skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
gufero na klice(vydrena Klika)
zajímavé
najväčšia je z gufera u zotrváku, prostredná vonkajšie z kyvky a najmenšia je z mrkvi ... namátkou som vytiahol z krabice pár kusov a všetky to majú ...
-> havlik: zatiaľ som natrafil vždy na také, že ta pružinka sa dá na jednom mieste rozdeliť, potom stačí skrátiť jednú časť. Ale bacha na to, ak si človek ucvakne to zúženie, tak to môže zahodiť ...
No me na Belohorsky v Praze dali gufero k setrvaku, ktery nemelo ani ten druhy břit-prachovku. Fakt odbornici, to kdybych tam dal, nevim jak dlouho by to vydrzelo
-> havlik: na niektorých nijak ale zatočiť do seba pružinku
-> afro100: jak?
Ja som zas dával nové gufero k zotrváku a po cca 200 km začal chcať olej ... motor von, skrátiť pružinku gufera, motor dnu ... keby ma to napadlo skontrolovať hneď, ušetril by som si robotu. Odvtedy preventívne na akomkoľvek guferu tu pružinku skracujem o cca 2-3 mm ...
udelam gufero i na klice i na mrkvi
-> rc007: hlavne je volovina to,ze by ti tekl olej z motoru do spojky,spis ti tam tece olej z prevodovky po mrkvi.
Jo to je volovina. Dej dvoubrite a zaraz ho kousek vic nebo min aby bylo v jiny stope.
Ale co jsem koukal tak vetsinou gufera maji tu dosedaci plochu primo uprostred myslim tak bych si asi nepomohl..nebo tohle gufero to uprostred nema?
lidi mam trochu vydrenou kliku presne v miste kde doseda velke gufero za setrvakem.chcije mi olej,kvuli tomu klouze spojka nova.napadlo me otocit to gufero aby dosedalo na jine misto ktere je v pohode..myslite ze je to utopie?