-> Dušan:
Tak to pak jo, já myslel, že je to dražší.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Chip od Sportmotor
-> Dušan: Přesně tak no. Minulej rok když jsem na to koukal, tak za to chtěli 3000,- no a teď to je za dvojku. Takže to asi vyzkouším.
-> palinator: za 2000 proc ne.
-> Dušan:
Otázkou je, jestli se to za ty prachy vyplatí.
Otázkou je, jestli se to za ty prachy vyplatí.

-> palinator: to me rikat nemusis. Ale verim ze i ta felda se muze po tom cipu chovat aspon prizyniveji v jejim chodu. Tim nemyslim nejaky zatahy jako na turbu 

-> 105:
Copak nevidíš ten zátah vocpoda?
-> Dušan:
Jenže turbomotory se čipovat narozdíl od atmosféry nechaj (resp. má to u nich smysl).
Copak nevidíš ten zátah vocpoda?

-> Dušan:
Jenže turbomotory se čipovat narozdíl od atmosféry nechaj (resp. má to u nich smysl).

-> 105: To by bylo nejlepší pro porovnání. Dá se to nějak z paměti v řídící jednotce vytáhnout?
ted bych chtel videt 3d mapu serie a upravenej

mam od nich cipovanou Octavii a narust znatelny. Je to jedna z tech znamejsich firem.
Tady je to ve větším rozlišení www.sportmotor.cz/graf/g5
.htm . Moc se tam z toho nedá vyčíst pravda. Ten krouťák se mi taky nějak nezdá. Je nějakej moc hladkej.
nevidim v tom poradne hodnoty.. ale ten kroutak je snad horsi ne? nebo spis se podoba motoru s turbem