Dva dvojité karburátory Dellorto

prohledat
58 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 02.02.2011 do 05.02.2011, založil/a albunda
řadit dle data
12:09:00
05.02.2011
m8rinek
-> albunda: sytič je na tý páčce nahoře, vedle víčka, jeho úchyt je vidět v levo, řeší se to dlouhym lankem, který propojuje oba karbce.



Plyn se dá vyřešit třeba páčkou ze Sedra z boku na osičku, nebo kolíbkou na střed (má to venni v deníku), nebo klikopákem ze š110r napojenym na původní kouli v prostřed karbců. Zvolení kotevního bodu je na Tobě...
11:49:52
05.02.2011
albunda
tu fotku toho zapojení plynu nikdo nemá???Asi budu za blbce na těch dellorto je tam zapojení nějakýho sytiče????nebo nevíte kdo se s tím zabývá a poradil by mě s montáží????Díky.
07:31:04
05.02.2011
venni
Nedávno mi jeden človět tvrdil že když drží cca 2km plnej knedlík cca 7,5 ot/min (asi 998ccm a 1x 40DCOE) tak že mu to střední facet neutáhne a musí jezdit dva 3 Nu nevim co je na tom pravdy,ale přijde mi to jako cypovina,musel bych to vidět na vlastní oči...
00:15:18
05.02.2011
Bery
já to rozseknu-říkalo se,že třeba na okruhu na plnou 5ku za hranicí 7000 otáček to 1 facet nestíhal.Nevim,zkušenosti tady asi nemáme,navíc krmíme většina jednou pumpou,někdo i sériovou a všem nám to trhá asfalt
18:39:39
04.02.2011
fido06
-> Tuner#2: bez Tvých menstruačních problémů by to tu bylo podstatně lepší. 4 Samozřejmě máš i kloudné příspěvky, jenže těch citových výlevů slečinky je bohužel více.
17:20:58
04.02.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 04.02.11 13:40:05: A má to cenu tady? Když to povím, stejně to zas někdo zpochybní svým "zaručeným" argumentem, že to není možné... Kdo má zájem ví kde se mě zeptat.
15:25:32
04.02.2011
havlik
-> DanT3: difuzor nemáš 40
15:24:40
04.02.2011
DanT3
Jasný, díky.

Téměř seriovej motor nepotřebuje tolik, kolik jsou schopný ty dvojitý karburátory dát.

A teď co se týká cesty sání. Když budu brát např. tyhle Dell´Orta o průměru 40mm, který maj i ten difuzor 40mm svedu sacím potrubím k hlavě, která má seriová vstupní díru - kanál 25mm, ale sací ventil o průměru 34mm, to mi tam asi bude dělat dobrý brikule, co?! Tam bude docházet k venturiho efektu, ne?

Tzn. pokud bych tyhle karburátory chtěl instalovat, musim dodržet průměr sacího potrubí, resp. i kanály v hlavě na nějaký minimální hodnotě, takže ideálně kolem těch 34mm, je to tak?

Jo, jasně, sacích potrubí je víc, přímý, přes hlavu apod. Ale aby to fungovalo pintlich, měl bych jeho průměr mít ideálně po celý cestě hodně podobnej.
14:53:18
04.02.2011
Eidy
-> DanT3: na téměř sériový třináctistovce (Škoda) budou velký karburátory vždycky spíš na škodu. Nikdy nedosáhneš takových požadavků, abys využil možnosti dvou dvojitejch karbů.

Ale odpovědi na tvoje otázky jsou: NE a ASI JO.
14:46:19
04.02.2011
Sp4rc0
-> DanT3: Karburátory ti udělají stejnou směs na vyladěnym motoru a stejnou na seriovým motoru..ostrá vačka ti udělá akorát to že se jí dostane víc do spalovacího prostoru....4 takže seriovej motor to pobere..ale lepsi je udelat motor a pak koupit karbce..
upraveno 3x, naposled 04.02.2011 14:51:34
14:41:34
04.02.2011
Zazaa
-> vhml: ja bych v tom nic vic nehledal ...
13:54:29
04.02.2011
vhml
-> Zazaa: tomu rozumím, ale z T2 příspěvku jsem pochopil, že by 2 pumpy najednou měli mít i další vliv. Nebo jsem si to špatně vyložil?
13:49:49
04.02.2011
Zazaa
-> vhml: no jak sem psal ja a nebo gemini ... proste jedna je zalozni pokud by jedna vypadla tak druha to bez problemu uzivi
13:41:08
04.02.2011
DanT3
Připojim jeden dotaz:

dva dvojitý karburátory jsou schopný krmit ten motor až až, ale má to přece návaznost na časování vačky, je to tak? Když budu mít téměř seriovou třináctistovku s obyč vačkou, stačí bejt ventily po čas sání otevřený tak dlouho, aby se tam dostala všecka směs, kterou mi ty karburátory jsou schopný dát?

