-> Pavell:
Jo, většinou stojej za hovno, ale jak jsem říkal - dobré značky jsou Mann, Filtron, Fram, Fiamm, Champion - Filtron je polskej. Vika, Starline, AQ, noname a jiné neznámé nebrat.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1,9tdi 81kw Asv
-> palinator: byl UNICO filter. Teď mam taky MANN a vše je ok. Polský výrobky stojí většinou zaho... .Kolikrát výrobky od nich vypadaj, jakože vylejou formu z origo dílu a šup s tim do výroby. Hold na filtru se šetřit nemá.
-> Pavell:
Jo, to je asi nějakej Scheisse. Filtron, ačkoliv je polskej, by měl fungovat, navíc je levnej. Ale já jsem Mannovej.
Jo, to je asi nějakej Scheisse. Filtron, ačkoliv je polskej, by měl fungovat, navíc je levnej. Ale já jsem Mannovej.

-> Nwkt: svatá pravda
-> Milan 136: jojo,tak moc jsem šetřill až jsem 4 kila prodělal

-> palinator: Unico filter
-> Pavell:
Co to bylo za značku? Ať víme na co si dát pozor.
Co to bylo za značku? Ať víme na co si dát pozor.
-> Pavell: já to říkal hned že padá nafta
-> Pavell:
Víš co se říká: Nejsme tak bohatí, aby jsme si mohli kupovat levné věci. 


Problém vyřešen výměnou za kvalitní filtr. Polský šmejdi.




Tak jsem byl dnes u jednoho odborníka na diagnostice. Dá se říct, že nic nenašel. V pátek mu dávam auto, aby to změřil ráno před startem. Ale s největší pravděpodobností mi prostě padá nafta. Takže zítra jdu koupit ten předraženej Mann filtr a uvidim co dál. Ten ventyl se tam děsně hejbe i přes utěsnění teflonovou páskou. Zkrátka polský výrobky už nikdy nebrat. Unico filter po zkoumání odkud je, tak jsem zjistil že maj něco společnýho s MANN-HUMEL společností. Ale mam hadičku plnou bublinek, fakt extra moc velké množství. Tak doufam, že je to tim
Přetěsnil jsem ten ventyl tef. páskou a nic. lítá tam děsně bublinek..U origo ventylu je jeden gumovej kroužek černej a druhej modrej. Má to nějakou významnou funkci? Já tam dal oba černý co byly u novýho neorigo filtru. Omotal jsem ty gumičky páskou a pořád to samý.
-> gabo0000: Dnešní start samozřejmě naprd. Asi za někym zajedu, akorát nevim za kym. V našem městě je jen jeden servis, ale tomu bych nedal ani zalepit gumu. Zbývá mi tedy čidlo, ale asi dneska někam už zajedu. Už mě to vážně neba. Ventyl zkusim přetěsnit
-> Pavell: ten odfuk to robi variabilne turbo...to neries....cidlo a zhavice menis nezmyselne presne ako pises na zaciatku ze tak by si to nechel....cim skôr zajdi k niekomu kto ma diagnostiku, dnes to ma uz skoro kazdy gadzo :D dokonca aj ja :D taky jednoduchy clovek :D... krasne zistic ci cidlo chladiacej kvapaliny funguje ako ma, skontrolujes davky paliva a hlavne nechaj skontrolovat predvstrek, ten ma vela co do dobreho startu u TDI!!...bublinky v palivovej sustave taktiez nemaju co hladat a som si takmer isty ze ti to prisava na termoventile, skus len tak zo srandy obmotat termoventyl teflonovou paskou a zastrcit ho dnu...okrem toho este existuje x veci na ktora sa treba zameriat ale postupne ked odstranis a skontrolujes jednu vec po druhej tak vo vysledku to bude urcite startovat super.....ja na mojom ASV v -20 startujem tak isto ako v +20...na drnc...pretoze je vsetko nastavene a funkcne ako ma byt...
Všiml jsem si další divný věci. Když přeřazuju na 2 a na 3 rychlostní stupeň, tak slyšim jakoby zacvrlikání, odfouknutí turba, je to slyšet z místa vzduchového filtru. Auto jede normálně. Nekouří. Udělá to ikdyž stojí na volnoběh a prošlápnu plyn. MOžná to dělá dýl, jen si toho nevšiml. Mam sundanej dekl na motoru jak furt řešim ty starty.Když je puštěný rádio, ventilace atd tak to slyšet neni......



