Teď jsem měnil filtr, nesundával jsem výfuk ani nádrž. Podle mě je nejjednodušší sundat plech mezi výfukem a nádrží, povolit objímku filtru, vyházet zadní sedadla a koberec, povolit hadicu přímo od čerpadla k filtru (šipka směrem ven, bude stříkat benzín, tak pod hadrou), na tu sponku na hadici si navázat provázek a potáhnout filtr zespoda i s hadicí - stačí to potáhnout o pár cm a už jde filtr v pohodě vyměnit, pak se hadice potáhne zpátky provázkem.
Nevím, proč ti kreténi nedali filtr normálně do motorového prostoru.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Felicie - chcípne, po nastartování Ok, proč ?
Můžu potvrdit, že tohle má na svědomí mimo jiný fakt zapalovací modul. Brácha měl to samý a nechal to napíchnout na osciloskop nebo spíš motortester a během chvilky bylo jasný, že je to tahle potvora. A co tak sleduju i třeba na felda klubu tak se kazí fakt docela dost.
-> Milan 136: jn,ale dá se to takhle,ale je to sraní..
-> REMIX: to čerpadlo je tam pootočený jao na bajonet...
filtr jsem měnil minulej tejden. sundal jsem ten plech nad výfukem a vůfuk vyhákl z gum. ale je to pakárna
filtr jsem měnil minulej tejden. sundal jsem ten plech nad výfukem a vůfuk vyhákl z gum. ale je to pakárna
ven ide všecko, jak čerpadlo i, MPi, tak 1.6.
To čerpadlo jsem vycvakl z plastoveho pouzdra, proste rozkuchal sem to primo v nadrzi, neslo mi to cele vyndat ani nahodou
a o filtru ani nemluvim, nechapu kdo to dokaze sundat bez spusteni vyfuku a nadrze 


-> REMIX: To je dobře,akorát mi můžeš říct,jak jsi to čerpadlo s tý nádrže vyndal
.Jinak ten palivovej filtr je na bomba místě,to já vim


Nevím jestli jsem vyřešil opravdu tu závadu kvůli které to auto chcípalo, nebo to je jen náhoda, že už to přestalo dělat, ale vytáhl jsem palivové čerpadlo, pročistil pořádně sítko, které bylo úplně černé a od té doby jezdím a ještě nechcíplo ani jednou
Stejně i tak jsem koupil ještě palivový filtr, který vyměním, koukal jsem bude to celkem pakárna, na horší místo ho snad nemohli dát 


-> Radza: každý servis to má , to je jedno či je to na fávo alebo na koncern akurát treba prepojovací kábel a ten v servise majú prípradne si ho vyrob
-> suri: Tj,to jsem chtěl taky,ale v širokým okolí nvm o nikom,kdo by měl diagnostiku na fávo:(
-> Radza: prvé to chce napichnúť na vag a pozerať či to čidlo nejako pracuje alebo nepracuje , prípadne zmerať napájanie a odpor snímača a vieš či nie je prerazené
-> suri: Přesně to občas dělá,zkusim to vyměnit,díkes Suri

-> Radza: na základe signálu z čidla teploty RJ motoru dá do činnosti alebo vyradí obohacovacie prvky - sytič , takže ak je ko auto môže blbo štartovať studené alebo teplé , cuká trhá a pod
-> werty: Aha a ten snímač,co je zezadu na sání je na teplotu vody??Jakou má důležitou funkci??
-> werty: ja viem čo určuje ale reagoval som nato chcípanie . že sa to nikdy mne osobne nestalo ani pri rozťatej elektrike a nie len na mpi felde ale aj fábii kde chýbali tri káble zo 4 roch
-> suri: Nediv se suri... MAP senzor určuje spolu s otáčkami a úhlem klapky zatížení motoru.
-> Stepan FUN: a v akom režime konkrétne sa to dialo ? ak ho odpojím tak motor nechcípá ale ide totálne nahovno
-> Radza: U MPI je snímač teploty a tlaku vzduchu umístěný na tělese škrtící klapky a je přichycený dvěma šrouby. Naproti tomu BMM snímač tlaku vzduchu nemá... má pouze snímač teploty nasávaného vzduchu a ten je na vstřikovací jednotce respektive je součástí držáku vstřikovacího ventilu.
-> Stepan FUN: Taky možnost,myslíš to čidlo,co je na šroubovaný zezadu na sání,že jo?
Mě tohle dělala váha vzduchu... Teda správně snímač teploty a tlaku nasávanýho vzduchu. Vždycky zachybovala, auto z jízdy chcíplo, po znovunastartování běželo bez problémů...
-> Matulo: chce to lepší popis potom sa dá bádať
-> suri: Co??? Klapka nie?
-> Matulo: nie
Chlapi v poslednnej dobe mam podobne priznaky s 1,3MPi... Diagnoza moze byt rovnaka? Sam by som to typoval asi na klapku, no nemam na to auto vobec cas... Prosim poradte mi! diky 

