-> suri:
Tak i v týhle zimě to zaschlo a neteče..
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favorit - teče olej
18:21:29
21.11.2011
21.11.2011

James1991
21:25:37
13.11.2011
13.11.2011

Tommyk
-> suri: 
-> James1991: já bych to tak nehrotil, prostě tam šupni nějaký elektrický topení, nech to aspon 12hodin aby se to trochu prohralo (i motor) a bude

-> James1991: já bych to tak nehrotil, prostě tam šupni nějaký elektrický topení, nech to aspon 12hodin aby se to trochu prohralo (i motor) a bude

13:16:47
13.11.2011
13.11.2011

suri
-> James1991: tak to tam nalej , som zvedavý
13:14:39
13.11.2011
13.11.2011

James1991
-> suri:
V návodu o montáži nic psaného o stupňích a době schnutí nebylo, tak sem na to sral..
V návodu o montáži nic psaného o stupňích a době schnutí nebylo, tak sem na to sral..
13:13:09
13.11.2011
13.11.2011

suri
-> James1991: to má fakt logiku dať schnúci tmel na mráz a potom ho ohrievať ...
robte veci ako sa majú alebo potom nenadávajte na autá .
robte veci ako sa majú alebo potom nenadávajte na autá .
13:11:17
13.11.2011
13.11.2011

James1991
-> suri:
Zkusim to zachránit tak že tam pudu šoupnout malinkej přímotop a dám ho pod vanu..
Zkusim to zachránit tak že tam pudu šoupnout malinkej přímotop a dám ho pod vanu..
12:51:45
13.11.2011
13.11.2011

suri
-> James1991: tak to máš smolu mal si robiť v teple ako ja , preto som si pohol
12:51:11
13.11.2011
13.11.2011

James1991
-> suri:
Protože nemám vytápěnou garáž...
Protože nemám vytápěnou garáž...
12:46:02
13.11.2011
13.11.2011

suri
-> James1991: prečo to nerobíš tak ako sa to patrí , pri nule to nemusí vyschnúť vôbec a budeš zase nadávať , ja som vaňu tesnil nedávno , origo tesnenie a tmel , a stálo to 24 hodín ako bolo k tmelu písané ale polovicu aspoň v 20st
12:36:57
13.11.2011
13.11.2011

James1991
-> suri:
Venku je kolem 0, takže dneska už by to mohlo být použitelné ne?
Venku je kolem 0, takže dneska už by to mohlo být použitelné ne?
12:34:33
13.11.2011
13.11.2011

suri
-> James1991: dirko sa smie použiť pol hodiny po nanesení pri teplote cca20st
12:34:02
13.11.2011
13.11.2011

James1991
Včera tedy aplikováno Dirko tak uvidíme. Včera sem to dodělal kolem 7 večer a radši počkal až to Dirko vyzraje trochu, myslíte že teďka už v týhle kose je ten tmel schopný provozu?
19:57:34
08.11.2011
08.11.2011

Marty_pv
-> James1991: víceméně přesně v těch místech mi to taky teklo s obyč motorovým tmelem, od přetěsnění Dirko tmelem ani kapka
18:51:48
08.11.2011
08.11.2011

James1991
Dneska sem při výměne kol rovnou sundal krycí plech motoru u řemenice klikovky(jako je na obrázku níže) a tam kde tmel přelezl ven, tak byl měkkej jak žvejkačka a asi na 5ti místech vana tekla. Nejvíc tekla v rohu u kovové vodní trubky...snad to přestane po utěsnění Dirkem...
00:29:39
02.11.2011
02.11.2011

Fávo forever
-> James1991: Vím, tak eRko běželo 6 hodin a ani kapka..s dotahováním šroubků počítám..
16:50:01
01.11.2011
01.11.2011

James1991
-> Fávo forever:
Třeba ti nepoteče, Vašek to tak taky má a neteče jestli víš o kom mluvim
Třeba ti nepoteče, Vašek to tak taky má a neteče jestli víš o kom mluvim

22:51:42
31.10.2011
31.10.2011

Fávo forever
Hmm, tak to mám radost..eR a Fa jsem slepil těsnění - tmel - těsnění..to se mám na co těšit 

