Sedr zvecenie difuzorov

prohledat
29 příspěvků (zobrazeno 1 až 29) od 14.01.2011 do 16.01.2011, založil/a 4dams
řadit dle data
12:08:22
16.01.2011
4dams
-> Martin100L: -> m8rinek: ok, Dakujem
02:14:35
16.01.2011
Martin100L
-> 4dams: Ty dorazové šroubky se Ti za chvíli zaklepou, takže určitě nastavit. Pokud už je nemáš zaklepané. V chytré knížce (Andrt) je to popsané, ale nechá se to i nahradit přivřením cigaretového papírku, nebo měrky 0,05mm klapkou ke komoře.
22:46:40
15.01.2011
m8rinek
-> 4dams: tak aby co nejvíce těsnily...
21:47:18
15.01.2011
4dams
este mam jednu otazku, ked montujem spet klapky, tymi srobami nastavovacimi som nehybal a klapky som som oznacil ktora kde bola a ako otocena, treba ich nejak nastavovat?
21:23:05
15.01.2011
m8rinek
-> vhml: u Sedru to je stejně jedno :D
20:41:56
15.01.2011
gabo0000
ja som vrtal na stojanovke a ten karbik isiel perfektne
19:38:59
15.01.2011
vhml
Vona kdyby se vzala normální vrtačka ruční... :-D
19:35:12
15.01.2011
m8rinek
-> petr s: ok, jenže tady ferda to hodlá prorvat rovně.... To vlastně lze i na stojanovce :D
16:59:16
15.01.2011
petr s
-> m8rinek 15.01.11 09:44:58: Na otočném stole tvarovou frézou
10:34:31
15.01.2011
ferrari
-> m8rinek: máš pravdu, upne sa to za dieru...no, na fréze iba urobíš väčšiu dieru...ale to by na jemné zväčšenie stačiť mohlo, či nie?
09:54:11
15.01.2011
4dams
to uz budem muset rucne vyhladit tie hrany jemnymi frezami co sa kanale lestia a pod...
09:44:58
15.01.2011
m8rinek
-> ferrari: ne, je to to nejjednoduší, upne se za díru klapky a netočí se závratnejma otáčkama, aby se nemusel vyvažovat, chtěl bych vidět jak to frézuješ do tvaru jakej má dif. mít...
08:12:33
15.01.2011
ferrari
-> sep: presne presne, extrémne zväčšenie už bude nanič, už to nebude karburátor...ja tak odhadujem, že ešte ako-tak rozumné zväčšnie bude tak na 24/27-28...-> m8rinek: nooo, upnúť karbec dobre do sústruhu, to by bola fuška...
07:09:03
15.01.2011
sep
Jen maličkost,není to jen o díře v difuzoru,ale i o jeho tvaru,je potřeba po zvětšení upravit to co vznikne na trochu rozumný tvar aspoň připomínající difuzor a ne trubku.Další věc je průměr klapky,když už se udělá díra jak studna tak by stálo za přemýšlet o klapce třeba z karbu pro 613ku,tzn. 34.případně dle možností.Ve finále s tím bude práce jak na horní palubě Titanicu a laborace s nastavením teprve čeká a klidně se může stát že i přes veškerou snahu bude skutečný přínos v dálce za očekávaným.
00:44:48
15.01.2011
m8rinek
-> 4dams: a proč frézovat, když jde jednoduše soustružit?
23:50:57
14.01.2011
gabo0000
4dams 14.01.11 14:04:33 napsal:

Ako prve, neviem ci to uz niekto riesil a za druhe je to iba moj navrh.

