skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
olejové čerpadlo fabia
-> czrider: nejde
Přidám se s podobnou otázkou. Jde jen prohodit sací koš a vana? Na fabiovej blok a fabiové čerpadlo dát vanu se sacím košem z favorita (kvůli tomu "telefonu" se silentblokem jak je na favoritu pod motorem). A nebo to nejde a pak mi nezbývá než dát ten silentblok zezadu na převodovku jako to má felicie.
no to jsem teda zvedavej az to rozhodim,vipada to uplne stejne zatim jako favo
-> rc007: určite ma, vyberal som ich von z mojej
-> rc007: má hydroštely 

Ve škole jsem učitelovi na motory taky dlouze vysvětloval, že 1,4 opravdu hydroštely má. Vsazenou flašku rumu nikdy nedodal.
-> rc007: mel jsi venku zdvihatka ? 

-> rc007: tak ot mas divnu 1.4ku 

vzdyt ta fabie 1,4 mpi co mam rozebranou zadne hydrostely nemá ,nevim proc porád mluvite o hydrostelech
-> vhml:
Hliníková je hezčí.
Hliníková je hezčí.

převářely se prsa,spodek fabia,vršek felda,ale už bych to nedělal
-> rc007: čerpadlo samotné tam nedáš jedine spolu s prsama ale tie tam taky nedáš lebo ta nepusťí vačka .Ozubené kolieska maju menší pŕiemer a su dlhšie.Hydroštely ti nebudu fungovať lebo tam neni olejový kanálik.

-> rc007: taky nechapu,jak chces olejovym cerpadlem vymezit ventilove vule???
-> rc007: Fabia ma vykonnejsi cerpadlo kvuli hydrostelum,ktere na favo stejne nedas,tak bych spíš poradne seřídil ventily než vymýšlet složité zbytečnosti.Original cerpadlo je dostatečný.
-> MOLSO: máš li vyřešenou teplotu oleje, tak je plechová vana naopak krok kupředu, jelikož snese horší zacházení než hliník
-> vhml: no hej ale podla mna plechova vana je aj tak krok spat
-> MOLSO: proto se musi menit i s vanou, ta me tu taky asi lezi
ten motor v sade mam po generalce,slape v pohode,jen ventily ted nejsou podle meho protoze byla zima na stelovani tak trosku plapou,byl to jen takovej napad
pomozes tomu len ked nebudes mat v riti saly na kluke