
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Skoda 120le
-> Enggik: díky 

-> Luky: V škodováckým informačním bulletinu z května 84 jsem našel údaj 1442ks
Ví se, kolik 120 LE bylo vyrobeno? Případně nějaké další info, než že to má divnou převodovku?
Díky

Díky
-> afro100: hej videl ... preto pisem.
-> Tomáššš: LE bola len uzovka, ziadne emko LE nebolo, ak si nejake videl, tak to bol len stitok z LE
-> steyr: Nj., aby mi klávesnice uhnila. Na 10 klíč, ne M10.
-> Hurdis: m10 ??? 

-> Tomáššš: LE je len užovka vyrabala sa len 9 mesiacou a tuším ze v '82
tri dni a prevodovky niet ...
ak som dobre pochopil tuto prevodovku mala len uzovka LE,takze bolo aj emko LE to uz malo normalnu revodvku ... spravne ?

ak som dobre pochopil tuto prevodovku mala len uzovka LE,takze bolo aj emko LE to uz malo normalnu revodvku ... spravne ?
-> Hurdis: hej hej presne tak to planujem urobit kedze to nema ziadny vplyv na niečo ked to dam dole
-> xerox422: Sundáš kryt za sedačkami k převodovce a startéru, povolíš 4 matice M6 na pomocném spojkovém válci, odpojíš pružinky a zezadu palec s tyčkou a odsuneš válec držící na hadici z víka převodovky, aby bylo vidět dovnitř.
Po výpočetní operaci to zase vrátíš zpět.
Po výpočetní operaci to zase vrátíš zpět.
ked som tam bol dneska hladat nejaky schopny motor z favaca tak prevodovka uz bola fuc :)
-> xerox422: Když ti tam nic nespadne
v prevodovke sa až tak nevyznám. Takže mam odsroubovat spojkovy valec? a nestane sa nič so spojkou alebo niečím iným?
-> xerox422: vyber spojkovy valcek co je na prevodovke, oznac si vrchny zub na tom kolese trebars centrofixou a pocitaj zuby ... potom podla toho kolko napocitas zistis staly prevod ...
napr. 4q 4,44 ma na hruske 9 zubov a na tom kolese 40, teda 40:9=4,44
4,22 ma 9/38
napr. 4q 4,44 ma na hruske 9 zubov a na tom kolese 40, teda 40:9=4,44
4,22 ma 9/38
hm to by som aj ja chcel vediet ako zistím stály prevod prevodovky bez rozoberania, že vraj otáčaním kolesa pri zaradenom najvyšieho stupna, ale ako presne? Zdása mi že na užovke mame prave prevodovku z LE, tak by som to chcel vediet.
-> Speeder15: ...mělo by to jít nějak spočítat,když odendáš pracovní válec spojky,co je na převodovce..spočítat zoubky na tom jednom čemsi...to ti tu někdo poradí lépe.
a ako zistim ci je tam naozaj prevodovka s Sp 3.9 ? asi iba rozobratim ci ?
-> patnact: tak tak
..Snad už jen poslední informace,která zde nezazněla je,že 4.kolečko u LE doznalo změny převodu z 0.96 na 0.93

-> ondie: přesně tak, rozdíl je i v převodu 4.rychlosti - je těžší, čili víc do rychla. 120LE byla výrobcem prezentována jako auto pro dálniční cestování, ale vyrobeno jich bylo opravdu jen málo. Tuším, že se dělaly rok nebo dva.
-> Speeder15: motor normální 120L...převodovka 4kvalt nejenom se stálým převodem 3.9 jak už tu je zmíněno,ale taky je tam delší kolečko 4.rychlostního stupně..
praveze to bola uzovka...aj ked zhnita nakasu
-> petr s: tiez si myslim
-> darklord: Jestli tam nebyl jenom znak LE
-> Speeder15: ono LE bola len uzovka
-> Speeder15: tu prevodovku zachran, trhnes na tom balik (teda ak je to original 120LE - 4q so stalym prevodom 3.9)
motor tam bol 130-ka a palubovka+ cely interier ako rapid
-> Speeder15: vyndej převodovku a pošli mi jí
Takovou sháním.

-> Speeder15: motor bezna 120 ale prevodovka 4q s. p. 3,9 ... celkom rarita
Pokud vím, je to normální 120L pouze s nestandardní převodovkou se SP 3,9.
Pokud kecám, tak mě opravte.
Pokud kecám, tak mě opravte.
zdravim,dneska pri drancovaní nahradnych dielov na srotovisku som narazil na skodu 120LE...vedel by mi niekto povedat daco viac aky tam bol motor popripadne prevodovka ?
