skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škubání motoru při záběru
09:26:46
11.04.2005
11.04.2005

King
2 Racyk: To je zahadicka :) Predstih se opotrebenim kontaktu samozrejme zmensuje a povolenej rozdelovac taky pokud vim "cestuje" casem k mensim hodnotam predstihu....
00:38:36
11.04.2005
11.04.2005

Racyk
-> King2: no tak karbec jsem pro jistotu po hodně dlouhé době rozebral a trochu ho přepucoval, ale nepomohlo to, problém byl někde jinde:) když jsem si změřil předstih tak jsem zjistil, že je tam na sucho při chcípuntémmotru cca 17° tak se to nastavilo na cca 5° na sucho a jede to ted pekne od spodu a vubec necuka, akorat mi neni jasne jak se tak mohl ten předstih po 35000km tak zvednout.. při mohtáži motoru jsem ho nastavil na nějakých 10 dle stroboskopu a že se to pak ještě tolik zvedlo samo? nevím jak je to možné...
10:17:23
05.04.2005
05.04.2005

King
Jenom doplnim, ze tu diru v plynu dela chudsi smes, ktera se pohybuje na hranici "zapalitelnosti"
; pro dany podminky ve spalovaku a pro danej stav zapalovani. A co evergreen v podobe kontroly tesnosti sani?

10:13:20
05.04.2005
05.04.2005

King
2 Racyk: Covece, tohle bych na karbec vubec nesvadel, anzto funguje jenom jako tupa priruba s dvema klapkama. Rek bych, ze popisujes klasiku s nastavenim na chudou smes. Stejne jako v mym pripade. Me se to takhle chova, kdyz sundam kousicek izolepy, kterou mam castecne zaslepeny sani. Je to odporny by-pass problemu s nevhodnym mixerem, ale funguje :) Proste pri nastaveni lpg, tak aby to papalo 7-8l/100 a zaroven aby to neztracelo vykon a pruznost, musim mit pres cca 1/4 vysky nasavaciho otvoru kousek izolacky (na plochu je to jeste min, pro pripadne rypapaly :) a diky tomu, se nekona zadna "dira v plynu" pri akceleraci z volnobehu. Zkus, uvidis, jestli to zabere i v tvym pripade....
21:20:59
03.04.2005
03.04.2005

Racyk
No já mám zase trochu jiný problém.. Při 1000-2000 mi to při záběru jak by chtělo zdechnout... prostě to škubne... žádne výbuchy... a nevím co by to mohlo být.. Na benzín to myslím nedělá (na ten nejezdím:)) a na LPG to nedělalo jen když jsem povolil ventily přívodu LPG k mixu, ale zase to žralo 9L/100km, a když to mám tak normálně tak to žere 8L/100km, ale vynecháva.. jakmile to oroštuju tak je to v pohodě.. a jede jak divé... napadá mě vypucovat trochu karbec.. bo jsem ho nerozebiral cca 35000km jízdy na LPG:) a už mě to začíná vadit...
13:49:03
03.04.2005
03.04.2005

KEAN
-> Samantus: ...to sem si nenechaval...Myslim ze jeden disk trochu buchlej mam,ale to jsem mel i pred tim a nic neskubalo...budu muset za nejakym mechaniklem...
12:58:46
03.04.2005
03.04.2005

Samantus
-> KEAN: nenechaval sis nahodou odlehcovat setrvak???
12:58:12
03.04.2005
03.04.2005

Samantus
-> Gryzly: ale nevyvazenost a kraplej disk je rozdil:-)
12:26:47
03.04.2005
03.04.2005

Gryzly
-> Samantus: No já měl na zadní nápravě buchlej disk že lítalo do boku asi centimetr a docela to házelo.
11:17:07
03.04.2005
03.04.2005

KEAN
Protektory nepouzivam a kola jsou urcite vyvazeny...
10:02:45
03.04.2005
03.04.2005

Samantus
-> Gryzly: to nepozna, spis nekvalitni protektory
-> Meridan: nenechaval sis nahodou odlehcovat setrvak???
-> Meridan: nenechaval sis nahodou odlehcovat setrvak???
09:54:47
03.04.2005
03.04.2005

