co je to za motor?a dotaz na karbce MBG

prohledat
46 příspěvků (zobrazeno 1 až 46) od 03.02.2011 do 22.02.2012, založil/a Petr98
řadit dle data
12:34:19
22.02.2012
Bukaj
-> Duri - Prasa rider:

Dobrá, jako nouzovka pro změření délky ano, ale jedna je mi stejně naprd, takže budu pátrat dál 4
20:37:55
19.02.2012
Duri
-> pap: No v principe mal pravdu, je to komplet sacia cast po tuningu. Ked si odmyslis tu kladku (cize zniceny drziak packoveho prevodu, znicena prevodova packa s gulickou ---> netreba jedno tiahlo), tak bolo k tomu sacie, plech (rozvrtany), prevodovova konzola (s jednym zmrsenym uchytom kvoli tej kladke), 2x celkom slusny karbec (predny aj zadny dif-21),2x ine Karbce, 2x tiahlo (pevne+stavitelne ale stav nic-moc) a aj filterbox.

-> Bukaj: no jednu trubicku pravdepodobne mam, ale je pouzitelna len ak na zmeranie dlzky. Inac je pokrutena ako paragraf a k povodnemu tvaru to ma velmi daleko3

Povodnemu majitelovi pravdepodobne nesla vytiahnut zo smycky vo vyfukvom potrubi, tak s tym krutil a krutil az kym to neodtrhol z tej smycky aj s tou malou vonkajsou trubickou do ktorej sa to nasuva9
18:13:36
19.02.2012
pap
-> Duri - Prasa rider: fuha, ja som volal tomu panovi, co si to kupil, a tvrdil, ze je to komplet, ze su tam vsetky tiahla,a ze je k tomu aj filterbox. Bol zo skalice, tak je mi luto, ze nehovoril celkom pravdu, ale nie luto pre mna.
15:37:05
19.02.2012
suri
-> Duri - Prasa rider: Ďakujem veľmi pekne -> Bukaj: a Olin by ti to nezmeril ? resp by stačilo zobrať drôt a naohýbať si maketu , toto je problém , 100-1000 trubičky sa ešte dajú zohnať ale toto nie
14:21:26
19.02.2012
Bukaj
-> Duri - Prasa rider:

Za dobu, co jsem sháněl díly na dvoukarburaci, se mi doma sešly dva filtrboxy, tak jsem dal inzerát, že vyměním (ten horší) filtrbox MBG/X za rozdvojku paliva a plech pod karburátory a ozval se mi člověk, který mi až před dům přivezl funglnovou rozdvojku a funglnovej plech9 výměnou za ten hnusnej omlácenej a svařenej filtrbox - asi to byl nějaký překupník, nebo nevím, už je to asi dva roky nazad.

Mně chybí už jenom trubičky k termosytiči, kdyby náhodou někdo měl na půjčení/změření originální trubičky z dvoukarburace, byl bych nadšen 6
14:01:17
19.02.2012
Duri
-> suri: Jasne, vedel 4 Poslal som Ti foto mailom...
13:36:01
19.02.2012
suri
-> Duri - Prasa rider: a nevedel by si tie dva postupy odfotiť a prípadne poslať? počítal by som si , BSko karbec bola moja láska kedysi , tak aspoň pospomínať
13:33:10
19.02.2012
Duri
-> suri: mas pravdu, je velky problem kupit to uplne komplet bez toho, aby nieco chybalo, alebo bolo poskodene 8

Co sa tyka nastvenia, zakladny pocitovo-uchometricky postup je popisany v "Udrzba a opravy vozu Skoda 1000MB-1100MBX" od Batu, ale presnejsi s meranim prietoku vzduchu "synchrotestom" popisuje Cedrych v knihe "Skoda 1000MB-110R, opravy, serizovani a udrzba svepomoci"
13:10:04
19.02.2012
suri
-> Duri - Prasa rider: najväčšia sranda je že každý má s toho časť , bohvie čo s tým tí ľudia robili ... inak v literatúre /Baťa/ je k tomu aj ako sa to dá nastaviť ten dvojkarb?
12:59:06
19.02.2012
Duri
-> pap: Nie z mojej, ine. Vid predosly prispevok...
12:58:29
19.02.2012
Duri
-> suri: Viem, dik, volal som mu uz davnejsie. Povedal, ze ma uz ponuku na 130,-e, som povedal, ze to je aj max. ponuka odo mna. No ale hned na to som ziskal inu sadu:

auto.bazos.sk/inzerat/... /sacie-potrubie.php

sice tiez nie komplet, chyba vyfukove, rozdvojka paliva, konzola ovladania je upravena na kladku ako na foto a filterbox ma ulomeny jeden uchyt. Ale inac karbece (origo dif-21)vyzeraju slusne-predrenovacne...

