skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Cukani u Bmm favorit
22:10:05
19.01.2012
19.01.2012

Kuladmin
-> tonek.favo: No nevime jaky svicky tam mas ale jestli obyc a maji 35tis tak se nediv. Nevim presne kolik vydrzej a jaky svicky na LPG.
14:31:50
19.01.2012
19.01.2012

Markop
Pokud je to ujetý jen trochu (10-15st. doprava), blbne to jen ve vysokých otáčkách (zvyšuje se předstih, palec je ještě daleko od kontaktu), pokud víc, nefunguje to vůbec, nebo to hodí jiskru jen náhodně.
Kontrola (1 válec v kompresní HÚ, palec u rysky, tedy směrem k akumulátoru) nikdy neuškodí ;-)
Kontrola (1 válec v kompresní HÚ, palec u rysky, tedy směrem k akumulátoru) nikdy neuškodí ;-)
14:13:49
19.01.2012
19.01.2012

vhml
Me taky felda blbne v urcitej otackach, ale jen na plnej plyn a dusi se, ale necuka, to asi nemuze byt stejnej pripad co?
13:56:04
19.01.2012
19.01.2012

StepaNoFUN
-> Markop: No právě že jsem se s tím už setkal... A pak to škubalo jako prase, ale jenom v určitejch otáčkách...
09:32:10
19.01.2012
19.01.2012

Markop
-> Stepan FUN: To by musel mít palec hodně ujetej od kontaktů, aby to přestalo fungovat.
23:18:50
18.01.2012
18.01.2012

StepaNoFUN
-> tonek.favo: A je správně nastavenej rozdělovač? Před časem jsem něco podobnýho řešil a nakonec byl rozdělovač pootočenej, takže si to pálilo jak chtělo... :-/
21:18:28
18.01.2012
18.01.2012

tonek.favo
Svíčky by tam měli být cca 35 000Km měnil jsem společně s kabelama. A palec a víčko jsou ted v pohodě
Tak kouknu a uvidím dík kluci 


21:04:38
18.01.2012
18.01.2012

Kuladmin
-> tonek.favo: A palec a vicko je ted ok porad v poradku? jinak ano kabely svicky - je vyndej a koukni na ne jak vypadaji a taky kolik maji nalitano, civka zvlaste jestli je tam ted ,,vlhko ve vzduchu,, , nebo to klidne muze byt palivovy filtr apod.
21:04:02
18.01.2012
18.01.2012

Markop
To tě napadá správně. Hlavně ty svíčky.
20:02:12
18.01.2012
18.01.2012

tonek.favo
Ať nezákládám nové téma. Kluci poraďte. Favorit, BMM 94 při jízdě ustálenou rychlostí a při ustálenejch otáčkách ( třeba 3ka a 2500ot/min ) mi auto cuká. Před nedávnem jsem málem nedojel domů jak to skákalo. Nakonec byl v háji palec a víčko. Ted je to vyměněno a auto zase cuká, ne tak extrémně jako předtím, ale je to znát
Napadají mě buď ještě svíčky, nebo zapalovací modul ( cívka )

15:16:39
01.06.2011
01.06.2011

jok3r
a neskousel si odpojit a pripojit jednotku?
16:09:26
31.05.2011
31.05.2011

Baruška.125
stejnej problem... nekdo mi říkal že by to mohla delat vysrážená voda nebo bordel v benzinu.. ale pokud ti to dela i na LPG to nevim... docela me to taky znervozňuje, už druhej den se mi zdá jak se mi fako rozpadne..:D ale dělá to jen za tepla...
17:27:16
23.01.2011
23.01.2011

Acryll
ventily su nastavene dobre?
12:37:53
23.01.2011
23.01.2011

Kuladmin
Dej jiny cidlo polohy klikovky.
11:57:27
23.01.2011
23.01.2011

jurik
Nazdar...mam celkem sileny problem.Favorit BMM rv.93, pohon benzin a LPG.Pri nastartovani (je jedno jestli studeny nebo zahraty) a naslednem pridanim plynu v rozsahu 1500-2000 ot/min zacne auto cukat (jako by na 3 valce??-vynechavani), ale toto dela i pri jizde.Pri mirne seslapnutem pedalu auto skube i pri popusteni plynu (ale vse je jako by ve stejne poloze pedalu) jak na bezin tak na LPG. Je vymenene: Civka, kabely, vicko na rozdelovaci, pelec v rozdelovaci, svicky- dale je vycisten i snimac polohy skrtici klapky a pospojovane "kostry"...Posl
edni vec je ridici jednotka co me napada a Hallovka....Nema nekdo nejakou zkusenost? VAG mi neukazal nic-samozrejme! Ahoj Jirka 
