Felicie - chcípne, po nastartování Ok, proč ?

prohledat
35 příspěvků (zobrazeno 1 až 35) od 15.11.2010 do 14.07.2013, založil/a REMIX
řadit dle data
23:39:27
14.07.2013
mekky
Teď jsem měnil filtr, nesundával jsem výfuk ani nádrž. Podle mě je nejjednodušší sundat plech mezi výfukem a nádrží, povolit objímku filtru, vyházet zadní sedadla a koberec, povolit hadicu přímo od čerpadla k filtru (šipka směrem ven, bude stříkat benzín, tak pod hadrou), na tu sponku na hadici si navázat provázek a potáhnout filtr zespoda i s hadicí - stačí to potáhnout o pár cm a už jde filtr v pohodě vyměnit, pak se hadice potáhne zpátky provázkem.



Nevím, proč ti kreténi nedali filtr normálně do motorového prostoru.
09:58:16
27.11.2010
Capricorn
Můžu potvrdit, že tohle má na svědomí mimo jiný fakt zapalovací modul. Brácha měl to samý a nechal to napíchnout na osciloskop nebo spíš motortester a během chvilky bylo jasný, že je to tahle potvora. A co tak sleduju i třeba na felda klubu tak se kazí fakt docela dost.
20:53:35
24.11.2010
Radza
-> Milan 136: jn,ale dá se to takhle,ale je to sraní..
19:57:49
24.11.2010
Milan 136
-> REMIX: to čerpadlo je tam pootočený jao na bajonet...

filtr jsem měnil minulej tejden. sundal jsem ten plech nad výfukem a vůfuk vyhákl z gum. ale je to pakárna
19:52:23
24.11.2010
Ale B
ven ide všecko, jak čerpadlo i, MPi, tak 1.6.
14:07:48
24.11.2010
REMIX
To čerpadlo jsem vycvakl z plastoveho pouzdra, proste rozkuchal sem to primo v nadrzi, neslo mi to cele vyndat ani nahodou 30 a o filtru ani nemluvim, nechapu kdo to dokaze sundat bez spusteni vyfuku a nadrze 9
08:38:20
22.11.2010
Radza
-> REMIX: To je dobře,akorát mi můžeš říct,jak jsi to čerpadlo s tý nádrže vyndal2 .Jinak ten palivovej filtr je na bomba místě,to já vim3
08:07:47
22.11.2010
REMIX
Nevím jestli jsem vyřešil opravdu tu závadu kvůli které to auto chcípalo, nebo to je jen náhoda, že už to přestalo dělat, ale vytáhl jsem palivové čerpadlo, pročistil pořádně sítko, které bylo úplně černé a od té doby jezdím a ještě nechcíplo ani jednou 2 Stejně i tak jsem koupil ještě palivový filtr, který vyměním, koukal jsem bude to celkem pakárna, na horší místo ho snad nemohli dát 5
10:11:33
20.11.2010
suri
-> Radza: každý servis to má , to je jedno či je to na fávo alebo na koncern akurát treba prepojovací kábel a ten v servise majú prípradne si ho vyrob
09:55:11
20.11.2010
Radza
-> suri: Tj,to jsem chtěl taky,ale v širokým okolí nvm o nikom,kdo by měl diagnostiku na fávo:(
09:52:09
20.11.2010
suri
-> Radza: prvé to chce napichnúť na vag a pozerať či to čidlo nejako pracuje alebo nepracuje , prípadne zmerať napájanie a odpor snímača a vieš či nie je prerazené
09:47:19
20.11.2010
Radza
-> suri: Přesně to občas dělá,zkusim to vyměnit,díkes Suri36
09:39:08
20.11.2010
suri
-> Radza: na základe signálu z čidla teploty RJ motoru dá do činnosti alebo vyradí obohacovacie prvky - sytič , takže ak je ko auto môže blbo štartovať studené alebo teplé , cuká trhá a pod
09:37:19
20.11.2010
Radza
-> werty: Aha a ten snímač,co je zezadu na sání je na teplotu vody??Jakou má důležitou funkci??
upraveno 1x, naposled 20.11.2010 09:37:28
09:36:06
20.11.2010
suri
-> werty: ja viem čo určuje ale reagoval som nato chcípanie . že sa to nikdy mne osobne nestalo ani pri rozťatej elektrike a nie len na mpi felde ale aj fábii kde chýbali tri káble zo 4 roch
09:34:12
20.11.2010
werty
-> suri: Nediv se suri... MAP senzor určuje spolu s otáčkami a úhlem klapky zatížení motoru.
09:24:19
20.11.2010
suri
-> Stepan FUN: a v akom režime konkrétne sa to dialo ? ak ho odpojím tak motor nechcípá ale ide totálne nahovno
09:15:13
20.11.2010
werty
-> Radza: U MPI je snímač teploty a tlaku vzduchu umístěný na tělese škrtící klapky a je přichycený dvěma šrouby. Naproti tomu BMM snímač tlaku vzduchu nemá... má pouze snímač teploty nasávaného vzduchu a ten je na vstřikovací jednotce respektive je součástí držáku vstřikovacího ventilu.
08:53:36
20.11.2010
Radza
-> Stepan FUN: Taky možnost,myslíš to čidlo,co je na šroubovaný zezadu na sání,že jo?
22:29:51
19.11.2010
StepaNoFUN
Mě tohle dělala váha vzduchu... Teda správně snímač teploty a tlaku nasávanýho vzduchu. Vždycky zachybovala, auto z jízdy chcíplo, po znovunastartování běželo bez problémů...
19:25:44
19.11.2010
suri
-> Matulo: chce to lepší popis potom sa dá bádať
19:25:11
19.11.2010
Maťulo
-> suri: Co??? Klapka nie?
19:19:58
19.11.2010
suri
-> Matulo: nie
18:40:40
19.11.2010
Maťulo
Chlapi v poslednnej dobe mam podobne priznaky s 1,3MPi... Diagnoza moze byt rovnaka? Sam by som to typoval asi na klapku, no nemam na to auto vobec cas... Prosim poradte mi! diky 4
18:35:16
19.11.2010
REMIX
Tak sem začal tou zapalovací cívkou, koupil jsem novou, vyměnil, zdá-se mi, že je to lepší, něco to pomohlo, tím že to dlouho stálo venku na vlhku tak ji to načalo, už to nechcípá tak často jako předtím, ovšem úplně problém vyřešený není, zítra měním čerpadlo, jak už ani to nepomůže, tak nevím 8
16:07:32
17.11.2010
Ale B
Podle mě to je cívka
10:35:04
17.11.2010
Radza
-> King: -> REMIX: JJ,může to dělat ta zkurv...cívka,protože je někde prošlehlá a při šlápnutí na plyn jednoduše neudrží otáčky ve vyšší zátěži a má to tendenci chcípat nebo vůbec nereagovat na plyn.Jediná možnost,jak si to odzkoušet na 90% je zkusit bez zapnutých světel,jelikož ty dávaji celkem solidní štos.Tak jí potom zkus vyměnit a uvidíš.Já sám mam s tim nemalý zkušenosti a celkem solidní trápení a ne jednou klucká.A tenkrát jsem vyzkoušel všechno možný a cívku až naposled a bylo to tou sviní čtvercovou9
11:31:22
16.11.2010
King
-> REMIX: Ovšem bacha, ta vadná cívka se dokáže chovat stejně. Taky mi auto vydrželo na volnoběh běžet, ale po vyjetí to náhodně zdechlo. Vysvětluju si to tím, že na udržení volnoběhu stačí slabší jiskra, než v zátěži.