on neměl tu plnou, jen to projelo chyby, změřilo to aktuální hodnotu... Nevim no.
-> Pavell: Jen diagnostiku delat je knicemu chtelo to nastartovat a sledovat hodnoty z cidel 

dneska mi známej dělal diagnostku a je bez chyb. Tak nevim. jsem zvědav na výměnu žhaviček, třeba je to tim.
včera jsem zas objevil bublinky. Zkusim dát místo těch spon eskapásky. Zítra by měly přijít žhavičky a čidlo, nejdřív zkusim vyměnit jen žhavičky.
je z německa
nemá? tak to je nějakej dovoz španělsko či co?
jinak muj motor nemá to vyhřívání vody

-> Nwkt: díky. koukal jsem na ten domek, to čidlo je teda uvnitř toho domku jo?
-> Pavell: Mohli, pokud dává špatnou hodnotu. Je vpravo na motoru na domku kde jsou žhavičky chladící kapaliny
-> Milan 136: tak tohle čidlo bych vubec netypnul, že tam patří. Kde ho najdu na motoru? Ted tam mam 2 žhavičky nový, 2 starý tak tam chci dát všechny 4 stejný.Myslíš , že by ty starty mohly být tim čidlem??jestli ne, tak to dávam někam na diagnostiku. Přijde mi, že čim je tepleji, chytá hůř

-> Pavell: www.skoda-dily.cz/nahradn
i-dil/059919501a-cidlo-tep
loty-chladici-kapaliny-dvo
jite-octavia-superb.html
tohle tam patří. jinak na NGK se snad nedá říct nic špatnýho
tohle tam patří. jinak na NGK se snad nedá říct nic špatnýho
ještě bych měl dotaz k žhavícím svíčkám. Můžu koupit žhavičky NGK skoro za půlku co origo BERU....jaký na to máte názor
Je to tohle? mam 81KW s klimou
www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/357919369e-cidlo-tep loty-chladici-kapaliny-oct avia.html
www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/357919369e-cidlo-tep loty-chladici-kapaliny-oct avia.html
Stále blbě chytá. Chci vyměnit čidlo teploty. Který tam patří ? viz link
www.skoda-dily.cz/nahradn i-dily/cidlo-teploty.html
www.skoda-dily.cz/nahradn i-dily/cidlo-teploty.html
Dnes chytla normálně akorát točila dýl. Navíc je dnes bez bublinek. Už jsem z toho blbej. co tomu je?????
-> Milan 136: na přepady jsem koukal s kámošem,jsou jak nový....
-> venni: ani nevim, stál skoro 500,- .ale extra kvalita to nebude. co na něm jde zkazit?
jak jsou na tom přepady?
-> Pavell: filtr je jaká značka?
ještě bych podotknul, že než jsem vyměnil naft. filtr, bublinky tam nebyly a taky to blbě chytalo
-> Milan 136: nojo,ale kudy kurňa?
-> Pavell: ty bublinky jsou špatně, někudy se tam dostává vzduch
-> jarda.u1: filtr je novej, jak jsi to vyřešil?
-> Pavell: ja mel jednou problem s odkalovacim sroubem na palivovem filtru,ktery netesnil a palivova soustava se tudy zavzdusnovala.
Dnes ráno to chytlo otřesně.
Vyčistil jsem sítko, které bylo řekl bych čisté. Vyměnil gumičky na ventilku na naftovém filtru. V průhledné trubičce z filtru mi běhají bublinky jako o závod.
http://www.youtube.com/wa tch?v=-SdUJm87RoA
Vyčistil jsem sítko, které bylo řekl bych čisté. Vyměnil gumičky na ventilku na naftovém filtru. V průhledné trubičce z filtru mi běhají bublinky jako o závod.

http://www.youtube.com/wa tch?v=-SdUJm87RoA
takže zatim díky všem, zítra napíšu co a jak

-> alpin: dobře, taky ještě vyměnim
-> Pavell: a máš.. to sa má všetko meniť 

k filtru jsme měl 2 nový gumový kroužky. neměnil jsem je
filtr mam novej .bublinky v hadičce nemam
-> Milan 136: myslím ten navrchu čo sa zaisťuje sponkou
-> Milan 136: aha,chápu,tak zítra to zkusim a dam vědět.zatim mockrát díky

-> alpin: může. Myslíš ten ventilek se dvěmi o-kroužky?
klidně ten odvodňovací šroub zespodu na filtru to může dělat
klidně ten odvodňovací šroub zespodu na filtru to může dělat
-> Milan 136: nemôže nafta padať aj tím že to podfukuje pod tím motýlikom na filtri ?