Motor 130 úprava

prohledat
37 příspěvků (zobrazeno 1 až 37) od 21.01.2011 do 14.03.2012, založil/a PsychoWard666
řadit dle data
14:22:08
14.03.2012
Milos
otazka je ze na co je uprava kvoly spolahlivosti ?

na bezne jazenie a spolahlivost skor opravu

a na dojebanie stareho, upravu ale na kratku dobu :-)
14:19:37
14.03.2012
Milos
a novy motor aj ide. pisem z vlastnej skusenosti, motor som skladal niekedy okolo roku 2005, povodny zostal blok, hlava bez zasahu, vacka. vsetko ostatne co sa dalo zohnat som kupil a vymenil, tj aj novu kluku, piesty, valce, ojnice vsetko, karbec ... len diely boli za cca 18t sk v tej dobe. motor slapal doteraz, samozrejme sa odvdacil velmi malou spotrebou, aj v zime aj v meste,, mimomesto jazdil za 5, vysokym vykonom porovnavajucim sa s 8k 136 :-), motor ma teraz nabehnaych nejakych 20t km a lezi v garazi :-) preco ? lebo som dal do auta 8k 136 z mpi. a preco ? lebo som chcel zvody 4-1:-) doteraz som vsak na motor od postavenia nesahol, proste kedy som peisiel k autu, vtedy som ho nastartoval a isiel. neriesil som ci idem na 1000km alebo 20km. vedel som ze je v poriadku. vsetko bolo spravene naraz. mozno ked to clovek riesi postupne, potom ho to aj omrzi a bude nadavat na motor ci skodovky vseobecne ze sa stale nieco kazi. ja som taku skusenost nemal. taktiez ani problemy s hlavou.. a to som poslednu dobu jazdieval vo vyssich otackach. (slalomy atd)

zhnutie, to ci sa to oplati musi vediet ten kto ho chce mat, ci ma dostatok financi, ci si chce nechat aj auto alebo ho za par rokov predat, legalnost, zachovanie povodnej hodnoty a podobne. lebo proste ta investicia do neho je nepredajna, to kazdy musi vediet a bud s tym do toho ide, alebo nie.

pravda je vsak ta, co si myslim ja, ze od favo, felda motorov je myslim zivotnost prvotnych dielov vysia ako tych v motoroch 105-130.. takze nopostaveny motor 5k bude mozno v 100t km dost opotrebeny, a to iste odjazdi clovek s motorom s felicie ktora bude mat 350t km. aj tie motory jazdia normalne, ked im robi clovek udrzbu.
12:51:53
13.03.2012
fidelmc
Pokud se nekdo rozhodne pro stavbu 130 motoru z novych dilu + uprava hlavy+ vacka vyjde to na cca 30tis. i vic. Mazec. Ale to neni GO ale new motor. Jinak, rikat prodejci, ze nechci krouzky Goetze ? Clovek je rad ze dnes vubec neco sezene!!
12:44:40
13.03.2012
MOLSO
-> vhml: no co som videl tak hej. Haso dosvedci.
12:26:34
13.03.2012
vhml
-> MOLSO: jakože pruměr kanalu v tech litinovejch svodech je jinej?
11:17:37
13.03.2012
Maťulo
-> MOLSO: to sa ofrezuje... 1
11:16:12
13.03.2012
MOLSO
-> Matulo: a troska je rozdiel aj v kanaloch ... troska dost 40
11:11:07
13.03.2012
Maťulo
-> LUKÁŠ PD: jasne, pasuju, jediny rozdiel je v stiftoch na vyfuk... 105/120 ma 8mm a 130ka ma 10mm 4
10:56:23
13.03.2012
LUKÁŠ PD
neviete nahodou či pasuju vyfukove zvody zo 120kovej hlavy na 130ku motor...?Dakujem4
14:55:16
23.01.2011
David.
-> m8rinek: to jsou tzv. řezací kroužky, srovná to nerovnosti ve válci
20:30:46
22.01.2011
m8rinek
-> petr s: ach zo, tak to beru zpět... Díky
20:24:49
22.01.2011
petr s
-> m8rinek: Ne to jsou poskládané plechy jako u favoritu stíráky
20:23:09
22.01.2011
m8rinek
-> petr s: to je tedy kroužek o nějakou stovku větší, či jaký v něm je rozdíl?
20:14:31
22.01.2011
petr s
-> m8rinek: Ale opravárenský kroužek je něco jiného jako normální kroužek
19:38:09
22.01.2011
m8rinek
-> 4dams: Vycházím z toho co píše Čech ,,Použití opravárenských kroužků firmy Goetze – většinou působí skvěle, ale krátkodobě a pro tzv. generálku je nedoporučuji, po několika málo tisících kilometrech (někdy i po stovkách km) se opět spotřeba oleje zvýší na neúnosnou mez. Zatím jsem těch úspěšných oprav těmito kroužky napočítal velmi málo, slovy jednu na Š 1000 MB (vydržely mu tam přes 20 000 km, potom auto prodal). Před takovou opravou si zkontrolujte stav válce v horní části, kam dobíhá první kroužek – pokud je v tom místě již znatelný zub (zjistit se dá nehtem), nemá cenu se o překroužkování pokoušet. Motor sice okamžitě přestane kouřit, ale po 500 km se vše vrátí do původního stavu. Osobně u škodovek vzhledem k ceně těchto kroužků (sada 800 – 1 000 Kč) je lepší provést celkovou GO motoru. Pozor – Goetze vyrábí i normální pístní kroužky pro prvovýrobu, při koupi je na to třeba upozornit prodejce, aby vám nedal jiný typ.,,
17:32:00
22.01.2011
4dams
ze by s Goetze boli problemi som nikdy nepocul, ani foter a ten ich vzdy pouzival
15:36:25
22.01.2011
m8rinek
-> ferrari: to, že 130 ráda praská je známo, ale v oblasti vodítek? To jsi slyšel kde?
15:33:07
22.01.2011
MOLSO
-> ferrari: prečo by praskala ? 9
15:32:08
22.01.2011
ferrari
4dams 21.01.11 18:11:37 napsal:

