skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Topení Felicie
prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 25.02.2011 do 13.04.2014, založil/a Petr - Rapid 135
18:33:38
13.04.2014
13.04.2014

Janeon
koukal jsem na to a je tam ten ventil, je to tedy ovladane i nejakou klapkou? nebo jen ventilem? jde sehnat novy?
13:32:51
13.04.2014
13.04.2014

peti
-> Stepan FUN: 1,9 D mala po celu dobu vyroby este povodne kurenie kde bol kohut ako favo / prve feldy
08:51:34
13.04.2014
13.04.2014

StepaNoFUN
-> Janeon: Nedovíraj klapky na radiátoru. Felda už nemá kohout, takže jediná regulace jsou klapky, který buď pouštěj vzduch přes radiátor/okolo radiátoru.
21:48:29
12.04.2014
12.04.2014

Janeon
pridam se s dotazem. felicia 1.9 topi hned po nastartovani jak svina, ale po stlumeni na zimu ma tendenci foukat stale vlazny vzduch. ma nekdo nejakou zkusenost po cem jit kdyz porad topi?
05:09:36
20.03.2013
20.03.2013

storm123
Taky se přidávám k obráceně připojenejm hadicim už sem si tim taky prošel. Kdo chce klimu ať připoji hadice opačně




16:40:21
19.03.2013
19.03.2013

mm17
Zkusím se zeptat jestli měl někdo podobný problém.
Mám topení z Felicie a když mám přepnuté na teplo tak mě neproudí vzduch do auta. Studený normálně fouká.
Chyba byla v tom že klapka která je za radiátorem směrem ke kabině byla prohnutá a z příčila se. Po narovnání chvíli vše fungovalo, pak se plastová klapka zase z příčila, zřejmě teplem.
Ptám se jestli je to běžný, nebo má cenu udělat tu klapku třeba z jiného materiálu?
Mám topení z Felicie a když mám přepnuté na teplo tak mě neproudí vzduch do auta. Studený normálně fouká.
Chyba byla v tom že klapka která je za radiátorem směrem ke kabině byla prohnutá a z příčila se. Po narovnání chvíli vše fungovalo, pak se plastová klapka zase z příčila, zřejmě teplem.
Ptám se jestli je to běžný, nebo má cenu udělat tu klapku třeba z jiného materiálu?
18:24:48
05.03.2012
05.03.2012

Bororo
Nátrubek od sání,do kterého jde hadice od topení bude ucpaný .Sundat hadici propíchnout a vyčistit nátrubek na sání.
15:17:58
05.03.2012
05.03.2012

Radza
-> Petr - Rapid 135: přesně to samý jsem řešil i já.nechci ti prorokovat,ale já měl fouklý těsnění pod hlavou....a hele,topí jak o život

15:16:29
05.03.2012
05.03.2012

Radza
-> Zeke-ten šestý: hadice,co jde od spodu motoru kolem baterky se zapojí nahoru.a ta druhá od sání dolu

11:59:09
05.03.2012
05.03.2012

ziza
Taky si myslím že to jedno není, aspoň u fazola (jsem línej se jít podívat do dílny na topoení z feldy) je na vstupu do výměníku ventil kterým ovládáš průtok teplé vody, když to napojíš obráceně tak to bude minimálně topit pořád..
21:08:02
09.01.2012
09.01.2012

Karel.
-> Zeke-ten šestý: rozhodně jedno to není, nepamatuju si z hlavy jak to je, ale jedno to není, pokud přehodíš hadice tak se ti to neodvzdušní
19:36:06
09.01.2012
09.01.2012

Petr Volfik
Taky jsem nevěděl. Teoreticky když teplá voda stoupá nahoru tak ten spodní vývod od radiátoru dát na pumpu ale to jsou jen moje teoretický keci. Nejspíš je to jedno.
18:22:32
09.01.2012
09.01.2012

Zeke-ten šestý
Ja se sem vetřu, jeden, mozna blbej dotaz, ale teoreticky je jedno jak se zapojej ty hadice do vložky topeni nebo ne? Jde mi o to aby se to nějak odvzdušnilo
Jedná se o topení z felicie ve formanu
diky za odpověd
Jedná se o topení z felicie ve formanu
diky za odpověd
20:11:23
27.02.2011
27.02.2011

Nechy
zkusil bych termostat :)
12:21:36
25.02.2011
25.02.2011

suri
-> Petr - Rapid 135: jedine zistiť či nie je zapchaté vodným kameňom alebo iným sacie potrubie a tie hadice okolo , tiež môže byť prasknutá prepážka vo výmeníku - teplá voda príde a odvodom hned odíde - cez výmeník neprejde , prejavuje sa to tak že na volnobeh aspoň trochu topí a v otáčkach málo
10:41:18
25.02.2011
25.02.2011

Jarda54
u felicie kohut není.
10:24:45
25.02.2011
25.02.2011

Dušan
kohout je fyzycky otevreny ? Hadice do topeni jsou teple ?
08:34:53
25.02.2011
25.02.2011

Petr - Rapid 135
Řeším už měsíc topení ve Felicii. Je to klasika 136B. Proběhla kompletní výměna motoru a chladiče. Předtím topila krásně a teď i přes několik pokusů a domněnky, že už tam nikde vzduch být nemůže, topí stále špatně. Budík ukazuje, že má motor provozní teplotu a z topní vychází chladný vzduch. Hadice v motoru na velký chladící okruh jsou teplé, takže se tomu dá věřit, ale hadice do sání a do topení jsou stále vlažné.
Nemá někdo zkušenost a radu, jak opravdu odvzdušnit tento velice kvalitní, "promyšlený" a sofistikovaný systém? Opravdu už nevim, jak dostat vzduch pryč.
Jen jde ještě o to, aby to opravdu bylo vzduchem a nestál jsem na mrtvém bodě.
Nemá někdo zkušenost a radu, jak opravdu odvzdušnit tento velice kvalitní, "promyšlený" a sofistikovaný systém? Opravdu už nevim, jak dostat vzduch pryč.
Jen jde ještě o to, aby to opravdu bylo vzduchem a nestál jsem na mrtvém bodě.