Karburátor Ddsr

prohledat
57 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 25.04.2011 do 19.05.2011, založil/a kalmik_06
řadit dle data
15:44:17
19.05.2011
Fity
-> Pavel P..: -> afro100: díky za odpovědi na jednoduše přiblblé otázky, díky za rady a porady i ostatním, karburátor je hotový.



Bude ještě chvilku trvat než se dostane do auta, ale určitě dám vědět co to bude dělat. Kéž toto vlákno poslouží i ostatním 4
14:48:12
19.05.2011
Pavel P..
skoda.daves.cz/Karburator _Jikov_DDSR



mrkni na osazení..

Vzdušník regulace II stupně: I. stupeň - 160 II. stupeň - 90
14:43:49
19.05.2011
Fity
Vyřešeno, dneska se mi dostal do ruky další karbec za pánbůh zaplať, odkud jsem je nepoškozené vybral. Jenže jsem je prohodil a nevím která kde patří. A následuje zase blbá otázka, a to... Menší na I. stupeň a větší na druhý nebo naopak?
19:07:45
18.05.2011
afro100
-> Fity: podla obr. su tam prave kvoli podtlaku - dufam ze to bude vidiet



zdroj - Dielenska prirucka s100 z skoda110r.com

www.skoda110r.com/archiv/ .../Dilenska%20prirucka%20 Skoda%20100_II_1974.pdf
zvětšit Karburátor Ddsr - obrázek od afro100 vložen 18.05.2011 19:07:45
upraveno 1x, naposled 18.05.2011 19:08:58
17:08:28
18.05.2011
Fity
-> afro100: takže jestli to dobře chápu, ty trysky jsou tam pro ovladaní 2. komory podtlakem? nebo dokáže mi někdo vysvětlit k čemu? možná blbá otázka, ale toto je můj první DeDeSeR
13:55:32
18.05.2011
afro100
-> Fity: tj ...



ja len ze som tak nejak laboroval, preco sa neotvara 2. komora a po vytvoreni mechaniky som zistil, ze mam pootoceny difuzor 1
13:47:02
18.05.2011
Fity
-> afro100: počkej to zas nee, ja si s tim hřebíkem dělal prdel3
13:42:14
18.05.2011
afro100
-> Fity: ty trysky este maju tusim naveznost na funkciu podtlaku ovladajucu otvaranie 2. komory ...
10:42:00
18.05.2011
Fity
-> Pavel P..: to by bylo super, protože bez toho stojím, leda bych tam vrazil hřebík 4 náhodou na tu knížku jsi nenarazil...
09:42:48
18.05.2011
Pavel P..
-> Fity: nějakej vrakovej DDSRáč tu mám, mrknu jestli tam ještě jsou. 4
09:40:46
18.05.2011
Fity
Tak všecko super, DeDeSeR jak nový, držáky trysek předěláné za 5minut, ale mám ještě jeden problém. Při rozebírání karbeců se mi nepodařilo ani u jednoho zachovat ty malinké trysky zaslepené po stranách sytiče, které drží difuzory. Prostě jsem je blbec zkurvil. Nechtěl bych, aby to vyznělo jako inzerce, ale inzerovat takovou pič..... je asi blbost. Neměl by je někdo? Nahradit asi ničím nepůjdou...
11:15:32
12.05.2011
MiroJ
-> Fity: bude pasovat bez problemov ...
11:13:23
12.05.2011
Fity
-> Pavel P..: díky moc, k tryskám se dostanu večer, vercajk by na to byl takže v poho, ale u toho vzdušníku si nejsem jistý co na tu výšku bude říkat víko... zdá se mi to nějak moc jednoduché 4 ale vyzkoušíme
10:55:39
12.05.2011
Pavel P..
a tady zašroubenej do DDSR
zvětšit Karburátor Ddsr - obrázek od Pavel P.. vložen 12.05.2011 10:55:39
10:55:02
12.05.2011
Pavel P..
-> Fity: převrtej...hlavně opatrně a všechny otřepy odstraň zevnitř.... knížku hledám ale nejde to moc dobře, ale snad to najdu8



mimochodem mi to nedalo a byl jsem omrknout vzdušníky a vytáhnul jsem z nějakýho EDSR a do DDSR pasuje takže myslim že je vyřešeno.4

vlevo vzdušník DDSR, vpravo EDSR/SEDR, sice má kratší závit ale zašroubovat jde a drží v pohodě.
zvětšit Karburátor Ddsr - obrázek od Pavel P.. vložen 12.05.2011 10:55:02
10:42:15
12.05.2011
Fity
-> m8rinek: to máš držáky na SEDR trysky nebo jak? nejspíš je udělám podle Pavla



-> Pavel P..: asi to tak udělám, jen jsem si chtěl utvrdit jestli to tak je, nechtěl jsem je zbytečně zkurvit. na ty vzdušníky asi mrknu, jeden teda zbytečně obětuju... jak se daří s návodem4
10:18:36
12.05.2011
Pavel P..
Držáky trysek převrtej a vytoč závit na SEDR trysku... tušim že maj závit M6×1. Vzdušníky se nedaj dost dobře sehnat, spíš vůbec. Sep to kdysi taky řešil ale už nevim jak to vykoumal, třeba to sem napíše. Já bych vzdušníky nechal původní.
10:14:34
12.05.2011
m8rinek
-> Fity: stačí poprosit, držáky tu nějeké mám nové...



