-> sikula: Dle meho nazoru to bude erko a neni tam kvuli tomu, ze to ma obtokovou filtraci. Proto je tam ten mezikus. Mam to na motoru taky. Bude tam normalne prisroubovanej prutokovym sroubem....
home.tiscali.cz/hotrally/
.../mazani.html
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace motoru
13:28:10
21.05.2011
21.05.2011

TTomas
22:20:59
20.05.2011
20.05.2011

sikula
si někdy dám tu práci a sundám filtr a kouknu se jak je přidělanej ten chladič,škoda že nemám foto toho mazacího kanálu,kterej tam není a hlavně proč tam není?
15:11:02
16.05.2011
16.05.2011

Nwkt
-> Jozka: ajo
15:07:53
16.05.2011
16.05.2011

Jozka
-> Nwkt: Jo, to 130 žebro vidím, takže motor na fotkách (když to určitě není /7 embéčko) bude /7 = 130 - já reagoval na přifařenej dotaz od -> Marecek-16: , bez fotek..
.

14:53:28
16.05.2011
16.05.2011

Nwkt
-> Jozka: Tady to je jasně vidět -> sikula 13.05.11 16:11:44: Jestli si z nás nedělá srandu
tak je to 130 a tu hlavu tam mohl klidně někdo dobastlit

14:52:15
16.05.2011
16.05.2011

Jozka
-> m8rinek: / -> Nwkt: Nebavíme se náhodou o dvou různých motorech..?
Jinak jo, odvzdušnění viz foto -> sikula 12.05.11 20:39:02: mi přijde jako dodatečná vyvrtávka "v místě předlitého důlku"..
Jinak jo, odvzdušnění viz foto -> sikula 12.05.11 20:39:02: mi přijde jako dodatečná vyvrtávka "v místě předlitého důlku"..
14:41:10
16.05.2011
16.05.2011

Nwkt
A má to vyztužený žebro na bloku
13:42:11
16.05.2011
16.05.2011

m8rinek
-> Jozka: Nicméně R a LS nemělo odvětrání kliky spodem, ale díra je kruhová (ne čtvercová), takže to nejspíš někdo dodělával...
13:40:42
16.05.2011
16.05.2011

Jozka
-> Marecek-16: Ono tam není moc vidět mezi motorem a převodovkou.. Ale bílý znak na hlavě odpovídá taky opět 110 R/LS.
13:05:00
16.05.2011
16.05.2011

Marecek-16
tak to som si nevšimol hlava ma bieli znak to som si všimol ešte
12:54:20
16.05.2011
16.05.2011

Jozka
-> Marecek-16: Čísla za lomítkem se sice časem opakovaly, ale jestli má vana vpředu na přírubě u převodovky jen 3 šrouby, bude to 110 R / LS (měly hliníkový vany v sérii - a taky na ně pasujou vany z pozdějších 120-tek
).

10:13:14
15.05.2011
15.05.2011

Nwkt
-> sikula: Netušim
18:32:15
14.05.2011
14.05.2011

sikula
→ Nwkt: Já si taky myslím,jsi ještě schopen říct proč to nemá ten mazací kanál v bloku,mám i foto té hadice dole..
16:16:04
13.05.2011
13.05.2011

Nwkt
-> sikula: Vypadá to na tu 130
16:11:44
13.05.2011
13.05.2011

sikula
foto bloku
23:39:18
12.05.2011
12.05.2011

m8rinek
-> Marecek-16: nemá to novej olejovej filtr, je tam jen díky redukci...
22:03:41
12.05.2011
12.05.2011

Marecek-16
tak to si nie som istý musím lepšie pozrieť
22:02:24
12.05.2011
12.05.2011

darklord
-> Marecek-16: a nema to tiez takyto medzikus ako ten motor v prvom prispevku uplne dole?
22:01:02
12.05.2011
12.05.2011

Marecek-16
110 r / ls to nebude lebo to má ten novší olejový filter má to hliníkovú olejovú vaňu
21:42:49
12.05.2011
12.05.2011

afro100
-> Marecek-16: podla cisla 110LS/R ale je tam viac aspektov ...
21:38:33
12.05.2011
12.05.2011

Marecek-16
ahojte aj ja by som sa chcel opýtať mám motor má to 5 kanálovú hlavu a posledné číslo je 4 čo som ešte nevidel ? neviete čo je to za motor ?
21:16:40
12.05.2011
12.05.2011

sikula
vyfotím zítra to žebrování,ale jako dostali jste mě,žil jsem fakt ze 130 i jak to jede.. zitra dodám
21:02:36
12.05.2011
12.05.2011

afro100
-> OJOUCH: ale /7 je aj 1000 MB, 21. séria ...
21:00:47
12.05.2011
12.05.2011

OJOUCH
-> sikula: To souhlasi cislo /7 je 130ca
21:00:40
12.05.2011
12.05.2011

afro100
-> sikula: vana ma kolko srobov ?
Inak pohladom zospodu ci to je 130 len tak nepoznas ... ulozenie kluky je +/- rovnake ...
Inak pohladom zospodu ci to je 130 len tak nepoznas ... ulozenie kluky je +/- rovnake ...
20:59:08
12.05.2011
12.05.2011

Nwkt
-> sikula: Vyfoť jak vypadá blok pod vejfukem. Podle mě to 130 neni
20:52:44
12.05.2011
12.05.2011

sikula
jsem si vzpoměl když jsem ze spod čuměl do motoru tak to byla určitě 130,podle průměru pístu a uložení kliky.
20:49:50
12.05.2011
12.05.2011

sikula
Aha,ještě takhle,jede to docela dost dobře a číslo na bloku je /7 a znak na hlavě je fialový,ted přesně nevím,koukal jsem no kdyby podle knížky.
20:47:22
12.05.2011
12.05.2011

Radar
-> Nwkt: určitě jo
20:47:00
12.05.2011
12.05.2011

Nwkt
-> sikula 12.05.11 20:35:28: To je redukce z obtoku na plnoprůtok ne?
20:45:03
12.05.2011
12.05.2011

Radar
dle mě je to podle bloku 110...mám 110 blok a v něm 10mm kanál od rozvodů, pak je tam mezikus na plnoprůtok a díra v bloku svědčí o tom že tam dřív byla noha na vrtuly.
20:39:02
12.05.2011
12.05.2011

sikula
2,
20:35:28
12.05.2011
12.05.2011

sikula
Mam v autě už pár let motor,nejspíš podle barvy na hlavě 130 a má malý nálitek pro číslo motoru,má z mého pohledu zvlástní chladič,viz foto 1, a pod olejovou měrkou vrtanou dírů pro oddech z vany,což ještě budiš,to si vyvrtá téměř každý viz foto 2.Hadice k chladici je vzaná od víka rozvodů a přes filtr oleje zpět,ale nejvíc jsem čuměl na to že nemá klasicky mazací kanál od rozvodů k filtru,myslím že je to 10mm,bohužel foto nemám,ten je nahrazený tou hadicí,tak jsem si říkal jestli to dřív nebyl motor se suchou skříní,nebo zmetek?.děkuji za info