manualni sytic

prohledat
60 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 16.11.2010 do 24.11.2010, založil/a david 136 - zrušená registrace
řadit dle data
17:59:18
24.11.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Robert 106: dival ses do karty? jinak dik, snazim se jak to jde, ale nemam garaz takze delam vsechno venku, ale uz sem si zvykl nevadi mi to ani
17:50:07
24.11.2010
Robert 106
-> david 136: Hele pěkný auto a to na fáva moc zatíženej nejsem.
17:29:16
24.11.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Robert 106: no ja vim jak se to rozdelava, ja sem ten motor totiz nedavno slozil akorat ten karbec zlobi, a v zime delam taky holt musim, na sidliste kaslu to je nanic nemam tady zadny naradi skoro, zajedu si pekne na chatu na zahradu a tam mam dilnu a vsechno co potrebuju, tady mas fotku kde sem menil rizeni v unoru a nebylo teplejc jak -10 stupnu3 rozlomil sem stary rizeni narazem do obrubniku na ledovce tak sem to proste musel vymenit v zime
zvětšit manualni sytic - obrázek od david 136 - zrušená registrace vložen 24.11.2010 17:29:16
upraveno 1x, naposled 24.11.2010 17:30:27
17:10:31
24.11.2010
Capricorn
-> Robert 106: No vidíš taky řešení. Účel to splní a za míň, ale i tak bych se vsadil, že motor z toho nejásá no ale zase všechno má svoje pro a proti. A já bych konec konců teda asi taky na té zastávce mrznout nechtěl. :)
16:59:16
24.11.2010
Robert 106
-> Capricorn: Já na to šel obsahem mám 0,8L korejskou sříkačku a zvládáme to za 6-7L
16:58:06
24.11.2010
Robert 106
-> david 136: Tak hodně štěstí.

Dá se to klidně vyhodit i na sídlišti já sem taky sídlištní tvor a před barákem sem i vyměnit motor.



pěkně to zaparkuješ vykucháš karboš zboufneš kapotu a nikdo neví a nepozná že něco chbí blbý je, že zrovna teď na to přstává bejt počasí.

Já si pořád dobře pamatuji jak se měnil vrtuli na 110R v -5°C a na Rapidu termostat ta hlavně jeho tekoucí těsnění 17:00 při - 10°C to už necejtíš ruce kort pobryndaný chladící kapalinou s fridexem.

Doporučuji staré kožené rukavice.
16:48:21
24.11.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Robert 106: jo vsak nato se chystam jen to auto musim napred odvest na zahradu pod plachu a rozebrat, ted ho mam na sidlisti8 pak doma rozeberu karbec, koupim novy tesneni doprostred, a bud ho pouziju na novej nebo na starej, ale tady toho co mam ted se klidne zbavim
16:44:37
24.11.2010
Capricorn
-> Robert 106: No tak nějak :) Heleď on to je problém všech aut ať vezemeš hájtech systém jako BMM nebo MPI tak u všech budeš mít spotřebu jako kráva na takovou vzdálenost. Pamatuju, že brácha jak měl Feldu BMM a jezdil jen 3 km do práce i v zimě tak měl snad kolem 10 l nebo i víc.
16:42:29
24.11.2010
Robert 106
tak když tam dáš něco z jiného auta kde to fugovalo tak máš probém vyřešen :)

Možná by stačilo sundat to co tam bylo a podívat se pod ty tři šrouby na bymetál, ale mysmí ,že problém bude někde jinde ale můžeš to vyndat hodit doma na stůl (pukd ti nevadí trocha smradu) celý to rozebrat a poznáš kde a co.

Bacha na ty tři šrouby dotahovat s citem (:
16:33:51
24.11.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Robert 106: asi si sezenu jinej karburator s automatem a hotovo
16:31:55
24.11.2010
Robert 106
-> Capricorn: no jo buď motor a nebo ty vstáváním o 30min dřív na autobus a omrzáním na zastávce :) u nás se jezdí i míň
16:30:00
24.11.2010
Robert 106
-> david 136: s tímhle už ti neporadím.

asi budeš muset ten karburátor vyndat co plováková komora nepřeplavuje se ?
16:27:46
24.11.2010
Capricorn
-> Robert 106: Tak na takovou vzdálenost si raději pořiď koloběžku nebo jezdi na kole 1 Tady už ti může být spotřeba fuk jelikož trpí celý motor.
16:24:54
24.11.2010
Robert 106
-> werty: Tak třeba já to chápu. hodně udělá to když má někdo ten automat špatně seřízenej jako když přijedeš na křižovatku motor řve a nemíní přestat.

