Novy Sedr pro 120ls do R136

prohledat
33 příspěvků (zobrazeno 1 až 33) od 10.05.2011 do 29.05.2011, založil/a dj.kimmi
řadit dle data
10:15:41
29.05.2011
janiga
...škoda,že si už kupil F-karburatory.5 ...veľa prerabačiek3 ...ak chces sprevadzkovat ten origo S120LS, tak sa ozvi cez ID(+popis ako sa spraval4 ) alebo mam na predaj origo S130(dif.22/24mm) a otryskovany podla spôsobu jazdy. 5 ...po GO!!!(...kolko ich chces?!)
upraveno 1x, naposled 29.05.2011 10:16:35
11:01:17
27.05.2011
su.tech – nezodpovědný hajzlík
dj.kimmi 17.05.11 08:47:30 napsal:

Takže, 130 – 136 už opravdu nový nejsou… tak ještě – co karbec

z favorita, bylo by moc věcí, co by se musely upravit, aby mi to šlapalo

v rapidovi?




Kravina... vím, minimálně o jednom místě, kde se je sice nové běžně k prodeji nemají, ale pokud ho budu chtít, tak vědí kde ho objednat. Cena ale byla okolo 3.500,- czk. 4
10:50:18
27.05.2011
rsvancara
-> dj.kimmi 19.05.11 07:22:05: tyjo, já už vidím kraviny :-). Odpovídal jsem nevím proč na otázky Fa135 vs. R136



Motory jsou stejný, bude to v něčem okolo (lepší převodovka, pneu, váha vozu) nebo jen v tom, že na Fa se použila jiná metodika měření spotřeby.
upraveno 1x, naposled 27.05.2011 10:52:30
07:40:07
19.05.2011
ferrari
dj.kimmi 19.05.11 06:54:22 napsal:

A ještě jeden dotaz, proč má favorit 136 oproti rapidovi 136 o 0,5l

menší spotřebu při 90kmh? je to právě karbcem nebo převodovkou?

aerodynamika to asi nebude…
Podľa mňa to bude hlavne rozdiel na papieri...ale čiastočne to môže robiť aj aerodynamika a jazdné odpory....
07:22:05
19.05.2011
dj.kimmi
jak silnější motor :D dyť sou úplně stejný... Rapid 742.136 = favorit 781.136
07:16:55
19.05.2011
rsvancara
-> dj.kimmi: Je to motorem, silnější motor nemusíš podřazovat a vytáčet aby jsi ten kopec vyjel.
07:15:41
19.05.2011
rsvancara
Pánové, pokud vím, tak T613 má dva karbce na 3l motoru. Jeden karburátor je tedy schopný uživit objem cca 1500 ccm a žrát děti u cesty nebude - bude-li v pořádku - (právě proto, že na Tatře jsou dva).
06:54:22
19.05.2011
dj.kimmi
A ještě jeden dotaz, proč má favorit 136 oproti rapidovi 136 o 0,5l menší spotřebu při 90kmh? je to právě karbcem nebo převodovkou? aerodynamika to asi nebude...
06:41:13
19.05.2011
dj.kimmi
jj, tak po víkendě jdeme na to... seskládali sme z 5 favoritích karbců jeden ok, snad to bude dobrý... a co sou na trhu ty made in china, ty sou dobrý nebo šmejdy?
13:06:47
18.05.2011
ferrari
-> Petkar1: nechápem, aký 1mm myslíš, no ale neva



Tiež by som povedal, nech vyskúša LEKRa a možno bude spokojnosť...
11:48:10
18.05.2011
Petkar1
-> ferrari: no ten 1mm je ukrutnej problém, kvůli němu bych tam ten karb nedával 3



-> dj.kimmi: Neřeš to, dej novej 120LS do něj trysky ze 136 a jezdi..... U těchto EDSR/SEDR paskvilů záleží hlavně na stavu. Nebo se na tyhle karby vykašli a dej LEKR, budeš spokojenej.
10:03:09
17.05.2011
kubo980
-> dj.kimmi: su to všetko rovnaké karburatory
09:57:02
17.05.2011
dj.kimmi
Dík, to bysme snad zvládli... a je rozdíl ve favoritích karbcech pro 136 a 135 motor? Nebo to mozu nakrmit jakymkoliv
09:04:14
17.05.2011
kubo980
-> dj.kimmi: Je treba upraviť podložku pod lekr aby sa dala prichytiť na sanie - skoda-virt.cz/cz/.../7582 -lekr-a-5-kanal



Zapojiť vyhrievanie sytiča, upraviť uchytenie lanka.. atd nič hrozné.. a je to už trošku ina kultura jazdy ako so sedrom...



nejake veci kolo karburatoru su aj tu www.rapidity.cz/motor.php
08:47:30
17.05.2011
dj.kimmi
Takže, 130 - 136 už opravdu nový nejsou... tak ještě - co karbec z favorita, bylo by moc věcí, co by se musely upravit, aby mi to šlapalo v rapidovi?
19:57:35
11.05.2011
ferrari
dj.kimmi 11.05.11 07:01:40 napsal:

no doma ho nemam :) a posledni dotaz…staci karbec na 130? a pak vymenit

trysky pro 136?