Viděl jsem DDSR i s tryskama ze sedru, ale jinak jsem u něj snad vždy měnil pouze hlavní trysku...
10:08:12
12.05.2011
Fity
Pokusím se oživit tohle téma... Začal jsem repasovat jeden DDSR, druhý mám na díly ale pořád mi vrtá hlavou jak upravit držáky trysek pro SEDR trysky. Jak psal -> Pavel P..: pasují z tatrováckých a BS karbeců, ale nemám možnost se k nim dostat. Včera jsem si to poměřil, po předělání závitu se zachováním dosedací plochy trysky v držáku by se SEDR tryska vešla. Uvažuju správně? Nikde jsem totiž nenašel, jak držáky upravit. Nevím ale, jak se dostat do vzdušníků, jestli jsou rozebiratelné, a jestli nee, jestli by to šlo udělat podobně jako u držáku trysek. Tzn. zlikvidovat horní část vzdušníku a zkusit do něj udělat závit, jestli se teda vleze? Šlo by to nebo je to blbost? Vykašlal bych se na to, ale mám asi milion SEDR trysek snad všech rozměrů.



Nebo má někdo dáky oný návod ako s tým vyjebat? Díky
19:22:48
06.05.2011
ferrari
No to je pravda, do gúm som sa nikdy nejak neoprel, no...
17:46:57
03.05.2011
vhml
-> ferrari: dveřma napřed se to neodleje. Ale až se opřeš do gum nebo překlopíš na druhou stranu. Ale což, každý svého štěstí strůjce
17:44:36
03.05.2011
ferrari
vhml 03.05.11 13:47:04 napsal:

Montáží sériového DDSR nemá význam se zabývat. Je třeba upravit

plovákovka aby se neodlíval.


Ja som to mal origo v 110LS a dverami napred som jazdil často a neodlievalo sa nič...spotreba? Neboj sa, ak ukontroluješ pravú nohu, tak sa výrazne voči SEDR 130 nezvýši...samozrejme musí byť DDSR v OK stave...
16:24:20
03.05.2011
MiroJ
-> Sten: tak hej , cena benalu je najvetsi nepriatel :) , aj ja mam DDSR pekne ulozene :)
16:11:35
03.05.2011
Sten
-> MiroJ: tak dík já se právě bál abych taky nedrhnul o kastli...ale asi to nebudu mít na normální ježdění jen to zkusím a zas uložím...8 litrů je moc při dnešní ceně benzínu:) se sedrem se vejdu v pohodě průměrně na šest litru se stotřícou a u gardečka ještě nevim s tim pojedu premieru...chci to zkusit jen kvuli tomu výkonu nic víc :)tak ještě jednou dík
15:47:59
03.05.2011
MOLSO
-> vhml: on jazdi pomalu oproti nemu je matthes z TW rakeťák 47
15:47:47
03.05.2011
Pavel P..
-> vhml: neplánuju častou jízdu dveřma napřed aby se odlejval... ale občas je trochu výkonu navíc potřeba, třeba při předjíždění.4
15:46:01
03.05.2011
vhml
-> Pavel P..: dáváš-li DDSR kvůli výkonu a neplánuješ sportovní jízdu, tak je něco špatně
15:32:25
03.05.2011
afro100
-> Sten 03.05.11 09:58:23: nesel, stovkovy ma malu dieru na karb, kedze stovka ma jednokomorak ;)



www.skoda110r.com/view.ph p?cisloclank... tu je to vsetko popisane ...
15:05:15
03.05.2011
Pavel P..
-> vhml: pro normální jízdu snad ani ne.. leda by někdo bral zatáčky za kvílení gum dveřma napřed, to pak joooo3
13:47:04
03.05.2011
vhml
Montáží sériového DDSR nemá význam se zabývat. Je třeba upravit plovákovka aby se neodlíval.



www.skoda110r.cz/article. php?id=1216
13:43:40
03.05.2011
MiroJ
tak, v garde/rapid sa nemusis bat o vysku , je tam placu viac nez dost , v sedane som musel pouzit zrezany filterbox inak sa to opiaralo o kasnu a rezonovalo a pouzit sa da kludne 105/120/.. filter box akurat vymyslis uchytenie paciek trosku inak ...