Tak sem začal tou zapalovací cívkou, koupil jsem novou, vyměnil, zdá-se mi, že je to lepší, něco to pomohlo, tím že to dlouho stálo venku na vlhku tak ji to načalo, už to nechcípá tak často jako předtím, ovšem úplně problém vyřešený není, zítra měním čerpadlo, jak už ani to nepomůže, tak nevím 

Podle mě to je cívka
-> King: -> REMIX: JJ,může to dělat ta zkurv...cívka,protože je někde prošlehlá a při šlápnutí na plyn jednoduše neudrží otáčky ve vyšší zátěži a má to tendenci chcípat nebo vůbec nereagovat na plyn.Jediná možnost,jak si to odzkoušet na 90% je zkusit bez zapnutých světel,jelikož ty dávaji celkem solidní štos.Tak jí potom zkus vyměnit a uvidíš.Já sám mam s tim nemalý zkušenosti a celkem solidní trápení a ne jednou klucká.A tenkrát jsem vyzkoušel všechno možný a cívku až naposled a bylo to tou sviní čtvercovou

-> REMIX: Ovšem bacha, ta vadná cívka se dokáže chovat stejně. Taky mi auto vydrželo na volnoběh běžet, ale po vyjetí to náhodně zdechlo. Vysvětluju si to tím, že na udržení volnoběhu stačí slabší jiskra, než v zátěži.
Jinak při výměně čerpadla radši hadrem a tech. benzínem vypucovat nádrž do zrcadlovýho lesku, jinak se to nový čerpadlo odporoučí za pár dní (vlastní zkušenost :)
Jinak při výměně čerpadla radši hadrem a tech. benzínem vypucovat nádrž do zrcadlovýho lesku, jinak se to nový čerpadlo odporoučí za pár dní (vlastní zkušenost :)
-> REMIX: Tak ho spis nejdriv vyndej a ma na sobe dole sitko tak ocisit a cely ho proplachnout v novym benzinu apod. A pak ten palivovej filtr pokud auto stalo muze bejt vsude humus tak tez vymenit a proplachni trubky.
Tak sem se vrátil z garáže, nainstaloval jsem celý nový rozvaděč, benzínový filtr, dal jsem nové svíčky, zapalovací kabely a zkoušel jsem co a jak. Když nechám auto nastartované na volnoběh, tak nechcípne ani po 20 minutách - vyzkoušeno.. když se ale s autem rozjedu tak chcípne jak kdyby došel benzín. Tudíž to asi opravdu bude tím benzínovým čerpadlem, že při větším zátahu ztratí tlak ... zítra ho vyměním...
jeste by to mohlo delat cidlo polohy klikovky ale to asi az jako posledni
Dobrej nápad s tou pumpou, na to mrknu, koupím novou, vyměním...
petr s... imobilizér byl před lety vyřazen....
petr s... imobilizér byl před lety vyřazen....
-> REMIX: Že by feldí klasika - zapalovací cívka?
Imobilizér obvykle stopne benzínovou pumpu už za pár vteřin po startu.
Může to bejt taky problém pumpy - jestli už třeba dává malej tlak, tak při natlakování před startem chvíli vydrží, ale pak motor zdechne kvůli chudý směsi.
Imobilizér obvykle stopne benzínovou pumpu už za pár vteřin po startu.
Může to bejt taky problém pumpy - jestli už třeba dává malej tlak, tak při natlakování před startem chvíli vydrží, ale pak motor zdechne kvůli chudý směsi.
-> REMIX: Má to imobilizér?
Přeji všem hezké ráno, prosím o pomoc. Koupil jsem od souseda Felicii 1.3i, s autem se půl roku nejezdilo, dal jsem do kupy brzdy, výfuk a karoserii, ovšem dnes se vyskytl problém. Když s autem jedu, tak z ničeho nic přestane motor reagovat na plynový pedál a chcípne to. Jakmile znovu nastartuji, tak to zase jede jako by nic, po chvíli to opět chcípne a tak se to opakuje pořád.. nenapadá mě co by to mohlo být, dneska budu dávat filtr benzínu, nový palec a víčko rozdělovače, ovšem tady závada zřejmě nebude .. poradíte někdo prosím 
