skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
32sedr neposlouchá
10:11:00
02.12.2011
02.12.2011

lolek77
Skús este raz poriadne pozriet, ci Ti netaha falosný vzduch - dobre si premeraj veko karburátoru, býva vyťahané od šrobu k filterboxu. Pisem z vlastnej skusenosti, nechcelo to drzat volny beh.
21:41:23
19.08.2011
19.08.2011

afro100
-> koumák66: ?? inzercia
15:52:47
14.08.2011
14.08.2011

koumák66
Koupím karburátor š 130 jen nasadit seřídit a jet. Odzkoušený!! TOP stav a 100%funkčnost podmínkou.
zaplatím :)

18:49:25
05.07.2011
05.07.2011

ferrari
Hm, al otáčky na sýtič môžu byť vysoké ib vtedy, ak má príliš veľa vzduchu, bo zmes nijako nepridáš...teda buď falošný vzduch, alebo otvorená škrtiaca klapka...
22:37:37
04.07.2011
04.07.2011

koumák66
ee - nemá kde právě
19:38:57
03.07.2011
03.07.2011

ferrari
Tryska 145 ti nepomôže...neťahá ti niekde falošný vzduch?
17:26:06
03.07.2011
03.07.2011

koumák66
zase problém - když potřebuji nastartovat studený motor, dám plný sytič. Motor okamžitě naskočí ale otáčky vyletí na 2 500 když chci sytič stáhnout(kvůli velkým otáčkám) motor hnet chcípne. Je to nízká hladina v plovákové komoře? co kdybych hlavní trysku sytiče místo 130 dal 145 jak má užovka?
dřív mě to fachčilo tak, že když jsem nastartoval studený motor tak jsem otáčky hnet stáhl max na 1500ot/min
diky
dřív mě to fachčilo tak, že když jsem nastartoval studený motor tak jsem otáčky hnet stáhl max na 1500ot/min
diky
12:26:12
22.06.2011
22.06.2011

koumák66
No jo už to jede - jsem tam tu kuličku vůbec neměl:-DDD

15:54:52
21.06.2011
21.06.2011

minno
-> koumák66: rozobrať, vyčistiť, skontrolovať hladinu v plavákovej komere, skontrolovať plavák. Zložiť, nastaviť.
15:44:30
21.06.2011
21.06.2011

koumák66
Bohužel nedalo to pokoj:-( s autem se nadá jet plynule a dokud není pořádně prohřátý motor, nedá se přidat plyn. Hnet to pochopitelně chcípne:-( Co s tím? jak na to?

18:41:30
25.04.2011
25.04.2011

tami
Podle motoru by byl nejlepší EDSR 2900/2926/2940 (dif.22/23) a natyskovat podle tabulky
skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../karburatory
Já ho mám přetryskován na 115/190 a 145/140 a je to daleko lepší než SEDR,druhou klapku jsem dal na mechanické otvírání a dal sportovní filtr,orig SEDR na Š 120L i když měl najeto jen 52 tis. jsem dal pryč.Jinak co se týká volnoběhu tak bych překontroloval i rovnost víka a hladinu paliva v plovákové komoře.
skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../karburatory
Já ho mám přetryskován na 115/190 a 145/140 a je to daleko lepší než SEDR,druhou klapku jsem dal na mechanické otvírání a dal sportovní filtr,orig SEDR na Š 120L i když měl najeto jen 52 tis. jsem dal pryč.Jinak co se týká volnoběhu tak bych překontroloval i rovnost víka a hladinu paliva v plovákové komoře.
00:24:55
25.04.2011
25.04.2011

koumák66
OK dík
00:23:06
25.04.2011
25.04.2011

MOLSO
-> koumák66: gulicky su rovnake
00:22:24
25.04.2011
25.04.2011

koumák66
Ještě bych se chtěl zeptat, jaký má průměr ta kulička, co tvoří zpětný ventil te akcelerační pumpičky. Mám na mysli tu kuličku, co je pod tím šroubem, který je označen na fotce. Ta kulička, která je pod injektorem má 4mm. ale tu druhou nemohu najit na žadnem karburatoru:-(. Myslim jezdim i bez ní, protože jsem měl ten šroub povolený. Když jsem ho dotahoval, tak se pumpička zlepšovala. Teť je ten šroub dotaženej dost a pumpička je výrazně lepší, ale pořád to není ono. Už se s tím dá ale aspoň jezdit.
dik za rady