JJ, zháňaj SEDR130/135/136...ako, podobnú službu urobí aj EDSR120/120LS (starší typ), ale ten už je sakra problém zohnať...



SEDR T613...hm, spotreba je závislá na vodičovi, ja som jazdil so spotrebou rovnakou ako má SEDR130...ale ja som mal problém s prechodmi, ale to zas mám stále...
07:35:35
11.05.2011
darklord
-> David.: ano a pridame este rozdielny vzdusnik regulacie membrany 2 stupna a rozdielnu odbotokovu trysku akceleracnej pumpy
07:31:47
11.05.2011
David.
dj.kimmi 11.05.11 07:01:40 napsal: no doma ho nemam :) a posledni dotaz…staci karbec na 130? a pak vymenit trysky pro 136?

rozdíl je pouze ve vzdušníku místo 200(u š130) tam je 210 a tryska sytiče 140 místo 145tky (u š130)
upraveno 1x, naposled 11.05.2011 07:32:17
07:22:45
11.05.2011
Dušan
-> dj.kimmi: ano, to jsou stejny karb az na trysky
07:01:40
11.05.2011
dj.kimmi
no doma ho nemam :) a posledni dotaz...staci karbec na 130? a pak vymenit trysky pro 136?
06:57:53
11.05.2011
darklord
-> dj.kimmi: tak to uz skorej zozenies 136 z rapida 4 ten tatrovacky je celkom sporny, niekto ti bude tvrdit ze mu to jazdilo pekne, druhy povie ze to bude zrat aj deti okolo cesty. Ak ho mas doma tak to skus, ale pokial si do toho nikdy nehrabal tak radsej zhanaj to co tam ma byt
06:54:10
11.05.2011
dj.kimmi
ted se na to tak divam...tam by mohl praci udelat i ten z T613..neni tak?
06:47:55
11.05.2011
darklord
-> dj.kimmi: vzdy sa da kupit, len treba hladat. Alebo pouzit nejaky starsi ale funkcny. Kazdopadne 120LS neni vhodny ako sa tu uz pise jednak diky rozdielnemu prvemu difuzoru a jednak diky absencii ekonostatu. Pre najlepsie vysledky je najlepsie zohnat 136 karbec



skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../karburatory
upraveno 1x, naposled 11.05.2011 06:48:13
06:45:09
11.05.2011
dj.kimmi
stejne prece vsem jednou odejde...tak jak to resi, kdyz novy 130 uz neni?
06:39:30
11.05.2011
Dušan
-> dj.kimmi: karbec uz moc neopravis. Novy je novy
06:34:45
11.05.2011
dj.kimmi
Tak motor ma najetych jen necelych 130 000, lehce pripeceny kruhy (po prasknuti tesneni pod hlavou...) - papka si tak 0,5 l na 1000km oleja, ale jinak ve forme. Prave to neni z moji hlavy, dle meho dvorniho mechanika je ten karbec proste uz na hranici fungovani a uz skoro nereaguje na stelovani... Tak jeste jinak. Jde udelat nejaka repase nebo je tam neco, co se proste neda zrepasovat?
22:01:29
10.05.2011
Dušan
pokud je ten motor skoro ko tak uz to tam ani nedavej. jinak pokud to chces tak tam je hlavni rozdil v prvnim difuzoru a pak v tryskach. Trysky prehazej a jezdit to bude. Spis bych resil vymenu celyho motoru.
21:17:06
10.05.2011
pap
najlepsie 136-kovym karburatorom, len mas problem v tom, ze kedze sa v tom nevyznas, tak ho mozes zohnat len na dobre slovo, ze to je ten karburator, lebo to neskontrolujes. Skus sa popytat u vas v okoli na vrakci alebo na srotoviskach, alebo inzercia.
21:11:06
10.05.2011
dj.kimmi
Tak teda cim mam tu 136 nahradit 8
20:44:11
10.05.2011
dj.kimmi
Listoval jsem nejdriv na novy karb 130... nevinm co jde vymenit a co je napevno :) srry sem uplny amater a cisla vselijakych soucastek mi nic nerikaji,,,jesi je difuzor tolik a tolik nebo takova a takova tryska... takze to nejde, ok dik
20:37:51
10.05.2011
ferrari
PS - slabo si listoval netem, keď si nenašiel odpoveď na túto tvoju otázku ;-)
20:37:22
10.05.2011
ferrari
Bože, je tu milión takých tém. Hlavný rozdiel je vo veľkosti difúzora 1. komory, čo je zásadný problém...auto síce pôjde, ale dynamika bude biedna...keby si chcl dať naopak karb SEDR136 na motor 120LS, to by bolo OK, ale naopak by som to isto nerobil...
20:24:55
10.05.2011
dj.kimmi
Zdarec páni, co sem tak listoval netem, ještě jde koupit nový fungl originální karbec pro motor 120LS. Je úplně jiný než karb pro 742.136? Popř. co použít z už docela umírajícího 136, aby se ten novy 120LS předělal na 130/136?
Extreme Tyres