a odporucam ti ho vyskusat inak neuveris :)
09:58:23
03.05.2011
Sten
-> afro100: Aha a kdybych si vzal nějakej přebytečnej co mám doma ze 120 dal by se nějak upravit? nebo co je na něm přesně odlišného? velikost otvoru, umístění otvoru, výška nožičky nebo výška celého filterboxu? A kdybych sehnal stovkovej taky by tam šel? dík
22:50:33
02.05.2011
afro100
-> Sten: na DDSRa je iny filterbox
22:38:07
02.05.2011
Sten
Přidávám se k tématu mám doma taky ddsr, ale protože sem si myslel, že bude moc papat a taky že nebyl čas, tak sem ho zatím nevyzkoušel...chci se jen zeptat jestli by se mi vešel do garde nebo rapida a jestli ho má cenu dávat na 130 motor jestli nejni lepší origo 32sedr? já si myslim že asi ne že je moc vysokej a měl bych problém tam narvat filtr že?
18:57:56
30.04.2011
MiroJ
ferrari 30.04.11 08:49:34 napsal:

... ale na tú skokovú zmenu

pri výmene DDSR za SEDR120 si véééľmi dobre pamätám…




suhlas ...1
08:49:34
30.04.2011
ferrari
no, to by bolo na dlhú debatu a zas bezcieľnu...hej, tacho mohlo kecať, zas na druhú stranu max. rýchlosť na rovine bola 130 km/h. Ale v knižke Jazdime bezpečne sa písalo, že motor 110R/LS navzdory max. výkonu okolo 5000 ot. pekne ťahá do 6000 ot a dokonca dobre pracuje aj pri 6600 ot...



Ale musím aj povedať, že to bolo pred 10 rokmi, ale na tú skokovú zmenu pri výmene DDSR za SEDR120 si véééľmi dobre pamätám...
20:27:59
28.04.2011
afro100
-> ferrari: hmmm ...

mne sa to akosi nezda ... otazne je, o kolko keca tacho :)
20:26:10
28.04.2011
ferrari
origo, tj SP 4,44
19:46:27
28.04.2011
afro100
-> ferrari 28.04.11 19:45:34: s akou prevodovkou ?
19:45:34
28.04.2011
ferrari
kalmik_06 26.04.11 16:39:53 napsal:

→ MiroJ: a ty s ním jezdíš?? jak se chová motor ním?? má

zatah i ve vysokejch otáčkách??


Vo vysokých je to drak...110Ls krásne do 90 km/h na 2ku a do 120 km/h na trojku



Spotreba závisí na nastavení a na vodičovi...
upraveno 1x, naposled 28.04.2011 19:46:06
12:17:24
28.04.2011
MiroJ
-> MOLSO: tak jo , oprava , nemam rkovu vacku ked molso vravi ... ale podla informacii pri kupe od znameho bola z malo jazdenej 110LS , zial v tej dobe som si nevsimal cisielka a nepreveroval som si to ...
11:47:25
28.04.2011
MOLSO
-> MiroJ: ta vacka mirecku erkova nebude
11:18:20
28.04.2011
MiroJ
-> kalmik_06: seria 120LS(vacka Rko , C vahadla)
10:51:58
28.04.2011
kalmik_06
-> MiroJ: no uvidím co a jak :) nechám se překvapit:) a jináč to si měl na nějakým upraveným motoru nebo origo motoru?
08:27:21
27.04.2011
MiroJ
-> kalmik_06: jazdil som ho , motor tahal krasne v plnom spektre otacok , prekrasna akceleracia , jazdil som ho do 8lit/100km z plne nalozenym autom ...
16:39:53
26.04.2011
kalmik_06
-> Pavel P..: jo jasný sory:)

-> MiroJ: a ty s ním jezdíš?? jak se chová motor ním?? má zatah i ve vysokejch otáčkách?? jak je na tom se seštělovaním a tak.
13:55:54
26.04.2011
MiroJ
DDSR mozem len odporucit , ale treba dat pozor na to v akom stave je ked ho kupujes ...
13:23:21
26.04.2011
m8rinek
-> Pavel P..: to je divný ne? BS má stejný trysky jako DDSR, možná nějaká pozdější evoluce... ví bůh
13:14:24
26.04.2011
Pavel P..
-> m8rinek: držáky trysek na SEDR trysky pasují z karbce na T603 nebo BS jednokomoráků...
13:10:47
26.04.2011
m8rinek
-> kalmik_06: po úpravě to je dobrej funkční karburátor, pokud seženeš novější držáky trysek tak pasují trysky edsr/sedr
Extreme Tyres