Hlava Favorit?

prohledat
50 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 12.11.2010 do 28.12.2011, založil/a tasatunga
řadit dle data
17:40:43
28.12.2011
Capricorn
-> rsvancara: Právě... ono i i kdo četl Škoda Favorit 136 L vyjíždí tak ví že od prvopočátku byl motor Favoritu zamýšlený pro bezproblémový provoz na bezolovnatý benzín. I zkušební BK3 jezdila celou dobu resp těch 150 000 Km na bezolovantý.
17:38:36
28.12.2011
peti
-> Capricorn: tal informacia o prvych favrotoch 136 na bezolovo je blbost, uz to mam potvrdene, diki, ostatne je ako pises4
17:35:56
28.12.2011
skodovak
-> rsvancara: takže u mě se jedná jen o tip a stáří,v ničem rozdíl krom pohledu zásadní nebude,za to teda dobře chápu..
17:34:29
28.12.2011
rsvancara
-> Capricorn: přesně tak to je, Favorit - všechny bezolovo, první 136tky (sedan, asi i rapid) bezolovo neuměly, 135tky byly na bezolovo snad vždycky a všechny.
17:27:40
28.12.2011
Capricorn
-> peti: Všechno je to tady uvedeno v dobových článcích. 4



skoda-virt.cz/cz/.../3198 -svet-motoru-modelovy-rok- 1988

skoda-virt.cz/cz/.../2377 -automobil-skoda-136gl



A ten Favorit mám potvrzený od pána který v době kdy nabíhal do výroby dělal v MB na motorech. Všechny motory Favorit od počátku výroby byly na bezolovnatý benzín. To že nebyly se zaměňovalo právě s těmi prvními 742.136. Jinak máš pravdu s tou 8 jsem to napsal opačně...stylistická chybička se vloudila. 4
upraveno 1x, naposled 28.12.2011 17:35:01
17:22:36
28.12.2011
skodovak
-> Gryzly: tohle?nebo spíš druhou stranu viď?.

zvětšit Hlava Favorit? - obrázek od skodovak vložen 28.12.2011 17:22:36
upraveno 1x, naposled 28.12.2011 17:23:50
17:18:01
28.12.2011
peti
-> Capricorn: nie nahodou opacne? podla mna vsetky 742.136 boli na olovnaty a tie ktore mali za cislom este 8 tie boli na bezolovo, 742.135 boli na bezolovo a favo ako pises ( ajked som uz pocul ze mala seria na zaciatku výrobi 781.136 boli este na olovo, ale ci je to pravda neviem) vsetky boli na bezolovo
17:18:00
28.12.2011
Gryzly
-> skodovak: vyfot ty dva nálitky které jsou za poslední svíčkou. je to vidět na druhé fotce na kraji.
17:14:03
28.12.2011
skodovak
-> Capricorn: aha tak to mi nepomůže nemám od toho motory..
17:12:44
28.12.2011
Capricorn
-> skodovak: Tím je myšleno výrobní resp. typové číslo motoru na bloku. Ne čísla na hlavě.
17:11:04
28.12.2011
skodovak
-> Capricorn: tim pádem je ale i tak na olovnatej,když má za číslem 8?.
17:07:54
28.12.2011
Capricorn
Nechci se vám tady toho kluci míchat ani si hrát na chytrolína, ale podle mých informací byly pouze na olovnatý benzín jen první 742.136 (ona známá 8 za číslem)... 742.135 byly na bezolovnatý od počátku výroby stejně tak jako 781.136 kde se dávaly japonská sedla NPR a následně pak cca od poloviny roku 89 československé výroby z BY Buzuluk. To jestli je na hlavě nosový nálitek nebo není je dle všeho úplně jedno.
16:35:02
28.12.2011
skodovak
-> rsvancara: takže teoreticky na speciál?
16:29:31
28.12.2011
rsvancara
-> skodovak: ta spodní hlava je nejstarší provedení, viz. pupík (nálitek) v prostřední / horní části.
16:29:25
28.12.2011
skodovak
horní 202.0.1003-3016



spodní s pinďou.. : 202.0.1003-3016 podtím : 433171-8
16:26:07
28.12.2011
skodovak
čísla hlav napíšu
zvětšit Hlava Favorit? - obrázek od skodovak vložen 28.12.2011 16:26:07
16:25:18
28.12.2011
skodovak
najdi pět rozdílů,poradí někdo co je co?
zvětšit Hlava Favorit? - obrázek od skodovak vložen 28.12.2011 16:25:18
19:36:44
27.12.2011
skodovak
Tak sem ventily zabrousil,ale chce to asi frézy páč to sedí strašně malou plochou a je to dokulata..sice to udrží benzin i bez pružin ale nevim no..8
08:22:54
27.12.2011
Dušan
-> Matulo: i hlavy co nebyly na bezolovo vydrzely hodne
00:11:37
27.12.2011
skodovak
-> Matulo: to dělám jen ručně nebo vrtačkou na pastě + zaleju bez pružinek benzínem.. víc doma neudělám..4