19:34:07
23.04.2011
23.04.2011

ferrari
-> afro100: tiež ma to napadlo :-)
19:26:56
23.04.2011
23.04.2011

afro100
-> ferrari: to asi nema O-kruzky kt. tam maju byt ..
Tiez som s tym problem nemal
Tiez som s tym problem nemal
15:24:05
23.04.2011
23.04.2011

ferrari
To je ale čudo, ja keď som dal nové Okrúžky, tak som mal problém šróbom otočiť, nie ešte žeby sa to rozlaďovalo...
13:51:48
23.04.2011
23.04.2011

koumák66
jo pod ty O kroužky jsem namotal niť a je to v pohodě ale i tak jsou nové
16:48:28
22.04.2011
22.04.2011

ferrari
Aj keď máš nové Okrúžky na šróboch, aj tak sa to rozladí? Nenamazal si to neičím...to je čudné...
13:44:26
18.04.2011
18.04.2011

koumák66
hmm hmm no ten šroub jsem dotahl, byl totiž povolený. Dotáhl jsem ho nadoraz a je to skoro OK :) dik Ještě bych se zeptal co s tím, když se to samo rozlaďuje? Vyměnil jsem gumičky na seřizovacích šroubcích (benzín/vzduch) tak je to lepší. Rozladí se to až po cca 30ti km.

19:05:23
15.04.2011
15.04.2011

ferrari
Nie, nič sa nenastavuje (myslím)...iba má byť pod tým šróbom gulička
21:55:09
14.04.2011
14.04.2011

koumák66
dík Myslim že v tom bude chyba - je tam špaténka závit tak jsem to nevyšroubovával ale na konci je ten šroub do kuželu myslim (co jsem viděl u jiných karburátorů) seřizuje se to nějak?
21:01:39
14.04.2011
14.04.2011

ferrari
Toť
21:00:44
14.04.2011
14.04.2011

ferrari
2. gulička je pod takým mosadzným šróbom...toť:
17:54:45
14.04.2011
14.04.2011

koumák66
Jo takže víčko dám z5 105tkové ale kuličku jsem vytahl jen jednu a ta je pod injektorem. Že tam jsou 2 jsem nevěděl.

22:14:09
13.04.2011
13.04.2011

Don_pepe
-> King: No to byl můj soukromej odhad, zítra musím složit karbec zpět, tak když neseženu těsnění nový, dám tam zpět ojetý... Ale člověk se rači zeptá...
22:12:43
13.04.2011
13.04.2011

King
-> Don_pepe: Tereticky by se to nemělo nijak projevit.
22:09:23
13.04.2011
13.04.2011

Don_pepe
Se sem vecpu s dotazem člověka, kterej tomu vůbec nerozumí (mě).... Jaký jsou následky toho, když mám těsnění v SEDRu prasklý viz černená čára na obr.?
17:48:44
12.04.2011
12.04.2011

mereksk
ferrari ohladom max rychlosty tak aspon podla budika nemala moja stara š105 problem dať tých 140 po rovine a 150 z vééélmi jemneho kopca ale to už motor reval ( len som skúšal čo to da ) Otcova š120 ktora je už v šrote ( nabehaních 400 tis km ) keď bola v najlepšej kondicií po dialnici budík ukazoval niečo tesne nad 160km/h a bratová š120 tých 150 dala tiež aspon čo som šiel pred ním na renalte megan 1,6 a nemohol som sa ho striasť :-))) a renalt ukazoval 150 - no trebalo už brzdiť rovinka sa končila
SORRY za OFF TOPIC to len pre zauimavosť samozrejme akceptujem nepresnosť budikov a určo ukazźovali o niečo viac než reál .
SORRY za OFF TOPIC to len pre zauimavosť samozrejme akceptujem nepresnosť budikov a určo ukazźovali o niečo viac než reál .
16:47:53
12.04.2011
12.04.2011