Gryzly
-> KEAN: nevyvážený kola na zadní nápravě?
19:52:31
02.04.2005
02.04.2005

KEAN
Nikdo jiny nema s necim podobnym zkusenosti?Neni to treba zanesenym karburatorem?
19:29:27
31.03.2005
31.03.2005

KEAN
Me se zas pri urcitych otackach ( u kazde zarazene rychlosti je to jine ) tak nejak chveje cely auto,cim by to mohlo byti?
18:08:05
30.03.2005
30.03.2005

King
2 Meridan: Nejak jsem prehlid, jestli je v posledni dobe spravne nastavena ventilova vule

14:15:35
30.03.2005
30.03.2005

Labros
Ty tři válce znamenají buď těsnění nebo hlavu nebo malou kompresi na tom válci. To škubání je možná nefunkční akcelerační pumpička. Vyzkoušej ji jednoduše - sundáš víko karbece a zataháš za plyn.
14:12:13
30.03.2005
30.03.2005

Kočislav
Já bych tipoval, že je to kombinace více závad. Ale to cukání může dělat i palivová pumpa.
13:11:09
30.03.2005
30.03.2005

Gryzly
todle dělalo kámošovi taky že když nastartoval tak mu to jelo jen na tři a až se to zahřálo tak se chytli i poslední válec. A zjistil že měl ruplou hlavu u ventilu. Nechal si tam dávat tvrzený sedla a ten co mu je tam dával tak říkal že ta hlava je nic moc a není tam už moc materiálu na odebrání pro sedla.
10:36:51
29.03.2005
29.03.2005

King
2. klapka je to posledni, co muze zpusobovat tvuj problem. Garantuju ti ze bezny pianko jizde do 3trpm nepoznas, ze ti nefunguje

23:46:19
28.03.2005
28.03.2005

Meridan
Uvažuju o tom, že ho shodím a zajedu s ním na diagnostiku a seřízení. To bude nejrozumnější 

15:38:08
28.03.2005
28.03.2005

K.a.r.l.o.s
to mi taky dělalo!!!stačilo profouknout karbec a v poho,zkus dát sytič a jestli ti to se sytičem neděla tak máš zasranej karbec,nech ho profouknout a hotovo:o))
10:08:33
28.03.2005
28.03.2005

Meridan
Kabely a zapalování se měnilo před rokem a nepomohlo to! A to se měnily i svíčky. Spíš mám podezření na karburátor - 2. klapka, nebo mikrodírka v membráně...
00:47:10
28.03.2005
28.03.2005

Vašo
-> Meridan: skus vymenit kable na sviecky aj s hlavou rozdelovaca... tak na 99% to bude ono mali s tym uz viacery problemy 

00:39:18
28.03.2005
28.03.2005

Meridan
No jo, ale ono to dělá pořád, teplý, nebo studený motor, bez rozdílů...
00:36:55
28.03.2005
28.03.2005

Vašo
no ale ved je zima a to je v zime normalne... pockaj kym sa to zohreje


00:28:32
28.03.2005
28.03.2005

Meridan
Ahoj! Mám problém s motorem. Jedná se o Škodu 120L/1987, najeto 75 100 km. Už pár let to dělá docela zajímavou věc. Nastartuju, motor jede na 3 válce, otáčky kolem 1000 rpm, postupně se zvedají, až se chytne 4. válec na má to 2000 rpm se syčitem na volnoběh. Až se motor zahřeje a přidám plyn, jde to pomalu do otáček. To samé při jízde. Při každé změně polohy akceleračního pedálu to mírně zaškube. Je to 4. kvalt a když jedu na každý kvakt na 2500 rpm a chci to rozjet, tak to nejdříve nejede, pak to škubne a jede to. Spekuloval jsem s kamarádem a podle něj se blbě otevírá 2. klapka na karbecu. Svíčky jsou tam 10 000 km, NGK, nové vysokonapěťové kabely, palec zapalování OK. Takže to asi bude v karbecu. Poradíte mi? Díky moc! Meridan