což si rozumíme páč jinak by se mluvilo o frézování
upraveno 1x, naposled 27.12.2011 00:12:34
00:09:52
27.12.2011
Maťulo
-> skodovak: jj new guferka a tesnenicko pod palicu... a ked uz to budes mat rozobrate tak skontroluj pripadne zabrus sedla a ventily... 4
00:07:17
27.12.2011
skodovak
-> Matulo: přetěsni myslíš co?.. jinak snad zejtra seženu šedej Temac a Simeringy na ventily,pokud jo vlítnu na to.. už to prská ze začátků na tři a svíčky jsou dvě zelené od fridexu+ emulze na víčku je sladká a v nádržce mám bahno 3



olej kupodivu čistej a teplota drží spíš níž než výš..
upraveno 1x, naposled 27.12.2011 00:08:16
00:03:28
27.12.2011
Maťulo
-> skodovak: tak zober hlavu z barsjakeho favorita, zrovnaj, pretesni a valis...4
00:00:11
27.12.2011
skodovak
-> Matulo: Jezdim jen LPG 3
23:58:12
26.12.2011
Maťulo
-> Dušan: chapem, len hold moze natrafit akurat na taku...

-> skodovak: favoritove hlavy su rovnake co sa tyka vykonu aj pre 135 aj pre 136...4
23:55:38
26.12.2011
skodovak
-> Dušan: myslíš i bez rozdílu "výkonu" původní hlava měla trochu jiný prostor kolem sedel..
23:53:39
26.12.2011
Dušan
-> Matulo: neresit a jezdit. Na bezolovo byly opravdu jen prvni Fa136.
23:52:45
26.12.2011
Maťulo
-> Dušan: len pozor! favoritove su 2 druhy s roznymi sedlami na vyfukove ventily - bud na olovnaty benzin alebo na natural... 4
23:49:50
26.12.2011
Dušan
hlavy od Favorita po Fabii jsou bezproblemu funkcne zamenny
upraveno 1x, naposled 26.12.2011 23:50:01
23:48:10
26.12.2011
skodovak
jak na to tady tak koukám tak se zeptám,potřebuju dát na motor jinou,hlavu aby byla stejná stačí aby byla stejný jen nějaká čísla na hlavě?.. s původní hlavou to jelo pěkně,teď jsem měl dva roky hlavu z jiného motoru a je to děs (obě byly origo bez úprav) chtěl bych dát stejnou hlavu s tou origo jak to poznat?.. 3
11:49:20
14.04.2011
zdenike
kontakt sviecky, kruzok...
11:49:05
14.04.2011
DEKODOVAC
11:46:24
14.04.2011
DEKODOVAC
-> vhml 14.04.11 11:43:09: aj nad tim som rormyslal moze
11:44:54
14.04.2011
DEKODOVAC
11:43:09
14.04.2011
vhml
Upadl kontakt ze svicky
11:42:33
14.04.2011
DEKODOVAC
3
11:42:14
14.04.2011
DEKODOVAC
a dalsia
11:41:35
14.04.2011
DEKODOVAC
tu su detajlnejsie
zvětšit Hlava Favorit? - obrázek od DEKODOVAC vložen 14.04.2011 11:41:35
11:38:54
14.04.2011
DEKODOVAC
mam doma hlavu favorit 135 a je strasne doripana na tretom valci bude to mozne sfrezovat rihi su dost hlboke a je to asi stoho ze tomu majitelovi podala ojnica ruku cez blok von
zvětšit Hlava Favorit? - obrázek od DEKODOVAC vložen 14.04.2011 11:38:54
19:30:42
14.11.2010
MOLSO
-> darklord: 3 3 3 3 3 3 3
19:30:32
14.11.2010
suri
-> darklord: vy tu celý den stojíte nemáte krečové žíly? nemá ale sitra dovesu
19:27:34
14.11.2010
darklord
-> suri: pane to neni s tini, fabia? mam tu pre fas fabia uplne nova, sestapatesat
09:09:37
14.11.2010
suri
-> tasatunga: o tom ti celú dobu hovorím , kde si splašil nový odliatok?
23:50:24
13.11.2010
tasatunga
Čísla a označení na fotce se shodují s čísly na té neosazené hlavě.
23:34:22
13.11.2010
tasatunga
Tak vyřešeno,dle této fotky je to Fábka 1.4 Mpi
zvětšit Hlava Favorit? - obrázek od tasatunga vložen 13.11.2010 23:34:22
23:11:31
13.11.2010
tasatunga
Je to nová neosazená hlava.Takže ještě jednou a vše,kanály změřím zítra,jinak čísla jsou komplet : odlito mezi 1 a 2 válcem 047 103 373H 5718-21,mezi druhým a třetím válcem je vyraženo raznicí 123501 a mezi 3 a 4 válcem je opět odlito 4331.7
upraveno 2x, naposled 13.11.2010 23:13:41
11:54:27
13.11.2010
suri
-> tasatunga: kuželové pružiny?



Fábia 1,4 Mpi to je
11:44:10
13.11.2010
tasatunga
číslo je 047103373H 5718-21
08:46:16
13.11.2010
suri
-> tasatunga: všetko sa dá ale nie len podľa slepice , aké má číslo zboku od sviečok? niečo typu 047 103 373H



aký má priemer sací kanál , odfoť stranu od sviečok a uvidíme
22:15:45
12.11.2010
tasatunga
Pánové mám dotaz ohledně hliníkového osmikanálu,dá se podle barvy slepice poznat z čeho přesně je??Tahle má šedou slepici.
Extreme Tyres