Nema niekto vyfukove a rozdvojku paliva nazvys?
12:56:07
19.02.2012
pap
-> Duri - Prasa rider: hm, to je z tej tvojej, alebo nieco ine ?
11:11:38
19.02.2012
suri
-> Duri - Prasa rider: -> pap: auto.bazos.sk/inzerat/... /jhghj.php trošku rozkradnutá dvojkarburácia , kto vie čo za to chce
18:22:49
18.02.2012
Duri
-> pap: yup
00:31:22
18.02.2012
pap
14.02.12 20:20:37 to je tvoje ?
08:35:14
16.02.2012
suri
-> Duri - Prasa rider: pekné
20:20:37
14.02.2012
Duri
Pridam do tejto temy moj dnesny objav 9

Velmi zaujimave riesenie prevodu: home-made kladkostroj. Je ale dost mozne, ze to fungovalo lepsie ako z fabriky 3
zvětšit co je to za motor?a dotaz na karbce MBG - obrázek od Duri vložen 14.02.2012 20:20:37
20:56:12
01.03.2011
Martin100L
-> saSaT: MBG a všechy tyhle dvoukarburátory mají tu spojovací trubku dutou, tudíž to saje stále přes oba karbecy. Takže sytič stačí jen jeden.
19:40:23
01.03.2011
pap
-> Petr98: neviem ako by si ovladal dva sytice jednym lankom, a zacalo sa pravda s termosyticom, takze si neviem predstavit ten labyrint s tymi medenymi trubkami na vyfukove potrubie.

-> saSaT: ked budes mat to sacie a ovladanie, tak sa pochval, a kludne si ma zapis do poradia, mozes mi vyrobit za peknu cenu. Najvacsi problem je nastavenie skrtiacich klapiek, ak sa ti toto podari, tak mas moj obdiv.
14:14:37
01.03.2011
Petr98
možná by to šlo, ale určo by musely být přetryskované... A sytič je jeden, ale proč, to mi taky není moc jasné. Asi proto, že sací potubí je spojené...
22:14:09
28.02.2011
saSaT
Když už se tady řeší ty 2 karbece...máte někdo zkušenost s homemade sáním a dvěma klasickýma karbecema ze stovky? Mám takový tušení že by to mohlo jet solidně118



edit: udělat ovládání plynu je brnkačka, ale čučel sem že origo MBG má sytič jen na jednom karbu...jakto?nechápu.
upraveno 1x, naposled 28.02.2011 22:15:12
19:46:31
28.02.2011
Duri
OK, dakujem za ochotu. Budem rad, ak na nieco prides
11:40:12
27.02.2011
Petr98
Tak bohužel má jenom pro sebe. Ale jestli budu mít někdy na šichtě čas, zamyslím se nad tím....
14:30:36
21.02.2011
Petr98
v neděli jedu za jedním, který měl mbx i mbg a má mraky dílů, poptám se...
20:13:14
20.02.2011
Duri
Vyuzijem tuto temu, kedze sa jedna aj motory MBG/X.



Zhanam ten gulickovo/panvickovy (neviem ako sa to odborne vola) prevod na ovladanie karburatorov. Jedna sa o nasledovne diely podla DIN:

DIN 71803 - ball pin - gulicka priemer 6mm

DIN 71805 - ball cup - panvicka 3 na zavit M4 pre gulicku 6mm

Problem je, ze v takomto malom rozmere sa to neda nikde v CSSR 3 zohnat.

Ak su, tak len od 8mm na M5, aj to neviem ci skladom.

Kontaktoval som jedneho nemeckeho vyrobcu a vyziadal si ponuku na 60ks guliciek a 60ks panviciek. Dusoval som sa, ze cena by mohla byt OK, a aj ostatni MBG-ckari by sa tesili, kedze by to vyslo na 10aut.

No a hovno hovno zlata rybka. Cena je okolo 350,-€9

Skoro ma j...o ked som to zbadal.

