plyn nejde naplno škoda 120 motor favorit..

prohledat
35 příspěvků (zobrazeno 1 až 35) od 26.03.2011 do 13.05.2011, založil/a jarda19
řadit dle data
23:02:32
13.05.2011
Xhanz
bovden je davanej "novej" (tzn. použitej) stylem, že jsme ho zavlíkli za starej a diky němu protáhli ten "novej" Nikde ale není psaný, že ten starej byl protaženej dobře žejo..... Každopádně plíšek co drží segrovku v tunelu byl dobrej- Musim to znova cely kuchnout no. Doufám, že něco najdu...
upraveno 2x, naposled 13.05.2011 23:33:06
22:04:31
13.05.2011
Dušan
problemy s pedalem resim neustale. Hlavni problem je segrovkach. Jsou moc tenky a nedrzi bowden kolmo k plechu v kterym jsou usazeny. Nasledne se to cely krouti, jde to z tuha a vznika mala vule na pedalu.
22:02:17
13.05.2011
afro100
-> darklord: moze byt kludne nova, ale aj tak to nemusi fungovat ... proste niekde je ohyb, kde to skracuje ... mne sa to u kila stalo na bowdene sytica a tiez bolo vsetko nove ... inak ma napadol aj ten pliesok v tuneli co drzi druhy koniec bowdenu co pisal aj bibendum ...
21:09:19
13.05.2011
bibendum30
A co třeba ulomený plech co drží bowden uvnitř tunelu pod autem?bowden je do toho kousku plechu chycen jen ségrovkou...Jak se ulomí dělá to zbytečnou vůli na bowdenu,a lanko drhne,jelikož nejde v rovině s pedálem
21:01:52
13.05.2011
darklord
-> afro100: struna je uplne nova... jedine ma napada zeby niekde pod autom bol bowden nejako skruteny

-> Xhanz: najlepsie bude skocit s tym na rampu k Videnskej a pozret sa na ten bowden, ale toto uz som vravel 5
21:00:21
13.05.2011
afro100
-> Xhanz: zalomenie lanka v bowdene ... moc ostry ohyb dakde a pod...
20:47:43
13.05.2011
Xhanz
Mam podobnej problem, jen u 130tky. Pedal mam novej, karbec se urcite neseka a kdyz seslapnu plyn, tak kdyz dojdu k motoru, tak na karbecu jde ještě kousiček přidat. Nemáte někdo s tím zkušenost? Dneska jsme na to koukali s Darklordem a na nic jsme nepřišli. je to proste zahada.
19:48:32
04.04.2011
aceboss
Předem se omlouvám za malou vložku ,ale nemám momentálně jak zjistity tyto dvě informace a zakladát nové téma je nesmysl...

Jde mi to o toto......



1.)Jak je dlouhá struna plynového pedálu u eMka

2.)Jaký průměr má struna



Díky za odpověd.

6
07:36:39
02.04.2011
rsvancara
-> upír 130: anebo odbrousit a udělat tak větší páku ...
upraveno 1x, naposled 02.04.2011 07:36:55
21:06:46
01.04.2011
upír 130
-> LiMaK - 742 forever: není lepší obrousit ten svár na tej páčce co do ní vede lanko a nastavit podle potřeby a znovu zavařit než vymejšlet takovýhle věci??
14:17:17
30.03.2011
LiMaK - 742 forever
-> jarda19: pokud je kousicek pedal predklonenej, nasroubuj po cele delce sroubu na zavit matice....tim zvetsis prumer srubu a pedal se ti dostane do kolmice k podlaze. já o ten sroub zahákl i tu vratnou pružinu, dalo by se teda rict, ze jsem az zbytecne moc zvýšil sílu kterou stlačuju pedál..... ale aspon se (novej) pedal nezadrhává :-D



Jinak ja osobne jsem vrazil sroub tak jak vyšel , co nejblíž a pedal mam kolmo....
20:38:19
29.03.2011
jarda19
Ano tak jsem ten doraz koníku uřízl na plynu...ale tedko mam plyn trošku předkloněnej dopředu zase.....blíž ten šroub nešel dat nějak....budu se muset na to podivat ještě.....jinak už to jde naplno ten plyn...;)
22:17:23
27.03.2011
LiMaK - 742 forever
pro tebe...asi takhle.... :
zvětšit plyn nejde naplno škoda 120 motor favorit.. - obrázek od LiMaK - 742 forever vložen 27.03.2011 22:17:23
12:41:20
27.03.2011
Nwkt
-> darklord: Jo tomhle vim
12:39:29
27.03.2011
darklord
-> Nwkt: mame... len ta cena ma trochu desi

www.9000.cz/tempomaty/tem pomat-elektronicky-ap-500



kazdopadne az sa rapid dostane do stavu ze sa bude robit elektrika tak to kupim 6
12:37:43
27.03.2011
LiMaK - 742 forever
Matthes, záškodník z TechWebu 27.03.11 11:44:18 napsal:

