skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ojnice
13:21:32
01.07.2011
01.07.2011

ondie
-> m8rinek: šlo mi o to nesundat u toho hlavu,ale že je to čápovina souhlasim : )
08:57:46
30.06.2011
30.06.2011

afro100
Spodom to nepreleze ... zavadzaju naliatky pre hl. loziska kluky ... piest ide vysunut tak o 5mm pod hranu vlozky co ti je na nic, pretoze ty sa potrebujes dostat k capu ...
01:42:56
30.06.2011
30.06.2011

m8rinek
Čápovina... Nandat píst s kroužky do vložky je to nejmenší. Proč si zbytečně komplikovat život?
01:03:32
30.06.2011
30.06.2011

ondie
-> darklord: jasný díky..trochu jsem tu otázku zkomplikoval...
Ale za předpokladu jak píšeš,že lze spodem rozpojit spoj píst/ojnice aniž bych píst vysunul z vložky (kterej při namontovaný klice ani spodem nevysunu) ,tak by jen ojnice mohly teoreticky jít vyndat spodem,aniž bych šáh na hlavu ani na kliku.
Krom toho,že by to byl hodinářskej porod.
Je tak?
Jen hypoteticky,vim vymejšlim blbosti..
Ale za předpokladu jak píšeš,že lze spodem rozpojit spoj píst/ojnice aniž bych píst vysunul z vložky (kterej při namontovaný klice ani spodem nevysunu) ,tak by jen ojnice mohly teoreticky jít vyndat spodem,aniž bych šáh na hlavu ani na kliku.
Krom toho,že by to byl hodinářskej porod.
Je tak?
Jen hypoteticky,vim vymejšlim blbosti..

00:55:48
30.06.2011
30.06.2011

darklord
-> ondie: hlava samozrejme dolu, klukovka von nemusi. Nepametam si teraz presne ako vypada 130 blok zospodu, ale oosobne by som dal radsej hlavu dole ako vymyslat nejaku operaciu tahania piestu spodom (a tam by si bez demontaze kluky neporadil asi ani gynekolog)
00:50:31
30.06.2011
30.06.2011

ondie
-> darklord: dobrá,ale furt musí klika ven ne? (při cestě spodem) anebo musí hlava dolu (při cestě vrchem).
Nebo lze vyndat jen ojnice,aniž bych sundal hlavu i kliku ?
Nebo lze vyndat jen ojnice,aniž bych sundal hlavu i kliku ?
00:47:43
30.06.2011
30.06.2011

darklord
-> ondie: ojnica z piestu ide vybrat bez vytiahnutia z vlozky, ale minimalne to musi von z motoru a robit to niekde na stole. (ak teda ide o to aby nebolo treba pchat kruzky do vlozky tak to povytiahnes len tolko aby si sa dostal k ojnicnemu capu)
00:44:10
30.06.2011
30.06.2011

ondie
Chystám se položit asi hloupou otázku,ale čistě hypoteticky..
Jdou vyndat ojnice s pístem spodem ? (nebo už tam drbou písty o prostřední most?)
Respektive lze odpojit ojnici od pístu,aniž bych píst vyndaval z vložky ?
Či lze vše dokonce bez demontáže kliky ?
(š130)
Jdou vyndat ojnice s pístem spodem ? (nebo už tam drbou písty o prostřední most?)
Respektive lze odpojit ojnici od pístu,aniž bych píst vyndaval z vložky ?
Či lze vše dokonce bez demontáže kliky ?
(š130)
19:40:35
22.01.2011
22.01.2011

suri
-> 105: ale zase pri fáb vraj nie sú proti mpi fel tak trvácne vložky a piesty , nemám skúsenosť ale písali to a nie nejaký rozprávkári
19:39:15
22.01.2011
22.01.2011

m8rinek
-> 105: a já vůl je daroval :))).
14:46:32
22.01.2011
22.01.2011

105
-> m8rinek: jj fabka sou fajnovky... vzdycky mi bylo kladeno na srdce ze je lepsi material.. i klika je z lepsiho matrose
14:44:34
22.01.2011
22.01.2011

m8rinek
-> 105: jedny MPi jsem nerozvážně daroval, takže nemužu objektivně soudit, nicméně jakej v nich je rozdíl? Nálitky maj pořád jako kráva, takže materiál? Jinak fajnový ojnice má Fabie(musí se upravit horní díra pro čep)...
08:42:24
22.01.2011
22.01.2011

105
kdyz ojnice tak uz mpi
18:03:43
21.01.2011
21.01.2011

4dams
su rovnake
18:02:12
21.01.2011
21.01.2011

saSaT
Prá jsem začal přítelkyni (zdejší člen Kuzlenka
) stavět motor a tak se ptám na jedinou věc která mě není jasná. Jsou záměnné ojnice ze 130 a z fava? Chtěl bych je totiž do 130ky nacpat, pokud by to bylo možné. Díky za odpovědi