Nebo se ty karburátory daj osadit tak, aby to seriovej motor "pobral"?
13:40:05
04.02.2011
vhml
Tuner#2 04.02.11 10:47:51 napsal:



Ano Bohoušek má zapojené obě Facetky naráz, ano za jízdy zapíná obě

dvě a má to své ověřené opodstatnění…







A povíš nám, jaký opodstatnění to je?



Protože já zatím čerpám malým pierburgem a nikdy jsem nepocítil potřebu něčeho většího
12:03:28
04.02.2011
m8rinek
-> Gemini: takže jde jen o poruchovost, s průtokem to nemá nic společného... ?
12:02:13
04.02.2011
m8rinek
-> Tuner#2: nepřeháníš to už? Nikdo tady o nikom konkrétním nepsal, to že sis to zase vztáhnul o něčem svědčí. Se trochu uklidni!
10:47:51
04.02.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
Ty woe to se fakt už nedá tady!!!



V sousedním tématu urážky pána, který si to absolutně nezaslouží a tady zas kydy mistra světa...



Ano Bohoušek má zapojené obě Facetky naráz, ano za jízdy zapíná obě dvě a má to své ověřené opodstatnění...



Co se týče spotřeby tak tu má auto vždy na nejvyšší kvalt před dosažením max. rychlosti a v tu chvíli to dokáže vyprázdnit plovákovku daleko rychleji než při zrychlení 1,2,3 kdy při řazení a tím pádem ubrání se to stihne zas doplnit.
09:53:59
04.02.2011
Gemini
dve pumpy sa davali od cias, kedy boli elektricke pumpy dost poruchove a tento zvyk pretrval dodnes. Su zapojene paralelne a idu obe naraz.......myslim ze ked jedna odide a druhu musis zapnut, mas po zavode, pretoze trva asi 5-6 sek, tym to natlaci oba karburatory
09:49:16
04.02.2011
albunda
ahoj díky za rady nechám teda origo pumpu....jinak nemáte ještě někdo fotku jak tám máte zapojen plyn(bowde a lanko)díky moc.....
23:37:34
03.02.2011
U-Geen
-> rOMAN: to by tam bylo "a rostenky premyslej, kde nechaly pustenej nezapalenej sporak"
23:36:03
03.02.2011
rOMAN
-> U-Geen: ale ja prece zadnou benzinovou pumpu nepotreboval ne? :)
22:25:45
03.02.2011
Fén
-> U-Geen: :o)))
22:23:36
03.02.2011
palinator
-> U-Geen:

3 3 3
22:20:57
03.02.2011
m8rinek
-> U-Geen: tam jsem nikdy nebyl :(.
22:18:20
03.02.2011
U-Geen
-> m8rinek: uplne se mi vybavil Hrochac
21:42:36
03.02.2011
OndraKrupi
-> m8rinek: 3 3 3 3 3 156
21:40:36
03.02.2011
afro100
-> m8rinek: :D :D :D
21:39:27
03.02.2011
m8rinek
-> Zazaa: ještě bych viděl jeden důvod, představ si sychravý den, slunce polehoučku vystupující z mraků, někde na konci dráhy, náš hrdina se za mohutného bublání motoru připlazí ke startovní čáře. Startér ukazuje 15, drajvr odjistí leteckou pojistku na vypínači, startér otáčí cedulku na 10, myšlenky se rozplývají a už běží odpočet 5-4 drajvr přepíná vypínač do polohy ON a konečně je reaktor plnohodnotně nakrmen, konečně se na světlo světa dostanou výkony, které je schopen nám naservírovat 3-2 motor těsně pod omezovačem 1... auto za mohutného řevu zaklekne a mizí v oblaku kouře z hořících pneumatik. Hrdina se ztrácí z dohledu.... a roštěnky vlhnou:))).



