afro100 : dle tabulky to vypadá 135/136 díky :-)
20:06:25
13.05.2011
13.05.2011

Hurdis
-> rakosnicek: Za 50,- pěkný kup, to jo. Originály to jsou. Co je za číslo uprostřed víka karburátoru? Např. 3223, 2951 apod?
Jinak kdyby sis chtěl zahrát na kuponovou privatizaci s Harvard funds, nabízím při odprodeji jistotu desetinásobku. :-))
Jinak kdyby sis chtěl zahrát na kuponovou privatizaci s Harvard funds, nabízím při odprodeji jistotu desetinásobku. :-))
20:03:24
13.05.2011
13.05.2011

afro100
-> rakosnicek: skoda-katalog.eu/ekatalog
-105-120/.../karburatory z toho cisla to prave poznas, hladaj smudlo
20:02:42
13.05.2011
13.05.2011

rakosnicek
super tak to je za 50 za celej komplet myslím dobrej kup ne?
a nevíš zda ten karbec je 135 či 136 ? s toho čísla to asi nepoznám
a nevíš zda ten karbec je 135 či 136 ? s toho čísla to asi nepoznám
20:01:28
13.05.2011
13.05.2011

Nwkt
-> rakosnicek: Ne, fáčko mělo úplně jinej
20:01:06
13.05.2011
13.05.2011

rakosnicek
Nwkt :jj o motor mi nešlo šlo mi jen o ty svody + sáni a ten karbec je taky 742 nebo fačko?
19:57:54
13.05.2011
13.05.2011

Nwkt
-> rakosnicek 13.05.11 19:52:51: To je 742 a motor byl fáčko, ale to ti je jedno, když si ho nekupoval ne
19:54:17
13.05.2011
13.05.2011

rakosnicek
nálitek u pumpy byl tenky jen na jednu řadu čísel
19:53:47
13.05.2011
13.05.2011

rakosnicek
kde má 742 136 olejovou měrku? číslo vypadalo že bylo u vodní pumpy jelikoš to tam na tom místě bylo vybroušeno. foto motoru bohužel nemám
19:52:51
13.05.2011
13.05.2011

rakosnicek
2
19:52:31
13.05.2011
13.05.2011

rakosnicek
2
19:52:15
13.05.2011
13.05.2011

rakosnicek
1
19:51:55
13.05.2011
13.05.2011

rakosnicek
sani
19:51:30
13.05.2011
13.05.2011

rakosnicek
svod2
19:51:08
13.05.2011
13.05.2011

rakosnicek
svod1
19:33:51
13.05.2011
13.05.2011

bibendum30
Na 781 sání je třeba změnit sklon motoru www.rapidity.cz/motor/1ob
r07b.jpg bud takovou podložkou www.rapidity.cz/motor/1ob
r14b.jpg nebo převařením
19:31:55
13.05.2011
13.05.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
Dej foto.
19:29:40
13.05.2011
13.05.2011

Hurdis
Nejzásadnější znaky. Blok dle nálitku u vodní pumpy a umístění měrky oleje. Sání dle úhlu příruby karburátory, výfukové dle příruby.
19:25:42
13.05.2011
13.05.2011

rakosnicek
Ahoj koupil jsem dnes sáni karbec a svody udajně ze škody 135/136
Mohl by mi prosím někdo říct jak rozeznám dle pohledu motor 742 136 a 781 136 ? děkuji v té škodné co jsem to s toho bral bylo vybroušeno číslo motoru a olejová měrka byla v místech jako na favoritu.Do sáni byla navedena voda a byl na tom karbec 32 SEDR 44 37 51 32 23 00 RU. Svody měly přírubu k vyfuku jako škoda 120 jestli to s toho někdo poznáte prosím poradte děkuji
Mohl by mi prosím někdo říct jak rozeznám dle pohledu motor 742 136 a 781 136 ? děkuji v té škodné co jsem to s toho bral bylo vybroušeno číslo motoru a olejová měrka byla v místech jako na favoritu.Do sáni byla navedena voda a byl na tom karbec 32 SEDR 44 37 51 32 23 00 RU. Svody měly přírubu k vyfuku jako škoda 120 jestli to s toho někdo poznáte prosím poradte děkuji