Nebo si tam udelat na palubku rucni plyn, jako mel deda u hovnocucu

1


já jsem nad tím uvažoval v souvislosti se zbytečnou páčkou sytiče na tunelu. páčku jsem nechal, bovden a lanko taky. tak zebych si na lekra udelal tempomat na dálnici? :-)
12:17:04
27.03.2011
Nwkt
-> darklord: 8
12:16:21
27.03.2011
darklord
-> Nwkt: googlim, bohuzial to malo len TDi ktore uz v tej dobe bolo skrz el. plyn pedal. aukro.cz/vw-golf-3-passat -b4-toledo-tdi-tempomat-i1 506368299.html
12:01:40
27.03.2011
wooddy
Já tam mám lanko a sbastlené takto
zvětšit plyn nejde naplno škoda 120 motor favorit.. - obrázek od wooddy vložen 27.03.2011 12:01:40
11:51:28
27.03.2011
Nwkt
-> darklord: 3
11:50:56
27.03.2011
darklord
-> Nwkt: stary golf mas na mysli ktoru z 5 ci 6 generacii? 3 proste by to chcelo nieco co by pobral simos 2p s manualnou klapkou, viem ze novsi z fabie uz to zvlada v pohode, ale elektronicku klapku odmietam.
11:49:31
27.03.2011
Nwkt
-> darklord: Robil se tempomat do starýho Golfa myslim
11:48:39
27.03.2011
darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jo, tehlo-tempomat uz mam naplanovany do rapida 3 pripadne sa tempomat do felcky asi nikdy nerobil co? Pripadne do niecoho podobneho koncernoveho s manualnym ovladanim klapky
11:44:18
27.03.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
Nebo si tam udelat na palubku rucni plyn, jako mel deda u hovnocucu 1
11:34:54
27.03.2011
LiMaK - 742 forever
-> darklord: ja osobne s kolmym pedalem jezdím 4 roky, kazdodenne i dálkové trasy. Na 0% plynu nejedu vubec,a delsi trasy si nastavim nastavím nohu na pedálu chci :-))



ja osobne s jinou polohou nohy problem nemam,

jen mozna psychologicky, zezačátku, mi pripadalo, ze to auto nejak moc jede při 1/3 původního zdvihu pedálu :-D



PS: jezdim tak jak je na obrazku, nohu stejne mam na patě položenou o koberec, jediná změna je v tom, že dřu kobeceček o 2cemtimetry dál :-)
zvětšit plyn nejde naplno škoda 120 motor favorit.. - obrázek od LiMaK - 742 forever vložen 27.03.2011 11:34:54
10:45:56
27.03.2011
darklord
-> LiMaK - 742 forever: kamos ma tak pedal urobeny na BMM, ale teda osobne na to radsej budem viac dupat ako mat naprd polohu nohy pri ciastocnom zatazeni (dlhsia jazda mimo mesto). Ono riesenie s kolmym pedalom je vhodne tak mozno do zavodaku kedy je tam beztak furt podlaha. (Pripadne ako alternativa ma napada dat nejaku pruzinu co by tvorila 'posilovac')
10:29:52
27.03.2011
LiMaK - 742 forever
-> castrol:

rapouš to má sice funkčně jakš takš, ale pedal pak jde strasne ztuha, je tam mala páka.



nejlepsi je lanko u karbece vrazit tak jak ma origo favo a upravit jen chod pedálu. lépe řečeno, plynovy pedal dat do zakladu tak aby byl kolmo na podlahu, pri plném seslapnutí pak na karbecu je plný plyn na kolíbce.
18:00:04
26.03.2011
castrol
tu mas obrazok
zvětšit plyn nejde naplno škoda 120 motor favorit.. - obrázek od castrol vložen 26.03.2011 18:00:04
17:34:37
26.03.2011
castrol
-> jarda19: ano 4
17:33:30
26.03.2011
jarda19
a mam dát asi lanko ne?
17:33:04
26.03.2011
castrol
-> jarda19: ano daj ho do uchytu
17:31:40
26.03.2011
jarda19
No chci slyšet co mam udělat aby to šlo naplno ten plyn....když si dam na plyn cihlu a vlezu do motoru a zatlačim na tu kolíbku tak jde ještě kus dal..prostě na plno....pomohlo by dostat ten bovden do toho uchytu jak sem zakroužkoval na fotce?? jestli jo tak jak aby to tam drželo....
17:28:23
26.03.2011
Kuladmin
No a co chces jako slyset?? potrebujes zvetsit krok.
17:27:41
26.03.2011
David29
-> jarda19: Přepákovat, nebo díru do podlahy
17:12:57
26.03.2011
jarda19
čus lidi, mam ve 120cítce motor z favorita ale mam to udělany tak, že tam mam strunu a nemam to předělany na favoritackej systém nevim jak jinak to nazvat...no prostě podle fotky je to jasny..:) díky za rady..:)
zvětšit plyn nejde naplno škoda 120 motor favorit.. - obrázek od jarda19 vložen 26.03.2011 17:12:57
Extreme Tyres