prerob si voditka ventilov pre simeringy, kup goetze kruzky a nedbude

zrat olej.
a praskne hlava...
15:02:27
22.01.2011
suri
-> m8rinek: myslím že myslel mikrometrom kľukovku , a tam naozaj napovedať niečo môže
14:55:21
22.01.2011
m8rinek
-> Jarinko: jak Ti mikrometr napoví probůh? Stav vložky a pístu jde do jistý míry zhodnotit vizuálně, ale co třeba taková ovalita?



-> Jarinko 21.01.11 20:09:30: 5-8000Kč? odečtu li 2-3tkč na vačku, 1-1,5tkč na kroužky a ložiska mam nějaký cca 2tkč na úpravu hlavy na vodítka a s tim i související gufera, to že bude třeba zřejmě i ventilů se opomíjí... Za tyhle peníze jde udělat ,,jakoby,, GO, která má stejnou funkční hodnotu jako natření bloku na červeno...



-> 4dams: už Mr. Čech Goetze nedoporučoval, takže pokud nezahlásí někdo nějaký obrat v kvalitě tak nemám důvod nedržet se osvědčeného Buzuluku...
20:32:59
21.01.2011
Jarinko
-> afro100: Ako vravim, ked ho netreba... ale to bol asi len moj pripad... mikrometer napovie...
20:17:17
21.01.2011
suri
-> afro100: to je motor taký ktorý som otvoril po 240 000km a kľukovka je krásna , taký výbrus nepotrebuje ale to sa moc nejakej 120 netýka
20:16:16
21.01.2011
afro100
-> Jarinko: prosim ? co to je za G.O. pri kt. netreba vybrus ? Zavodny/ladeny motor sa stava od holeho bloku znova ... to sa potom ludia cuduju, ze im po par tisic km co tam dali spravenu hlavu a ostru vacku odisiel spodok ...
upraveno 1x, naposled 21.01.2011 20:17:16
20:09:30
21.01.2011
Jarinko
-> minno: Skor 5-8000 aj s ostrou vackou, ked netreba vybrus...

znizenie hlavy, semerigy, tesnenia, loziska a piest.kruzky...
upraveno 1x, naposled 21.01.2011 20:11:38
18:11:37
21.01.2011
4dams
prerob si voditka ventilov pre simeringy, kup goetze kruzky a nedbude zrat olej.
18:08:13
21.01.2011
Tomáššš
-> minno: a zabudol si dodat ze tento predat 3
09:47:32
21.01.2011
minno
-> PsychoWard666: generálka motora 105-136 vyjde tak na 10 - 15 tis. korún. Záleží čo tomu motoru je, v akom je presne stave a či by potreboval naozaj GO alebo len opravu. Ale ak žerie olej tak GO bude asi potrebná. Zálaží čo od toho chceš a koľko chceš do toho investovať. Najlacnejšie a najjednoduchšie riešenie bude vymeniť ten motor za iný v dobrom stave.
09:41:47
21.01.2011
PsychoWard666
-> minno: a vyplatí se opravit tenhle a nebo se tam dá legálně dát nějakej spolehlivější?
09:38:13
21.01.2011
PsychoWard666
-> MATTESS: Tak ten ode mě by si asi nechtěl, furt žere olej, takže řešim právě jestli ho opravit a nebo vyměnit
09:37:57
21.01.2011
minno
-> PsychoWard666: v tom prípade sa nejedná o úpravu, ale o opravu motora4 Motor zgenerálkuj a budeš mať po starostiach.
09:35:13
21.01.2011
PsychoWard666
Já sem hledal, ale jediný co sem našel se týkalo všechno výkonu, mě jde spíš o to aby sem neměl problémy s nastartovánim a aby to auto nějak moc nežralo.
09:27:20
21.01.2011
MATTESS
-> PsychoWard666: Na úpravu bych raději volil motor 742.136 a ten originál bych od Tebe koupil1
09:24:03
21.01.2011
Don_pepe
-> aceboss: 3 Seš rychlejší...
09:23:37
21.01.2011
Don_pepe
-> PsychoWard666: Vpravo nahoře: hledej 4
09:22:45
21.01.2011
aceboss
V pravo na hoře HLEDEJ......8 už se to tu řešilo několikrát
09:11:27
21.01.2011
PsychoWard666
Myslíte že se vyplatí upravit originální motor 130 z rapida nebo je lepší ho vyměnit za něco silnějšího? Mam ho na běžný ježdění, takže nepotřebuju extrémní výkon, spíš spolehlivost.
Extreme Tyres