Uplně vidim ten scénář, celovečerák hadr :))). Doufám, že nebudu na pranýři, všechny události jsou smyšlené a slouží jen k pobavení čtenářů:))).
upraveno 1x, naposled 03.02.2011 21:40:09
21:30:04
03.02.2011
Zazaa
-> m8rinek: me to vysvetlovat nemusis ja sem se s tema karbcema uz neco najezdil :)



mimochodem pri rozjezdu tam neni o nic vetsi spicka nez kdyz to drti na plnej kotel treba na 3ku, tak jako tak tam protece nejvic tolik co pustej trysky :)
20:25:16
03.02.2011
m8rinek
-> Zazaa: ono totiž neznamená, že když máš velkej karbec, že bude spotřeba několikanásobně vyšší, tj mám li v ideálním případe v motoru nastavenu ideální směs, tak mám nějakou spotřebu, ve chvíli, kdy dám jiný karburátor odpovídajících parametrů a nastavení tak přeci ideální směs je stále stejná, razantní zvýšení spotřeby by znamenalo zvýšení bohatosti, čímž by jsme přišli o tu ideální směs...



Je možné, že dvěma Facetkama chtěl eliminovat startovní špičku, kdy se prudce otevřou klapky a vysaje se plovákovka, jenže i jeden Facet to musí zvládnout doplnit dostatečně rychle, pokud ne znamená to spíš malej jehlovej ventil...
20:19:13
03.02.2011
Zazaa
trochu OT, ale tohle je taky zivene jednou facetkou 5
zvětšit Dva dvojité karburátory Dellorto - obrázek od Zazaa vložen 03.02.2011 20:19:13
20:19:07
03.02.2011
havlik
-> m8rinek: ty si fakt navedenej kdybych to věděl tak to napíšu...
20:18:20
03.02.2011
m8rinek
-> jok3r: -> havlik: a proč tomu tedy tak je? ;)
20:18:05
03.02.2011
OndraKrupi
na mediasportu bylo video Valouška s Octavii WRC na pražským rallysprintu 09 a tam měl zaplé 1 čerpadlo, to kikslo auto začalo skákat, tak zapnul 2 čerpadlo a ok.
20:17:33
03.02.2011
havlik
-> m8rinek: no nebudu se tu hádat já to špatně napsal ale vim co sem slyšel
20:16:15
03.02.2011
jok3r
no ale to ze zapina obe zni logicky
20:15:56
03.02.2011
m8rinek
-> Zazaa: jsem rád, že jsi tu :)))



-> havlik: viz Zazaa :))), to že pustil obě, tak mohl eliminovat právě výpadek, ale jinak to je cypovina, 13cku nakrmí snad i ta nejmenší Facet kostka ;).
20:14:29
03.02.2011
havlik
-> Zazaa: dyk rikam ze sem se upsal
20:14:02
03.02.2011
havlik
-> m8rinek 03.02.11 20:12:07: tak tady pisu chybu:) viz

img.skoda-virt.cz/gallery _upload/.../254_21674_190. jpg



img.skoda-virt.cz/gallery _upload/.../254_21675_190. jpg



tady mas zapojeni
20:13:51
03.02.2011
Zazaa
-> havlik: ta druha je fakt zalozni ... privod byl vydycky jednou hadici do obou karbu

a ono koneckoncu by tema banjama a ventilkama nedokazalo protect ani tolik benzinu co da jedna ta pumpa :)
20:12:07
03.02.2011
m8rinek
havlik 03.02.11 14:59:22 napsal:

→ albunda: normal ac pumpa je fakt nepřeplaví3 lidi

co s tim závodí tam maj dvě velký Facet pumpy pro každej karbec jednu aby

to bylo spravně nakrmený4




ale tady se píše pro každej karbec jednu...
20:10:29
03.02.2011
havlik
-> m8rinek: ne dva v jednom:D
20:10:14
03.02.2011
m8rinek
-> havlik: mi chceš říct, že má ke každému karburátoru vedení zvlášť?
19:58:39
03.02.2011
havlik
-> m8rinek: no zeptej se pana bohouše krejčího :) mě teda tvrdil a i dokonce při sprintu zapínal obě naráz
18:22:45
03.02.2011
m8rinek
-> havlik: jenže dvě facetky tam jsou, aby byla jedna záložní, nejsou obě zapnuty na ráz...
17:22:53
03.02.2011
Toušík
Hele já to sem teda taky přidám je lepší Facet nebo normál? Taky o tom uvažuju Dík
17:12:46
03.02.2011
havlik
-> vhml: ano to já tam mít budu:) ale ono má nějakej docela slušnej průtok4
17:10:33
03.02.2011
vhml
-> havlik: ukrmi to bohate i to maly kulaty cerpadylko pierburg :-)
Extreme Tyres