22:41:12
31.10.2011
31.10.2011

Marty_pv
-> Nepér: je silikon a silikon, takový ty uni červenohnědý prostě nevydrží
Dirko (respektive přebalený jako "origo" tmel Škoda/VW) vydrží a je vyzkoušený
Dirko (respektive přebalený jako "origo" tmel Škoda/VW) vydrží a je vyzkoušený
22:39:31
31.10.2011
31.10.2011

Nepér
Já když dal na Favorita korek, začala mi reznout vana, jak z toho nic neteklo. Novej motor Saky slepil silikonem a kape to. Příští rok tam dám korek taky.
22:34:54
31.10.2011
31.10.2011

Marty_pv
-> James1991: dej pěknou 3mm housenku toho Dirka a nemusíš dávat žádný těsnění navíc, do 30 minut suchý a můžeš nalít olej
21:29:14
31.10.2011
31.10.2011

suri
-> James1991: kravina , radšej primerane viac tmelu a odmastiť poriadne nejakým čističom na brzdy a pod .
21:27:42
31.10.2011
31.10.2011

James1991
-> suri: A teda strkat mezi to těsnění je kravina...?
21:14:41
31.10.2011
31.10.2011

suri
-> James1991: ak dobre ho použiješ určite
20:04:04
31.10.2011
31.10.2011

James1991
-> suri:
Už sem objednal dirko tak snad bude pokoj...
Už sem objednal dirko tak snad bude pokoj...
16:15:54
31.10.2011
31.10.2011

suri
-> James1991: nedal , elit to má , autokelly má victor reinz tmel to tiež je kvalita ale dirko je overený
14:18:16
31.10.2011
31.10.2011

James1991
-> Marty_pv:
A myslíš že by se to Dirko dalo sehnat v OBI nebo v tady u nás v místní drogerii s autodoplňkama atd.?
A myslíš že by se to Dirko dalo sehnat v OBI nebo v tady u nás v místní drogerii s autodoplňkama atd.?
13:49:14
31.10.2011
31.10.2011

Marty_pv
Červený/hnědý tmel nemá smysl řešit, sám jsem taky nevěřil a pak jsem jezdil s ropnou katastrofou pod motorem, vana rovná, obě plochy odmaštěné a stejně povolil
Přelepeno dirko tmelem a od té doby ani kapka
Přelepeno dirko tmelem a od té doby ani kapka

23:15:52
30.10.2011
30.10.2011

suri
-> James1991: odoláva každá sračka a tečie to , kúp dirko a máš pokoj to je tmel poriadny a nie tie červené a hnedé blbiny -> Tommyk: záleží na tesnení , ja som naposledy sebe dal origo tesnenie a loctite 5910 a aj na zohnutej vani sucho
23:00:35
30.10.2011
30.10.2011

James1991
-> Athlonek:
Co já vím, tak sem tam objevil jen gufero..
Co já vím, tak sem tam objevil jen gufero..
22:57:47
30.10.2011
30.10.2011

James1991
-> Tommyk:
Tmel mám od metafluxu. Na infu píšou že je na těsnění motorů apod, odolává olejům a chladicím kapalinám a je do 300 stupňů...
Tmel mám od metafluxu. Na infu píšou že je na těsnění motorů apod, odolává olejům a chladicím kapalinám a je do 300 stupňů...
22:37:30
30.10.2011
30.10.2011

Athlonek
-> James1991: Je tam no : - ) Zkus zapáčit nějakou násadou o nosnik a zda řemenice zajede kousek k bloku, tak je to jasné.
22:35:27
30.10.2011
30.10.2011

Tommyk
-> James1991: jen na vanu, ale pořádně to odmasti, jak vanu tak blok. a kup kvalitni tmel. treba elring dirko
www.skoda-dily.cz/data/.. ./4afc6f5588704.jpg
www.skoda-dily.cz/data/.. ./4afc6f5588704.jpg
22:24:38
30.10.2011
30.10.2011

James1991
-> Athlonek:
Ani nevím, že nějaký axiál na klice je....
-> Tommyk:
Děkuju za foto a to stačí dát tmel pouze na vanu a ne na blok zespodu?
Ani nevím, že nějaký axiál na klice je....
-> Tommyk:
Děkuju za foto a to stačí dát tmel pouze na vanu a ne na blok zespodu?
22:19:34
30.10.2011
30.10.2011