Jinak při výměně čerpadla radši hadrem a tech. benzínem vypucovat nádrž do zrcadlovýho lesku, jinak se to nový čerpadlo odporoučí za pár dní (vlastní zkušenost :)
21:36:22
15.11.2010
Kuladmin
-> REMIX: Tak ho spis nejdriv vyndej a ma na sobe dole sitko tak ocisit a cely ho proplachnout v novym benzinu apod. A pak ten palivovej filtr pokud auto stalo muze bejt vsude humus tak tez vymenit a proplachni trubky.
21:08:09
15.11.2010
REMIX
Tak sem se vrátil z garáže, nainstaloval jsem celý nový rozvaděč, benzínový filtr, dal jsem nové svíčky, zapalovací kabely a zkoušel jsem co a jak. Když nechám auto nastartované na volnoběh, tak nechcípne ani po 20 minutách - vyzkoušeno.. když se ale s autem rozjedu tak chcípne jak kdyby došel benzín. Tudíž to asi opravdu bude tím benzínovým čerpadlem, že při větším zátahu ztratí tlak ... zítra ho vyměním...
19:24:52
15.11.2010
Kuladmin
jeste by to mohlo delat cidlo polohy klikovky ale to asi az jako posledni
09:28:23
15.11.2010
REMIX
Dobrej nápad s tou pumpou, na to mrknu, koupím novou, vyměním...



petr s... imobilizér byl před lety vyřazen....
08:50:52
15.11.2010
King
-> REMIX: Že by feldí klasika - zapalovací cívka?

Imobilizér obvykle stopne benzínovou pumpu už za pár vteřin po startu.

Může to bejt taky problém pumpy - jestli už třeba dává malej tlak, tak při natlakování před startem chvíli vydrží, ale pak motor zdechne kvůli chudý směsi.
08:29:16
15.11.2010
petr s
-> REMIX: Má to imobilizér?
08:26:45
15.11.2010
REMIX
Přeji všem hezké ráno, prosím o pomoc. Koupil jsem od souseda Felicii 1.3i, s autem se půl roku nejezdilo, dal jsem do kupy brzdy, výfuk a karoserii, ovšem dnes se vyskytl problém. Když s autem jedu, tak z ničeho nic přestane motor reagovat na plynový pedál a chcípne to. Jakmile znovu nastartuji, tak to zase jede jako by nic, po chvíli to opět chcípne a tak se to opakuje pořád.. nenapadá mě co by to mohlo být, dneska budu dávat filtr benzínu, nový palec a víčko rozdělovače, ovšem tady závada zřejmě nebude .. poradíte někdo prosím 108
Extreme Tyres