ferrari
1. som sa tu neikde dočítal, že je to tak, keď sú zle nastavené východiskové polohy klapiek
2. Ako píše Ultim
3. Trysky nechaj tak, ako sú...obohatením zdvihneš max. tak spotrebu
PS - 160 km/h...hm-hm, mne to s FAvo motorom nedá viac ako 155 km/h (aj to neviem, či po rovine) a to pritom v skutočnosti idem 145...a motor je v dobrom stave a jemne upravený...
2. Ako píše Ultim
3. Trysky nechaj tak, ako sú...obohatením zdvihneš max. tak spotrebu
PS - 160 km/h...hm-hm, mne to s FAvo motorom nedá viac ako 155 km/h (aj to neviem, či po rovine) a to pritom v skutočnosti idem 145...a motor je v dobrom stave a jemne upravený...
16:33:22
12.04.2011
12.04.2011

Ultim
-> koumák66: ADD 1. + 2. vis o tom,ze maji byt ty kulicky dve v karburatoru? Jedna pod jim ejektorem a druha pod sroubem v blizkosti akcl. membrany. Ten sroub je videt az po sundani vicka.
15:50:44
12.04.2011
12.04.2011

MOLSO
ekonostat ti na 105 sedri fungovat nebude v tele nie su kanaliky 

15:47:53
12.04.2011
12.04.2011

koumák66
Ještě jsem zapoměl dodat, že karburátor je určitě čistý (je vypraný v perwolu) ne je vyčištěný s čističem na hliník a podobnýma věcma takže se svítí z venku i zevnitř.

15:43:11
12.04.2011
12.04.2011

koumák66
Musím se na Vás Virťáky:) obrátit s prosbou protože už netuším čím to jee:-(
Skládal jsem si sedr a použil jsem: těleso 105M víko š 130rapid(ekonostat) - trysky mám 1-108/190 2-145/160 volnověh a přechod 50
Problémy:
1:pomalu padá volnoběh když tomu šlápnu (ale klapka 2hé komory chodí OK a falešné sání není může to dělat ekonostat? nebo je to bohatou směsí druhého stupně?)
2:málo dáva akcelerační pumpička=nový injektor, kulička tam je ok, memrána taky. Když ale sundám víko karburátoru a stříknu s pumpičkou tak vyletí bublinky do plovákové komory. Když tu díru zacpu, tak pumpička dává výstavně. Čím to je?
A další věc: jaké tam mám dat trysky? teť mě to vyhovuje když tomu nešlapu tak jedu za 5,5-6L a když tomu šlápnu tak to jede a i 160 a to zase na spotřebu tolik nehledím. Jako jsem spokojený ale jaké by jste tam dali trysky vy?
motor mám: 120L 1977 poGO hlava je upravená 105tka = má to větší kompresi, 2pertinaxové podložky pod karbcem, rozdělovač 105 a výfuk š130 jede to velice pekně jinak je seriový.
díky za Váše rady, zkušenosti a názory
Skládal jsem si sedr a použil jsem: těleso 105M víko š 130rapid(ekonostat) - trysky mám 1-108/190 2-145/160 volnověh a přechod 50
Problémy:
1:pomalu padá volnoběh když tomu šlápnu (ale klapka 2hé komory chodí OK a falešné sání není může to dělat ekonostat? nebo je to bohatou směsí druhého stupně?)
2:málo dáva akcelerační pumpička=nový injektor, kulička tam je ok, memrána taky. Když ale sundám víko karburátoru a stříknu s pumpičkou tak vyletí bublinky do plovákové komory. Když tu díru zacpu, tak pumpička dává výstavně. Čím to je?
A další věc: jaké tam mám dat trysky? teť mě to vyhovuje když tomu nešlapu tak jedu za 5,5-6L a když tomu šlápnu tak to jede a i 160 a to zase na spotřebu tolik nehledím. Jako jsem spokojený ale jaké by jste tam dali trysky vy?
motor mám: 120L 1977 poGO hlava je upravená 105tka = má to větší kompresi, 2pertinaxové podložky pod karbcem, rozdělovač 105 a výfuk š130 jede to velice pekně jinak je seriový.
díky za Váše rady, zkušenosti a názory
