-> dragon_cb_cz: Při odvzdušňování expanzku uzavřenou, jinak není tlak v systému a tou tenkou hadičkou to z chladiče nepoteče ani při zvýšení otáček...
0,1 MPa víčko bych raději nedával - patří tam 0,04, tak dej to...
...0,1 je pro litinové osmikanály, které mají vyšší pracovní teplotu chladicí kapaliny (termostat otevírá později), proto v AZNP zvýšili přetlak v soustavě novým víčkem.
Odvzdušnit stačí na místě (zahřát do otevření termostatu), ale já raději až po jízdě, aby se vyklepaly bublinky odevšad
Jinak u žádné škodovky jsem problém s chlazením neměl (tedy až na 120L užovku, kde byl úplně zanesenej blok u 4. vložky a válec v háji a těsnění též. Ta žrala víc vody, než benzínu, když jsem s ní jel naposledy na chatu na rozborku...) a odvzdušňuji jen pro dobrý pocit - jinak mám zkušenost, že auto se odvzdušní úplně samo, jen po první jízdě doliji kapalinu.
A starou kapalinu bych tam nelil - dej rovnou novou...