Všichni co sme jezdili se š 105-120 sme s "láskou" nastavovali obohacení směsi podle ucha a startovali různou kobinací našlapaní, sešlápnutí plynu a vytažení sytiče, dle teploty motoru a okolí.

Kdo to přehnal ten to uchlastal jeho smůla. Řidič má znát základy funkce automobilu.

Kolikrát sem skoro brečel když okolo mě projela škodovka a vzkledem k pádům cem jí dostal do rukou někdo, kdo byl rád, že ví kde je volant vytáh to naplno a nechal to řvát.

Mě u favorita vadilo, že mi konstruktér sebral ovládací prvek a nahradil to něčím co nefunguje dle mých představ.

A zkoušel si za zimy jezdit 2 - 3 km do práce na automat ? 9L ?
16:21:07
24.11.2010
david 136 - zrušená registrace
to nalevo od pruzinek je spojeny s rohatkou?
zvětšit manualni sytic - obrázek od david 136 - zrušená registrace vložen 24.11.2010 16:21:07
16:19:32
24.11.2010
david 136 - zrušená registrace
-> werty: a podle fotek teda myslis ze mam co za sytic? uplne vyrazenej automat ?
16:14:23
24.11.2010
david 136 - zrušená registrace
tady jde videt stelovaci sroubek na rohatku
zvětšit manualni sytic - obrázek od david 136 - zrušená registrace vložen 24.11.2010 16:14:23
16:13:03
24.11.2010
david 136 - zrušená registrace
ten plech je drzak bovdenu na manualni sytic a za nim je to napojeny pres nejakou svorku k te rohatce
zvětšit manualni sytic - obrázek od david 136 - zrušená registrace vložen 24.11.2010 16:13:03
16:04:48
24.11.2010
werty
Za prvé... existují snad tři sady toho tzv. manuálního "sytiče". Za druhé... Schválená sada pouze automatický "sytič" vyřadí z činnosti, ale nikoliv nenahrazuje funkci automatického. A za třetí... podle mých testů činil rozdíl ve spotřebě v zimním období jen necelé 3 dcl paliva. Řeči o tom jak automatika neuvěřitelně až o litr nebo dva zvyšuje spotřebu jsou naprosto zcestné (ani by to nebylo možné jelikož Pierburg 2E3 byl navržen tak aby ve všech ohledech respektoval přísnější emisní normy). Navíc i při častých startech ještě neprohřátého motoru je možno obohacení vyřadit z větší části z činnosti tak aby byl aktivní jen zvýšený volnoběh nutný pro překonání pasivních odporů. Ale nakonec ať si s tím dělá kdo chce co chce... sadu pouze pro předčasné vyřazení automatiky bych ještě pochopil, ale plné nahrazení automatiky manuálním ovládáním asi nepochopím nikdy.
15:45:43
24.11.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Robert 106: a me prave pri vypnutym sytici zasahuje ten sroub na rohatku a ovlivnuje to volnobeh

zachvilku sem hodin nejaky fotky
15:02:44
24.11.2010
Robert 106
de o to, jak to je předělaný.

nicméně auotmatickej sytič ti nepomůže dokud ti to nepoběží dobře bez něj.

Ta rohatka by při vypnutém sytiči něměla zasahovat vůbec, aby se doraz škrtící klapky řídil tím dlouhým šroubem co se nastovuje normální volnoběh.

Je to tam pro to, že při automatu je potřeba zvyšovat i úhel opotevření škrtící klapky aby motor nezhasl.

Proto to žere jak kráva a proto to lidi sundavaj, opotáčej bymetálem a dokonce i pilujou první dva zuby na rohatce.

Mám ale pocit, že na mechanickém sytiči co mi byl nabízen za 500 nebo kolik tehdá v mototechně vůbec rohatka nebyla a byla to jen taková mrská nožička s táhlem na přívěru za strašný prachy.

A taky sem se setkal s nuceným přivíráním automatického sytiče který tlačil na bymetál to bylo celkem dobrý ale uživatelsky nesrozumitelné
14:44:16
24.11.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Robert 106: tohle vsechno je mi jasny ze zdecha jak pri chude tak bohate smesi

a ta rohatka teda...pri ohratym motoru a vypnutym sytici ma byt v jake poloze vuci tomu jejimu nastavovacimu sroubku? na kterym schodu ma byt ten sroubek? nebo pri vypnutym sytici se nema vubec dotykat?

nejraci bych z toho karbce odstanil ten manualni sytic a sprovoznil ten automatickej, ale nejak tomu nerozumim jak je to tam zapojeny a co by bylo potreba oddelat, predelat
14:32:52
24.11.2010
Robert 106
Já zkusím pomoct.

ono motoru se budou snižovat otáčka když bude směs příliš bohatá.