Idem si dat k sustruznikovy vyfrezovat difuzory na mojom SEDR z 20/23 na 22/24

lebo sa tazko zhanaju tieto karburatory, pripadne su drahe a vyfrezovanie stoji

asi 8 eur… A tak ma napadlo ze dam mu este jeden karbec na vyskusanie,

zvecit difuzory na maximum co je zhruba 31/31 alebo 29/31 a pod. Navhodnejsi sa

mi zda byt EDSR na to. Ak to uz niekto skusal a je to nezmysel, tak mi usetri

8 eur. Ma to napadlo ako MOZNO dobra nahrada za Polmo a pod… Ked to nikto

neskusal, takto vyskusam ja.




dobre pises, to musis vyskusat, ja som skusil, pocit je lepsi ale cas horsi ked prekrocis isty rozmer4
22:19:41
14.01.2011
4dams
-> Gemini: ja to nerobim pre seba natrvalo do mojho motora bude 22/24 ,ale len na vyskusanie co to spravy take difuzory
20:49:11
14.01.2011
Gemini
-> 4dams: vidim, ze tomu moc nerozumies.....daj si radsej komplet karburator upravit a nastavit, lebo bude potom laborovat s tryskami a odpalis piesty
19:33:46
14.01.2011
4dams
-> vhml: tak potom nema ziadny vyznam to robit, hlavne ked to chcem skusat na 5 kanal... nevadi, vyskusam... mozno to po pridani plynu zdochne
upraveno 2x, naposled 14.01.2011 19:55:04
17:25:15
14.01.2011
vhml
-> 4dams: Zatímco saješ u webru jenom z jednoho difuzoru kolem 30mm (každej válec má svůj) tak u SEDRu saješ ze dvou difuzoru, který mají ve výsledku větší plochu. Sice je tam nějaké překrytí sání mezi válcema...



Je prostě rozdíl sát ze dvou jednokomorových a jednoho dvoukomorového karburátoru.
upraveno 1x, naposled 14.01.2011 17:25:39
17:20:47
14.01.2011
ferrari
Tiež si myslím, že záleží aj na konštrukcii...
17:20:47
14.01.2011
4dams
nechapem... moc webre nepoznam, tam sa otvaraju naraz obe klapky, ne? tak ako nesaje z oboch naraz
upraveno 1x, naposled 14.01.2011 17:21:28
17:17:39
14.01.2011
vhml
-> 4dams: jenže u webru nesaješ z obou komor najednou.
17:12:23
14.01.2011
4dams
ked ma niekto na 100vke webra 40dcoe, preco ne sedr 29/31
17:08:15
14.01.2011
palinator
A v čem je problém, kdyby se třeba udělal karbec 22/26? S představou, že by to jelo dobře odspoda a ve vysokých otáčkách dobře po otevření 2. komory. To by byl špatnej ten přechod?
17:05:23
14.01.2011
ferrari
17:00:53
14.01.2011
ferrari
Jj, záleží na aký motor...ale 19/31 je už brutus,neverím, že to vôbec pôjde...na 1200ccm motor by som dal tak 22/25 a na 1300ccm motor 23/26-27...
14:38:46
14.01.2011
vhml
Vyzkousej, poreferuj. Delal bych maximalne tak 24/28
14:04:33
14.01.2011
4dams
Ako prve, neviem ci to uz niekto riesil a za druhe je to iba moj navrh.

Idem si dat k sustruznikovy vyfrezovat difuzory na mojom SEDR z 20/24 na 22/24 lebo sa tazko zhanaju tieto karburatory, pripadne su drahe a vyfrezovanie stoji asi 8 eur... A tak ma napadlo ze dam mu este jeden karbec na vyskusanie, zvecit difuzory na maximum co je zhruba 31/31 alebo 29/31 a pod. Navhodnejsi sa mi zda byt EDSR na to. Ak to uz niekto skusal a je to nezmysel, tak mi usetri 8 eur. Ma to napadlo ako MOZNO dobra nahrada za Polmo a pod... Ked to nikto neskusal, takto vyskusam ja.
upraveno 2x, naposled 15.01.2011 17:37:30
Extreme Tyres
    vyhledávání
pá 27. - ne 29.06. Pohofest 2025 | pá 18. - ne 20.07. Felda meet no.6 | další akce...