Athlonek
-> James1991: A nemáš vydřenej axiál na klice a necestuje ti sem a tam, pak to ani nové gufero dlouho nevydrží!
22:17:53
30.10.2011
30.10.2011

Tommyk
-> James1991: www.uloz.to/10822057/vana
-jpg
22:13:26
30.10.2011
30.10.2011

James1991
-> Tommyk:
Já sem udělal housenku a rozmazal jí po styčný ploše...jak na bloku tak na vaně...
Já sem udělal housenku a rozmazal jí po styčný ploše...jak na bloku tak na vaně...
22:10:31
30.10.2011
30.10.2011

Tommyk
-> James1991: tmel musí držet kov na kov. Bud tmel nebo korek, nic mezi..
navíc pokud dáš oboje, už budeš mít jinou tlouštku toho tesneni. Kdyz davas tmel, tak delej housenku cca 3mm tlustou, priplacnes a musi drzet. teda pokud mas rovnou vanu a blok.
navíc pokud dáš oboje, už budeš mít jinou tlouštku toho tesneni. Kdyz davas tmel, tak delej housenku cca 3mm tlustou, priplacnes a musi drzet. teda pokud mas rovnou vanu a blok.
22:07:50
30.10.2011
30.10.2011

James1991
-> Tommyk:
Proč myslíš?
Proč myslíš?
22:06:28
30.10.2011
30.10.2011

Tommyk
-> James1991: to je blbost, nedělej to
22:05:30
30.10.2011
30.10.2011

James1991
-> suri:
Kamarád mi poradil že sem měl dát mezi ten tmel ještě těsnění vany.. takže o íkendu mám co dělat a zkusim to prostě tak že: tmel+těsnění+tmel a připlácnout...
Kamarád mi poradil že sem měl dát mezi ten tmel ještě těsnění vany.. takže o íkendu mám co dělat a zkusim to prostě tak že: tmel+těsnění+tmel a připlácnout...
17:56:37
30.10.2011
30.10.2011

suri
-> James1991: pozrieť či je to ozaj vaňa a podľa toho koľko tečie to riešiť , treba to mať všetko čistučké odmastené , zmeranú vaňu či je rovná a kvalitné tesnenie origo škoda alebo tmel - elring dirko - asi iné to na suchu neudrží
11:52:37
30.10.2011
30.10.2011

James1991
Mám podobný problém, měnil sem na Fa teď vanu a olej. Starý olej mi kapal, ale za rok jsem ani jednou nemusel dolévat takže zas tolik nekapal. Teď jsem dával nový olej s novou vanou a místo těsnění jsem dal těsnící tmel na motory. Předevčírem jsem jezdil a netekl, včera jen pár kapek a dneska už tam to kape od pravého krycího plechu(co kryje část jak je níže na fotu) a na vaně se drží dvě kapky.. už si nevím rady.. gufero na klikovce u řemenice už jsem měnil..
17:51:02
13.05.2011
13.05.2011

Kuladmin
Musis zjisit odkud to tece zda tady (mezi blokem a vanou) nebo tady (mezi blokem a prsama - ta hlinikova cast jak je v ni ten sroub - zatka). Viz obr. Nebo dokonce z pod te zatky? Je tam taky tesneni - krouzek.
15:32:44
13.05.2011
13.05.2011

vhml
-> code: 1500 za díl je určitě nesmysl. Zjisti jestli je prasklina přímo v odlitku, nebo jestli pučí těsnění. Pak je to 10 korun těsnění, případně stovka za díl z vraku plus práce, která je na tohle dost otravná
15:30:26
13.05.2011
13.05.2011

code
Druhý obrázek.
15:29:11
13.05.2011
13.05.2011

vhml
Odkud to teše konkrétně, nějak to na fotce nevidím
15:27:43
13.05.2011
13.05.2011

code
Rád bych se zeptal, zdali nevíte kde je problém, když z míst (viz obrázek) teče olej. Je to dědovo auto, a v servisu mu řekli, že oprava bude stát 1500,- Kč za díl a 1500,- Kč za práci, tak by mě zajímalo zdali to nejde pořešit levněji a co tomu vlastně může být?
Díky za rady.
Díky za rady.