
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Egr Ventil octáva tdi
00:49:41
02.09.2015
02.09.2015

dragon_cb_cz
-> Jakub M.: OK, díky... já to dělat nebudu, ale abych věděl čím koho zaúkolovat 

21:31:51
01.09.2015
01.09.2015

Jakub M.
-> dragon_cb_cz:
1. vyčistit klapku, provést základní nastavení
2. revize komplet podtlaku (je to popsáno v díl. přír. kde co a jak měřit)
3. měl jsem prasklou trubičku odvzdušnění nádrže - ten kus mezi nádobou s akt. uhlím a přívodem od nádrže v motorovém prostoru.
edit:
viděl jsem problém s vedením odvzdušnění klikové skříně... spodní díl vedení od držáku filtru k ventildeklu byl prasklej v ohybu a způsobovalo to slušný problémy.
1. vyčistit klapku, provést základní nastavení
2. revize komplet podtlaku (je to popsáno v díl. přír. kde co a jak měřit)
3. měl jsem prasklou trubičku odvzdušnění nádrže - ten kus mezi nádobou s akt. uhlím a přívodem od nádrže v motorovém prostoru.
edit:
viděl jsem problém s vedením odvzdušnění klikové skříně... spodní díl vedení od držáku filtru k ventildeklu byl prasklej v ohybu a způsobovalo to slušný problémy.
16:54:24
01.09.2015
01.09.2015

palinator
-> Alenka:
Já na spotřebě nepoznal rozdíl mezi funkčním a vyřazeným EGRem. S vyřazeným akorát víc píská turbo.
Já na spotřebě nepoznal rozdíl mezi funkčním a vyřazeným EGRem. S vyřazeným akorát víc píská turbo.
22:27:30
31.08.2015
31.08.2015

dragon_cb_cz
-> Dušan: Vetřu se... 1.8T, občas (řekl bych, že hlavně po jízdě kdy se to trochu zatíží) houpe volnoběh, jakože fakt houpe (dřív spíš občas vynechal). Po čem mám jít? Podtlaky? Nebo klapka?
Je to segry auto, takže se k tomu dostanu jen jednou za čas abych se moh zhrozit, co je tam všechno špatně...
Je to segry auto, takže se k tomu dostanu jen jednou za čas abych se moh zhrozit, co je tam všechno špatně...
10:29:49
31.08.2015
31.08.2015

Alenka
-> palinator: chlazene nizkotlake EGR muze snizit spotrebu v radu nekolika procent, ale tam musis mit DPF a tim padem i regenerace takze konecny vysledek bude vzdy horsi nez optimalni vychozi stav a vysokotlake EGR tak, jak je implementovane ve vsech soucasnych motorech, naprosto dokonale plni definici kurvitka.
20:11:29
30.08.2015
30.08.2015

palinator
-> Alenka:
Prej u nafty EGR taky dokáže snížit spotřebu spalováním HC.
Prej u nafty EGR taky dokáže snížit spotřebu spalováním HC.
15:07:30
30.08.2015
30.08.2015

Dušan
-> JoseA: chce to komplet zkontrolovat vsechny hadicky. Byvaji jak blato od oleje. Kazdopadne kazda 1,8T si cukne.
13:52:46
30.08.2015
30.08.2015

JoseA
-> Dušan: 100% jistý si nejsem snad nikdy ničím, přestože se hadice (většina) a nějaké plastové rozbočky nebo co to tam bylo měnily taky (2roky zpět). Ale máme tady trochu problém s kunama a jedna hadice vypadala i prokousnutá tehdy. Takže je to možné taky, akorát tehdy to vyhazovalo nějakou závadu ohledně tlaku turba. Mimochodem už mi kuny prožraly i nějaké dráty a pak se auto nechtělo přepnout na LPG. Plynař mi potom ty překousané dráty ukazoval.
00:43:41
30.08.2015
30.08.2015

Dušan
-> JoseA: na techto motorech je to ve velke mire jen problem v hadickach. Jsi si 100% jisty, ze to nekde nefouka, nesaje ?
20:51:19
29.08.2015
29.08.2015

Alenka
Externi EGR na benzinu rozhodne nechat. Narozdil od nafty ma pri spravnem naladeni pozitivni vliv na spotrebu a neni to jen emisni kurvitko.
20:12:16
29.08.2015
29.08.2015

JoseA
-> Dušan: ok, nechám to tak, jenom se mi někdy stane, že trochu zaškube a diagnostika vyhazuje jenom chybu 17544 a lambdu před katem jsem měnil asi před 10tis km za novou (original) a váhu vzduchu jsem taky měnil starší, ale tam problém tehdy nebyl - můžu zkusit vrátit původní. Škrtící klapku jsem čistil, a zapalovací cívky zkoušel taky druhé. Včera jsem navíc vyměnil nové svíčky a zase asi jeden ze tří případů při vysokých otáčkách zaškube (zkoušeno na benzín i LPG). Tady nějaká diskuze k závadě:
www.vw-club.cz/viewtopic. php?f=158&...
www.vw-club.cz/viewtopic. php?f=158&...
19:59:27
29.08.2015
29.08.2015

Dušan
-> JoseA: z 1,8T nic neodpojuj
19:53:01
29.08.2015
29.08.2015

JoseA
AUM a AUQ by měly mít EGR, resp verze 1,8T s dvěma lambdama plnící euro 4, ale fyzicky jsem ho ještě nehledal pravda 

19:42:03
29.08.2015
29.08.2015

Dušan
-> JoseA: videl jsi tam nekde EGR ?
19:37:05
29.08.2015
29.08.2015

JoseA
Má smysl zaslepit EGR i na benzínové octavii 1,8T?
15:00:59
01.07.2011
01.07.2011

King
Koupil jsem Cougara už se zaslepeným EGR (i u fordů je to klasika :) a na protokolu z emisí není co vytknout :) Čím míň kurvítek, tím líp.
10:03:46
30.06.2011
30.06.2011

boris
ak maš zaujem mám zaslepky na EGR VW,AUDI,SKODA SEAT 1,.9 TDI je to chvýlka roboty ja som nad mieru s tým spokojný,lepší záťah od spodu.menej emisii v saní....vyšší výkon ,su vypalené z 2mm antikory
13:44:51
04.04.2011
04.04.2011

TTomas
-> Nwkt: O neco malo ti to pojede lip a kdyz vycistis celej saci trak po tech tisicich km co to tam EGR poustel ty saze, tak mozna i znatelne. Spotreba ti pri ustalene rychlosti s lehce seslapnutym plynem (treba po dalnici) pujde ale urcite nahoru. Nebude to nijak drasticke, ale pujde. Doporucuje se predevsim v kombinaci s chipem, kde by ti diky vetsi kourivosti ty saze brzo sani ucpaly uplne. Ja na svem aute nakonec jen omezil jeho funkci..miru pousteni plynu zpet.
13:27:06
04.04.2011
04.04.2011

palinator
-> Elvis:
Je
Je
22:19:49
03.04.2011
03.04.2011

Elvis
-> Nwkt: a je pravda že to líp pojede a bude i menší spotřeba?

22:15:13
03.04.2011
03.04.2011

Nwkt
Nebude svítit
22:13:18
03.04.2011
03.04.2011

Elvis
Máte někdo zkušenosti se zrušením(zaslepením) EGR ventilu na tdi 66kw motoru??? už jsem toho o tom hodně přečetl a pořát se nemůži rozhodnout jestli ho mám zrušit,tak mám pár otázek,bude to něčemu vadit když tam nebude?Nebude mi třeba svítit diagnostika atd.?Jinak moooc díky za každou radu