Tedy pokud už je na sytič směs moc bohatá a ještě přidáš šroubem bohatosti tak motor začne kuckat protože nemá vduch.

ta rohatka (ty schody na utomatickym sytič) dělá to že nastvavuje doraz škrtící klapky I. stupně. proto se taky změní otáčky při vypínání syitiče až když prošlápneš plyn.

rohatka se uvolní ze sevření plynového táhla.

Proto je na pérku aby mohla pružit.

tedy tak nějak to ohřej.

Pak úplně vyřaď sytič (přívěra otevřená rohatka nezasahuje do plynu).

seřiď bohatost šroubem bohatosti a volnoběh škrtící klapkou.

pak teprve začínej laborovat se sytičem.
upraveno 1x, naposled 24.11.2010 14:34:31
12:58:06
24.11.2010
david 136 - zrušená registrace
-> ZdeněkH: to me neprekvapuje

-> OJOUCH: tohle me taky neprekvapuje
12:56:49
24.11.2010
OJOUCH
-> david 136: A ja zase nevim 8
12:52:22
24.11.2010
ZdeněkH - zrušená registrace
-> david 136: nechce
12:42:26
24.11.2010
david 136 - zrušená registrace
to to tady nikdo nesleduje nebo se nikomu nechce nebo nikdo nevi???8
upraveno 1x, naposled 24.11.2010 12:42:35
17:15:36
23.11.2010
david 136 - zrušená registrace
muze mi nekdo poradit proc mam pri zapnutym sytici nizsi volnobeh nez kdyz ho vypnu, az teplota aspon trochu stoupne tak ho vypnu a otacky se zvysi tak na 1200 ot. a pak po nejakym case jizdy se to zas ustali na 900 ot. a pak zas zachvily na 1200 ot. ????

a taky nechapu to ze sroubek na ladeni smesi reaguje uplne naopak, melo by to byl prece kdyz ho dotahuju jakoby tocim doprava smerem dopredu auta tak by mela byt smes chudobnejsi a volnobeh skubavejsi? a naopak kdyz jakoby povoluju tocim dozadu auta tak by mela byt smes bohatsi ne? ja to mam te dtak ze kdyz sroubek dotahuju jakoby smer dopredu auta tak se lehce zvysi otacky a smes je bohatsi a naopak kdyz tocim doleva jakoby dozadu auta tak mi to pomalu zdecha

mam snad celej karbec nejak naopak fungujici nebo sem neschopnej to vyladit kdyz predtim sem si volnobeh i smes vyladil uplne normalne sam? uz z toho mam fakt nervy a sem nasranej tak pokud mi nekdo nejak solidne poradi budu moc rad7
14:06:44
20.11.2010
david 136 - zrušená registrace
-> afro100: jo tak to u me asi vypada uplne jinak
14:05:13
20.11.2010
david 136 - zrušená registrace
jinak porad se mi nedari to vyladit, hroznej volnobeh, chvily kolem 1500 otacek pak to zas spadne na 800 otacek, ted sem to jeste skousel a zdalo se mi ze studenej motor ma lepsi volnobeh bez vytazeneho sitice, kdyz chci nastavit volnobeh tim sroubem tak to vubec nereaguje a volnobeh se nemeni, smes taky v prdeli, zda se mi ze cim vic ten sroubek smesi utahuju tim je jakoby bohatejsi smes i kdyz by to melo byt naopak, kdyz tocim naopak jakobych povoloval tak to zacne na volnobeh zdechat a kuckat, uz fakt nevim jestli mam totalne rozharasenej karbec nebo je chyba nekde v zapalovani, v rozdelovaci v predstihu nebo ja uz nevim, nejraci bych tam hodil normalni karbec s automatickym siticem, asi to hodim nekam do servisu, uz me to sere se s tim drbat, koupil sem benzim za 300 a vsechen v prdeli jen kvuli ladeni karbecu a nic z toho
14:01:30
20.11.2010
afro100
-> david 136: drzak bowdenu na manual
13:58:56
20.11.2010
david 136 - zrušená registrace
-> tami: nejakej popis bys k tomu napsal? co to je to v krouzku? nemam poneti
20:44:16
18.11.2010
tami
12:35:18
18.11.2010
Lukas/Fishmaster
Ak by mal niekto záujem tak mám jednu origo sadu na prerobenie LEKR na manual ...4
14:07:07
17.11.2010
Petkar1
-> david 136: přívěra zavřená - obohacení zapnuto, přívěra plně otevřená - obohacení vypnuto....
11:19:28
17.11.2010
david 136 - zrušená registrace
-> MATTESS: 8
00:30:04
17.11.2010
MATTESS
david 136 16.11.10 23:51:33 napsal:

→ Matthes, záškodník z TechWebu: spokojenej?? divim se

ze vas to porad bavi buzerovat kvuli nejakym chybam, ste ucitelky nebo

co???7


Trochu mysli, jsou i jiné důvody. Třeba až bude někdo něco takového hledat. Člověk průměrně ovládající gramatiku nebude hledat sitič41 A třeba se Ti to bude hodit i v soukromém životě
00:11:22
17.11.2010
david 136 - zrušená registrace
-> werty: jojo vsak ja to chapu jen sem se chtel ujistit jestli to tak ma byt nebo jestli sem to mel blbe

az to budu skladat tak to nejak zapojim a pujde to jako vzdycky, chce to videt
00:04:38
17.11.2010
werty
-> david 136: Zkus si to vzít tak, že pokud uzavřeš hrdlo karburátoru (a mírně pootevřeš škrtící klapku) tak tím způsobíš zvýšení podtlaku v celé I. komoře... tudíž... vzduchová přívěra v horizontální poloze (I. komora uzavřena) = maximální obohacení ("sytič" zapnutý), vzduchová přívěra ve vertikální poloze (I. komora otevřena) = obohacení vyřazeno ("sytič" vypnutý).
00:02:56
17.11.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jj to chapu a tak sem to teda mel predtim, jeste by me zajimala ta stupnovita vacka, protoze mam pocit ze tam ma byt taky nejake nastaveny tusim na druhem schodku, fakt nevim tady v tech mechanizmech karburatoru se nevyznam, jeste jsem to nedelal
00:00:45
17.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> david 136: No privera zavre pruchod vzduchu - jde vic benzinu logicky.

Za tepleho motoru je otevrena na 100% - svisle k ose difuzoru.
23:57:39
16.11.2010
david 136 - zrušená registrace
-> werty: takze poloha privevy je pri zapnutem a vypnutem sitici jaka?
23:55:48
16.11.2010
werty
Všichni jste vedle... LEKR (Pierburg 2E3) nemá sytič, ale vzduchovou přívěru. 1 Ne sranda... je to slovíčkaření a běžně tomu říkáme sytič ( i já ), ale správně se zařízení na obohacení studeného startu rozdělují právě na sytič (SEDR) a na vzduchovou přívěru (LEKR)... když teda nepočítám ještě archaický způsobou formou přeplavení plovákové komory.
23:51:33
16.11.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu: spokojenej?? divim se ze vas to porad bavi buzerovat kvuli nejakym chybam, ste ucitelky nebo co???7
23:50:13
16.11.2010
david 136 - zrušená registrace
-> afro100: takze sem to mel zapojeny spravne, no konec teorii nekerej den to skusim a uvidi se
23:48:03
16.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
Nemuze nekdo opravit ten nazev tematu? Me to sere v nectenych 3
23:47:08
16.11.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> MATTESS: Dřív nás za to pucovali, ale ono to fakt nejde vydržet, že? 3
23:46:45
16.11.2010
afro100
-> david 136: pri vypnutom (sytic uz nefacha) musi byt privera otvorena,



tym ze sa zavre privera, zabrani pristupu vzduchu, stupne hodnota benzinu v zmesi ...
23:44:31
16.11.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Petkar1: jo to uz sem skousel, jen mam pocit ze nez sem to rozdelal mel sem tam nejakou zradu tak to chci zapojit spravne, takze pri vypnutem sitici ma byt priveva uplne zavrena? jakoby vodorovne? ja sem ji totiz predtim mel pri vypnutym sitici pootevrenou, vlastne jde mi o to aby mi nekdo rekl jestli ta priveva ma byt pri vypnutem sytici zavrena nebo v jake poloze
23:38:18
16.11.2010
david 136 - zrušená registrace
-> MATTESS: fakt dik dobra rada nad zlato8

-> Tomaso435: skusim mu napsat dik

no skusim to zapojit jak to bylo predtim a uvidi se podle toho se to spravi dyztak
Extreme Tyres