A teraz otazka, prosba - Kde to kua pozhanat!
14:36:35
16.02.2011
Petr98
Dík moc už se na tom pracuje.....
19:48:30
15.02.2011
Duri
Podlozka:

vonkajsi priemer: 31,8mm, zvonku liznuta hrana

vnutorny priemer: 10mm

hrubka: 2,85mm



Srob: na kluc #12

Hrubka hlavy: 4mm

Dlzka celeho srobu: 16,2mm

Z toho zavit: 9mm

Pod hlavou je mierny odskok s priemerom 10mm ako vystredenie pre podlozku (aby podlozka nelockala) na tej foto to trochu vidno
21:21:52
14.02.2011
Petr98
Ok, takže papírové těsnění. A prosím napiš mi průměr té podložky. A velikost šestihranu. Ať to mám aspoň přibližně stejné. Dík
upraveno 1x, naposled 14.02.2011 21:24:12
21:07:37
14.02.2011
Duri
Zavit je M10, vstupanie neviem, ale asi hustejsie ako bezna klasika
zvětšit co je to za motor?a dotaz na karbce MBG - obrázek od Duri vložen 14.02.2011 21:07:37
21:06:29
14.02.2011
Duri
Som to poplietol, prepac. Opisal som miesto pre trysku sytica.

Miesto, kde normalne je sytic, tam je vnutorny zavit, rozmer ale neviem, potom papierove tesnenie a podlozka.
zvětšit co je to za motor?a dotaz na karbce MBG - obrázek od Duri vložen 14.02.2011 21:06:29
20:53:59
14.02.2011
Duri
Ta cast tela karburatoru nie je vobec opracovana. Ziadny zavit, ziadne kanaly. Len "diera"
zvětšit co je to za motor?a dotaz na karbce MBG - obrázek od Duri vložen 14.02.2011 20:53:59
20:47:13
14.02.2011
Petr98
Ano, popletl jsem to. Ještě mi prosím napiš, jakým způsobem je zacpaný ten otvor pro sytič na druhém karburátoru. Je tam šroub M10*1 a nějaká podložka. Ale co je tam za těsnění? Dík
20:40:43
14.02.2011
Duri
20:40:04
14.02.2011
Duri
20:39:12
14.02.2011
Duri
Tak je aj foto...
zvětšit co je to za motor?a dotaz na karbce MBG - obrázek od Duri vložen 14.02.2011 20:39:12
20:35:35
14.02.2011
Duri
-> Petr98: Foto asi nemam, ale mas pravdu.Oba karburatory nemaju obohacovace. Ovladaci mechanizmus vo vnutri je rovnaky ako na inych karbecoch, cize je tam ta znizena pacicka, ktora na inych karbecoch ovlada tycku obohacovaca. Avsak tycka s tym mosadznym spodkom na karbecoch dif-21 nie je.

Co sa tyka vrtania kanalov pre pripadnu trysku, tak je to na mojich karbecoch takto:

Predny (bez sytica) - zavit vo vnutri - vrtany kanal do plavakovky - odvodny kanal chyba

Zadny (so syticom) - zavit vo vnutri - chyba kanal do plavakovky - odvodny kanal chyba

Ak by si nieco k tym karbecom este potreboval napis.
20:23:48
14.02.2011
pap
neni tam tryska ani vzdusnik obohacovaca. To co myslis ty, ta zahnuta tryska je akceleracna pumpicka, ta tam samozrejme je.
upraveno 1x, naposled 14.02.2011 20:29:26
18:11:57
14.02.2011
Petr98
Jak jsou vyřešeny obohacovače? Origo tam nejsou. Je pouze nějak ucpaný přívod k té zahnuté trysce nebo tam vůbec není ten mechanismus na obohacování?
16:04:02
14.02.2011
afro100
-> Petr98: mno v podstate je tam az na trysky a dif. vsetko ako u ineho jednokomoraku ... aky mas problem ?
15:42:16
14.02.2011
Petr98
Mám dotaz na karbce MBG. měl někdo shozené víčko komory?
14:42:30
14.02.2011
m8rinek
14:28:34
14.02.2011
Petr98
14:31:08
04.02.2011
Petr98
víc fotek dám v příští sobotu.
22:00:57
03.02.2011
afro100
podla cisla je to motor 110 R/LS ...



musis dat viac indicii, ma to liatinovu hlavu ? Cislo karbeca ? farba znaku na hlave ? Pocet srobov na vani ?
22:00:13
03.02.2011
Nwkt
/4 = 110 R/LS
21:59:38
03.02.2011
Petr98
číslo je 821091/4

má hliníkový kryt ventilů s hodně vystouplým hrdlem na nalívaní oleje, hliníkovou vanu, dvoukomorový karbec... Poraďte. Děkuji

Fotky bohužel nemám.
Extreme Tyres